Student Racing Team - RRC 3,9

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Student Racing Team - RRC 3,9

#1 Příspěvek od Miky_CZ » 26 úno 2012 16:47

tak jsme se dneska s kamaradem Ivošem (někteří znají) definitivně rozhodli si splnit jeden sen.

A to zajet pár blízkých závodů offroadmaraton

zavodni vuz je Range Rover Classic 3,9 Vogue :lol:

dneska se zacalo poradne pracovat, jsou objednane trubky na ram a behem 14-ti dni by mel byt ram hotov, pokud se zadari tak bychom chteli jet uz prvni zavod ve sternberku, protoze je to jeden ze tri blizkych zavodu

stavime auto do kategorie amater, bude tam pouze ram, sedacky, pasy, zbytek origo

potreboval bych rady od zkusenejsich, na co si dat pozor, co vyztuzit, vylepsit atd

taky by se hodilo nejake schema elektriky, je ji tam opravdu milion :cry:

rady ohledne motoru, jak zjednodusit vsechnu tu elektroniku, co se da vyhodit (lambda, kat atd)


ram nam stavi kamaradi z wings teamu, taktez nam podarovali pasy, schazi nam nejake sportovni sedacky, odpojovac baterie, tlumice, 2-3 MTcka 265/75R16, nejake zadni svetla, pokud se neco z toho nekomu vali doma tak koupime :wink:
a pokud se nekomu doma vali nake dalsi nahradni dily, ktere by se nam hodily a byly by za nejakou peknou cenu tak taky koupime :wink:

dale bych potreboval vedet co za olej do rozvodovky borg wagner
Přílohy
395513_3345610447534_1486968658_3111840_1869447762_n.jpg
398526_3345606687440_1486968658_3111836_1266492961_n.jpg
402757_3345607647464_1486968658_3111837_643530558_n.jpg
423425_3345612767592_1486968658_3111843_1234954062_n.jpg
429078_3345609567512_1486968658_3111838_710355722_n.jpg
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#2 Příspěvek od Miky_CZ » 26 úno 2012 16:48

jeste par foto
Přílohy
429237_3345614087625_1486968658_3111845_604965726_n.jpg
429284_3345612127576_1486968658_3111842_1008097574_n.jpg
471031_3345604847394_1486968658_3111835_1073148998_o.jpg
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1080
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#3 Příspěvek od krestak » 26 úno 2012 17:07

At se daří :lol: určitě bych zdvojil tlumiče :D a dal uzší kola(235)
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#4 Příspěvek od Miky_CZ » 26 úno 2012 17:11

krestak píše:At se daří :lol: určitě bych zdvojil tlumiče :D a dal uzší kola(235)
tlumice zrejme budou zdvojene, no a kola... sehnal sem 3x mickey thompson 32x11,5R16, takze je chci nacpat na zadek a dopredu pak jedine 265/75R16

jdem cestou co nejmensiho rozpoctu, co je doma to se tam da :wink:

edit:

taky si nejsem jisty jestli to je dobre zprevodovane, pojede se to na velkych rychlostech, tak jestli si to ten automat pobere, kdyz budou nejake vyjezdy a tak
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#5 Příspěvek od Mirko » 26 úno 2012 17:54

