TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#1 Příspěvek od Acon » 17 říj 2011 14:54

v inom vlákne bola spomenutá táto možnosť. Celkom ma to zaujalo. Na fórach sa píše, že to mám slušný nábeh Nm už od 1100ot. No neviem či som to s mojou angličtinou dobre pochopil. Je nutný aj reamp ECU, alebo to funguje aj bez. Teda, je jasné, že Nm sa posunie dolu aj bez reampu, no či to turbo zároveň zvýši max hodnoty Nm a kW bez zásahov do ECU
Obrázek
http://bellautoservices.co.uk/products/td5-vnt-turbo/" onclick="window.open(this.href);return false;
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

#2 Příspěvek od visby » 17 říj 2011 15:08

podla mna to pojde aj bez remapu, na optimalnu funkciu a vyuzitie potencialu turba remap urcite treba...

ja som nad tym uvazoval, ale cena ma odradila.

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

#3 Příspěvek od Honza_offroad » 17 říj 2011 19:51

Uprimne, bez upravy ECU tato investice nema smysl, lepsiho vysledku dosahnes upravou stavajici jednotky. + nezapomen, ze tohle turbo je nastaveno na vetsi plnici tlak, nez TD5tkova jednotka "snese" a motor bude padat do nouzaku. Musis jeste mit k jednotce pripojeny modul, ktery ji pri vyssim plnicim tlaku obelhava... sice to neni nic draheho kolem 90GBP, ale je treba s tim pocitat...

Jo jeste k tvoji otazce... bude to fungovat i bez remapu... ;-)

H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1784
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

#4 Příspěvek od matooo » 15 úno 2012 23:03

a co na 300Tdi tam by to fachcilo jako ?? :wink:

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

#5 Příspěvek od PavelU » 15 úno 2012 23:04

http://bellautoservices.co.uk/products/ ... vgt-turbo/" onclick="window.open(this.href);return false; :wink:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1784
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

#6 Příspěvek od matooo » 15 úno 2012 23:09

to jo ale jestli to niekto trebars ma ? u nas ? CR-SR :wink:

Uživatelský avatar
injaaa
Příspěvky: 972
Registrován: 29 čer 2011 10:06
tel.: 724334303
auto: Def 90, D3
Bydliště: Beroun

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

#7 Příspěvek od injaaa » 15 úno 2012 23:16

Honza_offroad píše:Uprimne, bez upravy ECU tato investice nema smysl, lepsiho vysledku dosahnes upravou stavajici jednotky. + nezapomen, ze tohle turbo je nastaveno na vetsi plnici tlak, nez TD5tkova jednotka "snese" a motor bude padat do nouzaku. Musis jeste mit k jednotce pripojeny modul, ktery ji pri vyssim plnicim tlaku obelhava... sice to neni nic draheho kolem 90GBP, ale je treba s tim pocitat...

Jo jeste k tvoji otazce... bude to fungovat i bez remapu... ;-)

H.
při koupi toho turba je ten modul jen asi za 45 GBP.. myslím, že v kombinaci čip a variabilní turbo už je to ok, twisted dělají performance sety a ty jsou v kompletu většinou od sání, filtrů, přes zaslepení EGR, turbo, remap, svody a nerez vyfuk bez tlumičů

více tady:
http://www.landrovertuning.com/products ... -kits.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ale to je spíš opravdu na on road..

turbo technics nabízí tři úrovně toho turba podle rozsahu výsledného výkonu:

TD5 Defender Stg 1 hybrid 2.5L D S208-1 VNT 160 BHP £700.00
TD5 Defender Stg 2 hybrid 2.5L D S208 VNT 180 BHP £700.00
TD5 Defender Stg 3 hybrid 2.5L D S220 VNT 200 BHP £750.00
TD5 Discovery 2 Stg 1 hybrid 2.5L D S208-1 VNT 160 BHP £700.00
TD5 Discovery 2 Stg 2 hybrid 2.5L D S208 VNT 180 BHP £700.00
TD5 Discovery 2 Stg 3 hybrid 2.5L D S220 VNT 200 BHP £750.00

a víc o tom hybridním turbu:

http://www.turbotechnics.com/turbo/hybridinfo.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

ještě od Alive:

http://www.alivetuning.com/Td5-Alive-La ... Turbo.html" onclick="window.open(this.href);return false;

a ten modul k ošálení ECU při zvýšení tlaku turba

http://bellautoservices.co.uk/wp-conten ... ooster.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

P.

Uživatelský avatar
injaaa
Příspěvky: 972
Registrován: 29 čer 2011 10:06
tel.: 724334303
auto: Def 90, D3
Bydliště: Beroun

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

#8 Příspěvek od injaaa » 15 úno 2012 23:17

matooo píše:to jo ale jestli to niekto trebars ma ? u nas ? CR-SR :wink:
já se na to chystám, jen se snažím dostat k nějaké rozumné ceně ale předpokládám, že to do měsíce budu mít na autě

P.

Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1784
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

#9 Příspěvek od matooo » 15 úno 2012 23:48

mi zase pride ze bell trochu prestrelil u cenu 900 libier bez dane za turbo na 300 Tdi tie vase su nejake cheaper :hmm:

Uživatelský avatar
injaaa
Příspěvky: 972
Registrován: 29 čer 2011 10:06
tel.: 724334303
auto: Def 90, D3
Bydliště: Beroun

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

#10 Příspěvek od injaaa » 15 úno 2012 23:52

aspoň něco je levnější :clap 700 GBP se dá přežít (pokud to z nich nevymámím levnějš)

Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1784
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

#11 Příspěvek od matooo » 15 úno 2012 23:56

tak se za mne primluv a ja ktemu vemu jeste kit na 2,8 obsah plus vacssi medzichladic. Snad to overdrive pak zvladne a neroztrhne ho :-))) Chtel jsem jeste rozvody od ZEUSA misto klinaku ozubene kola ale po tom co se resi ve svete a na forech mam strach :hmm:

Uživatelský avatar
injaaa
Příspěvky: 972
Registrován: 29 čer 2011 10:06
tel.: 724334303
auto: Def 90, D3
Bydliště: Beroun

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

#12 Příspěvek od injaaa » 16 úno 2012 00:01

máš overdrive? já uvažuju o underdrive :wasntme

Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1784
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

#13 Příspěvek od matooo » 16 úno 2012 00:15

ted nemam nic jen kopu srobov, plechov a plnou garage :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dnes skoncila komplet rozborka na padrt :mrgreen: :mrgreen:

Uživatelský avatar
injaaa
Příspěvky: 972
Registrován: 29 čer 2011 10:06
tel.: 724334303
auto: Def 90, D3
Bydliště: Beroun

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

#14 Příspěvek od injaaa » 16 úno 2012 00:17

takhle od podlahy ti to závidím... no mě to taky někdy nemine ale ještě s tím počkám :cool a držím palce a ti to jde od ruky :yes

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

#15 Příspěvek od PavelU » 16 úno 2012 00:28

matooo píše:tak se za mne primluv a ja ktemu vemu jeste kit na 2,8 obsah plus vacssi medzichladic. Snad to overdrive pak zvladne a neroztrhne ho :-))) Chtel jsem jeste rozvody od ZEUSA misto klinaku ozubene kola ale po tom co se resi ve svete a na forech mam strach :hmm:
A nebude lepší tam dát jiný motor, třeba nějakou V8... :Pohoda:

http://youtu.be/C1dQ729EFdI" onclick="window.open(this.href);return false;
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

#16 Příspěvek od RudaK » 16 úno 2012 06:31

PavelU píše: A nebude lepší tam dát jiný motor, třeba nějakou V8... :Pohoda:

http://youtu.be/C1dQ729EFdI" onclick="window.open(this.href);return false;
:yes
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou

#17 Příspěvek od Acon » 16 úno 2012 07:25

myslím, že väčšinu odrádza enormne vysoká spotreba a tým nutnosť často navštevovať čerpačky. A ak niekto vyrazí do RO alebo Albánska, tak to aby bol ovešaný bandaskami s palivom.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
injaaa
Příspěvky: 972
Registrován: 29 čer 2011 10:06
tel.: 724334303
auto: Def 90, D3
Bydliště: Beroun

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#18 Příspěvek od injaaa » 16 úno 2012 09:12

Jsem tu V8 zvazoval, ale je to docela velka rozdelavka a pro me nejvetsi problem nejista legalizace prestavby..

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#19 Příspěvek od visby » 16 úno 2012 09:20

injaaa píše:Jsem tu V8 zvazoval, ale je to docela velka rozdelavka a pro me nejvetsi problem nejista legalizace prestavby..
podla mna dobre spravena 300ka alebo td5ka vie s defikom alebo s diskoskou hybat dostatocne;-)

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#20 Příspěvek od MadTom » 16 úno 2012 09:25

Já sem o V8 uvažoval už při koupi auta. Má to jedinej problém - dojezd. BUďto to dojezd mít nebude (ať na benzín nebo na plyn), nebo nebude kufr, takže věci na střechu a to zase zvyšuje spotřebu a snižuje dojezd. Na D2 se bohužel nedá dát nádrž na plyn místo rezervy. A i kdyby dala, nevím kam bych dal rezervu.
V8 a LPG si dovedu představit v dlouhým Defu (nejlépe 130), tam by se pořádné nádrže vešly.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět