Podvodné jednání servisu - pozor

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Milan
Příspěvky: 69
Registrován: pon srp 25, 2008 10:07
tel.: 604201600
auto: RR P38 4,6
Bydliště: Liberec

Podvodné jednání servisu - pozor

#1 Příspěvek od Milan » sob led 12, 2019 14:25

Dobrý den, chtěl bych bohužel upozornit na neférové a podvodné jednání některých členů fóra, jedná se servis Marryland. Měl jsem s nimi do roku 2017 ty nejlepší zkušenosti, byli vstřícní a přátelští. To, že pomlouvali některé lidi, to je asi v dnešní době normální. Pouštěl jsem to jedním uchem tam a druhým ven. Setkávám se s tím celkem často. Asi mě to mělo varovat. V létě roku 2017 můj Range Rover P38 4,6 HSE r.v. 2002 ztrácel výkon. Auto jsem přivezl funkční do tohoto servisu a domluvili jsme se na výměně cívek. Po nějakém čase mi bylo řečeno že se podfouklo těsnění, vzhledem ke zvýšení tlaku v motoru a před tím jsem také auto několikrát „uvařil“. Potud bylo vše v pořádku, normálně jsme se domluvili na dalších krocích. Zjistili, že po srovnání hlavy a bloku by mělo být vše v pořádku. V roce 2017 jsem poslal na účet servisu 43 000,-Kč. Neustále jsem se poptával, co nového, jak to vypadá, zda potřebují další hotovost. Dělám práci, při které auto potřebuji, byl jsem tudíž nucen koupit další. To, že během několika měsíců šlo na vrakáč se stává, takže opět další, větší a spolehlivější. Sice mi Range Rover chyběl, zvášť v zimě a musel jsem několik kšeftů odmítnout, to je asi můj problém. Protože se Marryland neozýval, počítal jsem s tím že normálně pracují a finance zatím stačí. Na jaře roku 2018 jsem dostal SMS, že takhle ne, že tam auto překáží a jestli nemám prachy ať si ho odtáhnu ve stavu v jakém je. Chtěl jsem celou opravu dotáhnout do konce, omluvil jsem se za svou nečinnost a zeptal se co je vše potřeba k dokončení celé opravy. V roce 2018 jsem zaplatil 32 000,-Kč. Ano, dovolená je potřeba, chápu. Vedro v létě bylo, vím, protože stejně jako mnoho z nás jsme museli dělat, abychom se uživili. Pracuji se zvířaty, zejména s dravci a když je na place venku na sluníčku přes 50°C musí pracovat i oni, to prostě jinak nejde. Ale na autě se nedělalo. Potom jsem se dozvěděl od jednoho přítele, také člena fóra, který se v servisu zastavil, že už je s.ru, že neplatím, mám tam velké dluhy a že mi auto odtáhnou. Protože je to opravdu přítel a člověk, kterého si vážím a stejně tak on mne, tak mi to jeden večer oznámil, s tím, že je mu to trapné a že Marrylendu nevěří ani slovo ať si na ně dávám pozor. On už také jezdí jinam. Pořád jsem tomu nemohl uvěřit, té změně, těm řečem. Přátelé ze servisu, kam dáván druhé auto mě přemluvili, že se pojedou podívat v jakém stavu renž je a jestli tam ještě vůbec stojí. Po příjezdu panovala hodně neříjemná atmosféra, že jsem si přivezl kontrolu. Nicméně jsme si nafotili jak auto, tak stav motoru a dohodli se na zkompletování a zpojízdnění auta do 20.12.2018. A zase byl klid. 29. jsem psal, jestli už je auto v pořádku. Bylo mi řečeno, že část motoru už mají. 3.1. mě napsali an můj dotaz, že do týdne dodělají motor. Pokud jste si všimli už je rok 2019, to znamená již ve třetím kalendářním roce jsou to pouze samé výmluvy. Už toho na mě bylo opravdu moc, i moje trpělivost má své hranice. Auto jsem prodal za dobrou cenu. Marryland se k tomu postavil, že novému majiteli auto komletovat nebude. Vrátil jsem peníze a stornoval prodejní smlouvu. Ale právní zástupce servisu vzkázal, že servis nemá kapacitu na zprovoznění mého auta a že mi bude předáno ve stavu v jakém se nachází. To je asi vše co k tomu mohu říci. Opravdu mě mrzí, že někteří majitelé a potažmo i opraváři těchto aut nemají gentlemanské chování a nestojí si za svými slovy a skutky. Celé jsem to předal dále Policii ČR. Přál bych vám, abyste se s takovým chováním nesetkali a také nebyli tak důvěřivý jako já. Asi to opravdu v republice bez toho papíru nejde.

