Rachot

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Rachot

#1 Příspěvek od DanoDEF » 13 pro 2006 20:27

Tak Admine jeden maly rebus pre teba a vsetkych co to tu citaju....

Ked som isiel prvu jazdu na novej 110 TD5 tak som v urcitu dobu jazdy pozoroval divny rachot kdesi od spodu....je pravda, ze fest prsalo tak to nebolo az tak pocut. Casom som zistil, ze to robi v momente ked tazna sila motora sa vyrovna valivej sile tj. ked iba hladis plynovy pedal.
Rachot vychadza od spodu kdesi v oblasti prevodoviek a motora.

Tak porosim Vase postrehy.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#2 Příspěvek od Rover » 14 pro 2006 14:17

Můj Range Rover 300Tdi to samé..., vyměnil jsem kardanové kříže, nepřestalo, tak jsem to přestal řešit, je to anglický traktor, tak to asi nebudu prožívat..., jsem zvědavý k čemu se doberete...
Country boy...

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#3 Příspěvek od DanoDEF » 14 pro 2006 18:43

Rover píše:Můj Range Rover 300Tdi to samé..., vyměnil jsem kardanové kříže, nepřestalo, tak jsem to přestal řešit, je to anglický traktor, tak to asi nebudu prožívat..., jsem zvědavý k čemu se doberete...
No ja som to tiez prestal riesit ked som zistil, ze v servise o tom vedia prd...a nerobi to problen s funkcnostou.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Admin » 14 pro 2006 22:17

Abych ti řekl pravdu, nedokážu ti říci čím by to mohlo být :cry:
Ale jednu radu pro tebe mám :wink: dej si více nahlas rádio, a rachot ustane :lol:

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od kudrnac » 15 pro 2006 08:49

No sem tam to sliším také na disco I i na defikovi 300 tdi. Ale dobrá rada potěší. Budu to aplikovat.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#6 Příspěvek od karel » 15 pro 2006 12:37

Asi to bude bolest většiny LR.Je to asi 14 dní, kdy mi začalo od 2000 do 3000 otáček něco rezonovat z oblasti převodovek.Zkontroloval jsem olej, zkusil dotáhnout uložení převodovek a nic.Pak jsem byl jezdit celý víkend v Sosnové a tam dostala holka pěkně pohulit.Postupně se to začalo ztrácet a teď už je vše OK.Taky nevím čím to bylo?

Uživatelský avatar
krtek007
Příspěvky: 395
Registrován: 03 črc 2006 01:10
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od krtek007 » 15 pro 2006 14:49

Kluci ja vas obdivuju, ze klepani, rachoceni a jinym pazvukum jeste venujete pozornost:))) po pul roce jsem to prestal na DI resit ... at si obcas zarachoti, hlavne kdyz jede. (ok, priznavam se, ze prvni pulrok jsem porad neco rozebiral, utrahoval, povoloval, cistil, mazal a stejne to nepomohlo) M.
AUT VIAM INVENIAM AUT FACIAM // DI 300TDi // Defender 110 td4

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#8 Příspěvek od Rover » 15 pro 2006 15:53

Ano, ať to má koreserii Defa, Disca nebo Range, pořád já tam pod tou kastlí schovaný starý dobrý anglický traktor...
Country boy...

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#9 Příspěvek od DanoDEF » 16 pro 2006 11:10

krtek007 píše:Kluci ja vas obdivuju, ze klepani, rachoceni a jinym pazvukum jeste venujete pozornost:))) po pul roce jsem to prestal na DI resit ... at si obcas zarachoti, hlavne kdyz jede. (ok, priznavam se, ze prvni pulrok jsem porad neco rozebiral, utrahoval, povoloval, cistil, mazal a stejne to nepomohlo) M.
No mne to nevadi ale je to divne ked si vezies z predajne uplne novucicke auto. Zvuk to bol teda poriadny pripominal mletie zeleza a ked to islo 140 das nohu dole s plynu rachot nastupi mas chut opustit vozidlo....Lenze teraz ma auto 120tis km a zvuk tam je i ked uz nepatrny.

Najprv prisla vymena redukcnej prevodovky.....nepomohla. Lenze majsti sveta v servise mi do 110 namontovali red prevodovku zo 130 teda s prev pomerom 1,6.. namiesto 1,4... Max rychlost isla dole...spotreba o malicko hore ale v celku som spokojny je to silnejsie v akceleracii.

Potom sa menila hlavna prevodovka a nic nepomohlo.

Najväcsi rozdiel nastal ked som trhol prednu poloos. Menil som si ju sam vtedy ten zvuk ustupil nezmizol ale bol sotva pocutelny...pocul som ho iba ja zainteresovany. Postupom casu sa vratil i ked v mensej intenzite...

Odvtedy som to prestal riesit...este sme mali v zalohe v ramci reklamacie vymenit cely kit spojky aj so zotrvacnikom....ale to sa mi uz nechcelo nechat auto odbornikom v BA.

Este jednu vec som zistil cim väcsie kolesa som mal tym menej to bolo pocut....

Aby bolo jasne nestazujem sa na to len ma zaujima nazor LR postihnutych... :D
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#10 Příspěvek od Rover » 16 pro 2006 12:07

No zrovna u nového auta by to být nemuselo, to je docela drsný...
Country boy...

Potapěč

#11 Příspěvek od Potapěč » 17 pro 2006 19:07

Zkusil bych nechat vyvážit kardany.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#12 Příspěvek od DanoDEF » 17 pro 2006 19:28

Potapěč píše:Zkusil bych nechat vyvážit kardany.
To by boli vybracie a nie rachot...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Admin » 19 pro 2006 07:54

Diferenciál jsi už měnil?

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#14 Příspěvek od DanoDEF » 19 pro 2006 10:51

Admin píše:Diferenciál jsi už měnil?
No od nova tam mam ARB....pritom na starom mi nic nerachotilo a prednu ARB mam zo stareho auta (zadna nepasovala).
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od eliott » 07 led 2007 18:00

Rok jsem servisoval jedno Disco II TD5 a bylo tam něco podobného, i když to byl automat, vždy když jsem auto předal majiteli, čekal jsem kdy zavolá že zůstal někde stát. A nezůstal, jezdilo to pořád...

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od low » 02 lis 2008 16:28

tak mam naprosto to same, navic je citi, ze je to nekde na pohonnem ustroji je to drncivej zvuk jak kdyby byly vymlete ploosy v unasecich, lec vesmes vse z tohoto je uz vymenene,
mam obavu aby toto "drnceni" neznicilo nejkay novy dil jako napr omlacene ploosy a unasece jako za puvodna. vyresil to nekdo:????

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#17 Příspěvek od DanoDEF » 02 lis 2008 16:33

low píše:tak mam naprosto to same, navic je citi, ze je to nekde na pohonnem ustroji je to drncivej zvuk jak kdyby byly vymlete ploosy v unasecich, lec vesmes vse z tohoto je uz vymenene,
mam obavu aby toto "drnceni" neznicilo nejkay novy dil jako napr omlacene ploosy a unasece jako za puvodna. vyresil to nekdo:????
... ci mas to same je tazko povedat... mam najazdene 190tis km a nezistil som co to je.

... vymlete poloosy na unasacoch nedrncia.

... poloosy sa vzdy omlatia po urcitom pocte km
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od low » 02 lis 2008 16:57

podotykam, obe kardanky nove vyvazene,
proc by to nemohlo drncet v unasecich????? prave ze je to vzdy priprechodi z tahu do brzdeni motorem a ve vyssich rychlostech (do 70kmh to neudela)

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#19 Příspěvek od Kangaroo » 02 lis 2008 18:00

Ja myslím a Drahošek mi to potvrdil, že to jsou vůle v mezinápravovým difu. Mám to taky v příštím týdnu budu mezináprovovej dif měnit, tak se to potvrdí, nebo vyvrátí. Je to takovej šelest v době kdy není motor v záběru, jen to tak šolícháš, zároveň je velké cuknutí při prudkém ubrání /přidání plynu.

Uživatelský avatar
KRANG
Příspěvky: 1491
Registrován: 16 črc 2007 19:49
Bydliště: Praha

#20 Příspěvek od KRANG » 02 lis 2008 18:28

Zebra mi dělá to samý ale na funkci to nemá vliv a tak to neřešim.
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz

Odpovědět