Defender vs Santana

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Defender vs Santana

#1 Příspěvek od erik » 08 zář 2008 10:17

Naskytla se mi prilezitost porovnat Defendra se Santanou.
Teren/ hluboky saharsky pisek... No jen na okraj. Muj Defik ma 171k a zdublovane tlumice etc. Takze byl ve vyhode.
Defikem jsem akceleroval i v hlubokem pisku a tvrde tlumeni nerozhoupavalo auto.
Santana je houpava, mekka a ten motor? No, urcite bych si ji nevybral pro pisek. Na druhe strane pro klidnou a pohodovou jizdu po prasnych a asfaltovych cestickach jako nostalgicka vzpominka na stare casy? Kdo vi.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Defender vs Santana

#2 Příspěvek od DanoDEF » 09 zář 2008 13:59

erik píše: ... Na druhe strane pro klidnou a pohodovou jizdu po prasnych a asfaltovych cestickach jako nostalgicka vzpominka na stare casy? Kdo vi.
... skor iba po tych asfaltovych. Listove pera dost drncaju... ale to teraz asi aj tvoja 90tka ked ma zdvojene tlmice... :D
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender vs Santana

#3 Příspěvek od erik » 09 zář 2008 14:17

DanoDEF píše:
erik píše: ... Na druhe strane pro klidnou a pohodovou jizdu po prasnych a asfaltovych cestickach jako nostalgicka vzpominka na stare casy? Kdo vi.
... skor iba po tych asfaltovych. Listove pera dost drncaju... ale to teraz asi aj tvoja 90tka ked ma zdvojene tlmice... :D
Kedysi za bolsevika som jazdil na S 120L bez tlmicov. A v Santane som mal podobny pocit. Ako by tie listy boli bez tlmicov...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3515
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Defender vs Santana

#4 Příspěvek od Benjamin » 03 pro 2011 00:03

Je tu někdo s tou Santanou už? Jak to jezdí?

Třeba tady je jedna hezká a na přestavbu na dálky jak dělaná a cena vypadá zajímavě. Stačilo by udělat dozadu vestavbu. Stav vypadá moc dobře. Je pravda, že tomu ale prd rozumím. Je to velký rozdíl od defíka?

http://otomoto.cz/show?id=C20651793" onclick="window.open(this.href);return false;
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2724
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: Defender vs Santana

#5 Příspěvek od masar » 03 pro 2011 13:10

Benjamin píše:Je tu někdo s tou Santanou už? Jak to jezdí?

Třeba tady je jedna hezká a na přestavbu na dálky jak dělaná a cena vypadá zajímavě. Stačilo by udělat dozadu vestavbu. Stav vypadá moc dobře. Je pravda, že tomu ale prd rozumím. Je to velký rozdíl od defíka?

http://otomoto.cz/show?id=C20651793" onclick="window.open(this.href);return false;
Známý tady z Děčína s ní jezdí u ČEZu: http://www.offroadforum.cz/viewtopic.ph ... 76#p878076" onclick="window.open(this.href);return false;
Land Rover Discovery 2 Td5

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Defender vs Santana

#6 Příspěvek od Neklan » 03 pro 2011 19:40

Rozdíl mezi Santanou a Defem? Santana je technicky jako Serie. Má trvalý pohon zadních kol, přední se připojují, nemá středový diferenciál a místo vinutých pružin má listová pera.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

libar
Příspěvky: 45
Registrován: 07 pro 2010 18:55

Re: Defender vs Santana

#7 Příspěvek od libar » 03 pro 2011 21:41

Třeba tady je jedna hezká a na přestavbu na dálky jak dělaná a cena vypadá zajímavě. Stačilo by udělat dozadu vestavbu. Stav vypadá moc dobře. Je pravda, že tomu ale prd rozumím. Je to velký rozdíl od defíka?

http://otomoto.cz/show?id=C20651793" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote]

Pěknou Santanu míval Lubo ze Slovenska 8) Ta neměla chybu, ale bylo v ní nasypáno mraky peněz.

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 422
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: D Trojka
Bydliště: Olomouc

Re: Defender vs Santana

#8 Příspěvek od Dobrák » 04 pro 2011 23:17

Jedna věc mi pořád není uplně jasná, trvalej pohon zadku a předek se přiřazuje, tzn. v praxi, že predek se da použít pouze v terenu na redukci? Nebo se da přiřadit a jezdit s tim normálne po ceste jako s klasickou 4x4 ?
Díkes :Pohoda:

Uživatelský avatar
paramount2
Příspěvky: 756
Registrován: 24 dub 2010 16:19
tel.: 775958013
auto: LR DI 300, 200
Bydliště: Jihlava

Re: Defender vs Santana

#9 Příspěvek od paramount2 » 04 pro 2011 23:42

nemá mezinápravovej dif, takže mimo terén jen zadek...

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 422
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: D Trojka
Bydliště: Olomouc

Re: Defender vs Santana

#10 Příspěvek od Dobrák » 04 pro 2011 23:49

paramount2 píše:nemá mezinápravovej dif, takže mimo terén jen zadek...

Super :) díky

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender vs Santana

#11 Příspěvek od Stavros » 05 pro 2011 13:22

a hlavne je to neuveritelnej kostitras a prapodivne vytvoreny auto. Podle myho tam nefunguje nic normalne. V padesati tisicich pulka veci na GO.
To i Defik je vedle toho pohodlnej.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3515
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Defender vs Santana

#12 Příspěvek od Benjamin » 05 pro 2011 13:38

Stavros píše:a hlavne je to neuveritelnej kostitras a prapodivne vytvoreny auto. Podle myho tam nefunguje nic normalne. V padesati tisicich pulka veci na GO.
To i Defik je vedle toho pohodlnej.
Tak už se ta cena asi pomalu vysvětluje. Mně staré technologie navadí, ba naopak, více jim důvěřuji. Ale asi to tedy nebude jejich nejlepší kombinace v té Santaně...
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender vs Santana

#13 Příspěvek od Stavros » 05 pro 2011 13:45

stare veci jsou uplne jiny nez v takovymhle sraci, tam je vse na nic
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Uživatelský avatar
Johny R
Příspěvky: 1138
Registrován: 20 říj 2010 20:41
tel.: 730622097
auto: Defík 90 300Tdi
Bydliště: Ostrava

Re: Defender vs Santana

#14 Příspěvek od Johny R » 05 pro 2011 15:13

Konečně to někdo napsal :lol: ! Já to napsat chtěl, ale necítím se na to být dostatečně povolán!

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Defender vs Santana

#15 Příspěvek od Acon » 05 pro 2011 16:54

Ja by som z toho bral do Disco ten 2,8l motor. Keď vidím, čo prežl v IVECOách, tak v Disco by si len brnkal. Pre 4x4 sa dokonca robil s reťazou miesto remeňa.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Stanislav Bedi
Příspěvky: 111
Registrován: 08 kvě 2012 13:21
tel.: +421907444887
auto: P38 2.5TD
Bydliště: nitra

Re: Defender vs Santana

#16 Příspěvek od Stanislav Bedi » 07 dub 2014 23:43

Acon píše:Ja by som z toho bral do Disco ten 2,8l motor. Keď vidím, čo prežl v IVECOách, tak v Disco by si len brnkal. Pre 4x4 sa dokonca robil s reťazou miesto remeňa.
Ahoj to vazne sa robil s retazou kde sa to do docitat nevieme ?

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Defender vs Santana

#17 Příspěvek od Acon » 09 dub 2014 07:07

neviem kde sa to dá dočítať no v IVECO som robil 12r. a viem že do Daily 4x4 išiel reťazový rozvod kvôli tomu, že v ťažkom teréne ak motor od kolies dostal ranu tak remeň údajne mohol preskočiť. No to nám tvrdil školitel a ako pznám háklivosť rozvodov v Daily 2,8 tak tomu celkom verím.
Či je to tak aj v prípade 3oj litru to už neviem. Keď vyšli 3oj litrové 4x4 to už som tam nerobil.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Stanislav Bedi
Příspěvky: 111
Registrován: 08 kvě 2012 13:21
tel.: +421907444887
auto: P38 2.5TD
Bydliště: nitra

Re: Defender vs Santana

#18 Příspěvek od Stanislav Bedi » 09 dub 2014 08:12

3L ma retaz stale ale ta 2.8 neviem ale moze byt ze maly retaze niektore

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Defender vs Santana

#19 Příspěvek od Miky_CZ » 07 zář 2017 19:27

Nevite nekdo jestli nepasuje oblozeni rucni brzdy z defa na santanu?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

ateliersk
Příspěvky: 84
Registrován: 03 kvě 2012 21:35
Bydliště: Kutna Hora

Re: Defender vs Santana

#20 Příspěvek od ateliersk » 07 zář 2017 21:29

No, v Santanackem katalogu ND to ma oznaceni (cislo dilu) GBS552, coz je stejne jako na LR serie 2 a 3

Odpovědět