Rachot
Rachot
Tak Admine jeden maly rebus pre teba a vsetkych co to tu citaju....
Ked som isiel prvu jazdu na novej 110 TD5 tak som v urcitu dobu jazdy pozoroval divny rachot kdesi od spodu....je pravda, ze fest prsalo tak to nebolo az tak pocut. Casom som zistil, ze to robi v momente ked tazna sila motora sa vyrovna valivej sile tj. ked iba hladis plynovy pedal.
Rachot vychadza od spodu kdesi v oblasti prevodoviek a motora.
Tak porosim Vase postrehy.
Ked som isiel prvu jazdu na novej 110 TD5 tak som v urcitu dobu jazdy pozoroval divny rachot kdesi od spodu....je pravda, ze fest prsalo tak to nebolo az tak pocut. Casom som zistil, ze to robi v momente ked tazna sila motora sa vyrovna valivej sile tj. ked iba hladis plynovy pedal.
Rachot vychadza od spodu kdesi v oblasti prevodoviek a motora.
Tak porosim Vase postrehy.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
No ja som to tiez prestal riesit ked som zistil, ze v servise o tom vedia prd...a nerobi to problen s funkcnostou.Rover píše:Můj Range Rover 300Tdi to samé..., vyměnil jsem kardanové kříže, nepřestalo, tak jsem to přestal řešit, je to anglický traktor, tak to asi nebudu prožívat..., jsem zvědavý k čemu se doberete...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Asi to bude bolest většiny LR.Je to asi 14 dní, kdy mi začalo od 2000 do 3000 otáček něco rezonovat z oblasti převodovek.Zkontroloval jsem olej, zkusil dotáhnout uložení převodovek a nic.Pak jsem byl jezdit celý víkend v Sosnové a tam dostala holka pěkně pohulit.Postupně se to začalo ztrácet a teď už je vše OK.Taky nevím čím to bylo?
Kluci ja vas obdivuju, ze klepani, rachoceni a jinym pazvukum jeste venujete pozornost:))) po pul roce jsem to prestal na DI resit ... at si obcas zarachoti, hlavne kdyz jede. (ok, priznavam se, ze prvni pulrok jsem porad neco rozebiral, utrahoval, povoloval, cistil, mazal a stejne to nepomohlo) M.
AUT VIAM INVENIAM AUT FACIAM // DI 300TDi // Defender 110 td4
No mne to nevadi ale je to divne ked si vezies z predajne uplne novucicke auto. Zvuk to bol teda poriadny pripominal mletie zeleza a ked to islo 140 das nohu dole s plynu rachot nastupi mas chut opustit vozidlo....Lenze teraz ma auto 120tis km a zvuk tam je i ked uz nepatrny.krtek007 píše:Kluci ja vas obdivuju, ze klepani, rachoceni a jinym pazvukum jeste venujete pozornost:))) po pul roce jsem to prestal na DI resit ... at si obcas zarachoti, hlavne kdyz jede. (ok, priznavam se, ze prvni pulrok jsem porad neco rozebiral, utrahoval, povoloval, cistil, mazal a stejne to nepomohlo) M.
Najprv prisla vymena redukcnej prevodovky.....nepomohla. Lenze majsti sveta v servise mi do 110 namontovali red prevodovku zo 130 teda s prev pomerom 1,6.. namiesto 1,4... Max rychlost isla dole...spotreba o malicko hore ale v celku som spokojny je to silnejsie v akceleracii.
Potom sa menila hlavna prevodovka a nic nepomohlo.
Najväcsi rozdiel nastal ked som trhol prednu poloos. Menil som si ju sam vtedy ten zvuk ustupil nezmizol ale bol sotva pocutelny...pocul som ho iba ja zainteresovany. Postupom casu sa vratil i ked v mensej intenzite...
Odvtedy som to prestal riesit...este sme mali v zalohe v ramci reklamacie vymenit cely kit spojky aj so zotrvacnikom....ale to sa mi uz nechcelo nechat auto odbornikom v BA.
Este jednu vec som zistil cim väcsie kolesa som mal tym menej to bolo pocut....
Aby bolo jasne nestazujem sa na to len ma zaujima nazor LR postihnutych...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4168
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak mam naprosto to same, navic je citi, ze je to nekde na pohonnem ustroji je to drncivej zvuk jak kdyby byly vymlete ploosy v unasecich, lec vesmes vse z tohoto je uz vymenene,
mam obavu aby toto "drnceni" neznicilo nejkay novy dil jako napr omlacene ploosy a unasece jako za puvodna. vyresil to nekdo:????
mam obavu aby toto "drnceni" neznicilo nejkay novy dil jako napr omlacene ploosy a unasece jako za puvodna. vyresil to nekdo:????
... ci mas to same je tazko povedat... mam najazdene 190tis km a nezistil som co to je.low píše:tak mam naprosto to same, navic je citi, ze je to nekde na pohonnem ustroji je to drncivej zvuk jak kdyby byly vymlete ploosy v unasecich, lec vesmes vse z tohoto je uz vymenene,
mam obavu aby toto "drnceni" neznicilo nejkay novy dil jako napr omlacene ploosy a unasece jako za puvodna. vyresil to nekdo:????
... vymlete poloosy na unasacoch nedrncia.
... poloosy sa vzdy omlatia po urcitom pocte km
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Ja myslím a Drahošek mi to potvrdil, že to jsou vůle v mezinápravovým difu. Mám to taky v příštím týdnu budu mezináprovovej dif měnit, tak se to potvrdí, nebo vyvrátí. Je to takovej šelest v době kdy není motor v záběru, jen to tak šolícháš, zároveň je velké cuknutí při prudkém ubrání /přidání plynu.
Zebra mi dělá to samý ale na funkci to nemá vliv a tak to neřešim.
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz