která uzávěrka první ...

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od MOPADŽI » 09 bře 2008 21:27

Dobrý příšpěvek :idea:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
peto
Příspěvky: 195
Registrován: 08 srp 2009 17:33
tel.: +421902707282
auto: P38 TDS

Re: která uzávěrka první ...

#23 Příspěvek od peto » 29 lis 2010 15:16

prepacte :Sorry: ze otvaram staru temu ale zaujalo ma zapinanie medzinapravovej uzavierky ze sa da zapnut i za jazdy lebo ja ju vzdy zapinam v tedy ked stojim. mate to vyskusane ze sa da zapnut aj za jazdy a ju to neposaha? ak ano do akej rychosti? a plati to aj spene? diky za odpovede
Naposledy upravil(a) peto dne 30 lis 2010 08:42, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: která uzávěrka první ...

#24 Příspěvek od Miky_CZ » 29 lis 2010 15:18

peto píše:prepacte :Sorry: ze otvaram staru temu ale zaujalo ma zapinanie medzinapravovej uzavierky ze sa da zapnut i za jazdy lebo ja ju vzdy zapinam v tedy ked stojim. mate to vyskusane ze sa da zapnut aj za jazdy a ju to neposaha? ak ano do akej rychosti? a plati to aj spene? doky za odpovede
ja jedu pomalu tak do 30km/h, vyslapnu spojku a dam uzaverku, zapadne tam lip nez kdyz stojim, to same kdyz ji vyrazuju
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
peto
Příspěvky: 195
Registrován: 08 srp 2009 17:33
tel.: +421902707282
auto: P38 TDS

Re: která uzávěrka první ...

#25 Příspěvek od peto » 29 lis 2010 15:20

diky za odpoved pri najblisej jazde budem musiet vyskusat :D

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: která uzávěrka první ...

#26 Příspěvek od Acon » 06 pro 2010 22:05

len si nepomýl radenie uzávierky s radením redukcie.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: která uzávěrka první ...

#27 Příspěvek od Jacko » 10 pro 2010 17:50

Toto je dobrá téma a ked nemôžem večer zaspať,tak ma napadajú všelijaké otázky,ale do druhého dňa vždy na to zabudnem... Ja už v zadu mám "uzávierku",ale premýšlal som aj o prednej,len teraz mám z auta "hybrid" na nápravy - vpredu je origo 200kova s 10 drážkovými poloosami a vzadu už mám prerobené na 24drážkové a tu sa naskytuje otázka.či sa mi oplatí dávať na 10 drážkovú nápravu ARB,alebo radšej zohnať 24 a potom to prerobiť? Pamätám sa,že aj prvé Camelky boli len 10 drážkové a nemali s tým až taký problém,teda neviem či existujú na to pevnostné poloosi a klby? Teoreticky by mi vedeli poloosi vyrobiť v kardan servise,ale čo potom s klbami? Je pravda,že v teréne auto netýram,len keby to bola otázka "smrti",ale aj tak by som tu prednú uzávierku po čase asi chcel. Viem že Teslo jazdil dosť dlho na 10 drážkových nápravách,ale neviem ako to bolo zo životnosťou. Ak má niekto skúsenosti,tak poprosím o radu. Dík.
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: která uzávěrka první ...

#28 Příspěvek od RudaK » 10 pro 2010 18:00

Jacko píše: Pamätám sa,že aj prvé Camelky boli len 10 drážkové a nemali s tým až taký problém
Já myslím,že Camelky měli jen mezinápravovou uzávěrku .... :coze:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: která uzávěrka první ...

#29 Příspěvek od Jacko » 10 pro 2010 20:31

RudaK píše:
Jacko píše: Pamätám sa,že aj prvé Camelky boli len 10 drážkové a nemali s tým až taký problém
Já myslím,že Camelky měli jen mezinápravovou uzávěrku .... :coze:
No ja neviem - no ale aj tak to dosť vydržalo,nie???
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: která uzávěrka první ...

#30 Příspěvek od RudaK » 11 pro 2010 07:09

Jacko píše: no ale aj tak to dosť vydržalo,nie???
A prečo by to nevydržalo ? :D Diť s tím zacházeli jak v bavlnce .... :rofl podle hesla : Z cizího krev neteče :chuckle
p.s. myslím,že se taky něco posralo :yes , ale z reklamních důvodů se o tom nepsalo :mrk a nakonec,když to byly funglovky,tak aby ne :mrgreen:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: která uzávěrka první ...

#31 Příspěvek od Jacko » 11 pro 2010 08:26

To znamená,že LR zase až tak dobrý nieje :ty jeden...: Tak to ho asi predám,alebo rozpredám a kúpim si niečo lepšie :roll:
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
skritekcrx
Příspěvky: 397
Registrován: 10 říj 2009 20:05
tel.: 777 27 35 35
auto: RRC
Bydliště: České Budějovice

Re: která uzávěrka první ...

#32 Příspěvek od skritekcrx » 11 pro 2010 08:59

ja utrhl predni poloosu u difu.a bez spery

jinak mam cerstve predni i zadni speru takze se uvidi co a jak dlouho vydrzi :sweat :sweat

A taky mam vzadu 24 drazku a ve predu 10 Eliot mi rikal a nekde jsem to i videl ze zadni 24 drazka je pevnejsi nez 10 a ve predu je to naopak tak jsem to tak udelal

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: která uzávěrka první ...

#33 Příspěvek od Jacko » 11 pro 2010 09:37

skritekcrx píše:ja utrhl predni poloosu u difu.a bez spery

jinak mam cerstve predni i zadni speru takze se uvidi co a jak dlouho vydrzi :sweat :sweat

A taky mam vzadu 24 drazku a ve predu 10 Eliot mi rikal a nekde jsem to i videl ze zadni 24 drazka je pevnejsi nez 10 a ve predu je to naopak tak jsem to tak udelal
No to je slovo do bitky! Dík za info. Každá rada je dobrá. :yes :hand
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: která uzávěrka první ...

#34 Příspěvek od eliott » 11 pro 2010 10:30

skritekcrx píše:Eliot mi rikal a nekde jsem to i videl ze zadni 24 drazka je pevnejsi nez 10 a ve predu je to naopak tak jsem to tak udelal
To jsou léta praxe Karla Slámy, a myslím, že říkal, u té přední vydrží víc kloub
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: která uzávěrka první ...

#35 Příspěvek od Jacko » 11 pro 2010 16:30

eliott píše:
skritekcrx píše:Eliot mi rikal a nekde jsem to i videl ze zadni 24 drazka je pevnejsi nez 10 a ve predu je to naopak tak jsem to tak udelal
To jsou léta praxe Karla Slámy, a myslím, že říkal, u té přední vydrží víc kloub
No ono by bolo možno dobré namontovať tam pevnostné poloosi a tie štvrť osky nechať originál,aby sa teda pri nejakom namáhaní "urvali" práve tie a bola by to aj rýchla výmena... Ozaj a nikde som nevidel na predaj tie homoklby na 200Tdi - teda 10 drážkové :shock: Kolko taký klb stojí?
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: která uzávěrka první ...

#36 Příspěvek od Jacko » 11 pro 2010 19:12

eliott píše:
Jacko píše: nikde som nevidel na predaj tie homoklby na 200Tdi - teda 10 drážkové :shock: Kolko taký klb stojí?
cca 500,- replika, cca 11000,- originál, docela rozdíl...
Ten za 11000czk je pevnostný? :shock:
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: která uzávěrka první ...

#37 Příspěvek od RudaK » 11 pro 2010 19:56

Jacko píše: Ten za 11000czk je pevnostný? :shock:
:ty jeden...: píše přeci original ,tak pevnostní určitě není ..... :Sorry:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
skritekcrx
Příspěvky: 397
Registrován: 10 říj 2009 20:05
tel.: 777 27 35 35
auto: RRC
Bydliště: České Budějovice

Re: která uzávěrka první ...

#38 Příspěvek od skritekcrx » 11 pro 2010 20:07

pevnostni poloosy ted resim taky a pevnostni kloub nechci zda se mi dobre kdyz bude nejslabsi clanek kloub ten vymenim do hodiny kdekoli na rozdil od poloosy :)

zatim jsem to skousel jen na lede vyjet takovej kopecek vubec to neslo tak jsem dal zadek a v pohode ale zapadl jsem prednim kolem do pasu z bagru co tam lezel a konec tak jsem dal predek a uplne v pohode jsem vyjel. ale jak pisu bylo to na ujetym snehu kdyby tam byla hlina tak to prejedu i bez mezinapravy jaky to byl maly kopecek. Zatim jsem vsak spokojenej

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: která uzávěrka první ...

#39 Příspěvek od teslo » 13 pro 2010 15:18

Ja som za celu eru jazdenia s LR strihol iba jednu prednu poloos na mojom RRC. Bola to 10 drazkova verzia a 34" Simex. A bolo to skor chybou obsluhy( koleso zapadnute a zahryznute v kolaji, nedostalo ziadnu sancu...)
Slaby clanok prednej napravy su pri 10 drazkovej verzii samotna poloos( v drazkovani pri diferaku) a pri 24 drazkovej verzii (ABS verzia) spoj homokinetak/poloos.
Ked sa porovnaju tieto dve slabe miesta, tak pevnejsie vychadza 10 drazkova verzia.
Idealne je pouzit 23 drazkovy homokinetak( napr. AEU2522) a 24/23 drazkovu poloos. Pre tych co maju ABS a chcu zachovat jeho funkcnost je jedina moznost bud Ascroft, alebo KAM (mozno maxidrive).
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: která uzávěrka první ...

#40 Příspěvek od teslo » 13 pro 2010 15:21

skritekcrx píše:pevnostni poloosy ted resim taky a pevnostni kloub nechci zda se mi dobre kdyz bude nejslabsi clanek kloub ten vymenim do hodiny kdekoli na rozdil od poloosy :)
ja tiez v tomto obdobi celkom intenzivne riesim prednu napravu a asi pre istotu pojdem do komplet heavy duty setupu..."podla pravidla raz a poriadne"...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Odpovědět