
http://bellautoservices.co.uk/products/td5-vnt-turbo/" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderátor: Acon
při koupi toho turba je ten modul jen asi za 45 GBP.. myslím, že v kombinaci čip a variabilní turbo už je to ok, twisted dělají performance sety a ty jsou v kompletu většinou od sání, filtrů, přes zaslepení EGR, turbo, remap, svody a nerez vyfuk bez tlumičůHonza_offroad píše:Uprimne, bez upravy ECU tato investice nema smysl, lepsiho vysledku dosahnes upravou stavajici jednotky. + nezapomen, ze tohle turbo je nastaveno na vetsi plnici tlak, nez TD5tkova jednotka "snese" a motor bude padat do nouzaku. Musis jeste mit k jednotce pripojeny modul, ktery ji pri vyssim plnicim tlaku obelhava... sice to neni nic draheho kolem 90GBP, ale je treba s tim pocitat...
Jo jeste k tvoji otazce... bude to fungovat i bez remapu...
H.
já se na to chystám, jen se snažím dostat k nějaké rozumné ceně ale předpokládám, že to do měsíce budu mít na autěmatooo píše:to jo ale jestli to niekto trebars ma ? u nas ? CR-SR
A nebude lepší tam dát jiný motor, třeba nějakou V8...matooo píše:tak se za mne primluv a ja ktemu vemu jeste kit na 2,8 obsah plus vacssi medzichladic. Snad to overdrive pak zvladne a neroztrhne ho)) Chtel jsem jeste rozvody od ZEUSA misto klinaku ozubene kola ale po tom co se resi ve svete a na forech mam strach
PavelU píše: A nebude lepší tam dát jiný motor, třeba nějakou V8...![]()
http://youtu.be/C1dQ729EFdI" onclick="window.open(this.href);return false;
podla mna dobre spravena 300ka alebo td5ka vie s defikom alebo s diskoskou hybat dostatocne;-)injaaa píše:Jsem tu V8 zvazoval, ale je to docela velka rozdelavka a pro me nejvetsi problem nejista legalizace prestavby..