Defender 110 projekt

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Michal21
Příspěvky: 403
Registrován: 07 srp 2018 17:07
tel.: 724125255
auto: Def 110
Bydliště: Horovice

Re: Defender 110 projekt

#261 Příspěvek od Michal21 » 05 lis 2019 19:18

Ne, nic extra, uvidime casem co bude potreba vylepsit. Zatim jen vpredu uzaverka ash a unasece.

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender 110 projekt

#262 Příspěvek od pojir » 05 lis 2019 20:41

To jako vpredu uzavera a vzadu otevreny dif? :O
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
Adam P.
Příspěvky: 954
Registrován: 20 čer 2014 13:33
tel.: 777241654
auto: defík 130 TD5 2001
Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!

Re: Defender 110 projekt

#263 Příspěvek od Adam P. » 05 lis 2019 20:44

a ta zadní spojovačka je taky pevnostní, ne? nebo to blbě vidím? :) a jinak, taky to mám takto v plánu – vepředu samosvor a vzadu zatím nic. přední diferák trochu kape, tak když se to bude dělat, rovnou tam dám ashcrofta. a dozadu pak až časem. nemusí být všechna auta jak přes kopírák a začínat vždycky zadní špérou, ne? :)
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender 110 projekt

#264 Příspěvek od pojir » 05 lis 2019 20:45

Tak aspon to bude pri zapadnuti dobre vycouvavat :)
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
Adam P.
Příspěvky: 954
Registrován: 20 čer 2014 13:33
tel.: 777241654
auto: defík 130 TD5 2001
Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!

Re: Defender 110 projekt

#265 Příspěvek od Adam P. » 05 lis 2019 22:35

pojir píše: 05 lis 2019 20:45 Tak aspon to bude pri zapadnuti dobre vycouvavat :)
přesněěě! :)
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)

Michal21
Příspěvky: 403
Registrován: 07 srp 2018 17:07
tel.: 724125255
auto: Def 110
Bydliště: Horovice

Re: Defender 110 projekt

#266 Příspěvek od Michal21 » 06 lis 2019 07:22

Jo vlastne jeste ty tyce rizeni jsou nejaky lepsi. Original byly na srot. Nemam zadne prehnane terenni ambice. Predni uzaverka je tam jen diky tomu, ze byl predni diff v haji. Zadni spera se uvidi casem jestli vubec nekdy pouziju tu predni.

Ted pujdeme na tu slavnou zadni napravu. Pripravky mam vyrobeny, tak uvidime jak se osvedci...

Uživatelský avatar
Adam P.
Příspěvky: 954
Registrován: 20 čer 2014 13:33
tel.: 777241654
auto: defík 130 TD5 2001
Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!

Re: Defender 110 projekt

#267 Příspěvek od Adam P. » 06 lis 2019 09:48

jestli je ten předek samosvor, jakože asi jo :) tak se o jeho využití pravděpodobně ani nedozvíš, protože ten by se měl zavírat automaticky dle potřeby. resp. teda ne 100%, ale na nějakých těch 80 % nebo kolik to uvádí. ale i to hodně pomůže a navíc je to šetrné k poloosám a tak. z toho důvodu bych si to časem chtěl dát na předek i zadek. a taky že se nemusím o nic starat a přemýšlet, kdy uzávěrky aktivovat a kdy ne. vzhledem k tomu, že taky nejezdím žádné trialy a když jsme někde na výletě, tak jedem sami, čili tam taky jedu spíš na jistotu nebo lehkou zábavu s možností navijákovat. ale do žádného vyloženě hardcore se nepouštím, pokud nejsme ve více autech. proto jsou pro mě samosvory, myslím, ideální. samozřejmě všechno má svoje pro a proti a někdo preferuje jen 100% špéry. tož tak :)
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)

Michal21
Příspěvky: 403
Registrován: 07 srp 2018 17:07
tel.: 724125255
auto: Def 110
Bydliště: Horovice

Re: Defender 110 projekt

#268 Příspěvek od Michal21 » 06 lis 2019 10:45

Ja prave samosvor nechtel. Mam rad, kdyz to auto v danne situaci ovladam sam. Treba prevodovka je neco jinyho, automat je skvela vec, ale u naprav bych to chtel takto.

Michal21
Příspěvky: 403
Registrován: 07 srp 2018 17:07
tel.: 724125255
auto: Def 110
Bydliště: Horovice

Re: Defender 110 projekt

#269 Příspěvek od Michal21 » 06 lis 2019 10:48

mel bych otazecku...mate nekdo v trikilu sestikvaltovou manualni prevodovku?

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Defender 110 projekt

#270 Příspěvek od MadTom » 06 lis 2019 10:57

K tomu šestikvalku - co tahle overdrive? A jestli myslíš na převodovku co je v Defenderu Puma, tedy z Tranzita, tak na UK fórech je o problémech s ní docela dost napsáno - vypíchnu problematickou hřídel spojující tuto převodovku s přídavnou převodovkou, která odchází a neví se moc proč.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Michal21
Příspěvky: 403
Registrován: 07 srp 2018 17:07
tel.: 724125255
auto: Def 110
Bydliště: Horovice

Re: Defender 110 projekt

#271 Příspěvek od Michal21 » 06 lis 2019 11:49

nejdriv to samozrejme zkusim s prevodovkou co tam patri. Pokud se nam auto bude libit tak bych zvazoval dve moznosti. Predelat na automat nebo dat sestikvalt kdyby peti nestacil.

