Kryty a ochrana podvozku?

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#21 Příspěvek od Jarys » 16 pro 2007 11:04

Jenda píše:Ja si nejspis necham poslat vse z Pddocku.Kryt dif. zintex 15liber,predni najezd.kryt pevnostni+oka na tahani 80liber a i s drzakem na zadni rezervu bude postovny 30liber za vse!Samozrejme ze vse je +VAT ale i tak jsou to nejmin polovicni ceny co tu kdo prezentoval.Ja chapu ze zit se za neco musi ale to co tu padalo za ceny je blabol.
Honza
No jo, ale v Paddocku asi trochu zaspali dobu a mají kryty, nárazníky a jiné OFF doplňky jen na DI, takže u nich na DII nic neseženu. A pokud jsi plátce DPH, tak jim nahlaš DIČ a VAT se tě netýká. Tedy pošlou ti to za cenu bez DPH/VAT...
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#22 Příspěvek od Jarys » 16 led 2008 00:17

Jsem ztratil zadní kryt diferenciálu. Byl tam našroubovaný a několik měsíců si užíval OFF života. Pak šlo auto na servis k Mihalíčkovi a kryt je pryč. Prý tam vůbec nebyl... no což stát se může cokoliv. Ale otázečka zní, co myslíte na tohle??? :?: :?: :?:

Je to od firmy QTservices přímo na DII dozadu. Máte někdo zkušenost?

The price on this item is ?50.00 plus VAT, postage to the Czech republic
would be ?18.00
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#23 Příspěvek od karel » 16 led 2008 06:35

Proč ne, něco podobného má i jezbera na své D1
Přílohy
img_3735_140.jpg
img_3735_140.jpg (120.48 KiB) Zobrazeno 9387 x
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#24 Příspěvek od Jenda » 16 led 2008 22:44

Ja neco podobnyho z hliniku nasel na 4x4forgetec(nebo tak nejak) a chtel bych od nich i predni pevnostni kryt rizeni.Ceny vskutku zajimave.Takze cekam na odpoved.Prijde mi to vic na skluz nez ty klasicky hrnce na diferak a stoji to stejne.Tak to jeste prosvistim a dam vedet :D .Jo cena za ten najezdovej predni kryt na predek s okama na tahani a z alu je asi 90liber.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#25 Příspěvek od Jarys » 18 led 2008 00:05

Ten tvůj tip na forgetec jsem nevygooglil, tak to prosím tě zjisti, o jáké stránky jde. Taky se rád podívám. Pááč ten podvozek nemám stále vymyšlený...
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#26 Příspěvek od Jenda » 18 led 2008 06:37

Omlouvam se ,je to www.devon4x4.com.Takze je to bezpredmetny,je to daleko.Hledam dal :D
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#27 Příspěvek od Jarys » 02 čer 2008 11:28

Miloši na obrázcích od Asfiru jsou kryty motoru a převodovky. Není to náhodou identický kryt jen jeden plný a druhý perforovaný. Nějak si neumím představit, jak by to mělo krýt motor? Teď to řeším, páč se mi ozval kamarád, který dělá kovovýrobu. Trošku jiný obor, ale tohle by mohl zvládnout.
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Stavros » 02 čer 2008 11:35

Ja bych tam ty kryty nedaval, je to zase vaha navic, dle meho cim vyssi vaha, tim horsi pruchodnost atd. kdyz se jezdi hlavou ,tak to neni potreba. radeji tam dej spery a nebudes muset to tak v terenu rozjizdet a tim padem huntovat spodek.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#29 Příspěvek od karel » 02 čer 2008 12:02

Stavros píše:Ja bych tam ty kryty nedaval, je to zase vaha navic, dle meho cim vyssi vaha, tim horsi pruchodnost atd. kdyz se jezdi hlavou ,tak to neni potreba. radeji tam dej spery a nebudes muset to tak v terenu rozjizdet a tim padem huntovat spodek.
To by Jarys musel změnit svůj jízdní styl(furt plný plyn) a to on asi nebude chtít :roll:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od erik » 02 čer 2008 15:16

[quote="Jarys"]Jsem ztratil zadní kryt diferenciálu. Byl tam našroubovaný a několik měsíců si užíval OFF života. Pak šlo auto na servis k Mihalíčkovi a kryt je pryč. Prý tam vůbec nebyl... no což stát se může cokoliv.