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2630
Registrován: čtv črc 17, 2008 16:22
tel.: mobil
auto: mockrát LR
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvodné jednání servisu - pozor

#2 Příspěvek od cyril » sob led 12, 2019 16:13

To jsi měl tedy smůlu Milane. Mají nějaký web nebo tak něco? Aby se případně nenapálil někdo další...Koukal jsem a nikde jsem jejich firemní stránky nenašel. Možná blbě hledám.Třeba se tady k tomu vyjádří i oni sami. Nikdy není na škodu, vidět pohled i z druhé strany. Čímž nechci říct, že bych tvým slovům nevěřil...známe se..Tak vím.
http://www.cyrilmoto.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.chronoshop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Milan
Příspěvky: 69
Registrován: pon srp 25, 2008 10:07
tel.: 604201600
auto: RR P38 4,6
Bydliště: Liberec

Re: Podvodné jednání servisu - pozor

#3 Příspěvek od Milan » sob led 12, 2019 16:18

Vůbec nevim. Jsou jen tady na fóru v nabídce služeb pro LR.

Uživatelský avatar
ondra D3
Příspěvky: 90
Registrován: ned led 05, 2014 11:57
tel.: 73904889dva
auto: D3 + Yeti
Bydliště: Jedomělice

Re: Podvodné jednání servisu - pozor

#4 Příspěvek od ondra D3 » sob led 12, 2019 16:47

Já jsem u nich byl jednou na diagnostice a jednou na konzultaci ohledně výměny hydroměniče na D3 a za mě spokojenost.
Asi tak. 😎
Já sem všudezdejší!

Uživatelský avatar
Milan
Příspěvky: 69
Registrován: pon srp 25, 2008 10:07
tel.: 604201600
auto: RR P38 4,6
Bydliště: Liberec

Re: Podvodné jednání servisu - pozor

#5 Příspěvek od Milan » sob led 12, 2019 17:36

To já do toho léta taky. Přátelská atmosféra a pomoc. O to horší je to zklamání a ta změna.

Badus
Příspěvky: 424
Registrován: úte říj 06, 2009 14:45

Re: Podvodné jednání servisu - pozor

#6 Příspěvek od Badus » ned led 13, 2019 18:26

Ja teda nevim Milane. Ale Ty jsi asi velkej hrdina...
Neznam jakkoli vyvoj Tvych oprav v MarryLand servisu, ale byl jsem bohuzel pritomen Tve navsteve jak Ty rikas se znamymi z jineho servisu. Byl jsem ten clovek, ktery se tam potloukal spinavej v monterkach, asi jsem na Tebe pusobil jako zamestnanec, ale moje byla ta D4, co se tam opravovala...
Pokud si dobre pamatuju, tak jsi vesel nejdriv sam, dal sis snad i kafe a mlcel jsi. Pak prisli Tvi znami a zacli se velmi zvlastnim tonem ptat, co je s autem a proc uz nejezdi a ze je tam nekdo zlodej apod...bejt ten servis muj, vyhodil bych je. Moc nechapu proc to resi za Tebe nejaky manzelsky par, ktery servisuje auta jinde. Proc jsi nemluvil Ty a stal jsi v pozadi a mlcel se sklonenou hlavou...
Na to se Te tusim Petr ptal, jestli to nahodou neni tak, ze oni davno delali nejakou praci na aute, Ty jsi za ni mel zaplatit a asi 3 mesice jsi jim nebral telefon a neodpovidal na SMS. Ty sam jsi na to rekl, ze to je pravda, ze jsi nemel penize a ze jsi mel starosti v rodine nebo tak neco.
Ja se nijak nechci zastavat servisu. Nejsme zadni tak super pratele jako Ty v Tvem prispevku zase zminujes nekoho dalsiho tajemneho, kdo jim jiz neveri. Proste tam jen jezdim a jsem tam spokojenej. To nijak nezastiram.
Ale kdyz uz tady nekoho spinis a kydas verejne Vas hnuj, tak bys mel uvest vsechny souvislosti...ja ty souvislosti teda neznam a ani mi do nich nic neni. Ale u tohohle jsem byl a tam jsi sam priznaval, ze jsi jim x mesicu nezaplatil a nekomunikoval. Takze mozna bys tady pro vsechny mel uvest i tyhle veci. Jakkoli je treba pravda kdekoli...
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Uživatelský avatar
Milan
Příspěvky: 69
Registrován: pon srp 25, 2008 10:07
tel.: 604201600
auto: RR P38 4,6
Bydliště: Liberec

Re: Podvodné jednání servisu - pozor

#7 Příspěvek od Milan » pon led 14, 2019 00:11

Badus, asi mě opravdu neznáš, taky já jsem tě tam viděl poprvé. I potom všem jsem ještě v té době věřil v přátelství. Protože jsem tě neznal, nechtěl jsem mluvit proti Marrylandu před tebou, nejsem ten, který by něco neuváženě řekl. Tam u sebe jsem ale měl výpisy z účtů, kdy jsem kolik zaplatil a můžu ti říci, že jsem pak od toho manželského páru dostal vynadáno, že jsem se jich nezastal, když jsem měl důkazy u sebe. Důkaz o tom že měli dostatek financí na opravu motoru v roce 2017. Samozřejmě pokud by řekli, že na zkompletování auta potřebují další, určitě bych poslal, stejně jako jsem poslal další desítky tisíc další rok. ONI SE NEOZVALI. Moje jediná chyba byla, že jsem se neptal. Jak zavolali, řešil jsem to. Mám to vše v SMS. Sám jsi slyšel, že slíbili udělat auto do 20.12.2018. A kde je? Ještě nemají do teď složený motor. Tam jsem se teprve pořádně nasral a chci to vyřešit. Pochopíš, že dojedeš s autem do servisu, domluvíš se, zaplatíš a po více jak roce a půl ti chce servis předat auto nepojízdné a na kusy? Jak bys mluvil, kdybys svou D4 minimálně rok neviděl, a při tom jsi jí měl zaplacenu.
Přeji ti, aby ses s tím nesetkal. Věřím, že další auta řeší ke spokojenosti jejich majitelů, ale ne všechny a to je ten problém. Jinak ti přeji hezké ježdění, taky bych to chtěl zase zažít.
Jo a tajemný přítel, nechci jmenovat, třeba se ozve sám. Jen mně řekl „No konečně“.

Uživatelský avatar
Milan
Příspěvky: 69
Registrován: pon srp 25, 2008 10:07
tel.: 604201600
auto: RR P38 4,6
Bydliště: Liberec

Re: Podvodné jednání servisu - pozor

#8 Příspěvek od Milan » pon led 14, 2019 00:44

Foceno 20.11.2018
Přílohy
50012377_1070159243185395_3039144602683572224_n (1).jpg
50217967_828499627541932_6736502203428634624_n.jpg
49898012_364803271014930_211648867291103232_n.jpg
50091299_333383647504078_1126190427020460032_n.jpg
50077639_217956029148769_871474247615119360_n.jpg

Uživatelský avatar
Milan
Příspěvky: 69
Registrován: pon srp 25, 2008 10:07
tel.: 604201600
auto: RR P38 4,6
Bydliště: Liberec

Re: Podvodné jednání servisu - pozor

#9 Příspěvek od Milan » pon led 14, 2019 00:46

49696214_303005710563449_974442154346676224_n.jpg
50337701_2341092116139013_1473650141645766656_n.jpg
50096424_1555512534551854_4395749115917500416_n.jpg

Alois
Příspěvky: 59
Registrován: sob srp 07, 2010 16:06

Re: Podvodné jednání servisu - pozor

#10 Příspěvek od Alois » pon led 14, 2019 00:58

Jen doplnění, jejich název je Merry-Land Rover, ne Marryland, aby bylo jasno o koho jde:

viewtopic.php?f=12&t=26565&start=40

Bylo by asi dobré zdůraznit, že jsi nedostal peníze zpět, jak jsem z tvého textu pochopil...protože jsi to nekonkretizoval.

Nechci se do toho nijak motat, ale můj pocit je že Milan působí jako velice, až přehnaně dobrotivý a slušný člověk. Pokud někomu předem zaplatil za opravu dohromady 75 tisíc, výsledek je ten který je vidět na fotkách (to už není jen na opravu motoru - dokážu si to živě představit jak to auto vypadá v reálu), tak se asi není o čem bavit. Takovou dobu bez auta, peníze kdo ví kde a auto ve vizuálním stavu tak na díly..

Držím palce, ať se někdo chytí za hlavu a ty to nějak rozumně dořešíš :?

Edit: Nejsem tajemný přítel :-)

Uživatelský avatar
manjana
Příspěvky: 294
Registrován: ned říj 26, 2014 12:43
tel.: 737807393
auto: DI, DII, DIII
Bydliště: Mělník

Re: Podvodné jednání servisu - pozor

#11 Příspěvek od manjana » pon led 14, 2019 01:34

Ac nerada, tak se k cele situaci vyjadrim take, ikdyz uz ma vse nejakou dobu v reseni muj pravnik.Vse zacinalo pratelsky, tak jak se chovame ke vsem. Auto bylo nekolikrat uvareno, nejezdilo tak jak melo a proto nas pan M.S.pozadal o pomoc. V ramci gdpr nebudu uvadet konkretni jmena z duvodu zakernosti. Vozidlo bylo privezeno, strilelo do sani, dusilo se, nejelo, spatne startovalo a diagnostika vykazovala spatnou smes,samozapaly a problem s civkami. Po porade s majitelem jsme dostali schvaleni auto dat k elektrikari na dalsi otestovani po elektricke strance. Po predani od elektrikare bylo doporuceno vymenit civky a svicky. Problem pretrvaval. Doslo tedy ke zmereni komprese a testu spalin. S tim ze na sesti valcich byla komprese velice nedostatecna. A jenom na dvou valcich byla na minimu tolerance. Pri testu spalin se reakcni kapalina ihned zabarvila. Po domluve s panem M.S. jsme rozebrali a demontovali motor ke zjisteni zavady. Blok motoru a hlavy vc.pistu a kliky byl odvezen do motorarny na kompletni zmereni. Poskozene byly ojnicni i klikove loziska. Z motorarny bylo zjisteno nasledujici: obe dve hlavy ohle, podpalene ventily, pistni krouzky byly zapecene, neslo s nimi ani hnout. Blok motoru byl propadly v miste hlav. Vlozky motoru kupodivu v poradku a kompletni cely blok v ose kliky mel pruhyb. O zadrene vacce a vytahanych rozvodech ani nemluvim. Pan M.posilal penize prubezne nejdrive na demontaz a rozebrani motoru a zalohu na motorarnu. Pote co se vedelo resume bylo naceneno zhruba vse co bude potreba ke generalce motoru. Nasledne jsme pozadovali zalohu na pistni krouzky,ojnicni a klikove loziska. To co bylo uhrazeno predem byla motorarna, prace demontaz motoru a cisteni dilu v ultrazvuku. Nasledovalo mensi odmlceni a proto jsme museli jiz objednane dily vzit za sve finance. A to mohou potvrdit snad vsichni, ze dily si bud objednava kazdy sam, nebo si na vse bereme zalohu dopredu. Mensi odmlceni cca tri tydny. Pote bylo opet uhrazeno a pozadovali jsme zalohu na dalsi varku dilu tzn.vacka, tesneni,rozvodova kola, hydrostely, tesneni sani,hlav, na vanu, hlavove srouby a dalsi. V tu chvili komunikace opet utichla pres celou zimu. Nebyla reakce ani na telefon ani na sms.Pan M.S.oduvodnil tim,ze pres zimu nema dostatek prace,tudiz ani financi ale ze se samozrejme co nejdrive vse rozbehne. Meli jsme mezi sebou pratelske jednani, tudiz jsme celkem nechapali proc nam nezveda telefony a neodepisuje ale ani proto jsme nic nekonali a auto u nas stalo dale. Myslim si,ze mnoho jinych servisu by to resilo jinak. Proto jsme si delali svou nasmlouvanou praci. Tato druha varka diku se resila 04/2018 s eshopem na lr. Jakmile pan M.S. odeslal dalsi penize, dily se pote objednali a jelikoz jsme meli nasmlouvanou praci, dovolenou tak se na motoru nepracovalo ihned po obdrzeni dilu. Nasledovala navsteva pana M.S a jeho pratel ze servisu 11/2018 celkem nevybiravym zpusobem se k nam chovali jako k nejakym podvodnikum. Pan M.S toho moc nenamluvil. Pouze priznal ze byl nekontaktni z duvodu osobnich a financnich. Ptali se kdy zhruba bude motor slozeny aby mohl pan M.S poslat finalni penize na veskere dily na auto, s tim ze se jedna o veskere hadice na vodu, dily na vodni soustave a take si pan M.S pral vymenu mechu a oleje v prevodovce. Vzhledem k ostatnim zakazkam se bohuzel dostal na konec poradi.Rekli jsme ze snad mesic konkretni datum nebylo uvedeno a mel by byt motor slozeny ve stojanu aby byl pripraven k montazi. Jelikoz byly svatky, tak dalsi kontakt probehl az na novy rok. S panem M.S. jsme si poprali do noveho roku s tim ze do tydne je motor slozeny ve stojanu. V nedeli nas kontaktoval pan M.S jak vse pokracuje natoz jsme mu odeslali fotky slozeneho motoru a ze zbyva posledni uhrada na veskere dily chladici soustavy a dilu ke zprovozneni vozidla. Nasledna odpoved od pana M.S. nedorazila. Hned v pondeli rano se ozval udajny novy majitel ze u nas ma vozidlo a kdy bude hotove, ze zadny doplatek hradit nebude ze si sjedna soudniho znalce. V tento moment byla zastavena veskera prace a kontaktovala jsem ihned pana M.S. jelikoz se neozval a ja o stavu jeho zakazky nemohu informovat cloveka ktery se mi nijak neprokazal. Pan M.S mi nezvedal telefon. Celou vec jsem predala svemu pravnikovi s dotazem jak mam postupovat, kdyz majitel nekomunikuje a udajny novy majitel vyhrozuje. V odpolednich hodinach dorazila sms od pana M.S.ze vozidlo prodal a sbohem. Proto se muj pravnik snazil o komunikaci s novym majitelem a o jeho prokazani. Nasledujici den nas kontaktoval pravnik, ze udajne kupni smlouva byla zrusena a pan M.S chce nadale spolupracovat a navazat na pratelsky vztah a s dotazem kolik by mel doplacet. Ja odvetila ze nemame chut diky veskeremu jednani neco dokoncovat a ze navrhuji predani vozidla za asistence pravnika aby se zadokumentoval stav motoru a vratil preplatek za praci. Na vse je komunikace jak po sms tak po emailu a jelikoz je zakon o ochrane osobnich udaju nadale jiz zverejnovat nemohu nic. Kazdy kdo nas zna, vi, ze LR delame s laskou a kvalitne ale pokud se clovek chova takto, nemame sebemensi chut neco dokoncovat. Jelikoz je vec stale v pravnim reseni, nadale uz ani komentovat nebudu.
Land Rover servis
737 807 393

Be strong, be happy, be merry land rover

merrylandrover@gmail.com
Diagnostika LYNX, Hawkeye Pro, Delphi

Uživatelský avatar
Milan
Příspěvky: 69
Registrován: pon srp 25, 2008 10:07
tel.: 604201600
auto: RR P38 4,6
Bydliště: Liberec

Re: Podvodné jednání servisu - pozor

#12 Příspěvek od Milan » pon led 14, 2019 01:46

Víte taky to tady nechci rozmazávat a co já, co oni. Jen ty sms zprávy a volání a nezvedání telefonu je trochu jinak. Samozřejmě každý bude hájit svou pravdu. Ovšem nebude někde uprostřed, ale někam se přikloní.

Uživatelský avatar
Dex
Příspěvky: 426
Registrován: úte led 17, 2012 16:33
tel.: +420606945930
auto: exP38, exD1, Def TD5
Bydliště: Ostrava

Re: Podvodné jednání servisu - pozor

#13 Příspěvek od Dex » pon led 14, 2019 07:08

V takovém případě opravdu člověk musí znát názor obou stran, jelikož dělat ze serviska podvodníka je jednoduché, když člověk zná jen půl pravdy. A většinou se ti servisaci tady k tomu sami nevyjádří. Já sobně už se s takovým jednáním taky setkal a byl jsem právě na straně servisu. Přitom jsme udělali zákazníkovi přesně co chtěl a nakonec se soudil...


Btw: celý tenhle problém mohl být dávno vyřešeny, ten motor byl těžce po smrti, vždyť funkční jde snad sehnat za 15t a otázka přehození motoru 5-10t? Tady se to mělo řešit výměnou ne GO. Ale to je zase na servisu co zákazníkovi doporučili. Soudný člověk by na autě co má cenu 100t nedělal motor za 100t pomalu. To by musel být fakt fanda.

Tohle mi prostě přijde že tady někdo podcenil své finanční možnosti a teď to hází na servis.

A chápu servis, že auto odstaví mimo dílnu když zákazník nekomunikuje. Taky musí dělat a vydělávat na živobytí. Tím pádem jsou takovéhle zakázky odsunuty na spodek priorit.

Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk



Kamilos
Příspěvky: 27
Registrován: pon bře 07, 2016 11:22
tel.: 725 023 82
auto: Discovery III
Bydliště: Hrdlořezy u MB

Re: Podvodné jednání servisu - pozor

#14 Příspěvek od Kamilos » pon led 14, 2019 08:29

Ahoj

Za mě je Merry-Land Rover super servis :yes a tím že mám d3 vídáme se celkem často..a jsem rad že jsem je potkal a stali se z nás přátelé..každej je nějakej ,ale házet tady Milane spinu po mých kamarádech :muscle Přestan tady ze sebe dělat debila ,ten kurnik si odtahni a dej pokoj..

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 1396
Registrován: ned črc 10, 2011 19:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Podvodné jednání servisu - pozor

#15 Příspěvek od habakuk » pon led 14, 2019 08:43

Nevím úplně zbytěcné téma. Autor článku si naběhl naládovat někam téměř 100t Kč a nehlídat si odvedenou práci je takové naivní.
Nic tady nevyřešíte jen tady bude veselo skoro jako u padlých D3 :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
D II TD5 + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy

Badus
Příspěvky: 424
Registrován: úte říj 06, 2009 14:45

Re: Podvodné jednání servisu - pozor

#16 Příspěvek od Badus » pon led 14, 2019 08:50

Milan píše:Badus, asi mě opravdu neznáš, taky já jsem tě tam viděl poprvé. I potom všem jsem ještě v té době věřil v přátelství. Protože jsem tě neznal, nechtěl jsem mluvit proti Marrylandu před tebou, nejsem ten, který by něco neuváženě řekl. Tam u sebe jsem ale měl výpisy z účtů, kdy jsem kolik zaplatil a můžu ti říci, že jsem pak od toho manželského páru dostal vynadáno, že jsem se jich nezastal, když jsem měl důkazy u sebe. Důkaz o tom že měli dostatek financí na opravu motoru v roce 2017. Samozřejmě pokud by řekli, že na zkompletování auta potřebují další, určitě bych poslal, stejně jako jsem poslal další desítky tisíc další rok. ONI SE NEOZVALI. Moje jediná chyba byla, že jsem se neptal. Jak zavolali, řešil jsem to. Mám to vše v SMS. Sám jsi slyšel, že slíbili udělat auto do 20.12.2018. A kde je? Ještě nemají do teď složený motor. Tam jsem se teprve pořádně nasral a chci to vyřešit. Pochopíš, že dojedeš s autem do servisu, domluvíš se, zaplatíš a po více jak roce a půl ti chce servis předat auto nepojízdné a na kusy? Jak bys mluvil, kdybys svou D4 minimálně rok neviděl, a při tom jsi jí měl zaplacenu.
Přeji ti, aby ses s tím nesetkal. Věřím, že další auta řeší ke spokojenosti jejich majitelů, ale ne všechny a to je ten problém. Jinak ti přeji hezké ježdění, taky bych to chtěl zase zažít.
Jo a tajemný přítel, nechci jmenovat, třeba se ozve sám. Jen mně řekl „No konečně“.
Presne jak rikas. Ja Te neznam vubec a neznam ani historii tehle opravy. Byl bych naprosto nestastnej mit rok nepojizdny auto, plne s Tebou souhlasim.

Jen rikam, ze jsem byl nahodne pritomen te Vasi navsteve. Pravda nekde je, o tom zadna. Ja chtel jen poukazat i na druhou stranu veci. Ja tam Milane byl, kdyz jsi sam priznal, ze jsi mel nejake problemy a nejaky cas jsi nezaplatil a nekomunikoval. Jen jsem chtel poukazat na to, ze to jsi zde nezminil ani v prvnim ani v jakemkoli dalsim prispevku. Ted zde pises, ze to tak nebylo, ze jsi vzdy reagoval. Ale z oci do oci na miste jsem byl svedkem toho, kdyz jsi sam uznal, ze nejakou dobu jsi nekomunikoval a nezaplatil. Co bylo dal, predtim nebo potom ja vazne neposuzuji. To je zcela Vase vec a nechci nic soudit a tvrdit, kde je pravda.

Ale zase pochop Ty, ze moje zkusenost s lidmi a servisem Marry Land je takova, ze vzdy na cem jsme se domluvili, udelali presne a ja zaplatil. Pokud bylo cokoli nad ramec domluvene opravy, vzdy volali a ptali se zda ano ci ne. Pokud ano, ja zaplatil. Proto jsem musel reagovat na to, co Ty jsi napsal, kdyz ja byl pritomen Tvemu jinemu tvrzeni a mozna jine casti pravdy, nez tu pises. To je cele...
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Uživatelský avatar
feek
Příspěvky: 48
Registrován: ned črc 31, 2011 22:21
tel.: 602206018
auto: D3

Re: Podvodné jednání servisu - pozor

#17 Příspěvek od feek » pon led 14, 2019 10:51

Milane nechápu jak můžeš být tak hloupej a tahat svoje špinavé prádlo tady na fóru a ještě si takhle vymýšlet a překrucovat pravdu!! V Prvním příspěveku se tady snažíš působit jako Mirek Dušín co ho napálilo Bratrstvo kočičí pracky a mluvíš něco o gentlemanství ... asi bys měl použít slovnik cizích slov - aby jsi zjistil co slovo gentleman znamená.
Jako dlouholetý a spokojený zákazník MLR bohužel o té tvé slavné P38 vím ... nešlo si nevšimnout když je tam tak dlouho. ( jako jediné ) Taky moc dobře vím - že ti byl nabídnut jiný použitý motor který se tu tehdy prodával, ale ty jsi se dal cestou opravy. ( ono se stačí podívat na ceny nových dílů ) V průběhu roku 2018 jsem se divil že ti to auto nehoděj na hlavu. Ale Maruška se tě zastávala že jsi " kamarád " a že asi honíš prachy... Taky si moc dobře pamatuju jakou radost měla - když se podařilo s tebou zkontaktovat. A ty tvrdší jak jsi byl aktivní!!! Leda jako mrtvej brouk!! Dále jsem byl u toho jak jsi večer psal jak to vypadá - načež ti byly obratem poslány fotky téměř celého nastrojeného motoru!! Dále jsem byl účasten akce nový majitel!!! To byla taky pěkná fraška + vyhrožování právníkem - načež ti byl odeslán kontakt na právníka MLR. Vadí mi tvoje obrovská drzost ještě tady na fóru někoho takhle obviňovat!!! 😖😬 po tom všem se vůbec nedivím že ti auto nechtějí dokompletovat a chtějí ti vrátit přeplatek za osazení motoru . A doufám že ostatní tady na fóru tě pošlou taky do patřičných míst!!

