Nezávislé topení

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Topení

#21 Příspěvek od DanoDEF » 02 říj 2007 19:17

MOPADŽI píše:A tem ranní srart, no bomba :shock: :!: :shock: .
Aka bomba...aj bez Webasta ti Defik nastaruje bez problemu nepodcenuj ho.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Topení

#22 Příspěvek od MOPADŽI » 02 říj 2007 20:37

Já vím Dano, i bez topení mě chodí jako hodinky :ty jeden...: . Předehřátý motor má ale hned po nastartování kultivovanější zvuk. Prostě se mu to mnohem více líbí, to rozdráždění po ránu :Pohoda: :Pohoda: :Pohoda: .
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Topení

#23 Příspěvek od DanoDEF » 02 říj 2007 20:42

MOPADŽI píše:Já vím Dano, i bez topení mě chodí jako hodinky :ty jeden...: . Předehřátý motor má ale hned po nastartování kultivovanější zvuk. Prostě se mu to mnohem více líbí, to rozdráždění po ránu :Pohoda: :Pohoda: :Pohoda: .
...to mas urcite pravdu...ale podla mojho nazoru investicia do teplovzduchu je lepsie zhodnotena ako teplovod...( nema vyznam to dalej rozvadzat )

Stav je taky, ze uz mas teplovod tak budeme sledovat tvoje postrehy pocas zimy...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení

#24 Příspěvek od Admin » 02 říj 2007 21:01

MOPADŽI píše:Včera jsem dovezl auto ze servisu v N.Pace kde mě montovali to teplovodní topení. Kluci jsou velice vstřícní a šikovní :D takže je chválím :P
Díky za pochvalu :oops:
Co se týká diskuze o topení, přidám svou trošku do mlýna. V každém případě je nejlepší kombinace obou druhů vodní a teplovzduch. Myslím, že za vodní topení to nejsou vyhozený peníze. Ve větších mrazech je negarážovaná TD5ka se svýma čtyřma žhavičkama trošku oříšek nastartovat. Další z věcí je fakt, že při cestě např. ze Špindlu kde jedeš až do Vrchlabí z kopce se ti motor vubec neohřeje a pokud je ohřátý cestou dolů ho topení vyfouká.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Topení

#25 Příspěvek od DanoDEF » 02 říj 2007 21:09

Admin píše:
MOPADŽI píše:Včera jsem dovezl auto ze servisu v N.Pace kde mě montovali to teplovodní topení. Kluci jsou velice vstřícní a šikovní :D takže je chválím :P
Díky za pochvalu :oops:
Co se týká diskuze o topení, přidám svou trošku do mlýna. V každém případě je nejlepší kombinace obou druhů vodní a teplovzduch. Myslím, že za vodní topení to nejsou vyhozený peníze. Ve větších mrazech je negarážovaná TD5ka se svýma čtyřma žhavičkama trošku oříšek nastartovat. Další z věcí je fakt, že při cestě např. ze Špindlu kde jedeš až do Vrchlabí z kopce se ti motor vubec neohřeje a pokud je ohřátý cestou dolů ho topení vyfouká.
Jasne, ze mas pravdu...ja som napr na jar zistil, ze na mojej TD5 su vsetky 4 zhavice v pr... a aj tak dobre startovala ale uz su vymenene.

PS...nehovoril som o vyhodenych peniazoch ale o zhodnoteni investicie.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Stavros » 03 říj 2007 07:49

nechci tady nejak resit vyhody nezavislyho topeni, ty zna kazdej, jenom bych rad poukazal na to, ze pokud tedy chci pouzit oba druhy topeni, tak se investice pohybuje v radech 50-60 tis. Kc. Zy ty penize si umim predstavit i jiny veci, napriklad spery. Jinak napiste kazdej na kolik vas prislo to teplovzdusny topeni.

Uživatelský avatar
krrtek
Příspěvky: 242
Registrován: 22 led 2007 16:35
Bydliště: Praha

#27 Příspěvek od krrtek » 05 říj 2007 11:08

já mám teplovodní a jsem spokojenej, když v zimě ráno vyjíždim od baráku do kopce motůrek se netrápí a pěkně běží. A teplo v autě v 90 vepředu je taky dost. Když v tom spim, stejně mám dobrej spacák a když je fakt zima pustím to na hodinku a to stačí. Mám to ale zapojený obráceně, tedy z webasta prvně do topení a pak až do hlavy 8) topení má tedy pořád a hlavně rychle horkou vodu přímo z webasta.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#28 Příspěvek od DanoDEF » 05 říj 2007 15:24

krrtek píše:A teplo v autě v 90 vepředu je taky dost.
Ved prave 90 je o kusok mensia ako 110 a v zadu nesedi nikto... :D
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od erik » 06 říj 2007 10:57

DanoDEF píše:
krrtek píše:A teplo v autě v 90 vepředu je taky dost.
Ved prave 90 je o kusok mensia ako 110 a v zadu nesedi nikto... :D
A co Artur a Bissa? :D
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#30 Příspěvek od DanoDEF » 06 říj 2007 20:44

erik píše:
DanoDEF píše: Ved prave 90 je o kusok mensia ako 110 a v zadu nesedi nikto... :D
A co Artur a Bissa? :D
To nebolo mierene na tvojich spolucestujucich... :D a navyse su hore na "policke" kde ako tak ten teply vzduch postupi...kedze teply vzduch stupa hore.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

WEBASTO

#32 Příspěvek od MOPADŽI » 13 říj 2007 15:04

Vše maká jak má. :D :D :D
Přílohy
10102007809.jpg
10102007809.jpg (30.81 KiB) Zobrazeno 5858 x
10102007808.jpg
10102007808.jpg (30.68 KiB) Zobrazeno 5858 x
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od MOPADŽI » 08 lis 2008 20:22

Tak jsem k teplovodnímu topení přidal teplovzdušné. Obojí mám Webasto. Zvažoval jsem i Ateso, ale nakonec jsem se "vrátil" k Webastu, jak jsem měl od prvopočátku v úmyslu. Rozhodl jsem se o komplexní řešení od Ex Teku z Německa. Jedná se o samotné topení a takovou "děrovanou kisnu" z Al plechu v které je umístěno. To vše je pod cuby boxem. Samotný cuby box, se tímto zvedne cca o 10cm a je tedy příjemější na opření pravého loktu za jízdy (mám vyšší sedadla z D1, takže vyhovuje). Mám rád pěkné a "vychytané" věci a tento komplet od Ex Teku, splnil mé očekávání. Montovali mně to sice 6hod. z původních a avizovaných 3hod., ale hlavním důvodem prodloužení montáže bylo to, že jsem si pořád něco vymýšlel....např. lodní kompas a jeho zapojení...už mně konečně funguje :wink:
Přílohy
031120081046.jpg
031120081046.jpg (33.68 KiB) Zobrazeno 5646 x
031120081012.jpg
031120081012.jpg (32.1 KiB) Zobrazeno 5646 x
031120081011.jpg
031120081011.jpg (34.79 KiB) Zobrazeno 5647 x
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od MOPADŽI » 08 lis 2008 20:24

A ještě:
Přílohy
031120081024.jpg
031120081024.jpg (43.38 KiB) Zobrazeno 5646 x
031120081048.jpg
031120081048.jpg (40.1 KiB) Zobrazeno 5645 x
031120081047.jpg
031120081047.jpg (33.95 KiB) Zobrazeno 5646 x
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#35 Příspěvek od DanoDEF » 08 lis 2008 20:34

MOPADŽI píše:A ještě:
.... foto 031120081024.jpg nie je z tvojeho auta... :D

.... inac pekne to je.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od MOPADŽI » 08 lis 2008 20:58

Není Dano, správně. To je z auta, které tam upravovali celé. Byla to úplně nová, stříbrná 110, která zatím neviděla ani terén, ani silnici. No krása. Přidávám ještě foto celé kisny s webastem, co do ní montovali. Byla v černé barvě, ladili to k interiéru, byl celý černý. Ale měla jen zadní špéru, tak bych ji nechtěl :lol: :lol: :lol:
Přílohy
V černém provedení a se zástavbou ovládání kompresoru a uzávěrky, přídavných světel
V černém provedení a se zástavbou ovládání kompresoru a uzávěrky, přídavných světel
031120081008.jpg (31.97 KiB) Zobrazeno 5630 x
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#37 Příspěvek od OME » 09 lis 2008 20:44

Potřeboval bych poradit kam s ním(teplovzdušným topením Eberspacher).Mám ho už rok koupené a nevím kam ho nacpat.Vpředu mám 3 sedačky a pod sedačkou spolujezdce kompresor se vzduchojemem.Je to v 110HT.Hydronik mám namontovaný,ale ten boudu nevytopí.Má někdo nápad :?:

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#38 Příspěvek od DanoDEF » 09 lis 2008 20:59

OME píše:Potřeboval bych poradit kam s ním(teplovzdušným topením Eberspacher).Mám ho už rok koupené a nevím kam ho nacpat.Vpředu mám 3 sedačky a pod sedačkou spolujezdce kompresor se vzduchojemem.Je to v 110HT.Hydronik mám namontovaný,ale ten boudu nevytopí.Má někdo nápad :?:
... no kedze mas HT tak musis kurenie namontovat do zadu ( vyrobit priestor v jednej z "lavic" ) a hadicami rozviest vzduch najlepsie na obe strany niekde pri prepazke alebo k prepazke vyrobit "kastlik" do ktoreho namontujes kurenie

... ak budes mat kurenie v zadnej casti auta budes obcas citit z neho prudit chladny vzduch ( v case ked sa ochladzuje kurenie ). vzduch v zadnej casti ma podstatne nizsiu teplotu
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#39 Příspěvek od OME » 09 lis 2008 21:04

Dano,radši bych ho měl vpředu,přemýšlej ještě chvíli. :lol:

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#40 Příspěvek od DanoDEF » 09 lis 2008 21:07

OME píše:Dano,radši bych ho měl vpředu,přemýšlej ještě chvíli. :lol:
... v predu mas problem s miestom a este vecsi s rozvodom vzduchu, takze by som radsej uvazoval o mieste v zadu
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Odpovědět