Ahoj Miky,
držím vám palce, vždycky rád vidím, když starej Range závodí.
Schéma elektriky najdes ve wokshopmanualu, který di doporučuju stáhnout např na muddy oval. Je to tam docela přehledně nakreslené podle ročníků.
Té elektroniky je tam opravdu dost.
Nevím jaký je to rok, ale budeš tam mít řídicí jednotku na elektrický okna, relátka a zapojení vyhřívaného čelního skla, ovládání stmívajícího se zpětného zrcátka, dálkové otvírání nádrže a podobné "nezbytnosti", které by mohli ušetřit kila.
U závoďáka bych teda zvažoval vyhazování ABS-ka a nahradit ho klasickým podtlakovým posilovačem. Ušetříš poměrně dost elektroniky a náchylné čerpadlo.
Ohledně katů a lambdy: Oboje vyhodit a vyměnit odpor na kabelovém svazku k řídicí jednotce.
viz "tune resistor" v tomhle článku:
http://www.britishv8.org/Articles/Rover-14CUX-EFI.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
vypadá takto:
Obrázek
takže ten co tam je (je přilepený ke kabelovému svazku vedoucí do řídicí jednotky pod sedačkou spolujezdce, má modrý konektor) odmontov at a místo odporu 3900 Ohm tam dat 470 Ohmu. Je to tovární nastavení pro vozy bez katů a přinese klidnější volnoběh, bohatší směs v nízkých otáčkách a vyšší spotřebu.
Možná bych i vymýšlel, jak vyhodit ten řízený odvod pár z nádrže podtlakem do sání. Myslím, že je to bazmek, bez kterého by se ten motor obešel, ale to bys musel vykoumat podle schématu. Momentálně dávkuje řidící jednotka přívod výparů z "charcoal kanystru" do sání pomoci ventilu.
Na motor se prodává "remote" sada na olejový filtr, aby nebyl tak na ráně.
To je tak ve zkratce, co mi k tomu napadlo...
Těším se na fotky z přestavby :mrk
Mirko

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#6 Příspěvek od Miky_CZ » 26 úno 2012 18:03

dekuji moc, tu lambdu urcite teda obejdu, vyrazeni abs je taky v planu, uz o tom neco ctu v sekci discovery, melo by to byt stejne,

jeste potrebuju vedet olej do automaticke prevodovky, je jedno jestli atf IID nebo atf IIID? a co do rozvodovky borg wagner?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#7 Příspěvek od Mirko » 26 úno 2012 18:08

V Discoverách se nevyznám, ale tuším, že aspoň do určitého roku měli jiné ABS.
Oleje ti z hlavy neřeknu, myslím, že bylo všude 2D, ale určitě se to někde dočteš, fakt doporučuje ten workshopmanual anebo aspon Haynes.

Uživatelský avatar
milko
Příspěvky: 215
Registrován: 19 bře 2011 20:57
tel.: 724397943
auto: Disco 1, 300 TDi,
Bydliště: OV- Krásne Pole

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#8 Příspěvek od milko » 26 úno 2012 18:16

Tak držím palce Miky. Musím sa staviť a pozrieť čo stváraš.
Nech práca ide od ruky.
:yes
LR Discovery D 1, 300 TDi, 2 inches lift, BF Goodrich MT KM 2 (285/75/R 16) pevnostný nárazník naviják
Nissan Patrol Y60 4,2D

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7823
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#9 Příspěvek od Sláma Karel » 26 úno 2012 18:35

To ABS je bohužel úplně jiné a musí se vyměnit celý posilovač včetně brzdové pumpy. A určitě bych to udělal.
Sepiš všechno co potřebuješ a přijeď si to někdy vyndat. Zadní světla nějaké pobité taky najdeme. Tlumiče dej dvojité, nejlepší jsou originál a těch ti taky pár dát můžu.
Schéma elektriky taky najdeme u mě v počítači na Rovensku. Vem si sebou akorát nějaký velký externí disk i na ty fotky. :wink:
Olej do automatu je v originále DII ale být tebou dám DIII. Bude se to míň hřát při námaze.

Dej co jemenší kola, ideálně 205R16 a bude to výkonově OK. A hlavně to bude nešetrnější varianta pro Differáky, kterých bude potřeba hodně. Takže ty budeš potřebovat určitě náhradní. To poznáš. :mrgreen:
Zadní diff bych určitě zavařil a vozil náhradní poloosy.

Však to probereme v Pátek.