Uživatelský avatar
zata
Příspěvky: 266
Registrován: pon črc 15, 2013 11:13
auto: D4, P 107
Bydliště: Ústí n/L

Re: Podvodné jednání servisu - pozor

#18 Příspěvek od zata » pon led 14, 2019 11:46

Pánové, jelikož jsem asi tím panem tajemným přítelem, dovolím si k tomu dodat, že jsem to byl já, kdo v létě 2018 mluvil po telefonu s Maruškou. Mimo jiné jsem se jí ptal, jak pokročili s Milanovým vozem a bylo mi řečeno, že Milan neplatí a nereaguje na telefon. Jelikož Milana osobně znám a velice si ho vážím a takové chování mi k němu prostě nejde, konfrontoval jsem ho s tímto tvrzením.
Díky tomu, že mám podobnou zkušenost s jednou osobou (není členem tohoto fóra), co mi měla vyměnit těsnění pod hlavou na mém bývalém XJčku a místo toho mi zlomil v bloku jeden ze šroubů a pak se x měsíců vymlouval na kde co, než to nakonec byl nucen přiznat a já si odvezl auto s motorem v kufru, šroub odvrtal a pak ho dodatečně ještě naháněl, ať to dá alespoň dohromady, doporučil jsem Milanovi, ať se má více k činu, že přeci tak dlouhá doba opravy není normální. Zbytek je ale mezi Milanem a servisem a k tomu nemám co dodat.
Přeji tudíž všem zúčastněným, ať se to v klidu dořeší ať si z toho každý vezme své ponaučení.
http://www.zata.cz
ex Audi80, ex Fabka, ex Oktávia 2, ex Oktávia 3, ex E46ci, ex FL2, ex P38, ex XJ8

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 4976
Registrován: úte kvě 18, 2010 08:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Podvodné jednání servisu - pozor

#19 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » pon led 14, 2019 13:34

Nečtou se taková vlákna snadno, není v nich vítězů a dycky je to smutný. Nereaguju jako někdo zúčastněný sporu, ale jako někdo, kdo se považuje za součást (prostředí) fora a byl tedy osloven nějakou výzvou. Chápu to jako oznámení o spáchání podvodu (jméno vlákna...) - ono i přejití takového oznámení v tichosti má svá úskalí a proto vlastně píšu.

Moje osobní východisko: pokud jsem o něčem přesvědčenej, že je to levárna to nazvat levárnou! Ale také si za tím musím stát se vším, co k tomu patří. Byl bych opatrný psát o podvodu, jak praví § 209 v odstavci (1) Kdo sebe nebo jiného obohatí tím, že uvede někoho v omyl, využije něčího omylu nebo zamlčí podstatné skutečnosti, a způsobí tak na cizím majetku škodu nikoli nepatrnou...

Z toho co tu zatím zaznělo mi jednoznačně nevyplývá, že by se strana Merry-Land Rover dopustila nějakého podvodu. Spíš bych tě tedy Milane vyzval, ať to nějak prokážeš a nebo skloníš hlavu.
Neměl bys vůči landroverforu určitě žádné důkazní břemeno, pokud bys to tu nezačal řešit. Nečekej, ale že tady napíšeš jednu pulku příběhu a mi tě poplácáme po ramenou, jak je ten svět zlej.
Ani bych uplně netrval na spojení land roveru a gentlemanství (podle mne si to auto může koupit i uplnej jouda), ale i s tímto spojením jsi začal v prvním příspěvku, tak nám pojď vzorem!
Kdybych netrávil čas čtením soudních spisů, nevěřil bych, jak snadné je uvěřit pouze jedné verzi (straně), a že pravda prakticky nikdy není tam, kam ji klade obžaloba při prvním podání.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

majer1
Příspěvky: 69
Registrován: stř lis 15, 2017 06:34
auto: Land cruiser 120

Re: Podvodné jednání servisu - pozor

#20 Příspěvek od majer1 » pon led 14, 2019 16:56

..celkově smutné čtení ... utracených spousty peněz a vniveč ... budiž všem ponaučení pro příště ,aniž bych protěžoval kteroukoliv stranu v tomto sporu.

Odpovědět