něco na tahání

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Jay_barrs
Příspěvky: 50
Registrován: 02 lis 2009 11:01

něco na tahání

#1 Příspěvek od Jay_barrs » 20 zář 2010 14:22

potřebuju nějaky větší auto, co má tažny na 3500Kg, což je kdejaky landrover

něco do 100tis, potřebuju za tím občas táhnout vlek cca 3,3tuny, jinak to moc jezdit nebude

nemusí to být žádná leštěnka, ale aby vše makalo

a teď co vybrat
mám těchto pár variant
dikárna buďto TD nebo V8
range rover 2,5TDS nebo 4,0 popř. 4,6
a poslední možnost je patrol GR 2,8 TD

mě osobně se nejvíc líbí možnost range rover 2,5TDS, jenže, je to auto schopné v pohodě po dálnici táhnout přívěs cca 3,3tuny při konstatní rychlosti 90km/h? je to auto dost stabilní? každopádně to chci s tempomatem, aby mě nebolela pata, je mi fuk jestli manuál nebo automat


a nebo vzít raději 4,6 HSE s LPG (LPG mi zavazet nebude, potřebuji to jako tahač a do kufru nic dávat nebudu)

budu za tím vozit loď do chorvatska tak mi taky jde o nějakou ekonomiku když s tím pojedu 2000km, nehodlám dát jen za benzín 6Kč na km při 18ti litrové spotřebě

co ta 2,5TDS? je to dobré a dostačující? měl jsem to v omeze a no, jako nic moc a toto je ještě větší auto

Uživatelský avatar
ROMOMAN
Příspěvky: 210
Registrován: 16 lis 2009 13:46
tel.: 0907081468
auto: Momentálne bez...ale
Bydliště: MARTIN ,SR

Re: něco na tahání

#2 Příspěvek od ROMOMAN » 20 zář 2010 17:38

POKIAĽ CHCEŠ JAZDIŤ DIAĽNICE TAK RR JE BEZPOCHYBNE NA TIETO VECI PRIPRAVENÉ OD SAMOTNÉHO ZÁKLADU NAJLEPŠIE.DIESEL....130 koní.
BENZÍN........225 koní.ZHODNOŤ SÁM .U MŇA ZVÍŤAZILA JEDNOZNAČNE 4.6 LPG.SLUŠNÝ VÝKON A SPOTREBA NA CENU SA VYROVNÁ DIESELU.STABILITA JE V POHODE....ŤAŽNÉ JE NA 3,5 tony.ŤAHAL SOM UŽ AJ VIAC A BEZ PROBLÉMOU TO TI TU URČITE ZO SVOJICH SKÚSENOSTÍ POTVRDIA VIACERÍ.POKIAĽ BUDEŠ MAŤ VERZIU ,,HSE" TAK TEMPOMAT JE SÚČASŤOU VÝBAVY ,AJ KEĎ NEVIEM ČI SA ROBILI RR P38 BEZ TEMPOMATU. O ČOM JEDINOM POCHYBUJEM JE ŽE SA ZMESTÍŠ S ROZPOČTOM 100 tis. :hmm: NECH SA BUDE JEDNAŤ O RRC,ALEBO P38 V STAVE DANOM TVOJIM POŽIADAVKAM BUDEŠ TO TU HĽADAŤ ASI HODNE DLHO.
Bolo P38 4.6 HSE+LPG a P38 4.6 LPG Autobiography....momentálne bez miláčika

Jay_barrs
Příspěvky: 50
Registrován: 02 lis 2009 11:01

Re: něco na tahání

#3 Příspěvek od Jay_barrs » 20 zář 2010 20:33

aut je hodně, říkám, nepotřebuju leštěnku, muže to vypadat omšele, mě jde o to aby makala správně technika, těch HDE je dost, za 100tis je i z čeho vybírat, kdyžtak se podívám ven, ikdyž vím, že dobry auta jsou dnes už venku dražší

někdo tu prodával už tu faceliftovou verzi HSE 4,6 tuším rok 00 modrou s pěknýma kolama za 159, ta byla fakt hezká, to bych asi i připlatil, ikdyž zase, fakt nepotřebuju aby auto vypadalo hezky :-)

myslíš teda že raději jít do 4,6 než do 2,5 td??

