Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2795
Registrován: stř lis 07, 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#481 Příspěvek od Neklan » ned úno 10, 2019 23:31

Tak mám update. Jedna z posledních D4, rok 2016, motor SDV6, 256k s močkou, teď najeto 95 tisíc - motor bez závad, ale začal se nahodile zapínat a vypínat ten debilní Start/Stop systém, který byl vymyšlen, aby si výrobci trochu šplhli u chorých mozků politiků a který má jediný efekt - ničí auto. Odešla jeho baterka (je tam sólo malá baterka jenom pro tuhle blbost - vyměněno v záruce. Jinak také pouzdra předních spodních ramen už měla také lehkou vůli (předchozí D4 před faceliftem měla tvrdší pouzdra a vydrželo to 180 tisíc, ale tahle je pohodlnější), vyměněno v záruce s celými rameny. Přední brzdové kotouče, to je u těžkých D3/D4 slušný standard, někdo je odepíše i o dost dřív.
Jinak mají tam 3,0 TDV6 s prasklou klikou, najeto myslím 215 tisíc, spotřeba za posledních 8 tisíc km skoro 14 litrů, takže s tím někdo jezdí jako prase a servisní intervaly pravidelně nedodržovány, někdy i o 9 tisíc km. Ale to je známá věc, pokud někdo mění olej po 35-ti tisících, určitě se dočká nadměrného opotřebení motoru. Nicméně, že je klika TDV6/SDV6 poddimenzovaná, se ví. V LRO jsem viděl reklamu, že už někdo dělá zesílenou.
1979 S3 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8, 2016 Discovery 4 SDV6

Uživatelský avatar
petr štrof
Příspěvky: 775
Registrován: čtv dub 29, 2010 20:00
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#482 Příspěvek od petr štrof » pát bře 01, 2019 11:13

na odkaze je důkaz že ty auta vydržej dost , když dostanou péči , najeto přes 500tis manuál
https://auto.bazos.cz/inzerat/100888575 ... SE-DPH.php

Uživatelský avatar
Addnye
Příspěvky: 358
Registrován: čtv zář 28, 2017 10:09
tel.: +420775472255
auto: D1, D110
Bydliště: Skryje

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#483 Příspěvek od Addnye » pát bře 01, 2019 12:48

petr štrof píše:
pát bře 01, 2019 11:13
na odkaze je důkaz že ty auta vydržej dost , když dostanou péči , najeto přes 500tis manuál
https://auto.bazos.cz/inzerat/100888575 ... SE-DPH.php
Podle čeho usuzuješ, že nebyl měněný/opravovaný motor? ;)
Discovery 300Tdi 96
Defender 110 300Tdi 93

Uživatelský avatar
Dex
Příspěvky: 446
Registrován: úte led 17, 2012 16:33
tel.: +420606945930
auto: exP38, exD1, Def TD5
Bydliště: Ostrava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#484 Příspěvek od Dex » pát bře 01, 2019 12:50

My měli na servise taky D3 s 600tkm.....a 4.tym motorem :)

Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk


marianh
Příspěvky: 280
Registrován: úte zář 06, 2016 06:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#485 Příspěvek od marianh » pát bře 01, 2019 13:47

Do statistiky to asi moc nepomoze ale chlapik co si odo mna kupoval disky na D3 (r. 2008, Rakusan) ma tiez uz 2. motor.

Odpovědět