Zkurveny lendrouvry :-(
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
No jo, ale u Defa nejde podržet klíček a zároveň odjet. Teda jde, ale je to vrcholně nepohodlné, protože se klíček ovládá levou rukou. To je jeden z úžasných výmyslů anglických inženýrů.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Lenon
- Příspěvky: 304
- Registrován: 29 pro 2016 19:36
- tel.: 774334911
- auto: Free2 td4 aut.
- Bydliště: Z Hradišťááá
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Doufám, že neplatí Jak na nový rok, tak po celý rok.
Jedu dneska z Valašaska a Porucha převodovky... Ach jo..
Jedu dneska z Valašaska a Porucha převodovky... Ach jo..
- faethor
- Příspěvky: 179
- Registrován: 23 led 2010 13:43
- tel.: 607140385
- auto: Discovery1,Defender
- Bydliště: Hradec Králové nebo kousek od Hradce
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Jo, to se mi stalo na lonskej novej rok taky. od tý doby jsem ve svým defenderu neseděl...
Disco I, se kterým jezdí táta.
Defender 110
RRC 76 v čekající renovaci
Defender 110
RRC 76 v čekající renovaci
- Lenon
- Příspěvky: 304
- Registrován: 29 pro 2016 19:36
- tel.: 774334911
- auto: Free2 td4 aut.
- Bydliště: Z Hradišťááá
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak to napsalo chybu P0700. Nevíte, co to je přesně? Nicméně, auto funguje a jede.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
https://www.obd-codes.com/p0700
tady to máš když to stručně přeložím do češtiny tak P0700 je pouze kod informativní, ŘJ převodovky (TCM) najde chybu a dá signál do ŘJ motoru (ECM) a ta vyhodí chybu P0700 kterou jsi našel, skutečná chyba je uložena v TCM - takže budeš potřebovat diagnostiku která dokáže komunikovat s TCM a vytáhne ten konkrétní kód chyby
tady to máš když to stručně přeložím do češtiny tak P0700 je pouze kod informativní, ŘJ převodovky (TCM) najde chybu a dá signál do ŘJ motoru (ECM) a ta vyhodí chybu P0700 kterou jsi našel, skutečná chyba je uložena v TCM - takže budeš potřebovat diagnostiku která dokáže komunikovat s TCM a vytáhne ten konkrétní kód chyby
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Kolik válců bylo odtrženo ?
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
funělo to u prvního trochu a hodně mezi 4 a 5 a na konci, to je běžná výbava, mám to tak taky, turbo ve variante WBR. Prohne se to a konce se oddalujou, a ten blíž ke kabině se většinou oddaluje vic.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Ano ano, 3 z 5 na koncích o 1,5mm. Takzvaný systém hybridního přeplňováni pro Td5.
No to je tak když umře wastegate ventil a turbo přefukuje.
Sent from my iPhone using Tapatalk
No to je tak když umře wastegate ventil a turbo přefukuje.
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Land Jirka
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Jestli máš našetřeno, tak ti tam dám svody z Alisportu a ty se snad už kroutit nebudou.
Nechce se mi to dělat každého čtvrt roku.
Ale obětovat 23 táců za kus litiny je trochu silný kafe.
Nechce se mi to dělat každého čtvrt roku.
Ale obětovat 23 táců za kus litiny je trochu silný kafe.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Nestačí sehnat origo svody a vybrousit ty příčky?
Land Rover Discovery 2 Td5
Zkurveny lendrouvry :-(
Ty mě v pátek nabízel Pojír a nepřeháněj podívám se do deníčku kdy se naposled dělali a bude to aspoň dva roky Mě by se líbyly takové pěkně svařované myslím že se dělají na mašiny z titanu.
Příčky mezi parohy jsou tak 6 let pryč.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Příčky mezi parohy jsou tak 6 let pryč.
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Land Jirka
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Nebo nerez za 11000,-
- Přílohy
-
- nerez svody.jpg (24.11 KiB) Zobrazeno 3991 x
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- pojir
- Příspěvky: 2547
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
A ten nerez neco vydrzi? Ja jsem o tom cetl na nejakych australskych forech jen same spatne zkusenosti.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- Land Jirka
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Ať jsou příčky vybroušeny, nebo ne kroutí se pořád.
Dělám svody na TD5 každej měsíc min jeden kus.
Nejhorší jsou čipaři tam to lítá furt.
Když čip, tak to chce cítit s motorem a hlavně teploměr výfuku, jinak je to otázkou max roku a svody jsou prohnuté a vytrhané štěfty z hlavy
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Land Jirka
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Zkušenost z jiných aut je, že nerez nevydrží.
Na svody patří litina
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
TD5ka po načipování umí letět, ale taky pěkně hřát. A pokud to po čipu má vysoké teploty výfukových plynů, tak je na problém zaděláno. Na druhou stranu, D2 mám načipovanou 6 let, rok s originál svodama - utrhlo se to v Albánii, ale došel jsem na to až doma. A od té doby 5 let klid. Na druhou stranu, na jedné D2 jsem svody dělal 3krát, a od té doby je klid. Ty první svody, co jsme několikrát rovnaly asi nebyly moc povedené, protože se nejenom prohýbaly, ale i kroutili do vrtule. Po druhé demontáži už jsme je ani nedávali na frézu, ale majitel z nich má pěkný držák na zahradní nářadí. A dělal jsem i několik naprosto sériových aut, kde svody začaly foukat úplně stejně. Takže podle mě u sériového auta je to tak 50/50, u načipovaného to není jestli, ale kdy.
A k té nerezi - ono je to taky o tom, z jaké nerezi je to udělané. Ty kvalitní žáruvzdorné jsou ale drahé a musí se to umět zpracovávat.
A k té nerezi - ono je to taky o tom, z jaké nerezi je to udělané. Ty kvalitní žáruvzdorné jsou ale drahé a musí se to umět zpracovávat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Dyť píšu WBR turbo, to je Whistle Blow-off Regulation, auto ti pískne, kdy máš ubrat plyn. Když potřebuju předjet, tak mi to píská třeba třicet vteřin a pak zase uberu, protože ten hvízdot nechci poslouchat moc dlouho. Výsledek je, že řadim na 2500 otáčkách, závody nevyhrávám, ale to mi nevadí.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Jo moja Td5jede jak střelená, ale spíš by mě zajímalo jak se to pak celé chová s VGT Turbem?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Mně nic nekvičí ... ale já jezdím tak max na půl plynu a svody byly společně s tím turbem dělané ...
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
VGT turbo bude mít na svody stejný vliv jako normální turbo. Tedy podle kvality řídící mapy. Jediné co může být pozitivní je celková větší pružnost motoru, takže na to šlápneš a ono to pojede dřív a tedy i dřív ubereš. Ale pokud to bude honit jako urvané, tak je to furt to samé. Není to o turbu a motoru, ale o řidiči.
Mě když uletěl šteft, tak jsem na to přišel až po kontrole motoru doma, že to tam bylo očouzené od sazí. Zvukově se to neprojevovalo. Jeden šteft byl úplně ulomený, druhý na opačném konci upadl, jenom jsem se ho klíčem dotknul. Lomová plocha byla jednak z části narezlá a z části oleštěná, jak se šroub postupně lámal. Zvukové efekty nejsou pravidlem.
Mě když uletěl šteft, tak jsem na to přišel až po kontrole motoru doma, že to tam bylo očouzené od sazí. Zvukově se to neprojevovalo. Jeden šteft byl úplně ulomený, druhý na opačném konci upadl, jenom jsem se ho klíčem dotknul. Lomová plocha byla jednak z části narezlá a z části oleštěná, jak se šroub postupně lámal. Zvukové efekty nejsou pravidlem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo