Zkurveny lendrouvry :-(

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1021 Příspěvek od MadTom » 22 pro 2018 22:38

No jo, ale u Defa nejde podržet klíček a zároveň odjet. Teda jde, ale je to vrcholně nepohodlné, protože se klíček ovládá levou rukou. To je jeden z úžasných výmyslů anglických inženýrů. :mrgreen:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Lenon
Příspěvky: 304
Registrován: 29 pro 2016 19:36
tel.: 774334911
auto: Free2 td4 aut.
Bydliště: Z Hradišťááá

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1022 Příspěvek od Lenon » 01 led 2019 15:06

Doufám, že neplatí Jak na nový rok, tak po celý rok.
Jedu dneska z Valašaska a Porucha převodovky... Ach jo..

Uživatelský avatar
faethor
Příspěvky: 179
Registrován: 23 led 2010 13:43
tel.: 607140385
auto: Discovery1,Defender
Bydliště: Hradec Králové nebo kousek od Hradce

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1023 Příspěvek od faethor » 02 led 2019 12:32

Lenon píše: 01 led 2019 15:06 Doufám, že neplatí Jak na nový rok, tak po celý rok.
Jedu dneska z Valašaska a Porucha převodovky... Ach jo..
Jo, to se mi stalo na lonskej novej rok taky. od tý doby jsem ve svým defenderu neseděl...
Disco I, se kterým jezdí táta.
Defender 110
RRC 76 v čekající renovaci

Uživatelský avatar
Lenon
Příspěvky: 304
Registrován: 29 pro 2016 19:36
tel.: 774334911
auto: Free2 td4 aut.
Bydliště: Z Hradišťááá

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1024 Příspěvek od Lenon » 07 led 2019 08:29

Tak to napsalo chybu P0700. Nevíte, co to je přesně? Nicméně, auto funguje a jede.

Uživatelský avatar
kaligula
Příspěvky: 888
Registrován: 10 říj 2012 09:45
auto: D3 + Def110
Bydliště: Dětmarovice

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1025 Příspěvek od kaligula » 07 led 2019 13:07

https://www.obd-codes.com/p0700

tady to máš když to stručně přeložím do češtiny tak P0700 je pouze kod informativní, ŘJ převodovky (TCM) najde chybu a dá signál do ŘJ motoru (ECM) a ta vyhodí chybu P0700 kterou jsi našel, skutečná chyba je uložena v TCM - takže budeš potřebovat diagnostiku která dokáže komunikovat s TCM a vytáhne ten konkrétní kód chyby

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1026 Příspěvek od habakuk » 07 led 2019 16:09

Kolik válců bylo odtrženo ?
Přílohy
20190104_133632.jpg
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6477
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1027 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 07 led 2019 17:18

funělo to u prvního trochu a hodně mezi 4 a 5 a na konci, to je běžná výbava, mám to tak taky, turbo ve variante WBR. Prohne se to a konce se oddalujou, a ten blíž ke kabině se většinou oddaluje vic.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1028 Příspěvek od habakuk » 07 led 2019 18:03

Ano ano, 3 z 5 na koncích o 1,5mm. Takzvaný systém hybridního přeplňováni pro Td5.
No to je tak když umře wastegate ventil a turbo přefukuje.


Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3469
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1029 Příspěvek od Land Jirka » 07 led 2019 19:34

Jestli máš našetřeno, tak ti tam dám svody z Alisportu a ty se snad už kroutit nebudou.
Nechce se mi to dělat každého čtvrt roku.
Ale obětovat 23 táců za kus litiny je trochu silný kafe.
Přílohy
IMG_0718.jpg
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2724
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1030 Příspěvek od masar » 07 led 2019 19:37

Nestačí sehnat origo svody a vybrousit ty příčky?
Land Rover Discovery 2 Td5

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Zkurveny lendrouvry :-(

#1031 Příspěvek od habakuk » 07 led 2019 19:38

Ty mě v pátek nabízel Pojír a nepřeháněj podívám se do deníčku kdy se naposled dělali a bude to aspoň dva roky :-) Mě by se líbyly takové pěkně svařované myslím že se dělají na mašiny z titanu.

Příčky mezi parohy jsou tak 6 let pryč.


Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3469
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1032 Příspěvek od Land Jirka » 07 led 2019 19:43

Nebo nerez za 11000,-
Přílohy
nerez svody.jpg
nerez svody.jpg (24.11 KiB) Zobrazeno 3991 x
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1033 Příspěvek od pojir » 07 led 2019 19:45

A ten nerez neco vydrzi? Ja jsem o tom cetl na nejakych australskych forech jen same spatne zkusenosti.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3469
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1034 Příspěvek od Land Jirka » 07 led 2019 19:49

masar píše: 07 led 2019 19:37 Nestačí sehnat origo svody a vybrousit ty příčky?
Ať jsou příčky vybroušeny, nebo ne kroutí se pořád.
Dělám svody na TD5 každej měsíc min jeden kus.
Nejhorší jsou čipaři :wink: tam to lítá furt.
Když čip, tak to chce cítit s motorem a hlavně teploměr výfuku, jinak je to otázkou max roku a svody jsou prohnuté a vytrhané štěfty z hlavy
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3469
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1035 Příspěvek od Land Jirka » 07 led 2019 19:52

pojir píše: 07 led 2019 19:45 A ten nerez neco vydrzi? Ja jsem o tom cetl na nejakych australskych forech jen same spatne zkusenosti.
Zkušenost z jiných aut je, že nerez nevydrží.
Na svody patří litina
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1036 Příspěvek od MadTom » 07 led 2019 20:00

TD5ka po načipování umí letět, ale taky pěkně hřát. A pokud to po čipu má vysoké teploty výfukových plynů, tak je na problém zaděláno. Na druhou stranu, D2 mám načipovanou 6 let, rok s originál svodama - utrhlo se to v Albánii, ale došel jsem na to až doma. A od té doby 5 let klid. Na druhou stranu, na jedné D2 jsem svody dělal 3krát, a od té doby je klid. Ty první svody, co jsme několikrát rovnaly asi nebyly moc povedené, protože se nejenom prohýbaly, ale i kroutili do vrtule. Po druhé demontáži už jsme je ani nedávali na frézu, ale majitel z nich má pěkný držák na zahradní nářadí. A dělal jsem i několik naprosto sériových aut, kde svody začaly foukat úplně stejně. Takže podle mě u sériového auta je to tak 50/50, u načipovaného to není jestli, ale kdy.
A k té nerezi - ono je to taky o tom, z jaké nerezi je to udělané. Ty kvalitní žáruvzdorné jsou ale drahé a musí se to umět zpracovávat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6477
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1037 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 07 led 2019 20:03

Dyť píšu WBR turbo, to je Whistle Blow-off Regulation, auto ti pískne, kdy máš ubrat plyn. Když potřebuju předjet, tak mi to píská třeba třicet vteřin a pak zase uberu, protože ten hvízdot nechci poslouchat moc dlouho. Výsledek je, že řadim na 2500 otáčkách, závody nevyhrávám, ale to mi nevadí.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1038 Příspěvek od habakuk » 07 led 2019 20:12

Jo moja Td5jede jak střelená, ale spíš by mě zajímalo jak se to pak celé chová s VGT Turbem?


Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
hrochado
Příspěvky: 877
Registrován: 08 led 2015 11:20
auto: LC 78
Bydliště: Brno

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1039 Příspěvek od hrochado » 08 led 2019 09:47

habakuk píše: 07 led 2019 20:12 Jo moja Td5jede jak střelená, ale spíš by mě zajímalo jak se to pak celé chová s VGT Turbem?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mně nic nekvičí :) ... ale já jezdím tak max na půl plynu a svody byly společně s tím turbem dělané ...
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1040 Příspěvek od MadTom » 08 led 2019 10:02

VGT turbo bude mít na svody stejný vliv jako normální turbo. Tedy podle kvality řídící mapy. Jediné co může být pozitivní je celková větší pružnost motoru, takže na to šlápneš a ono to pojede dřív a tedy i dřív ubereš. Ale pokud to bude honit jako urvané, tak je to furt to samé. Není to o turbu a motoru, ale o řidiči.

Mě když uletěl šteft, tak jsem na to přišel až po kontrole motoru doma, že to tam bylo očouzené od sazí. Zvukově se to neprojevovalo. Jeden šteft byl úplně ulomený, druhý na opačném konci upadl, jenom jsem se ho klíčem dotknul. Lomová plocha byla jednak z části narezlá a z části oleštěná, jak se šroub postupně lámal. Zvukové efekty nejsou pravidlem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět