Stránka 2 z 45

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 24 zář 2018 22:27
od Mira 101
Mělo by se to zavírat samo,automaticky,na kolik procent,jsem nevyčetl,ale nejsem moc velkej anglán...

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 26 zář 2018 11:10
od Michal21
Tady je fotka mezinapravoveho diferaku. Protocilo se lozisko smerem dozadu. Jinak je diff neposkozen od havarie. Ve hrotech bezi ve stovce. Pujdu cestou to opravit.

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 26 zář 2018 11:24
od MadTom
K tomu samosvoru - detaily si nepomatuju, ale měl jsem možnost s tím v Defu jet. Auto lépe zatáčelo a brzdilo - bylo to takové klidnější. Zůstala možnost tvrdého uzavření jako je tam dnes. Auto mělo naprosto minimální vůle v převodovém ústrojí - takové to cuknutí při rozjezdu a podobně.
Ještě čekám, až se mi to dostane znovu pod ruku - už by v něm měly být všechny 3 samosvorné diferenciály a nově i ABS s TC, s čímž by se to mělo navzájem podporovat.

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 19 říj 2018 18:58
od Michal21
Kluci mel bych malou otazku. Samozrejme ze jsem si nepoznacil smer presmykace mezi petkou a zpateckou. Trochu jsem pohledal a na jednom videu od ASH jsem nase tohle. Nemaji byt nahodou ty znacky k petkovymu kolecku? Diky

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 26 říj 2018 19:27
od Michal21
Na defu jsem mel prevod v pridavce 1.222. Co jsem se docetl, tam defender ma nejcasteji prevod 1.410. To se dalo zvolit kdyz nekdo kupoval noveho defenda? Nebo mel kazdej def stejny prevod a pridavka tak je z jineho modelu?

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 26 říj 2018 20:48
od alberth
1.41 je pro def správně
1.2xx bude z discovery
zaleží co jezdíš.. pokud jsi převážně na silnici, 1.2xx je pro motor, osádku rozhodně příjemnější konfigurace

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 28 říj 2018 08:20
od victom
alberth píše: 26 říj 2018 20:48 1.41 je pro def správně
1.2xx bude z discovery
zaleží co jezdíš.. pokud jsi převážně na silnici, 1.2xx je pro motor, osádku rozhodně příjemnější konfigurace
Doplnim, Defender Puma ( 6tikvalt od roku 2012 určite,no možno už od 2007 ) prevod na pridavke 1,222.

Ak budeš davať väčšie kolesá, tak potom bude dobre zmeniť prevody v nápravových diferákoch.
Všetky prídavky majú na redukciu rovnaký prevod, a len na H su rozdielne 1,6 - 1,4 - 1,2 .

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 28 říj 2018 08:24
od MadTom
Tady je kalkulačka, kde se dají hlavně rovnou vybírat jednotlivé varianty převodovek: https://www.ashcroft-transmissions.co.u ... _calc.html stačí si trošku pohrát a porovánat výsledky se sériovým autem.

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 30 říj 2018 20:51
od Michal21
Pomalu se blizim s prevodovkama do finale. Jeste bych rad upravil stredni hridel na pridavce. Jakej pouzivate material na to futro? Nebo pres to udelat jeste vicko?

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 30 říj 2018 20:58
od MadTom
Použil jsem "obyčejné železo" co bylo pod ponkem. Akorát jsme si vyhráli s měřením - změřit průměr díry za studena a za tepla, a podle toho udělat pouzdro takové, aby tam po zchladnutí drželo, a pro jistotu to pojistit Loctitem. Lepší by byl kousek nerezi, ale ten pod ponkem nebyl. Ono když tam vydržel hliník, tak to kritické nebude.

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 30 říj 2018 21:10
od Michal21
Nerez jsem mel v hlave. Ted si nemuzu vzpomenout jak je to na strane u zavitu, tam se dela taky futro? zitra schvalne zmerim diru v bloku jestli tam bude siska.

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 30 říj 2018 21:18
od MadTom
Na druhé straně není problém. Tak to není pouze suvně, ale je to utažené maticí.

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 30 říj 2018 21:28
od Michal21
Chapu spravne, ze na stredovem kole se predepnuti dela deformaci rozperne trubky mezi loziskama? Nebylo by lepsi si udelat poradnou rozperku a nabrousit ji axialne?

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 31 říj 2018 15:54
od Michal21
Tady je vysledek dnesniho mereni. To se pak vubec nedivim ze to tady nekomu tece. Na dvacet let starejch defendrech to bude asi v podobnem stavu na vsech. Je tam jeste zmerena poloha obou stran od vstupni hridele kvuli obrabeni. Na ovalne dire se spatne chyta nulovej bod. Osa X je srovnana podle roviny spodniho obdelnikoveho vika.

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 31 říj 2018 20:06
od Mira 101
Jo,teče to všem kdo to ještě nepředělal,jsou tu dvě temata,nemužu to najít,někdo ještě zakracuje hřídel a lepí,nebo lisuje víčko...

viewtopic.php?f=1&t=32665&p=395225&hili ... ka#p395225

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 31 říj 2018 20:43
od Michal21
Dnes jsem nad tim premyslel a zkusim tam udelat futro a jeste pres to sroubovaci zapustene vicko. Zitra to omerim...

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 31 říj 2018 21:28
od MadTom
Jo, chytit střed nekulaté díry byla zábava. Chytal jsem ho skrz celej obal od té druhá díry.
Víčko je podle mě zbytečné - originál řešení funguje, těsní to, dokud se hliník nevymačká. A znovu by se to díky železnému pouzdru vymačkat nemělo.
Trošku problém jsem měl s vlastní hřídelí, jak byla omačkaná. Muselo se to líznout trošinku na soustruhu, aby byla opět kulatá a pasovala přesně do pouzdra.

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 31 říj 2018 22:08
od Mira 101
- originál řešení funguje, těsní to,.......

Tome nefunguje,já se naopak tomuhle řešení divím,nechápu proč je ta hřídel pruchozí ven,těch řešení je x jiných a nechápu kolik let si s tím vystačili,přijde mi to spíš smutny že upgrade nepřišel......sorry za OT :-(

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 31 říj 2018 22:11
od MadTom
Já netvrdím, že to je ideální řešení, to ani náhodou. A nevidím největší problém v tom netěsnění, ale že se celá hřídel posune a kola pak zabírají trošku jinak, než by měla.

Re: Defender 110 projekt

Napsal: 31 říj 2018 22:21
od Mira 101
přesně....