Ochrana spodku a rámu-nástřik

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Discovery1
Příspěvky: 783
Registrován: 21 srp 2009 15:11
auto: Dender 300 Tdi 110SW
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik

#61 Příspěvek od Discovery1 » 18 led 2015 13:46

eliott píše:Epoxydový základ, pak polyuretan a na to vosk
Díky za info. Pojedu dle tvého návodu :-)
Defender 110 SW 300 Tdi splněný sen :-)

Ex Disco 300 Tdi naviják 5,4t, trocha železa okolo, lemy, zahrádka nějaké světlo navíc a 255/85 R16 BF KM2

Uživatelský avatar
hok300
Příspěvky: 1101
Registrován: 21 zář 2015 11:10
auto: Def 300TDi

Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik

#62 Příspěvek od hok300 » 25 bře 2016 09:58

Blíží se nám jaro tak to tu oživím :).
chtěl jsem se zeptat, rám mám už jednou stříkaný nejspíše gumoasfaltem s nějakou tou naftou a hydraulickým oleje(to nejspíše tento rok zopakuji). co ale vnitřek rámu? čím to mám nastříkat? nějakým Dinitrolem? něco co vzlíná a co i zakonzervuje rám. existuje něco? vyloženě na vnitřek rámu?
300TDI---The Legend begins

janci86
Příspěvky: 63
Registrován: 26 led 2014 09:40
auto: D2
Bydliště: NO
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik

#63 Příspěvek od janci86 » 25 bře 2016 21:23

Ja som do vnutra ramu nastriekal Dinitrol ML a po nejakom case som tam nastriekal vosk Dinitrol 1000 penetrant. Cely spodok som nastriekal Dinitrolom 4942. Mam to tak cca 2 roky a spodok je pekny, myslim si ze je to dobre osetrene, tento rok vsak nastrek zopakujem.

Ked som striekal dinitrol 1000 do ramu, samozrejme ze mi z neho vytieklo na zem - su tam zatravnovacky a doteraz sa na betone po dazdi robia gulocky vody a hlinu drzi pokope tuk.

Ta 4942 od Dinitrolu zostava trvale plasticka, neolupuje sa v supinach a teda sa pod nu nedostane voda a sol. Maximalne sa oderie, ale to sa da lokalne opravit stetcom.

Inak, dobru skusenost mam aj s tectylom a tectylom ML od Valvoline. Gumoasfaltu by som sa vyhol uplne, ten je podla mna sposobily narobit na podvozku viac skody ako uzitku.

J.

Uživatelský avatar
hok300
Příspěvky: 1101
Registrován: 21 zář 2015 11:10
auto: Def 300TDi

Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik

#64 Příspěvek od hok300 » 26 bře 2016 18:55

tak jsem objednal ten tectylom i do dutin rámu tak uvidíme :) koupil jsem ale jen 2 litry a litr do rámu. tak uvidíme jestli mi to bude stačit :-D
300TDI---The Legend begins

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik

#65 Příspěvek od VencaZE » 26 bře 2016 20:13

Mě by zajímalo čím ty vosky do dutin ještě trochu naředit aby dutiny zůstali mokrý co nejdéle, resp aby vosk zatekl v rámu i do toho zrezlýho povrchu. Petrolej třeba? Ten se málo odpařuje..
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
victom
Příspěvky: 539
Registrován: 07 bře 2016 21:41
tel.: 00421905467739
auto: Defender puma 110 SW
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik

#66 Příspěvek od victom » 30 bře 2016 17:54

Mne jeden rakusak odporuca na ram akysi seilfett ci co?
Ze ak to urobym pokial je auto nove, hodne predĺžim životnosť. Takze z nazvu "fett" usudzujem, co je mastné nezostarne. Jak moja...

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik

#67 Příspěvek od VencaZE » 30 bře 2016 18:58

U novýho auta není víceméně co řešit.
Problém ale je že většina z nás máme auta starý a napadený. Takže potřebujeme tu korozi nějak přibrzdit.. :cry: .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik

#68 Příspěvek od kupec18 » 30 bře 2016 19:33

mě by spíě zajímalo jak třeba ten starý vosk odstranit když bych to chtěl obnovit??

A velice duležite je mit nějakou dobrou pistol,, pistol na dutiny se dá koupit i za par stovek, ale o tom že nějak dokonale rozprašuje pochybuju.

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik

#69 Příspěvek od VencaZE » 30 bře 2016 20:10

Já mam pistoli za pár stovek a když stříkám dutiny tak se kouří z celýho auta a v dílně se nedá dýchat, takže asi práší dobře.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
victom
Příspěvky: 539
Registrován: 07 bře 2016 21:41
tel.: 00421905467739
auto: Defender puma 110 SW
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik

#70 Příspěvek od victom » 30 bře 2016 21:31

VencaZE píše:U novýho auta není víceméně co řešit.
Problém ale je že většina z nás máme auta starý a napadený. Takže potřebujeme tu korozi nějak přibrzdit.. :cry: .
A kedy nastane ten zlom ze je potreba neco riešit..?
Je pravdou ze sem si kupoval noveho Defa na image no rad bych ho zedrat do posledneho dechu minimalne "25 roku" ...mozno del.
Nepaci sa mi predstava, o paličke sa plaziť pod chasys a malovat "kvetinky hrdzavé".

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik

#71 Příspěvek od VencaZE » 31 bře 2016 06:04

Kdy nastane zlom to netušim.
Tím že není co řešit jsem myslel to že nové auto se může- a jak jsem tady kdy četl poznatky majitelů- nový Defík se přímo musí, nakonzervovat prakticky čímkoliv co je pro to určené a bude to fungovat.
U starého auta potřebujeme něco co hodně vzlíná a zaleze mezi plátky koroze.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik

#72 Příspěvek od MadTom » 31 bře 2016 12:23

Pokud bude mít nové auto od výroby dobrou protikorozní ochranu, tak tam není co řešit, až podle toho, kde se s tím jezdí. Na silnici jenom v létě je něco jiného, ně pravidelné ráchání v bahně při práci někde v lese.
Bohužel jak už tu padlo u Defíka je to od nového auta spíš náznak ochrany, a ostatní auta na tom nejsou o moc lépe.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět