Zkurveny lendrouvry :-(

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3310
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#921 Příspěvek od gibson » 23 úno 2018 12:24

Lassard píše: 23 úno 2018 12:22 Tak pridavam svuj prvni prispevek do tohoto vlakna. Po 50 tisicich km bez zasadnejsich problemu s P38 jsem dnes poprve vyslovil "zkurvenej lendrouvr". Minuly tyden vymenen starter -diagnostikovan jako pricina nenastartovani, porizena i nova baterie takze, vse chodilo jak ma. Vcera 250 km poskanovani po trase Praha- šumavské hvozdy :inlove a nic nenasvedcovalo tomu, ze dnes rano vyslovim ta dve slova. No proste, jen to cvakne :hmm: a nic.
povoleny privod ku starteru?
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

Uživatelský avatar
Lassard
Příspěvky: 744
Registrován: 03 lis 2010 19:26
tel.: 774191179
auto: RR P 38
Bydliště: Praha

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#922 Příspěvek od Lassard » 23 úno 2018 13:04

Diky za dalsi namet k hledani. Zkusim to jako dalsi moznost.
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#923 Příspěvek od MadTom » 23 úno 2018 13:49

A nebo prostě ten novej startér stojí za houby. To je statistika - zařízení umírají hodně na počátku a potom "až na konci". Proto se zařízení tzv. zahořují, aby se odstranili chyby, které se projeví rychle. Akorát u startéru mám dojem, že jediné co výrobce udělá je, že zkusí že se točí na prázdno a bere ne prázdno ten správný proud a to je všechno.
Uvolněný drát to bít může, ale klidně i uvnitř startéru.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Lassard
Příspěvky: 744
Registrován: 03 lis 2010 19:26
tel.: 774191179
auto: RR P 38
Bydliště: Praha

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#924 Příspěvek od Lassard » 23 úno 2018 14:47

No prave tocil a vystavoval jak ten novej tak starej starter, kdyz se vyndal. Ozubeni na venci se take kontrolovalo a pastorek na starem starteru je lehce zabehnuty. Jeste uvidime co servisak. Jeste nedorazil od zubare, asi si nechal delat nove ozubeni.
Baterka zatim na nabijecce a zkusmo prehozena relatka. Ve snehu se s sfouknutymi mechy k starteru nedostanu.
Alespon ze se zlepsilo pocasi a je videt do Bavor✌
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“

Uživatelský avatar
Lassard
Příspěvky: 744
Registrován: 03 lis 2010 19:26
tel.: 774191179
auto: RR P 38
Bydliště: Praha

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#925 Příspěvek od Lassard » 26 úno 2018 10:01

Lassard píše: 23 úno 2018 14:47 No prave tocil a vystavoval jak ten novej tak starej starter, kdyz se vyndal. Ozubeni na venci se take kontrolovalo a pastorek na starem starteru je lehce zabehnuty. Jeste uvidime co servisak. Jeste nedorazil od zubare, asi si nechal delat nove ozubeni.
Baterka zatim na nabijecce a zkusmo prehozena relatka. Ve snehu se s sfouknutymi mechy k starteru nedostanu.
Alespon ze se zlepsilo pocasi a je videt do Bavor✌
Cekani na asistenci se vyplatilo. Baterka o.k. Podle asistence, jsem absolvoval jejich nejkratsi odtah v historii, "pres siri okresky". Pak auto naskocilo jako by nic.😝😝. Druhy den rano zase starter netocil.😧😧
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#926 Příspěvek od Miky_CZ » 26 úno 2018 10:08

-15 stupnu a ja mam volno:-D
Freelander - asi zhavicky - ani tuk
L322 - no pred repasi prevodovky jela naposledy v kvetnu, takze letni nafta se s nynejsimi mrazy nepohodla
P38 - eas fault, v tech mrazech se ji proste nechce fungovat, ja se nedivim me se taky nechce
D3 - stale nemam dovozovou technickou
D1 - uz nemam technickou

jeste ze jsem nemocny jinak by me to nepatrne sralo..

takze nejspolehlivejsi auto u me zustal Triumph Spitfire:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#927 Příspěvek od Kokesek » 26 úno 2018 10:10

:grin: :grin: :grin: ty mas vlastne vrakoviste jako Karel.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#928 Příspěvek od Mirko » 26 úno 2018 11:01

Miky_CZ píše: 26 úno 2018 10:08 -15 stupnu a ja mam volno:-D
Freelander - asi zhavicky - ani tuk
L322 - no pred repasi prevodovky jela naposledy v kvetnu, takze letni nafta se s nynejsimi mrazy nepohodla
P38 - eas fault, v tech mrazech se ji proste nechce fungovat, ja se nedivim me se taky nechce
D3 - stale nemam dovozovou technickou
D1 - uz nemam technickou
Ještě si zapomněl na ohořelého závodního Classica... :mrk

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#929 Příspěvek od Miky_CZ » 26 úno 2018 11:55

Mirko píše: 26 úno 2018 11:01
Miky_CZ píše: 26 úno 2018 10:08 -15 stupnu a ja mam volno:-D
Freelander - asi zhavicky - ani tuk
L322 - no pred repasi prevodovky jela naposledy v kvetnu, takze letni nafta se s nynejsimi mrazy nepohodla
P38 - eas fault, v tech mrazech se ji proste nechce fungovat, ja se nedivim me se taky nechce
D3 - stale nemam dovozovou technickou
D1 - uz nemam technickou
Ještě si zapomněl na ohořelého závodního Classica... :mrk
jo na tu letitou chybu vozit slamu na kapote jsem uplne zapomel:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#930 Příspěvek od will.26 » 26 úno 2018 14:29

