Zkurveny lendrouvry :-(
Moderátor: Miky_CZ
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Pískání se projeví zejména:
- dlouhý sjez kdy se brzdí motorem následný kopec kdy se znovu roztáčí turbo
- prudký výjezd v terénu kdy se opět roztáčí turbo to plné zátěže
Pískunutí je to jako když klouže řemen. Trvale mě to nikdy nepískalo.
Tady bych řekl že má velkou výhodu automat prože si odřadí my z manuálem těžko v prudkém výjezdu přeřadíme a pokud se vylosuje špatný kvalt jede ve vysokých otáčkách.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dlouhý sjez kdy se brzdí motorem následný kopec kdy se znovu roztáčí turbo
- prudký výjezd v terénu kdy se opět roztáčí turbo to plné zátěže
Pískunutí je to jako když klouže řemen. Trvale mě to nikdy nepískalo.
Tady bych řekl že má velkou výhodu automat prože si odřadí my z manuálem těžko v prudkém výjezdu přeřadíme a pokud se vylosuje špatný kvalt jede ve vysokých otáčkách.
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- pojir
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Jojo, na tom automatu neco bude. Ja jsem auto s cipem uz koupil, slapu tomu na krk docela dost a zda se, ze svody stale drzi A to uz tam jsou tak sest let nejmin, z toho necely tri roky u me.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Protože si všechno píšu tak přihodím časovou osu.
2011 chip
2014 svody ( vyřezání žeber)
2016 svody ( ventil turba přefukovalo)
2018 svody ( ventil turba přefukovalo)
No tak to na mě děla dojemže jsem vyníka našel.
Sent from my iPhone using Tapatalk
2011 chip
2014 svody ( vyřezání žeber)
2016 svody ( ventil turba přefukovalo)
2018 svody ( ventil turba přefukovalo)
No tak to na mě děla dojemže jsem vyníka našel.
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6484
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak u mne rozhodně nehrozí, že bych dělal svody opakovaně - když je neudělám ani jednou, těžko je můžu dělat opakovaně.
-
- Příspěvky: 14939
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Jenom k tomu ventilu turba - viděl jsem, a řešilo se to potom výměnou turba, že byla vymačkaná jak ovládací díra na tyčce z baňky pro ovládání wastegate na turbu (tam stačilo vyměnit tu baňku), tak vymačkaná vlastní osa, na které je klapka, přímo v tělese turba (tady se dávalo druhé turbo), a regulace potom nestíhala - než se vymezili všechny vůle, tak se motor přefouknul a spadnul do nouzového režimu. A majitel jsem trápil s kostkama, hadičkama a vším okolo. A protože u TD5ky je nouzák takový nenápadný, tak si vždy myslel, že je vyřešeno, protože na rovince za městem to nějak jelo. Po 2 týdnech pak začal znovu brečet, že to nefunguje, protože to je na chalupu, a tam to měl pořádně do kopce, takže na to musel šlápnout, a ono prostě nic moc, teda spíš nic než moc.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6484
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Kdybyste nejezdili do kopce a nešlapali tolik na plyn, tak byste takový starosti neměli...
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Když já na ty kopce tak hrozně rád jezdím.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- pojir
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
To byl prd kopec, vsak jsem se tam vyskrabal i s trikilem bez turba )
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Jen mě celkem cvakala prdel jak začalo pršet a na té skále to bylo vtipné.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6484
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Že je to někde do kopce přece neznamená, že tam musím být rychle a šlapat na plyn jak zběsilej , kopec není sleva v kauflandu, ten neuteče... https://www.youtube.com/watch?v=UDmvHr4DcKw
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak s tím se nedá než souhlasit taky nikdo netvrdí, že se přehnaně gazovalo. Jelo se ti na malou 2 celkem v poklidu jen tam byla hromada drobného kameni ve kterém se to auto prohrabovalo něco jako když jedeš rozbahněný kopec akord místo bahna 5cm kamení.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6484
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
No tak to nechám bublat a čekám až to vybublá kam potřebuju.
Ba ne - já to beru. Na D2, pokud je nestabilní podklad, s TC zvlášť (!) zdaleka nejvíc pomůže tomu dát pořádnýho plyna a držet. A pak hvízdaj i svody.
Ba ne - já to beru. Na D2, pokud je nestabilní podklad, s TC zvlášť (!) zdaleka nejvíc pomůže tomu dát pořádnýho plyna a držet. A pak hvízdaj i svody.
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
abychom tu naši značku jen nepomlouvali co všechno je špatné, tak třeba tady v těch tabulkách jsme se umístili na předních příčkách...
http://autofun.auto.cz/prehled-nejdrazs ... gn=proklik
http://autofun.auto.cz/prehled-nejdrazs ... gn=proklik
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
To dej spíše do vlákna oslavující nepadle TDV6 tady se shlukují až ty špatné výsledky.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
no myslel jsem to jako ironicky, protože ta tabulka je právě o poruchovosti...
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Já se už na tu tabulku díval před nějakým časem. Mě tam spíš zaujalo to že Jaguar který má v dnešní době stejné motory jako LR má řádově nižší spolehlivost.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Už mě to začíná srát... na konci listopadu se mi rozpadla spínačka, plato a do servisu... přes měsíc jsme čekal na díl ... druhá jízda a už mi tam opět nešel strčit klíč...to mám pak někam jezdit k rybníku... prej teda dostanu firemní oktávku
DII 2,5TD5 "Aurora" r.v.2004 - Pevnostní nárazník, +2" podvozek
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6484
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
a nejde tam strčit, nebo s ním nejde otočit?
- fugín
- Příspěvky: 2272
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak poprvé mě můj LR nedovezl. V neděli cesta do práce s D2 15P probíhala takto:
Nastartovat se podařilo asi až na desátý pokus (-2 stupně takže zamrzlo být nemohlo),po cca 5 km bezproblémové jizdy auto šlus ende v motoru nic nehoří. Odtah domů. Druhý den nestartuje vůbec,provedeno utomatické odvzdušnění,poté auto pod plynem chytlo. Ponecháno v běhu cca 1 hodinu (motor vrčí jak za mlada),pak vypnutí zapalování a po 20 vteřinách opět marný pokus o natočení motoru. Dnes druhý pokus,opět se stejným výsledkem. Po odvzdušnění motor natočen a po vypnutí (20 minut) opět nejde nastartovat. Čerpadlo???
Nastartovat se podařilo asi až na desátý pokus (-2 stupně takže zamrzlo být nemohlo),po cca 5 km bezproblémové jizdy auto šlus ende v motoru nic nehoří. Odtah domů. Druhý den nestartuje vůbec,provedeno utomatické odvzdušnění,poté auto pod plynem chytlo. Ponecháno v běhu cca 1 hodinu (motor vrčí jak za mlada),pak vypnutí zapalování a po 20 vteřinách opět marný pokus o natočení motoru. Dnes druhý pokus,opět se stejným výsledkem. Po odvzdušnění motor natočen a po vypnutí (20 minut) opět nejde nastartovat. Čerpadlo???
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
-
- Příspěvky: 14939
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Naftu tam máš? A máš jí dost? Může být ucpaný koš na čerpadle.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo