Pevnostni tyče řízení a jejich krytování
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Pevnostni tyče řízení a jejich krytování
Toto téma tu tuším ještě není, nebo jsem na něj alespoň nikde nenarazil. No, už je tu vláken, která se v počátku věnovala úplně jinému tématu, než je v závěru, tak jsem se mohl přehlédnout. K věci, aktuálně řeším pevnostní spojovačky, protože "standart" jsem ohnul i s krytem. Kryt už mám nový, tak to po něm tyčka"nedrhne" při zatáčení. Pevnostní spojovačky jsem nechal poslat od eliotta, protože je měl skladem...no, nakonec zjistil, že jsou na D1, tak musím stejně čekat Zajímá mně tedy tato kombinace ´pevnostní spojovačky + kryt. Má to někdo ? Spokojenost ? A samozžejmě vaše názory a náměty. Díky.
- Přílohy
-
- Ohnutý kryt spojovačky
- 031120081044.jpg (27.07 KiB) Zobrazeno 17276 x
-
- Ohnutý kryt spojovačky
- 031120081049.jpg (27.66 KiB) Zobrazeno 17278 x
-
- Ohnutý kryt spojovačky
- 031120081043.jpg (37.52 KiB) Zobrazeno 17278 x
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
Re: PEVNOSTNÍ TYČE ŘÍZENÍ A JEJICH KRYTOVÁNÍ
... ohnul si to celkom slusne ale podla tych zaberov ten plech z coho je ta ochrana je cca 3mm a to je malo.
... pevnostne spojovacky a ochrana spojovacky nemoze byt problem ak ta ochrana nie je nejaka napodobnenina
... zadna spojovacka by sa mohla pouzit taka ako na DI a pouzit este druhy tlmic riadenia... len je potom problem s tou ochranou
... pevnostne spojovacky a ochrana spojovacky nemoze byt problem ak ta ochrana nie je nejaka napodobnenina
... zadna spojovacka by sa mohla pouzit taka ako na DI a pouzit este druhy tlmic riadenia... len je potom problem s tou ochranou
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Dano, ochrana je z 3mm ocel plechu a je od Ex Tecu. Tuším, že to bylo 69EUR Radši bych také silnější, ale zatím jsem na ni ještě nikde nenarazil
O druhém tlumiči řízení jsem také již uvažoval, při rozměru kol který používám (jako ty 285(75x16). Zatím mně to bylo vždy vyvráceno, třeba tím, že bude trpět servo, že se nebude "vracet" volant atd.
O druhém tlumiči řízení jsem také již uvažoval, při rozměru kol který používám (jako ty 285(75x16). Zatím mně to bylo vždy vyvráceno, třeba tím, že bude trpět servo, že se nebude "vracet" volant atd.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Vyrobím z 5mm plechuMOPADŽI píše:Dano, ochrana je z 3mm ocel plechu a je od Ex Tecu. Tuším, že to bylo 69EUR Radši bych také silnější, ale zatím jsem na ni ještě nikde nenarazil
O druhém tlumiči řízení jsem také již uvažoval, při rozměru kol který používám (jako ty 285(75x16). Zatím mně to bylo vždy vyvráceno, třeba tím, že bude trpět servo, že se nebude "vracet" volant atd.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
...ja mam ten isty tvar ale mam pocit, ze z hrubsieho plecu... ale nepojdem ho teraz merat... ..... aaaa bol som 4mmMOPADŽI píše:Dano, ochrana je z 3mm ocel plechu a je od Ex Tecu.
...nebal by som sa tohoMOPADŽI píše: O druhém tlumiči řízení jsem také již uvažoval, při rozměru kol který používám (jako ty 285(75x16). Zatím mně to bylo vždy vyvráceno, třeba tím, že bude trpět servo, že se nebude "vracet" volant atd.
...no v hlave uz mam co a ako ale nemam "TIC TAC"...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Mám na D2 pevnostní spojovačku, je naprosto stejná jen těžší, jako originál... Prý ji neohnu tak snadno, ale při nárazu zase přenesu zátěž na klouby a čepy, které jsou jen origo LR. Proto si myslím, že ještě kryt nebude od věci a klidně bych ho pořídil.
Co se týče tlumiče řízení, nešel na pevnostní tyč řízení přidělat, tak jsem nechal originál tyč. Jé jsem trochu líný někde nechat udělat držák tlumiče na tu pevnostní tyč.
Co se týče tlumiče řízení, nešel na pevnostní tyč řízení přidělat, tak jsem nechal originál tyč. Jé jsem trochu líný někde nechat udělat držák tlumiče na tu pevnostní tyč.
Disco mi zachránilo život
Re: PEVNOSTNÍ TYČE ŘÍZENÍ A JEJICH KRYTOVÁNÍ
Mám kryt spojovačky a spojovačku "pevnostnější" - vyrobenou za použití původních čepů. Nevýhoda je, že mám větší průměr spojovací trubky, a když dostane šlehu kryt a trošku se zdeformuje, při krajních polohách řízení to lehce zadrhává (nezbývá pak nic jiného, než sundat kryt a universálním nástrojem mu domluvit)MOPADŽI píše:Zajímá mně tedy tato kombinace ´pevnostní spojovačky + kryt. Má to někdo ? Spokojenost ? A samozžejmě vaše názory a náměty. Díky.