Fryčko ani ťuk? to není možné :nerd

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#931 Příspěvek od Miky_CZ » 26 úno 2018 14:38

tak zas tak dlouho sem ho na ten starter trapit nechtel, kdyz sem nutne nikam nepotreboval
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
PEPO
Příspěvky: 749
Registrován: 27 led 2011 12:51
tel.: 0905605225
auto: FREELANDER+D3
Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#932 Příspěvek od PEPO » 26 úno 2018 14:58

Tak to nie je chyba v aute,ale v majitelovi.... :ty jeden...:

Mira 101
Příspěvky: 1279
Registrován: 17 čer 2013 23:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Morava

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#933 Příspěvek od Mira 101 » 26 úno 2018 15:16

Miky_CZ píše: 26 úno 2018 10:08 -15 stupnu a ja mam volno:-D
Freelander - asi zhavicky - ani tuk
L322 - no pred repasi prevodovky jela naposledy v kvetnu, takze letni nafta se s nynejsimi mrazy nepohodla
P38 - eas fault, v tech mrazech se ji proste nechce fungovat, ja se nedivim me se taky nechce
D3 - stale nemam dovozovou technickou
D1 - uz nemam technickou

jeste ze jsem nemocny jinak by me to nepatrne sralo..

takze nejspolehlivejsi auto u me zustal Triumph Spitfire:-D
:grin: :grin: :grin: ,pravda,to už je k zamyšlení....kdyby to napsal Hanys,neříkám nic...... :mrgreen:
příští týden se má oteplovat,tak bude líp.... :clap

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#934 Příspěvek od MadTom » 26 úno 2018 15:20

Jak už psal Kokešek - zamysli se na tím, kolik máš vlastně těch aut z vrakoviště. Někde se to na nich prostě projevit muselo. :mrgreen: Rukama to být nemůže, to by se projevilo už dřív. :Pohoda:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#935 Příspěvek od Miky_CZ » 26 úno 2018 15:31

vec uz je v reseni... na zimu nekam do tepla a nemyslim auta ale sebe
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

lukes
Příspěvky: 455
Registrován: 14 zář 2010 18:29
auto: defender 110 300tdi
Bydliště: High

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#936 Příspěvek od lukes » 26 úno 2018 17:51

Miky_CZ píše: 26 úno 2018 11:55
Mirko píše: 26 úno 2018 11:01

Ještě si zapomněl na ohořelého závodního Classica... :mrk
jo na tu letitou chybu vozit slamu na kapote jsem uplne zapomel:-D
Tak zkus seno to možná bude lepší izolant když pomineme že míním více chutná.... :) farmáři ví svoje.
...take it easy....

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#937 Příspěvek od Miky_CZ » 26 úno 2018 18:05

lukes píše: 26 úno 2018 17:51
Miky_CZ píše: 26 úno 2018 11:55

jo na tu letitou chybu vozit slamu na kapote jsem uplne zapomel:-D
Tak zkus seno to možná bude lepší izolant když pomineme že míním více chutná.... :) farmáři ví svoje.
trosku nam karel ohorel no
DSC_0014.JPG
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
zdeneksumec
Příspěvky: 103
Registrován: 30 říj 2015 18:48
auto: LR Discovery 4
Bydliště: Kroměřížsko

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#938 Příspěvek od zdeneksumec » 28 úno 2018 12:15

Tak rozsiruju rady jedincu, kterym D4 chcipla za jizdy a rozsvitila se zluta kontrolka motoru s hlaskou "restricted performance".
Pak se mi podarilo nastartovat a dojet 1km do kanclu. Pak jsem hodinu zjistoval co to muze byt, zkusil nastartovat a nic. Starter s motorem toci, motor ani nežbleptne... Kamarad ma servis, prijel s diagnostikou a ta rika, ze je na vstrikach nizky tlak. Takze zamrzla nafta nekde po ceste ke vstrikam. Nebo palivovy cerpadlo...
Pokud to bude zmrzly, tak OK. Zacnu podezrivat benzinu v Opave - posledni tankovani. Celej minulej tyden jsme byli v Lomnici, mraz stejnej jako tady a vse v poradku. Pak jsem natankoval tam po ceste zpet. Vazne se to dneska hodi.
No nic, tak sem si postezoval a jdeme dal:-))) Blby akorat je to, ze auto stoji na parkingu na dvore, kterej je -1,5m pod cestou. Takze ho nedostanem ven. Asi budu muset pockat do jara tvl:-)))

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#939 Příspěvek od Kokesek » 28 úno 2018 13:40

ja byt tebou tak si rikam jak mam fajn auto.... protoze chcipnout za jizdy a potom jeste nastartovat tak mam vlastne krasny den. To znamena ze klika jeste neni do uhlu...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
zdeneksumec
Příspěvky: 103
Registrován: 30 říj 2015 18:48
auto: LR Discovery 4
Bydliště: Kroměřížsko

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#940 Příspěvek od zdeneksumec » 28 úno 2018 13:47

Dyt ja si taky nestezuju, ale hrde se k tomu hlasim:-)

Odpovědět