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1989
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: něco na tahání

#4 Příspěvek od libovka » 20 zář 2010 21:19

Jo jo to je tahle http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =4&t=11551" onclick="window.open(this.href);return false;
Určitě si radši připlat.Tahle má i převložkovaný motor což byla slabost těhle motorů.Co se výkonu týče je určitě lepší benzín.Ale zase nadruhou stranu na dálnici s vlekem stejně nepojedeš víc jak 100km/h a to ta nafta pojede taky jen ta akcelerace bude mdlá.

Uživatelský avatar
spata
Příspěvky: 501
Registrován: 29 led 2009 13:29
tel.: 775664455
auto: RANGE ROVER P38 TDS
Bydliště: PRAHA

Re: něco na tahání

#5 Příspěvek od spata » 21 zář 2010 01:01

Ahoj mam P38 2.5 DSE taham za sebou dvouvlek na dvě auta,to jest,cca 4 tuny měsíčně 10 až 18000km,vše do Německa pro auta,přečti moje přispěvky,jezdím uplně v poho a je to auto ktere ti splní vše co potřebuješ.Vím o stejnem autě ve velmi dobrem stavu za 97000Kč,vím o něm vše,znam majitele.Muj tel.je v profilu,ciao Spata
LAND ROVER JE AUTOMOBIL,OSTATNI JE POUZE DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK. A ŘÍKÁM MU ARISTOKRAT,DĚLA MU TO DOBŘE.

Uživatelský avatar
ROMOMAN
Příspěvky: 210
Registrován: 16 lis 2009 13:46
tel.: 0907081468
auto: Momentálne bez...ale
Bydliště: MARTIN ,SR

Re: něco na tahání

#6 Příspěvek od ROMOMAN » 21 zář 2010 07:48

Jay_barrs píše:
někdo tu prodával už tu faceliftovou verzi HSE 4,6 tuším rok 00 modrou s pěknýma kolama za 159, ta byla fakt hezká, to bych asi i připlatil.....
...NO PRÁVE O TOM SOM HOVORIL. JA SI NEMYSLÍM ,ŽE TU TI NIEKTO BUDE POČÍTAŤ VAČŠIU CENU ZA TO ,ŽE AUTO MÁ KOŽU A JE NALEŠTENÉ.ALE IDE PRÁVE O TÚ KONDÍCIU.POKIAĽ BY SI TO CHCEL DO HORY,TAK TI BUDE STAČIŤ AUTO AJ ZA PÁR ,,€" S ANGLICKA.NEVIEM SI PREDSTAVIŤ,ŽE TI AUTO VYPLUJE NIEKDE PRI JADRANE....
SKÚS A VYSKÚŠAJ ICH VIAC ABY SI ICH VEDEL TROŠKU POROVNAŤ.ABY SA TI NESTALO,ŽE HNEĎ PRVÁ OPRAVA ŤA BUDE STÁŤ TRETINU CENY,ČO SI ZA AUTO ZAPLATIL. A VER ,ŽE VIEM O ČOM HOVORÍM.
MOJA RADA: NÁJDI NIEKOHO ZO SVOJHO OKOLIA KTO VLASTNÍ RR A URČITE BEZ PROBLÉMOV ŤA V ŇOM RÁD PREVEZIE A POVIE TI ČOHO SA MÁŠ PRI KÚPE VYVAROVAŤ........AK NIE SOM MOC OD RUKY SOM K DISPOZÍCII :mrk
Bolo P38 4.6 HSE+LPG a P38 4.6 LPG Autobiography....momentálne bez miláčika

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: něco na tahání

#7 Příspěvek od Acon » 21 zář 2010 09:00

ak diesel, tak to bude lepšia Disco TD5. Aspoň môj osobný názor je, že to jazdí podstatne svižnejšie ako 2,5TDS
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Jay_barrs
Příspěvky: 50
Registrován: 02 lis 2009 11:01

Re: něco na tahání

#8 Příspěvek od Jay_barrs » 21 zář 2010 09:54

to že koupím auto a něco na něm klekne se muže stát, je to přeci jen ojetá stará věc

TD5 nechci, nechci discovery, spíš chci toho range rovera, kvuli pohodlí, navíc se mi discovery moc nelíbí a jednička už vubec ne :-)

4,6 V8, to je přímo motor rover?? nejsem si jistý, jestli se dá anglickému motoru věřit, vím že angličani skončili s kvalitou na konci 70 tých let, právě proto že 2,5 je TDS od BMW a to je zase držák, půl milionu pro ten motor neni problém, akorát to nesměl nikdo přetavit v terenu aby nepukla hlava

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7821
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: něco na tahání

#9 Příspěvek od Sláma Karel » 21 zář 2010 10:01

Jay_barrs píše:2,5 je TDS od BMW a to je zase držák
:chuckle :chuckle :chuckle :rofl :rofl :rofl
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Jay_barrs
Příspěvky: 50
Registrován: 02 lis 2009 11:01

Re: něco na tahání

#10 Příspěvek od Jay_barrs » 21 zář 2010 10:18

no, vzhledem k tomu, že kamoš má BMW 525TDS v kombiku s najetými 630 tis km to asi je držák... nebo tvoje 4,6 V8 má najeto víc?

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: něco na tahání

#11 Příspěvek od Acon » 21 zář 2010 11:44

on je to držák v 1600kg BMW ale nie v 2 500kg RR To už je viac držák tá TD5ka
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Jay_barrs
Příspěvky: 50
Registrován: 02 lis 2009 11:01

Re: něco na tahání

#12 Příspěvek od Jay_barrs » 21 zář 2010 12:03

dobře, pokud to neni držák, tak co teda na tom motoru odejde?

a proč raději vzít TD5 D2?

už jsem tak nějak rozhodnutý pro ten RR 2,5 DSE, z LPG mám strach, měl jsem na LPG 3 auta a vždycky nějaky problémy, moc se mi do toho LPG nechce a za 18l benzínu fakt jezdit nehodlám :-)

patrola jsem už zamítnul, jeepa grand cherooke to ani omylem

tak jediny co mi zustava je tento RR

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1989
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: něco na tahání

#13 Příspěvek od libovka » 21 zář 2010 12:34

Je to jedno jestli je to TDS nebo TD5.Oba mají své mouchy a vše je jen o předchozích majitelích.Pokud je o to auto staráno tak bych se nebál ani jednoho.Je pravda že ta TD5 je taková živější.

Jay_barrs
Příspěvky: 50
Registrován: 02 lis 2009 11:01

Re: něco na tahání

#14 Příspěvek od Jay_barrs » 21 zář 2010 12:50

hmm, co je teda lepší?

D2 TD5 neo RR 2,5DSE- ten RR asi vyjde levněji že

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1989
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: něco na tahání

#15 Příspěvek od libovka » 21 zář 2010 15:22

Já bych se přikláněl k té TD5.Těch dálek v DII se vůbec neboj.Letos jsem s ní byl u moře a uplná pohoda.

Jay_barrs
Příspěvky: 50
Registrován: 02 lis 2009 11:01

Re: něco na tahání

#16 Příspěvek od Jay_barrs » 21 zář 2010 15:24

prý že TD5 je takový anglický pokus o PD který se moc nepovedl, takže volba je jasná, RR a 2,5 DSE, však co, když to bude nedostačující, tak se to prodá a koupí se něco jiného, dobře dodge RAM 3500 s dvojmontážkou hehe

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: něco na tahání

#17 Příspěvek od Acon » 21 zář 2010 15:49

je to vecou vkusu. Oslovil ťa jednoducho kabát RR a nie Disco. Motoricky nemá cenu riešiť, či je TD5 nejaký pokus a či vydarený... Ja osobne oceňujem hlavne fakt, že sú jasne známe veci, ktoré treba riešiť. Káblový zväzok vstrekovačom a regulátor tlaku paliva. Tieto veci treba mať v kufri a všetko ostatné sú prkotiny, ktoré sa +- vyskytujú aj u ostatných áut. A ak automat, tak by som išiel do väčšieho meniču a inak je myslím to auto OK. Je dosť živé s prívesom nemá problém, spotreba v akceptovateľnej úrovni... A ak by som sa chcel preventívne zbaviť problému s mechmi, tak by som to celé vyhodil a dal na pružiny. No ťahanie ťažkého prívesu bude asi lepšie s mechmi. Neviem.
RR je elektráreň s motorom, ktorý naozaj viac svedčí osobáku. Možností poruchy je viac no nedokážem reálne posúdiť spolahlivosť DII:RR P38. Ja som sa nakoniec rozhodol pre DII už 2. raz. No mne sa DII páči viac ako RR. Aj keď pohodlie je určite v RR úplne inde.
Benzín/LPG:nafta? no, mňa na LPG zásadne odradzuje dojazd. Na Disco v zmiešanej prevádzke robím 850-950km do dna. No je pravda, že jazda po našom meste nie je typická mestká prevádzka, takže sa to dá porovnať s 600km mimo a 250-300 v meste.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Jay_barrs
Příspěvky: 50
Registrován: 02 lis 2009 11:01

Re: něco na tahání

#18 Příspěvek od Jay_barrs » 21 zář 2010 17:12

muže tu někdo nahodit odkaz na nějaké stránky s technickými parametry???

já uplně zapoměl že diskárna TD5 má už stejný výkon jako ten baworák, já furt byl přesvědčen že je tam nějakých 110koní jako v té staré, ale ty diskárny jsou o 50tis dražší a ty já teď bohužel nemám :-(

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7821
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: něco na tahání

#19 Příspěvek od Sláma Karel » 21 zář 2010 21:17

Jestli nemáš dalších 50tis tak si nekupuj P38 a už vůbec né v naftě. :tmi
Stačí si to tady pročíst. Je to tu už několikrát přesně tohle probírané. Spoustě lidí co mají velké zkušenosti se tobě sem to samé, co napsali už dvakrát až třikrát v jiných vláknech, nechce psát.
Ale třeba budeš mít štěstí a koupíš nějakou dobrou naftovou P38. Budeš tady na foru asi druhej nebo třetí, který takovou má, ale většina na to bude mít jiný názor. Obzvlášť jestli budeš tahat vleky.
Ty si nechceš nechat rozmluvit, že něco jiného je ten motor v lehkém autě a trochu jinak se trápí v autě o 500 a víc kilo těžším. Navíc když za tím budeš tahat ještě vleky. Taky nezapomeň, že ještě navíc má ten tvůj oblíbený motor 2,5tds v RR jenom 100kw. Asi to kvůli něčemu ten výkon snížili oproti osobákům.

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Jay_barrs
Příspěvky: 50
Registrován: 02 lis 2009 11:01

Re: něco na tahání

#20 Příspěvek od Jay_barrs » 21 zář 2010 21:29

v BMW má 105kW, v omeze má 96kW a je to z toho duvodu, že když už BMW dodávalo motory oplu, tak chtěli aby měli nižší výkon než jejich, což mi přijde logické
ne že bych dalších 50 navíc, ale prostě nechci dát, sem si řekl, že 100 je limit
ale asi začnu teda přemýšlet spíš nad tou TD5

Odpovědět