To mne neprekvapuje. Ja jsem mel u Mihajzlicky 7 novych pneu a po case jich bylo jen 5.. :evil:
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#31 Příspěvek od Jarys » 02 čer 2008 23:27

Joo, plný plyn když to nejde jinak, ale pomalu "umím" taky jezdit. Nebo chceš-li pomalu taky občas jezdím. Jenomže u nás je to hodně kamenité až triálové. A i při velmi nízké rychlosti vždyčky nevidíš do čeho jedeš. Před autem velky hup, tak jsem ho opatrně přejel, jenomže předek ve vzduchu a za hupem ostrá zatáčka a díra. No tak sem do ní spadl a hned zůstal viset na balvanu za převodovku. V tu chvíli by mi kryt ušetřil spoustu starostí.

to Erik, tak koukám, že v tom nejsem sám :roll:
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#32 Příspěvek od teslo » 03 čer 2008 12:50

Ja mozem doplnkove kryty len chvalit. Samozrejme musia byt rozumne navrhnute a hlavne funkcne. Je az neuveritelne ako casto naraza diferencial o zem, kmene a kamene. Podla mna je to na nase auta uplny zaklad.
Ja planujem este kryt prevodovky a rozvodovky. Kryt tyce riadenia( najazdovy plech) a kryt nadrze uz mam. A ked sa na ne pozriem, tak je na nich vidno ze tam niesu iba na paradu, ale plnia svoj ucel.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od erik » 03 čer 2008 13:23

teslo píše:Ja mozem doplnkove kryty len chvalit. Samozrejme musia byt rozumne navrhnute a hlavne funkcne. Je az neuveritelne ako casto naraza diferencial o zem, kmene a kamene. Podla mna je to na nase auta uplny zaklad.
Ja planujem este kryt prevodovky a rozvodovky. Kryt tyce riadenia( najazdovy plech) a kryt nadrze uz mam. A ked sa na ne pozriem, tak je na nich vidno ze tam niesu iba na paradu, ale plnia svoj ucel.
S tymi krytmi to nieje nutne prehanat... Ja som oddelal kryt prevodovky, pretoze sa mi spatne servisovalo auto- horsi pristup k z prednemu kardanu a jeho zadnemu krizu tzn horsi mazanie, rucna brzda- jej postelovanie... a tiez spatne chladenie LT 230 ...etc...


to Jarys: svemu kolegovi se u nej ztratila tez jedna guma/stejne znacky a typu/..prej si ji uz vzal?... tak se hleda ta ctvrta. A mame nove obute auto :D
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#34 Příspěvek od karel » 03 čer 2008 13:30

Souhlas s Erikem a jen bych doplnil, že hodně krytované auto se taky dost špatně umývá wapkou k vůli horšímu přístupu, ale jinak krytování nezavrhuji, Dify rozhodně ano, tyče řízení taky(ikdyž ho nemám), ale krytovat celé převodovky mi přijde zbytečné, pokud nechceš jezdit hodně skalnatý trial
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od kudrnac » 03 čer 2008 14:06

Defik se neumývá jenom výjmečně, když jde na technickou jinak je to zbytečné a když se podívám jak vypadá kryt převodovky co se týče záseků a rýhování tak si myslím, že je na správném místě. No těch pár kilo neuškodí a pořád je to lepší jak dát veliké gumy a těžké gumy například.

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od erik » 03 čer 2008 14:18

kudrnac píše:Defik se neumývá jenom výjmečně, když jde na technickou jinak je to zbytečné a když se podívám jak vypadá kryt převodovky co se týče záseků a rýhování tak si myslím, že je na správném místě. No těch pár kilo neuškodí a pořád je to lepší jak dát veliké gumy a těžké gumy například.
Jo, jo. Ale s tim blatem je vlhkost a pomalu rez...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od kudrnac » 03 čer 2008 14:34

když to dobře roštuješ tak to bláto hned přepálíš do keramiky a my roštujem, ty nemusíš s tvýma koníkama jezdíš na půl plynu a proto ti to rezivý :oops:

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od erik » 03 čer 2008 15:00

kudrnac píše:když to dobře roštuješ tak to bláto hned přepálíš do keramiky a my roštujem, ty nemusíš s tvýma koníkama jezdíš na půl plynu a proto ti to rezivý :oops:

Jo. Rostuju... 3 mesice u Drahose na dvore...Snad se koncem tydne dockam :D a pak slibuji, ze to blato oklepu..
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

ORD

#39 Příspěvek od ORD » 03 čer 2008 17:05

Mirek70 píše:ORD Brandýs špatná zkušenost 4x jsem psal mail že chci na DII. zahrádku kolik by vyšla a pod. na druhý mail mi npsali že do týdne se ozvou že je zrovna šéf v zahraničí a na další dva již ani žádná reakce tak at si je nechají.
Zdravím, tak pak stačí zvednout telefon. Bohužel, ale když je tady mamka sama nemá moc čas vysedávat u počítače... lale na telefonu je skoro nonstop!!

Uživatelský avatar
jantanen
Příspěvky: 180
Registrován: 04 dub 2008 14:13

#40 Příspěvek od jantanen » 03 čer 2008 17:32

Pro všechny 8)
pokud potřebujete něco na svého Land Rovera ( zahrádku, krytí podvozku, pevnosťák ) tak neváhejte kontaktovat www.ord.cz lepší je kontakt telefonem :) , ps. pokud někomu přijde ORD dražší tak to možná bude tím že platíte za kvalitu :), vono se dá všude sehnat něco levnějc třeba vod číňanů ale jaké to pak má pro uživatele následky
občas je lepší připlatit za kvalitu než ušetřit a zjistit že ste si pořídili šmejd
uvážení je na každém znás protože v dnešní době je všechno drahé :lol:
hodně šťastných km všem Lanďákům

Odpovědět