Sundání karosérie
Sundání karosérie
Zdravím pánové jak dlouho trvá sundat karoserie s rámu a odstrojit rám od všeho na rámu kvůli opiskovani když mám velkou dilnu a pneumatické nářadí a vybavení díky
Re: Sundání karosérie
A chceš kastlu zvedat v kuse a nechat jen motor s převodovkama nebo rozebírat na menší kusy?
Mne co jsem to nikdy nedělal trvala rozborka asi týden a to par hodin denně. Najdolezitejsie mi pride ze je na tom všem mít dostatek místa kam tie věci davat
Re: Sundání karosérie
No asi i rozebrat karoserii na dily když nakeho přivezu tak bych ho chtěl udělat abych měl klid místa na statku je naštěstí dost
- JakubDolezal
- Příspěvky: 398
- Registrován: 23 říj 2010 19:27
- tel.: 702091816
- auto: Discovery 2
- Bydliště: Kostelec nad Orlicí
Re: Sundání karosérie
Mně to zabralo 230 hodin, rozsah prací viz moje vlákno:
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 2&start=80
Teď už vím, že jsem si měl dát ještě větší práci s konzervací. Třeba příště
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 2&start=80
Teď už vím, že jsem si měl dát ještě větší práci s konzervací. Třeba příště
LR Discovery 2 TD5
ex Defender 110HT 300TDi
ex Defender 110SW TD5
ex Defender 110HT 200TDi
ex Freelander I 1.8i
"... bez legií by nebylo Československa!"
TGM
ex Defender 110HT 300TDi
ex Defender 110SW TD5
ex Defender 110HT 200TDi
ex Freelander I 1.8i
"... bez legií by nebylo Československa!"
TGM
Re: Sundání karosérie
Rozeberes to za cca 40 hodin. Problem je to, najdes spoustu zrezlych mist a ty resis.Pak resis spoustu dalsich veci mechanickyho charakteru, protoze ti to neda.A to trva nasobne dyl.
Re: Sundání karosérie
No rám počítám 14 dní s opiskovanim a zinkem ale karoserie nevím jaký plechy použití nebo jaké tavidlo k tigu musí to být naka slitina hliníku s hořčíkem
Re: Sundání karosérie
Ram ale pred zinkem musi bejt uvnitr fakt cistej. Nemuzes to namocit zasrate Nerikam ze to nevis, jen radeji jeste pripominam. Nevim, ale starej ram, bych radeji vyplachnul a poradne udelal ale nezinkoval. Vono po te lazni, to pak ve spojich s bahnem co tam zustane hnije jeste rychleji. A uz pak nemas sanici na to prijit a zijes ve lzi jak to mas v zinku
Re: Sundání karosérie
Rám bych celý otevřel a vypláchnutí plus opiskovanim by se mělo docílit čistoty uvidím ještě nemám doma defika ale chtěl sem vědět jak dlouho mám přibližně počítat na renovaci
Re: Sundání karosérie
zinkovat starey chassis to ne dobre, to se nevosvedčilo ,tak zinkovat jen nove pak je to OK
Re: Sundání karosérie
A co to otevřít a vypískovat i zevnitř.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Sundání karosérie
jo ,ale tam sou plechy na plechy a to je to nedobrý
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Sundání karosérie
A co to prohlédnout endoskopem (stojí pár set korun), pořádně vypláchnout, aby v tom nebylo bahno a podobné, znovu prohlédnout a potom se rozhodnout, co s tím - před žárovým zinkem se to stejně koupe v kyselině, a ta toho umí sežrat docela dost. Je to na dohodě v zinkovně, jak moc si s tím pohrají, případně jestli je potřeba někam doplnit otvory, aby se to pořádně vyčistilo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Sundání karosérie
Já ked som zinkoval rám bol jak nový. Auto bol voják s KFOR tam sa nastastie nesoli. Asi pol dna som vyplachoval rám teplou vapkou. Pak šel na pískovani kde sa vyrezali otvory a opiskovalo se to. Pak zase čištění jak debil a hned do zinku. Nechalo se to pak ležet rok a půl pak jemné otryskani (mám pocit že sa to volá oswapovani nebo nějak tak) a hempel barvy. Tak uvidíme jak dlouho to vydrží pak. Ale podla mna je jediná jistota nejezdit v zime ve dny ked silničáři vysypu tony soli a je klid.
Re: Sundání karosérie
sul a zinek to není dobré , to lepší barva
kolik času na vyměma ?no tady něco by se dalo https://forums.lr4x4.com/topic/52469-ho ... v-chassis/
kolik času na vyměma ?no tady něco by se dalo https://forums.lr4x4.com/topic/52469-ho ... v-chassis/
Re: Sundání karosérie
Proste vyplachnout,opiskovat, a nalakovat. Pak naplnit rám ochranou a cele striknout. Co víc si přát? Pořad neblbnete s tím zinkem. To u nového, ale otvírat pro to rám? Pak to zase vařit? Proč proboha. A v těch spojích ti to vždy vyleze jak je kov na kov.
Re: Sundání karosérie
AlSi5 na tenké plechy,AlMg5 na silnější pro pevný spoj.
Chassis pokud je v něm vevnitř barva určitě nezinkovat,ani by to v zinkovně nevzali.Kyselina jí nesežere,zničilo by jim to lázeň a uvnitř by se udělaly hroudy zinku se zbytky barvy a rezlo by to ještě rychleji.Pokud bude chassis vevnitř otryskané když by bylo otevřené při vyvařování tak proč ne,to je nejlepší povrchová úprava.Do soli ideální
Re: Sundání karosérie
Právě myšlenka je taková celý rám otevřít nechat opiskovat a pak zinek po zinku vnitřní naka směska olejů a z venku barva
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Sundání karosérie
A když už se to bude takto pořádně čistit uvnitř a zinkovat uvnitř, nebylo by lepší to i uvnitř vzít po zinku nejdřív barvou? A až potom něčím mastným. Když už to bude celé otevřené na pořádné pozinkování, tak dostat tam barvu už není tak velký problém. Akorát to bude chtít o hodně víc času na vyschnutí barvy a asi jedině v létě v teple.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Sundání karosérie
Vsak kolem tu barvu celou opalis pri svarovani A zinkovane casti se preci nesvaruji pokud vim. Musi to bejt ciste, pak svarit a pak az ponorit Pokud to rikam teda dobre.
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Sundání karosérie
S tím spálením to může být problém - zůstanou tam zbytky, které kyselina nevyžere a výsledkem namočení do žhavého zinku je hrouda čehosi, co jako protikorozní ochrana moc nefunguje.
Navíc pro zinek musí být udělané vtokové a odtokové otvory, aby z rámu nebyl plný ingot.
Navíc pro zinek musí být udělané vtokové a odtokové otvory, aby z rámu nebyl plný ingot.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo