Nafty cca 70 litrů eurooil + zimní aditiva. Ten koš to je možný, čerpadlo je kvičivě hlasitější než před tím (aspoň mě to tak připadá
Zkurveny lendrouvry :-(
Moderátor: Miky_CZ
- fugín
- Příspěvky: 2271
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
- fugín
- Příspěvky: 2271
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Ale je mě divný že když to po odvzdušnění normálně vrčí proč to po vypnutí a pár vteřinách už nechytne, za těch pár vteřin to musí být přeci natlakovaný
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Neutíká někde nafta? A co takhle problémy s čidlem polohy kliky? Ono TD5ka nic jiného pro nastartování nepotřebuje. A s tím odvzdušněním bych si taky nebyl tak jistej - dokud se nezměří tlak v palivovém systému (pro začátek stačí v motorovém prostoru odpojit hadici s naftou co vede do motoru a dát ji do PET láhve - po zapnutí klíčku z ní musí palivo tryskat - čerpadlo dává 180l/h, nikoliv pomalu vytékat. Pokud je to tím, tak je třeba počítat, že už auto nenastartuje - neodvzdušní to motor po rozpojení hadice.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
měl jsem v létě podobný problém (tedy na 300 tdi), a vše vyřešila výměna palivového filtru -byl totálně zalepený. A dneska? Nastartuji druhé auto odjedu kilometr a plyn vůbec nepřidává, chvilku počkám a dobré, takto jsem dokulhal domů vyměnil palivový filtr a motor běží bez problémů no prostě bionafta dokonale zalepila všechny díry
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Naštěstí u TD5ky jde zpět do filtru horká nafta, takže by tohle neměl být zásadní problém, ale vzhledem k ceně filtru, jeho výměna není špatný začátek. Ale opět, pokud je to čerpadlem v nádrži, tak už auto nenastartuje, protože to neodvzdušní.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- fugín
- Příspěvky: 2271
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
To mě napadlo jako první, sice tankuju bez biosraček (tvrdí to),a nebo možná památka na ukrajinskou naftu
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak já doplním konec mého příběhu o pokroucených svodech.MadTom píše: ↑08 led 2019 10:53 Jenom k tomu ventilu turba - viděl jsem, a řešilo se to potom výměnou turba, že byla vymačkaná jak ovládací díra na tyčce z baňky pro ovládání wastegate na turbu (tam stačilo vyměnit tu baňku), tak vymačkaná vlastní osa, na které je klapka, přímo v tělese turba (tady se dávalo druhé turbo), a regulace potom nestíhala - než se vymezili všechny vůle, tak se motor přefouknul a spadnul do nouzového režimu. A majitel jsem trápil s kostkama, hadičkama a vším okolo. A protože u TD5ky je nouzák takový nenápadný, tak si vždy myslel, že je vyřešeno, protože na rovince za městem to nějak jelo. Po 2 týdnech pak začal znovu brečet, že to nefunguje, protože to je na chalupu, a tam to měl pořádně do kopce, takže na to musel šlápnout, a ono prostě nic moc, teda spíš nic než moc.
- opravily se svody pryč byly 3/5
- vyměnila kostka ventilu turba
Stále to padalo do nouzáku
- turbo na repas (moje původní ekonomicky nerentabilní oprava)
- koupě nového turba montáž
Stále padáme do nouzáku
- výměna všech hadiček z kostky obtoku za nové
- prostříkání všech kontaktu sprejem na kontakty
- vystříkání konektorů ŘJ kde byly zjištěny 3 piny lehce
zelené od vody
- vystříkání konektoru od vstřikovačů
No a auto jede.
Jo opravdu je potřeba auto prohnat v kopcích na rovině se závada nemusí projevit.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak tak, je potřeba, aby motor šel doopravdy do výkonu, aby turbo naplno foukalo a aby naplno zabírala jeho regulace.
Zajímavější jsou ty zelené piny v konektorech - jak už jsem psal, konektory na autě jsou vodotěsné, takže voda se do nich dostane sice pomalu, ale rozhodně už se nedostane ven, takže tam prostě zůstane. Já stříkám do konektorů bílou vazelínu - ve spreji, stačí troška, tím že je ve spreji řídká, tak se dostane v konektoru úplně všude. Kromě konzervace zmenší vzduchové dutiny, takže je méně místa, kam by se voda mohla dostat a kde zůstat.
Zajímavější jsou ty zelené piny v konektorech - jak už jsem psal, konektory na autě jsou vodotěsné, takže voda se do nich dostane sice pomalu, ale rozhodně už se nedostane ven, takže tam prostě zůstane. Já stříkám do konektorů bílou vazelínu - ve spreji, stačí troška, tím že je ve spreji řídká, tak se dostane v konektoru úplně všude. Kromě konzervace zmenší vzduchové dutiny, takže je méně místa, kam by se voda mohla dostat a kde zůstat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Ony ty kontakty zase tak zelené nebyly, jen troška oxidace.
Nakonec to stejně bylo tou malou hadičkou od trubky k interkoleru k wastegate ventilu turba...
Ještě jsem se, než jsem je vyhodil, na ně teďka díval, a když jsem ji rozřezal, tak v jednom místě byla vevnitř rozlepená ucpávala se.
Nakonec to stejně bylo tou malou hadičkou od trubky k interkoleru k wastegate ventilu turba...
Ještě jsem se, než jsem je vyhodil, na ně teďka díval, a když jsem ji rozřezal, tak v jednom místě byla vevnitř rozlepená ucpávala se.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Ty malé trubičky dovedou pozlobit, řešil jsem přefukovní na jedné D2, kde byly úplně nové, ale držely je jenom pružné sponky z plechu, které ovšem byly o kousíček větší, než bylo potřeba, takže při pořádném natlakování z nich tlak utíkal, a nenafouklo to pořádně ovládací baňku turba.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
No konektor byl taková záhada vypadal v super stavu pěkně utěsněné, ale na černém konektoru byly 2 nebo 3 piny zelený. Teď je otázka zda to byl nějaký kondenzát
nebo tam někdy zateklo, ale červený konektor co je pod ním byl úplně v pohodě.
Tak pokud to byla hadička tak pohoda obecně ty všechny plasty kolem motoru už jsou hrozně strávený teplem člověk má strach tam za něco plastové chytit aby to nezůstalo v ruce.
nebo tam někdy zateklo, ale červený konektor co je pod ním byl úplně v pohodě.
Tak pokud to byla hadička tak pohoda obecně ty všechny plasty kolem motoru už jsou hrozně strávený teplem člověk má strach tam za něco plastové chytit aby to nezůstalo v ruce.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
A zvlášť teď v mraze (!), když je třeba když se podaří i minus deset, to už jsem se kolikrát přesvědčil, že je lepší nešahat vubec na nic a počkat, až bude nějak normálně, třeba aspoň na d nulou, starý plast vystavenýteplotám, olejum a kdovíčemuvšemu, křehne, že je nakonec jak skořápka.habakuk píše: ↑04 úno 2019 07:48 No konektor byl taková záhada vypadal v super stavu pěkně utěsněné, ale na černém konektoru byly 2 nebo 3 piny zelený. Teď je otázka zda to byl nějaký kondenzát
nebo tam někdy zateklo, ale červený konektor co je pod ním byl úplně v pohodě.
Tak pokud to byla hadička tak pohoda obecně ty všechny plasty kolem motoru už jsou hrozně strávený teplem člověk má strach tam za něco plastové chytit aby to nezůstalo v ruce.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Mě se tak rozpadla hadička co jde nad chladičem do expanzky totálně na prach. Rozdrtila se snad snad na 5 kousků.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- pojir
- Příspěvky: 2550
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
A co teprv plastovy odtoky ze sibru...
Nebo treba vicko nadrzky serva. Nebo nejdulezitejsi dil celeho auta - plastove pouzdro vzpery kapoty.
Nebo treba vicko nadrzky serva. Nebo nejdulezitejsi dil celeho auta - plastove pouzdro vzpery kapoty.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
To bude tím, že krom víčka serva tam všechny uvedené prvky už nemám Vlastě drátek na vzpěru
tam mám tak dlouho, že jsem zapomněl, že byla kdysi plastová.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Vzpěra kapoty se má snad válet volně ne? nacvičeným grifem ji zahazuju pod zabuchující se kapotu a zatim dobrý, když kapotu zvedám, rovnou si ten volný konec hledá místo, kam patří - samotíží, to jsou ty smart technologie
Ale je to k vzteku, když kapotu celou sundavám, to mám sice grif, jak si ji opřu veprostřed o pupek a zvednu obouma rukama nejprve na vzdálenějším konci (u stěračů - abych u toho nerozlámal torpédo jako většina začátečníků), ale v tu chvili se ta volná vzpěra dost motá.
Ale je to k vzteku, když kapotu celou sundavám, to mám sice grif, jak si ji opřu veprostřed o pupek a zvednu obouma rukama nejprve na vzdálenějším konci (u stěračů - abych u toho nerozlámal torpédo jako většina začátečníků), ale v tu chvili se ta volná vzpěra dost motá.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Mně teď v týdnu měnili čelní sklo a odnesl to jeden plast A sloupku a pak ten mezi sklem a kapotou, jak jsou stěrače!!!
A to jsem si říkal, že jsem jeden z mála, co to nemá polámaný
A to jsem si říkal, že jsem jeden z mála, co to nemá polámaný
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
A už ses koukal jakej to stojí nesmysl? ...a já to mám nahamouněný z ruzných vraků Bych se i podělil, ale posílat to tropedo (plast kolem stěračů), to je za trest.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Jo, koukal ... nesmysl nesmyslný!
Ale už mám druhej doma
Já su estét, to musí být v cajku!
Ale už mám druhej doma
Já su estét, to musí být v cajku!
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Já jsem estétem přestal být v polovině minulé pětiletky, teď praktikuji nedbalou eleganci
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy