Student Racing Team - RRC 3,9

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#301 Příspěvek od MadTom » 22 zář 2013 21:16

A jsi si jistej, že nebyly chladiče zalepené čurbesem?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#302 Příspěvek od Miky_CZ » 22 zář 2013 21:21

chladice byly ciste
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#303 Příspěvek od Mirko » 22 zář 2013 21:23

To servo bych řešil tak jak MadTom popsal, což je vlastně i to řešení z P38, co jsem posílal plus případně tu větší nádobku. Máš tam elektrické větráky? Nebo klasiku na viskospojce?

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#304 Příspěvek od Miky_CZ » 22 zář 2013 21:40

Mirko píše:To servo bych řešil tak jak MadTom popsal, což je vlastně i to řešení z P38, co jsem posílal plus případně tu větší nádobku. Máš tam elektrické větráky? Nebo klasiku na viskospojce?
jak dva elektricke tak klasickou visko

servo teda vyresim jak pisete:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6482
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#305 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 22 zář 2013 21:50

U toho serva taky udela dost kvalita a stari toho oleje. Nejsem nějakej puntičkář na kvalitu provozních kapalin, ale tydle oleje maji tendenci degradovat vzdusnou vlhkosti, kdyz jsou treba v neplnem kanistru nebo proste stare... Bod varu klesa.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#306 Příspěvek od Mirko » 22 zář 2013 22:12

Říká se mi to těžce, ale vzhledem k tomu, že nejde o krásu, tak bych zvážil zvýšení "airflow" v motorovém prostoru pomoci ventilačních otvorů. Pokud je zakryjete nějakým kovovým mesh a střiknete do barvy vozu, tak to ani nemusí vypadat jak na TuzingWars...
Zde poměrně elegantně provedeno na jedné nyní spící legendě českých offroad závodů:
Obrázek

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#307 Příspěvek od Miky_CZ » 23 zář 2013 08:41

O dire do kapoty jsem taky uvazoval ale nebude to bahno a voda strikat primo na rozdelovac a motor? Druha verze je to udelat jak to maji nektere ameriky pruduch k celnimu oknu at ten teply vzduch muze jit pryc
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#308 Příspěvek od Miky_CZ » 23 zář 2013 08:43

Aha tenhle to ma zboku to nemusi byt spatne
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#309 Příspěvek od MadTom » 23 zář 2013 08:46

Po prvním průjezdu blátem to bude zahozené od kol. Leda by jsi tam dal velmi široké lemy.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#310 Příspěvek od Mirko » 23 zář 2013 08:49

No nevím, Miky má správně relativně úzké gumy, které jsou utopené v podbězích a výsledek viz foto ze závodu...Auto je čisté :clap

Uživatelský avatar
Kanec
Příspěvky: 172
Registrován: 31 bře 2010 22:20
tel.: 732323452
auto: LR Disco 300Tdi
Bydliště: Praha

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#311 Příspěvek od Kanec » 23 zář 2013 10:59

Co si pamatuji z doby kdy jsem se zabýval tuningem tak jsme tohle řešily podložkama na panty kapoty ta se u čelního okna zvedla a vzduch mohl krásně proudit ven od chladičů kolem motoru. Je to jednoduchá úprava a hodně funkční.

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2725
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#312 Příspěvek od masar » 27 zář 2013 16:51

Mirko píše:Říká se mi to těžce, ale vzhledem k tomu, že nejde o krásu, tak bych zvážil zvýšení "airflow" v motorovém prostoru pomoci ventilačních otvorů. Pokud je zakryjete nějakým kovovým mesh a střiknete do barvy vozu, tak to ani nemusí vypadat jak na TuzingWars...
Zde poměrně elegantně provedeno na jedné nyní spící legendě českých offroad závodů:
V angličtině proto mají "výraz", který Google překládá vcelku svérázně :mrgreen: ... až zadání do obrázků na Google mi prozradilo o co se jedná :twisted:
Přílohy
919065_10200396504292550_1956456136_o.jpg
Land Rover Discovery 2 Td5

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#313 Příspěvek od Miky_CZ » 06 říj 2013 21:39

jeste mensi report ze zavodu:

V drnovicích se nedařilo... Startovali jsme z první lajny, hned v úvodním kole jsem předjel Option 4x4 team a zdárně jim ujížděl. Na autě byla vidět příprava, motor po poladění u Pešla fungoval parádně, výměna brzdových kotoučů a kapaliny byla taky znát, nejvíc nás ovšem nadchly tlumiče HP sporting, sice starší, nerepasované a pouze na zadní nápravě ale auto se chovalo o 200% lépe a byli jsme konečně schopni konkurovat soupeřům.

To bylo vidět i při prvním střídání, kdy jsem po hodině a půl předával auto ivoškovi na druhém místě, další hodinu a půl auto fungovalo opět perfektně až na svítící kontrolku převodovky, a vyvařené servo.

Při druhém střídání mi ivoš předával auto na třetím místě s malou ztrátou na druhé místo. Chtěl jsem teda dohnat ztrátu na druhé místo ale místo toho praskla pravdpodobně expanzka a auto jsme vyvařili, v depu jsme přišli také na prasklé topení a tímto jsme závod ukončili a propadli až na čtvrté místo.

Velký úspěch je, že jsme dokázali auto připravit konkurenceschopné, takže do příští sezony vyřešíme chlazení serva, motoru a převodovky, namontujeme tlumiče HP sporting i na přední nápravu a budeme opět bojovat.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#314 Příspěvek od Miky_CZ » 07 lis 2013 16:51

tak sice ne za student racing team
ale ja za wings team a honza (bonfire) za offroadmaraton team jedeme intercontinental rally 2014

http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 29&t=22746
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Student Racing Team - RRC 3,9

#315 Příspěvek od Miky_CZ » 19 říj 2015 18:50

tak jsme po dlouhe dobe vyjeli na závody, v místě bydliště. Jak to dopadlo se můžete dočíst tady

viewtopic.php?f=15&t=28329&p=349932#p349932
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Odpovědět