ARB RD 56 air lock a dalsi problem

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#21 Příspěvek od jezbera ivan » 02 úno 2009 22:15

S tym kompresorom to je fakt tak ako pisete. Ja som s tym vacsim od ARB dofukoval sem-tam pneu na stvorkolke a samozrejme, ze ani to nevydrzal. Ked som ho potom rozobral, zistil som, ze to ani vydrzat nemoze, lebo z vnutra to je tak trochu "china"
Jeden nemazany piest s teflonovym kruzkom, jedno lozisko a elektromotor. Na pneu treba mat seriozny a hlavne iny kompresor!
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
evo828
Příspěvky: 364
Registrován: 02 úno 2009 14:11
tel.: ifoon
auto: mam
Bydliště: Bratislava

#22 Příspěvek od evo828 » 02 úno 2009 22:20

patrik píše:tiez si mislym ze bude problem v tom to. ten kruzok co drzi gumicky bude trochu mimo osi difu a tim padom nebudokonale pritlacat gumicku po celom obvode.
Auto stalo teraz pre zmenu den vonku a teraz zase ARB nechce zopnut uzavierku - len fuci a fuci - som z toho magor.
Patrik - kto Ti to bude rozoberat ked budes riesit tie prevody?
Diagnostika na LR: diagnostika, aktivacie pridavnych funkcii, upravy konfiguracie auta
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2571
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

#23 Příspěvek od patrik » 03 úno 2009 20:56

Piskot -Ivan ho pozna
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
lllangis
Příspěvky: 6
Registrován: 08 úno 2009 21:45

Diferák

#24 Příspěvek od lllangis » 15 úno 2009 21:09

Dobrý den pánové potřeboval bych jestli někdo nemá nebo neměl rozebranou nápravu salisbuli jde o ložiska diferáku potřeboval bych vědět rozměry nevíte kdo by my s tím pomohl díky Tom.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od eliott » 15 úno 2009 22:01

Mám skladem, ale pokud budeš rozebírat, je třeba spec. přípravek pro nastavení předpětí ložisek, bez jeho použití ložiska brzy odejdou.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
lllangis
Příspěvky: 6
Registrován: 08 úno 2009 21:45

#26 Příspěvek od lllangis » 16 úno 2009 07:26

jen bych potřeboval všdět ten rozměr zatím jestli by ste mi je mohl změřit díky Tom

Uživatelský avatar
Pama
Příspěvky: 181
Registrován: 10 led 2009 20:26
tel.: 724365722
auto: většina LR
Bydliště: Vyškov

#27 Příspěvek od Pama » 16 úno 2009 23:04

Tak už taky patřím mezi "náfuky".
Sehnal jsem si v GB nové ARB na obě nápravy a protože
jsem chtěl mít vše perfekt, nechal jsem si je namontovat
ve značkovém servise.Bohužel i přední i zadní uzávěry
fučí.... :evil:
Teď shání (servis) info,jak to dát dohromady.Dřívější
bezmezné nadšení se mění v bezmeznou nasr......

Polemika k reparaci uzávěrek byla o závislosti zadní
a přední uzávěrky.
Znalci prosím, je zadek ARB spřažen s předkem
nebo se dá předek uzavřít nezávisle,bez zapnutí
předku?(mám za to, že ano,ale prý to tak není).

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#28 Příspěvek od Jenda » 16 úno 2009 23:07

NEZAVISLE.Kdo ti to delal?????
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od low » 16 úno 2009 23:11

Pama: obecne se doporucuje ovladani ARB uzaverek zapojit do serie, tedy tak aby jsi predni speru mohl uzavrit az teprve kdyz mas zavrenou zadni, resi se to v logice zapojeni spinacu

Uživatelský avatar
Pama
Příspěvky: 181
Registrován: 10 led 2009 20:26
tel.: 724365722
auto: většina LR
Bydliště: Vyškov

#30 Příspěvek od Pama » 16 úno 2009 23:16

Jenda Zaslal: út únor 17, 2009 12:07 am Předmět:

--------------------------------------------------------------------------------

NEZAVISLE.Kdo ti to delal?????
Honza


...Nechci je jmenovat, protože by to na ně dobré světlo
nevrhalo a doufám, že neprávem.(zatím s nimi bylo
vše vždy o.k.,jsou to ale origo "Lendoši".

Uživatelský avatar
Pama
Příspěvky: 181
Registrován: 10 led 2009 20:26
tel.: 724365722
auto: většina LR
Bydliště: Vyškov

#31 Příspěvek od Pama » 16 úno 2009 23:23

low Zaslal: út únor 17, 2009 12:11 am Předmět:

--------------------------------------------------------------------------------

Pama: obecne se doporucuje ovladani ARB uzaverek zapojit do serie, tedy tak aby jsi predni speru mohl uzavrit az teprve kdyz mas zavrenou zadni, resi se to v logice zapojeni spinacu


Díky Low za dobrou zprávu,tvrdili mi to samý a já jim nevěřil,
(nepřišlo mi logický,svazovat obě uzávěrky do závislosti).
Pokud měli pravdu v tomhle,určitě zvládnou i nápravu :P :P :P

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#32 Příspěvek od jezbera ivan » 17 úno 2009 06:57

To jsou ty prvni vlastovky... :D
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od erik » 17 úno 2009 08:53

low píše:Pama: obecne se doporucuje ovladani ARB uzaverek zapojit do serie, tedy tak aby jsi predni speru mohl uzavrit az teprve kdyz mas zavrenou zadni, resi se to v logice zapojeni spinacu
Jsou situace, kdy je to proti logice...popisu...
Jedes do doliku temer po vrstevnici. Dolik je zpusoben abrazi vody, cesta je naklonena smerem ze svahu, cesta v doliku je zuzena na min jak 2 metry, prudky vyjezd za dolikem. Ba prudky vyjezd, ktery je v pricnem naklonu ti bezesporu pomuze predni spera... Co bude delat auto.. pred sjezdem do doliku zaradis spery a vznikne problem, ze zadek ti bude ujizdet. No zaradit je az v doliku neni cas, protoze nebezpecim ze ti spadne zadek do rokle je velke... reseni- mit zaplou pouze predni speru, ktera te i pri naklonu vytahne /toto samostatne zapinani sper ma treba |Dano def
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od low » 17 úno 2009 10:35

erik píše:
low píše:Pama: obecne se doporucuje ovladani ARB uzaverek zapojit do serie, tedy tak aby jsi predni speru mohl uzavrit az teprve kdyz mas zavrenou zadni, resi se to v logice zapojeni spinacu
J reseni- mit zaplou pouze predni speru, ktera te i pri naklonu vytahne /toto samostatne zapinani sper ma treba |Dano def
Nerekl jsem, ze je to dogma, jen ze je to doporucene, samozrejme jsou pripadi (ne nespletl jsem si y), kteri to maji tak jak pises pro tebou popsane situace, ale maji tomu uzpusoben i zbytek. ale obecne se doporucuje to tak nemit, bo jinak proste mas vic nez slusnou sanci ze poloosu chrupnes (viz dano nejen v nove sedlici).

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od MOPADŽI » 17 úno 2009 13:50

erik píše:
low píše:Pama: obecne se doporucuje ovladani ARB uzaverek zapojit do serie, tedy tak aby jsi predni speru mohl uzavrit az teprve kdyz mas zavrenou zadni, resi se to v logice zapojeni spinacu
Jsou situace, kdy je to proti logice...popisu...
Jedes do doliku temer po vrstevnici. Dolik je zpusoben abrazi vody, cesta je naklonena smerem ze svahu, cesta v doliku je zuzena na min jak 2 metry, prudky vyjezd za dolikem. Ba prudky vyjezd, ktery je v pricnem naklonu ti bezesporu pomuze predni spera... Co bude delat auto.. pred sjezdem do doliku zaradis spery a vznikne problem, ze zadek ti bude ujizdet. No zaradit je az v doliku neni cas, protoze nebezpecim ze ti spadne zadek do rokle je velke... reseni- mit zaplou pouze predni speru, ktera te i pri naklonu vytahne /toto samostatne zapinani sper ma treba |Dano def
Já je mám také do série, jak uvádí low. Má to tak prý být. Nicméně, to co popisuje erik a o čem jsme se již parkrát bavili...chtěl bych je mít také zapojené nezávisle na sobě, připadá mně to i logičtější...
Takže asi někdy...to nechám předělat.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#36 Příspěvek od DanoDEF » 17 úno 2009 15:39

MOPADŽI píše: ...chtěl bych je mít také zapojené nezávisle na sobě, připadá mně to i logičtější...
Takže asi někdy...to nechám předělat.
... je to otazka par minut a cca 10cm kabliku.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od low » 17 úno 2009 19:29

ja bych to nedelal, max pres nejakej separatni spinac, bo predstava, ze mlada nekde bude premylset co muze zapnout a nemuze a zrovna se netrefi je desiva :-)

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od OC » 17 úno 2009 19:49

Hmmm... odpusť blbou otázku, ale nějak naprosto nevidím, z čeho by mělo plynout, že potenciální zatížení poloosy když je vepředu zamčeno bude menší, když je zamčeno i vzadu? Co přesně přehlížím?

(Pokud snad by mělo jít pouze o to, že když je zamčeno i vzadu, je poněkud lepší šance, že zadek zabere a předek to nepotáhne sám, pak by snad bylo bezpečnější tu náhradní poloosu vozit furt, protože to je dost spoléhání na milost Boží ;))

A mimochodem, copak ony jsou zadní poloosy silnější než přední? Domníval bych se, že budou všechny stejně silné, ale o tomhle vím dreck.....
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#39 Příspěvek od DanoDEF » 17 úno 2009 20:28

low píše:ja bych to nedelal, max pres nejakej separatni spinac, bo predstava, ze mlada nekde bude premylset co muze zapnout a nemuze a zrovna se netrefi je desiva :-)
... to si myslis, ze ti nieco prdne hbed ako to zapne... :D

... popripade to mozes dat na snimac otlacku prsta
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od eliott » 17 úno 2009 20:55

Jsem taky zastánce toho, že řidič má rozhodovat co kdy a v jakém pořadí zapne, navíc uzávěra snižuje pravdělodobnost poškození diferáku, což zrovna v tvém případě, Low, je dost častý problém :mrgreen: . A jejikoš většina co má Defy, mají 110ky a ty mají vzadu Salisbury , hlavní nebezpečí hrozí vepředu :idea:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Odpovědět