Uživatelský avatar
Addnye
Příspěvky: 562
Registrován: 28 zář 2017 11:09
tel.: +420775472255
auto: D1, D110
Bydliště: Skryje

Re: Defender 110 projekt

#272 Příspěvek od Addnye » 06 lis 2019 12:03

Automat máš pořád u mě, stačí si říct :chuckle :chuckle :chuckle
Discovery 300Tdi 96
Defender 110 300Tdi 93

Michal21
Příspěvky: 403
Registrován: 07 srp 2018 17:07
tel.: 724125255
auto: Def 110
Bydliště: Horovice

Re: Defender 110 projekt

#273 Příspěvek od Michal21 » 06 lis 2019 12:04

Taky s tim potaji pocitam... :grin:

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender 110 projekt

#274 Příspěvek od MOPADŽI » 12 lis 2019 11:19

Michal21 píše: 06 lis 2019 12:04 Taky s tim potaji pocitam... :grin:
Automat je super věc. Nic víc a nic míň k tomu nemohu říci.
300Tdi nemá takový výkon, tak hodně lidí namítá "že to nejede" ale pro mě osobně na výlety naprostý ideál a hlavně mě elsa neodmítá řídit :-) což byl u Defa s manuálem problém. Ne že by to neuměla, ale manuály řídí nerada a já také. Léta "kvedlání" ve sportovních vozech jsou už u mne minulostí a i ve sportovních vozech hrají dnes prim pádla pod volantem nebo sekvence.
Jinak Michale, SUPER práce !!!
Docela by mne zajímala časová náročnost, jinými slovy hodiny strávené s renovací.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Adam P.
Příspěvky: 954
Registrován: 20 čer 2014 13:33
tel.: 777241654
auto: defík 130 TD5 2001
Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!

Re: Defender 110 projekt

#275 Příspěvek od Adam P. » 12 lis 2019 12:04

asi je to věc názoru. třeba cyril tady z fóra měl ve svojí 300 dlouho automat a nyní to snad předělal zpět na manuál, jestli se nepletu. je fakt, že je to mega pohodička, na druhou stranu to zase někde na expedici v případě nouze ani neroztlačíš, aby to nastartovalo. u novějších je to už asi jedno, ale u tříkila, které je zcela bez elektroniky, čistá mechanika a jednoduchost, mně to přijde trochu škoda dávat tam automat. ale asi záleží jaké jsou s tím plány, kde a jak se bude jezdit...
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Defender 110 projekt

#276 Příspěvek od habakuk » 12 lis 2019 12:13

Adam P. píše: 12 lis 2019 12:04 asi je to věc názoru. třeba cyril tady z fóra měl ve svojí 300 dlouho automat a nyní to snad předělal zpět na manuál, jestli se nepletu. je fakt, že je to mega pohodička, na druhou stranu to zase někde na expedici v případě nouze ani neroztlačíš, aby to nastartovalo. u novějších je to už asi jedno, ale u tříkila, které je zcela bez elektroniky, čistá mechanika a jednoduchost, mně to přijde trochu škoda dávat tam automat. ale asi záleží jaké jsou s tím plány, kde a jak se bude jezdit...
Pokud neroztlačím tak vezmu sebou na cesty repas sadu startéru nebo celý startér. Ta váha je už zanedbatelná. Mě na cestě na Rakouska na hory umřel startér na D2 řešil jsem to tak, že jsem vlezl pod auto ťukl klíčem po startéru ten se probral a jelo se, tak jsem absolvoval celou dovolenou.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Defender 110 projekt

#277 Příspěvek od MadTom » 12 lis 2019 12:42

Hlavně musí ten automat s motorem dobře ladit, odstrašující příklad je sériová Discovery 2 v automatu. Taková malá nebo velká benzínová V8, a k tomu automat, to je jiná, když má motor pár se koní, tak se ztráty v převodovce redukují na větší chladiče a padající rafičku palivoměru.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

lukes
Příspěvky: 455
Registrován: 14 zář 2010 18:29
auto: defender 110 300tdi
Bydliště: High

Re: Defender 110 projekt

#278 Příspěvek od lukes » 12 lis 2019 13:25

Miluji automat a měl jsem možnost se svézt v Cyrilově (nemyslím že by to neměl naladěno co to dá) ale prostě 300 tdi a větší kola je to na prd. Lépe to auto reaguje na manuál.
...take it easy....

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Defender 110 projekt

#279 Příspěvek od MadTom » 12 lis 2019 13:41

Nemyslel jsem naladění motoru, aby měl víc výkonu, ale sladění motoru a automatu jako takového, aby to řadilo tam kde má.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

lukes
Příspěvky: 455
Registrován: 14 zář 2010 18:29
auto: defender 110 300tdi
Bydliště: High

Re: Defender 110 projekt

#280 Příspěvek od lukes » 12 lis 2019 15:10

Ano myslel jsem to taky komplexně
...take it easy....

Odpovědět