Defender V8i 136 kw?

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
horsik
Příspěvky: 1147
Registrován: 14 úno 2011 09:15

Defender V8i 136 kw?

#1 Příspěvek od horsik » 21 led 2019 23:22

Vlastnite nekdo? Co zkusennosti, spotreba, spolehlivost ? Diky

Uživatelský avatar
Lochy
Příspěvky: 382
Registrován: 08 led 2010 12:00
tel.: 6O8O94O2O
Bydliště: Libinská brázda

Re: Defender V8i 136 kw?

#2 Příspěvek od Lochy » 22 led 2019 06:20

Nevlastním, nemám zkušenosti, ale Tomáš Tomeček tu před lety inzeroval oranžovou 110

horsik
Příspěvky: 1147
Registrován: 14 úno 2011 09:15

Re: Defender V8i 136 kw?

#3 Příspěvek od horsik » 22 led 2019 08:57

Diky!

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7821
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Defender V8i 136 kw?

#4 Příspěvek od Sláma Karel » 22 led 2019 10:00

Až přijedeš, tak tam mám tohohle Def V8. Je 110 HT z roku 84. Má to i originál mechanický naviják.

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

horsik
Příspěvky: 1147
Registrován: 14 úno 2011 09:15

Re: Defender V8i 136 kw?

#5 Příspěvek od horsik » 23 led 2019 22:40

Tak jsme nakonec neměli možnost to probrat.....

Co je to za motor? Kde se všude dával? A je spolehlivej ve spojení s automatem?

Díky za názory.

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender V8i 136 kw?

#6 Příspěvek od VencaZE » 24 led 2019 08:46

Hledal bych na anglických forech, v Rave atd.. U nás to skoro nikdo nemá.

Spotřeba asi bude velká, ale není rozhodující protože to je auto spíš pro potěšení než pro denní ježdění.
Otázka spolehlivosti u takového sběratelského kousku taky není podstatná. Bude asi podobná jako u všech starších britských strojů- taková jakou si ji uděláš 8) .
Otázky bych formuloval jinak.
Chci ho?
Dá se vůbec sehnat a za kolik..?

Jestli chceš přestavit svého tak otázku bych si položil asi v tom smyslu jestli se mi chce investovat desetitisíce do přípravy agregátu a přestavby.

Defa máš, takže víš přibližně co tě bude čekat..
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender V8i 136 kw?

#7 Příspěvek od Mirko » 24 led 2019 09:44

Je to stejný motor Rover V8 3,9i, který byl v Classicovi a Disco1. 136kW značí vysokokompresní verzi, nejspíš už s katem. Spolehlivost tudíž taky stejná a je na to napojený stejný automat ZF 4HP22, který svou spolehlivosti výrazně překonává vstřikovací a zapalovací systém. Mám takový dojem, že zde na forumu jsme s Frantou D1 a Macejkým jediní 3, kteří tento typ motoru, respektive toto vstřikování provozuji pravidelně. 3,9 trpí stejně jako všechny Rover V8 nad 3,5 litrů praskáním bloků.

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Defender V8i 136 kw?

#8 Příspěvek od mr-tomas » 24 led 2019 10:08

Jenom pro zajímavost s jakým měničem byl ten ZF automat, malej nebo střední?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Defender V8i 136 kw?

#9 Příspěvek od teslo » 24 led 2019 10:27

stredny.
Maly sa daval len to DII TD5 a RR P38DSE
Velky len do prvych RR P38 4.6V8.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7821
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Defender V8i 136 kw?

#10 Příspěvek od Sláma Karel » 24 led 2019 10:39

Ten můj je jenom karburátor odpovídající RRC v roce 84. Je to opravdu stejný motor. A je to manuál 4r opět stejný jako v RRC.

A myslím si že Def 3,9 v automatu v Evropě vůbec neexistoval. Všechny co znám byli karburátory a manuály.

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

horsik
Příspěvky: 1147
Registrován: 14 úno 2011 09:15

Re: Defender V8i 136 kw?

#11 Příspěvek od horsik » 24 led 2019 16:56

Díky za reakce!

Wiki
Příspěvky: 512
Registrován: 18 čer 2016 07:34

Re: Defender V8i 136 kw?

#12 Příspěvek od Wiki » 25 led 2019 06:58

https://www.auto-data.net/en/land-rover ... 134hp-5165
18,1 L :grin: :grin:
počitat pri normal. jizdě na silnici tak 20 litru, a off road provoz ani nechtey znat

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender V8i 136 kw?

#13 Příspěvek od Mirko » 25 led 2019 19:31

Sláma Karel píše: 24 led 2019 10:39 A myslím si že Def 3,9 v automatu v Evropě vůbec neexistoval. Všechny co znám byli karburátory a manuály.
No nějaké limitované edice tady byly:
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 2-216-1556

A v Ju Es of Ej to byla standardní motorizace.

Uživatelský avatar
vladoo
Příspěvky: 279
Registrován: 01 bře 2011 20:16
tel.: 421918808889
auto: Disco 300tdi
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender V8i 136 kw?

#14 Příspěvek od vladoo » 31 led 2019 08:23

Def 110 V8 so 100kw som nedavno kupoval. Trochu som sa na tom povozil a bol som dost sklamany z vykonu. Moja naslapana 300vka ma lepsi zaber aj pocit z jazdy. Ale verim, ze sa s trochou modifikacie da z v8 urobit poriadna zver!:) tato bola maximalne seriovy stav s manualnou prevodovkou.

Tu je video z prveho startu, keby niekoho zaujimal zvuk
[youtubeadresa]https://youtu.be/LCa_tPxNrQg[/youtubeadresa]
https://youtu.be/LCa_tPxNrQg[/youtube]
https://instagram.com/landroverista
https://landroverista.sk - Špecialista na Land Rover Defender a Series

Janotifo
Příspěvky: 243
Registrován: 28 úno 2013 21:41
auto: RRC, ex Defik, D4,
Bydliště: Žilina

Re: Defender V8i 136 kw?

#15 Příspěvek od Janotifo » 17 kvě 2019 13:50

Ja mám dačo podobné v mojom RRC V8 3,9 Efi 134kW v manuále (už bez kat), a jazdím sním skoro každý deň....a motor je OK, len to treba točiť, ak treba výkon. S motorom, keď má to čo treba tak nie je problém. Problém maju ľudia, čo motor dávaju robiť "všemajstrom" v garáži. Hlavne, aby bol správne chladený....
Môj bol keď som ho kupil pre veľa ludí na odpis, lebo to nevedeli spraviť.....skapínal motor v otáčkach, nepravidelný chod, tieklo to zo všadial.....atď. Trochu to trvalo, a stálo kým sa prišlo a odstránili veci čo domáci majstri napáchali.
Motoru mením pravidelne každých 7-8000 km olej, filtre a ide zatiaľ v pohode.

Odpovědět