Land Rover Defender 110 TD5
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Já mám na autech dva tlumiče řízení a je to jen k dobru. Nechápu kdo vymyslel, že by to mělo něčemu vadit nebo něco namáhat. To je naprostá kravina. Mám to na autech od roku 96 a ještě na žádném se kvůli tomu nic nerozbilo. A jezdí se s tím mnohem líp. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Tak, zkušenosti promluvili Jak tady vot Karla, tak výše vot Dana. Začnu těma TikTacama a vážně uvažovat o zdvojení tlumiče řízení.Sláma Karel píše:Já mám na autech dva tlumiče řízení a je to jen k dobru. Nechápu kdo vymyslel, že by to mělo něčemu vadit nebo něco namáhat. To je naprostá kravina. Mám to na autech od roku 96 a ještě na žádném se kvůli tomu nic nerozbilo. A jezdí se s tím mnohem líp. K
Karle, co navrhuješ za typ/značku tlumičů, ke zdvojení Stačí série, nebo je lepší OME (ten tam teď mám cca rok -jeden, samozřejmě)
Myslíš, že se zdvojením tlumiče řízení potlaří / odstraní i "kmitání" do volantu v cca 80 do 85-90km/h
(gumy zánovní a dělalo to i u úplně nových, cca 3x převáženy, z toho 2x ne za středovou díru, ale za díry pro šrouby kol, disky nové, no teď už zánovní Modular 7"x16", pneu 285/75x16 BFG MT)
(teď na zimu budu dávat BFG AT ve stejném rozměru na stejném typu disku, pneu i disky jsou nové a vyvážené, jsem tedy zvědav, jestli to zmizí, jestli ano, je to gumama MT...)
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEVNOSTNÍ TYČE ŘÍZENÍ A JEJICH KRYTOVÁNÍ
Asi to bude nejlepší volba Kene. Ještě zvažím, vystužení toho krytu. Včera jsem o tom mluvil s LandJirkouKen píše:Mám kryt spojovačky a spojovačku "pevnostnější" - vyrobenou za použití původních čepů. Nevýhoda je, že mám větší průměr spojovací trubky, a když dostane šlehu kryt a trošku se zdeformuje, při krajních polohách řízení to lehce zadrhává (nezbývá pak nic jiného, než sundat kryt a universálním nástrojem mu domluvit)MOPADŽI píše:Zajímá mně tedy tato kombinace ´pevnostní spojovačky + kryt. Má to někdo ? Spokojenost ? A samozžejmě vaše názory a náměty. Díky.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
To máš asi nějaké super pevnostní Můžeš změřit průměr tyče/kulatiny Porovnám si to se standartem, abych měl představu, jestli to tam bude šóchatlow píše:ta moje je tak dvakrat tlustci, jak puvodni
Jo low, vím že si z tej kanceláře takže se to měří posufkou nebo šuplérou, nebo-numerickým posuvným měřítkem, potažmo digitálním
Jo, 278 už mám doma a trochu se v tom topím, tak budu potřebovat taky ňákou radu a kozultaci, bo sem na tuto techniku zas pomalši ja
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
... jednoznacne suhlasim s tvojim nazorom... ale su ludia, ktori pochybuju.Sláma Karel píše:Já mám na autech dva tlumiče řízení a je to jen k dobru. Nechápu kdo vymyslel, že by to mělo něčemu vadit nebo něco namáhat. To je naprostá kravina. Mám to na autech od roku 96 a ještě na žádném se kvůli tomu nic nerozbilo. A jezdí se s tím mnohem líp. K
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Na jaře, letos. Teď ji samozřejmě udělám až dorazí vot eliotta ty spojovačky a daj se tamlow píše:mopadzi? a kdys delal naposled geometrii???
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
... jeeee citam, ze mas stejny problem. momentalne od "Fatry" jazdim na tych T3ojkach a parada nic nekmitaMOPADŽI píše:Tak, zkušenosti promluvili Jak tady vot Karla, tak výše vot Dana. Začnu těma TikTacama a vážně uvažovat o zdvojení tlumiče řízení.Sláma Karel píše:Já mám na autech dva tlumiče řízení a je to jen k dobru. Nechápu kdo vymyslel, že by to mělo něčemu vadit nebo něco namáhat. To je naprostá kravina. Mám to na autech od roku 96 a ještě na žádném se kvůli tomu nic nerozbilo. A jezdí se s tím mnohem líp. K
Karle, co navrhuješ za typ/značku tlumičů, ke zdvojení Stačí série, nebo je lepší OME (ten tam teď mám cca rok -jeden, samozřejmě)
Myslíš, že se zdvojením tlumiče řízení potlaří / odstraní i "kmitání" do volantu v cca 80 do 85-90km/h
(gumy zánovní a dělalo to i u úplně nových, cca 3x převáženy, z toho 2x ne za středovou díru, ale za díry pro šrouby kol, disky nové, no teď už zánovní Modular 7"x16", pneu 285/75x16 BFG MT)
(teď na zimu budu dávat BFG AT ve stejném rozměru na stejném typu disku, pneu i disky jsou nové a vyvážené, jsem tedy zvědav, jestli to zmizí, jestli ano, je to gumama MT...)
... o standartnych tlmicoch ani neuvazuj, bud OME alebo od BRIT Partu Dinamic Celular... o tych uvazujem ja a na cele auto (je este masivnejsi nez OME )
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- eliott
- Příspěvky: 11491
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Zítra ti mohu tu tyč změřit, odhaduji 35mm a tyč je plná, tj. není to roura. Já používám tlumiče řízení BOGE nebo DeCarbon.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
... ani nie rozdiel je v tom, ze pevnostne spojovacky od roznych vyrobcov su cca rovnako hrube. rozdiel je iba v tom, ze origo su z rurky a pevnostne z gulatinyMOPADŽI píše:To máš asi nějaké super pevnostnílow píše:ta moje je tak dvakrat tlustci, jak puvodni
Naposledy upravil(a) DanoDEF dne 11 lis 2008 21:52, celkem upraveno 1 x.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".