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7823
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#10 Příspěvek od Sláma Karel » 26 úno 2012 18:41

Vymyslíme nějaký částečný sponzoring v dílech :mrgreen:

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#11 Příspěvek od RudaK » 26 úno 2012 19:33

No a já umím fandit ... :yes A kde to je ve Šternberku to taky vím,ale to máte šibeniční termín :nod . Tak držím palce " Student Racing Team - RRC 3,9 " .
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#12 Příspěvek od Miky_CZ » 26 úno 2012 19:46

no karel teda doporucuje mensi kola 205R16, me by jeste zajimalo co za vzorek, jestli klasiku mt nebo truck 2000 nebo t3? vim ze nejlepsi by bylo mit dve sady jednu na sucho a jednu na mokro ale musime si vystacit s jednou
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#13 Příspěvek od Miky_CZ » 26 úno 2012 20:26

taky asi bude lepsi vymenit tu rozvodovku za klasickou z disco co?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
milko
Příspěvky: 215
Registrován: 19 bře 2011 20:57
tel.: 724397943
auto: Disco 1, 300 TDi,
Bydliště: OV- Krásne Pole

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#14 Příspěvek od milko » 26 úno 2012 20:46

Až sa potrebuješ dostať do Praha, alebo teda z Praha čiastočne sponzorované diely od Mr. Slama, vieš, že viem zariadiť :P
LR Discovery D 1, 300 TDi, 2 inches lift, BF Goodrich MT KM 2 (285/75/R 16) pevnostný nárazník naviják
Nissan Patrol Y60 4,2D

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#15 Příspěvek od Miky_CZ » 26 úno 2012 20:52

milko píše:Až sa potrebuješ dostať do Praha, alebo teda z Praha čiastočne sponzorované diely od Mr. Slama, vieš, že viem zariadiť :P
vim a dekuji za nabidku :wink:

zacinam se sakra tesit :Pohoda:
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#16 Příspěvek od Maxsel » 26 úno 2012 21:05

Takovou dobu klídek a najednou fofr jak blázen. :mrgreen: Miky držím palce, ať to stihnete!
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#17 Příspěvek od MOPADŽI » 26 úno 2012 21:07

Miky, ikdyz jsme dnes volali, toto ctu az ted :clap :clap :clap

Takze ty predni domecky na zdvojene tlumice, mas ode mne prispevek na stavbu tohoto zavodniho vozu.
Zitra ti to necham poslat.
Preji mnoho uspechu v nadchazejici sezone :yes :yes :yes
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#18 Příspěvek od Miky_CZ » 26 úno 2012 21:11

MOPADŽI píše:Miky, ikdyz jsme dnes volali, toto ctu az ted :clap :clap :clap

Takze ty predni domecky na zdvojene tlumice, mas ode mne prispevek na stavbu tohoto zavodniho vozu.
Zitra ti to necham poslat.
Preji mnoho uspechu v nadchazejici sezone :yes :yes :yes
tak to moooooc dekuji, doufam ze se teda pristi tyden potkame a mas u me :beer :drink
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#19 Příspěvek od MOPADŽI » 26 úno 2012 22:39

Jasne, tesim se :mrk
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#20 Příspěvek od teslo » 26 úno 2012 23:17

do automatu a borgwarner-u ide IID
pokial to ma byt crosscountry, tak by som nechal borgwaner. Budes mat o starost menej s radenim uzavierky.
Zamyslel by som sa nad lepsim chladenim automatu.

Myslim si, ze ABS je fajn vec,ale seriove ABS (kompresor) asi uvaris.
Chladene a drazkovane kotuce asi nebudu naskodu - nato boli vymyslene.

nezabudni na spravne nastavene dorazy - budes ich potrebovat velmi casto:)
do rychlostnych zavodov by som asi nechal oba stabilizatory. Moj Range bol s nimi neskutocny, ale to bolo na ceste.

silenbloky na motor a prevodovky budu dostavat poriadne dotela. Urcite by som ich preventivne vymenil pred prvym zavodom a podla toho ci vydrzia prvy zavod by som riesil bud vymeny standardnych, alebo nejake prepracovanejsie (typovo ako ponuka QT serivces).

Na chladenie by som pouzil vykonne elektricke ventilatory namiesto standardneho pohananeho remenom. Bud zapojene cez termostat, alebo pri zavodaku natvrdo pri starte - tu je moznosti kopec...

Drzim palce :yes
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Odpovědět