Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět

Jaky kriz mame poridit?

RTC3458
1
20%
TVC100010B
3
60%
Jiny :)
1
20%
 
Celkem hlasů: 5

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mene
Příspěvky: 234
Registrován: 14 zář 2013 11:47
auto: RRC 1986 + 1987

Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga

#1 Příspěvek od Mene » 06 črc 2019 12:56

Ahoj pratele, vy budete vedet. Na ty nase dve vrany... Eliott (RRC 1987, 3,5 EFI) a Armstrong (RRC 1986, 3,5 EFI) - vymenujeme na tom RTC3458 nebo TVC100010B? Ja uz si to nepamatuju, nahradni, ktere jsem mel od Patrika dosly v Albanii a Maroku a ted zase nekdam odjizdime a potrebujeme :) Myslim, ze chceme ten novejsi... od 1987 (ten druhy je do roku 1986), ale nejsem si 100% jisty. Jedine co vim, ze mame do obou aut stejny :D
Diky za pomoc.
M
Maroko_2015_25.den_Ouzoud_49.jpg

Uživatelský avatar
Mene
Příspěvky: 234
Registrován: 14 zář 2013 11:47
auto: RRC 1986 + 1987

Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga

#2 Příspěvek od Mene » 06 črc 2019 13:06

A kdyz uz jsme u toho... doposud jsme na vsech cestach resili v ramci nahradnich dilu jen podvozkove veci (krize, silentbloky a tak...). Mame nahradni zadni tlumic a tlumic rizeni, pochybny rozdelovac a civku, nejake ty remeny, kulova loziska, sadu silentbloku a nejaka ta tesneni... nejakou vymennou sadu k cepu rizeni. Co doplnit?

Bez ceho "nahradniho" nikdy nikam nejedete? Hovorime o cestach mimo CR (Rumunsko, Ukrajina, Balkan, Maroko a tak...).

Diky za tipy!

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga

#3 Příspěvek od pojir » 06 črc 2019 13:37

Urcite sada loziska naboje a kontakty starteru (jestli je to automat). Naopak vozit nahradni tlumic mi pripada zbytecne.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
Mene
Příspěvky: 234
Registrován: 14 zář 2013 11:47
auto: RRC 1986 + 1987

Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga

#4 Příspěvek od Mene » 06 črc 2019 14:11

No jo ... tyjo, ten starter, to neni spatny napad.

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga

#5 Příspěvek od Hubert » 06 črc 2019 15:07

Za mě jedině kříže TVC100010G jedině s nima mám dobrou zkušenost.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Mene
Příspěvky: 234
Registrován: 14 zář 2013 11:47
auto: RRC 1986 + 1987

Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga

#6 Příspěvek od Mene » 06 črc 2019 15:19

A jak je to s tou “mezimodelovou” kompatibilitou? :))

Uživatelský avatar
Mene
Příspěvky: 234
Registrován: 14 zář 2013 11:47
auto: RRC 1986 + 1987

Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga

#7 Příspěvek od Mene » 08 črc 2019 14:36

Zadne dalsi rady? :))

Uživatelský avatar
pajam
Příspěvky: 785
Registrován: 14 čer 2006 07:10
auto: nějaké LR
Bydliště: Bělá pod Bezdězem

Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga

#8 Příspěvek od pajam » 08 črc 2019 20:20

vždy mám náhradní vodní pumpu :wink:

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga

#9 Příspěvek od Hubert » 14 črc 2019 09:35

Změř délku kříže a průměr domečku. Myslím že je tam ten co jsem ti napsal ale u tech starších RRC se nevyznám.

Jinak co vozím já:
Vodní pumpu (mám motor 300 Tdi.)
Kříž kardanu
Ložisko náboje kola
Ložiska a uhlíky do alternátoru (to už jsem využil)
Ložisko na napínací kladky (asi není nutný)
Někdy i brzdové destičky
Gufero, kardan, kolo, přídavka
Vsuvky do hadic ( na praskliny)
asi 1m brzdový trubky i se sroubením

Všelijaká dvousložková lepidla (na chladič, železo, plast),
Samovulkanizační pásku
Pytel šroubů od M5 do M12
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga

#10 Příspěvek od habakuk » 15 črc 2019 08:48

Mimo to co bylo řečeno
- filtr nafty kdyby špatné palivo a vzducháč kdy velké brodění
- řemen a agregáty
no musím doplnit
- náboj
- snímač polohy kliky
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
c-ice.lukas
Příspěvky: 89
Registrován: 01 srp 2016 19:16
auto: D1 95'
Bydliště: BA, LV, PD
Kontaktovat uživatele:

Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga

#11 Příspěvek od c-ice.lukas » 15 črc 2019 08:57

po minulo ročnom Rumunsku vozim aj pumpičku na naftu odišlo mi podavacie čerpadlo a to hlavne už nejak nevládalo, takze to zdochinalo lebo padala nafta. S týmto som jazdil ešte 3dni v Rumunsku a 2 mesiace doma :)
Přílohy
1E99299D-A042-4C20-A992-817E9C581EEE.jpeg

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2213
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga

#12 Příspěvek od macejky1 » 15 črc 2019 22:05

Zrovna jsem chtěl rict že se dost divím že sem ještě nikdo nenapsal podávací čerpadlo. Bez toho bych s rrc benzinakem nikam nejel. Já vozím náhradní čerpadlo, vodní pumpu, řemeny, krize, filtry a cívku + rozdělovač. K tomu nějaké univerzální pomůcky jako tesa páska, vázací drát, kabelbindry, nějakou tu hadici apod. To my zatím vždycky stačilo.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
Mene
Příspěvky: 234
Registrován: 14 zář 2013 11:47
auto: RRC 1986 + 1987

Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga

#13 Příspěvek od Mene » 24 črc 2019 23:32

Diky vsem - to jsou dobre typy - ale az zase priste. Ted tady mame jen minimum z vyjmenovaneho ... a snad to nebudeme potrebovat :)

Uživatelský avatar
kaligula
Příspěvky: 888
Registrován: 10 říj 2012 09:45
auto: D3 + Def110
Bydliště: Dětmarovice

Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga

#14 Příspěvek od kaligula » 25 črc 2019 09:07

c-ice.lukas píše: 15 črc 2019 08:57 po minulo ročnom Rumunsku vozim aj pumpičku na naftu odišlo mi podavacie čerpadlo a to hlavne už nejak nevládalo, takze to zdochinalo lebo padala nafta. S týmto som jazdil ešte 3dni v Rumunsku a 2 mesiace doma :)
pumpička byla v kabině a během jízdy pumpoval spolujezdec ?

Uživatelský avatar
c-ice.lukas
Příspěvky: 89
Registrován: 01 srp 2016 19:16
auto: D1 95'
Bydliště: BA, LV, PD
Kontaktovat uživatele:

Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga

#15 Příspěvek od c-ice.lukas » 25 črc 2019 09:12

kaligula píše: 25 črc 2019 09:07
c-ice.lukas píše: 15 črc 2019 08:57 po minulo ročnom Rumunsku vozim aj pumpičku na naftu odišlo mi podavacie čerpadlo a to hlavne už nejak nevládalo, takze to zdochinalo lebo padala nafta. S týmto som jazdil ešte 3dni v Rumunsku a 2 mesiace doma :)
pumpička byla v kabině a během jízdy pumpoval spolujezdec ?
Pumpičkou sa obišlo podavacie čerpadlo je ktomu potrebná ešte hadicka, spätný ventil zabezpečil že nepadala nafta spat do nádrže, hlavne čerpadlo v ťahu dotiahlo nafty koľko potrebovalo problém bol že na voľnobeh ta nafta padala spat do nadrze takze to zdochynalo.

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga

#16 Příspěvek od pojir » 25 črc 2019 10:04

Jeste jsem si vsmil, ze vozim dalsi docela dulezite veci - nahradni klic a par nahradnich kolovych matek :)
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Odpovědět