která uzávěrka první ...
Moderátor: Acon
Re: která uzávěrka první ...
prepacte ze otvaram staru temu ale zaujalo ma zapinanie medzinapravovej uzavierky ze sa da zapnut i za jazdy lebo ja ju vzdy zapinam v tedy ked stojim. mate to vyskusane ze sa da zapnut aj za jazdy a ju to neposaha? ak ano do akej rychosti? a plati to aj spene? diky za odpovede
Naposledy upravil(a) peto dne 30 lis 2010 08:42, celkem upraveno 1 x.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: která uzávěrka první ...
ja jedu pomalu tak do 30km/h, vyslapnu spojku a dam uzaverku, zapadne tam lip nez kdyz stojim, to same kdyz ji vyrazujupeto píše:prepacte ze otvaram staru temu ale zaujalo ma zapinanie medzinapravovej uzavierky ze sa da zapnut i za jazdy lebo ja ju vzdy zapinam v tedy ked stojim. mate to vyskusane ze sa da zapnut aj za jazdy a ju to neposaha? ak ano do akej rychosti? a plati to aj spene? doky za odpovede
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: která uzávěrka první ...
diky za odpoved pri najblisej jazde budem musiet vyskusat
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: která uzávěrka první ...
len si nepomýl radenie uzávierky s radením redukcie.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: která uzávěrka první ...
Toto je dobrá téma a ked nemôžem večer zaspať,tak ma napadajú všelijaké otázky,ale do druhého dňa vždy na to zabudnem... Ja už v zadu mám "uzávierku",ale premýšlal som aj o prednej,len teraz mám z auta "hybrid" na nápravy - vpredu je origo 200kova s 10 drážkovými poloosami a vzadu už mám prerobené na 24drážkové a tu sa naskytuje otázka.či sa mi oplatí dávať na 10 drážkovú nápravu ARB,alebo radšej zohnať 24 a potom to prerobiť? Pamätám sa,že aj prvé Camelky boli len 10 drážkové a nemali s tým až taký problém,teda neviem či existujú na to pevnostné poloosi a klby? Teoreticky by mi vedeli poloosi vyrobiť v kardan servise,ale čo potom s klbami? Je pravda,že v teréne auto netýram,len keby to bola otázka "smrti",ale aj tak by som tu prednú uzávierku po čase asi chcel. Viem že Teslo jazdil dosť dlho na 10 drážkových nápravách,ale neviem ako to bolo zo životnosťou. Ak má niekto skúsenosti,tak poprosím o radu. Dík.
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: která uzávěrka první ...
Já myslím,že Camelky měli jen mezinápravovou uzávěrku ....Jacko píše: Pamätám sa,že aj prvé Camelky boli len 10 drážkové a nemali s tým až taký problém
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: která uzávěrka první ...
No ja neviem - no ale aj tak to dosť vydržalo,nie???RudaK píše:Já myslím,že Camelky měli jen mezinápravovou uzávěrku ....Jacko píše: Pamätám sa,že aj prvé Camelky boli len 10 drážkové a nemali s tým až taký problém
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: která uzávěrka první ...
A prečo by to nevydržalo ? Diť s tím zacházeli jak v bavlnce .... podle hesla : Z cizího krev netečeJacko píše: no ale aj tak to dosť vydržalo,nie???
p.s. myslím,že se taky něco posralo , ale z reklamních důvodů se o tom nepsalo a nakonec,když to byly funglovky,tak aby ne
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: která uzávěrka první ...
To znamená,že LR zase až tak dobrý nieje Tak to ho asi predám,alebo rozpredám a kúpim si niečo lepšie
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD
- skritekcrx
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: která uzávěrka první ...
ja utrhl predni poloosu u difu.a bez spery
jinak mam cerstve predni i zadni speru takze se uvidi co a jak dlouho vydrzi
A taky mam vzadu 24 drazku a ve predu 10 Eliot mi rikal a nekde jsem to i videl ze zadni 24 drazka je pevnejsi nez 10 a ve predu je to naopak tak jsem to tak udelal
jinak mam cerstve predni i zadni speru takze se uvidi co a jak dlouho vydrzi
A taky mam vzadu 24 drazku a ve predu 10 Eliot mi rikal a nekde jsem to i videl ze zadni 24 drazka je pevnejsi nez 10 a ve predu je to naopak tak jsem to tak udelal
Re: která uzávěrka první ...
No to je slovo do bitky! Dík za info. Každá rada je dobrá.skritekcrx píše:ja utrhl predni poloosu u difu.a bez spery
jinak mam cerstve predni i zadni speru takze se uvidi co a jak dlouho vydrzi
A taky mam vzadu 24 drazku a ve predu 10 Eliot mi rikal a nekde jsem to i videl ze zadni 24 drazka je pevnejsi nez 10 a ve predu je to naopak tak jsem to tak udelal
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD
- eliott
- Příspěvky: 11487
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: která uzávěrka první ...
To jsou léta praxe Karla Slámy, a myslím, že říkal, u té přední vydrží víc kloubskritekcrx píše:Eliot mi rikal a nekde jsem to i videl ze zadni 24 drazka je pevnejsi nez 10 a ve predu je to naopak tak jsem to tak udelal
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: která uzávěrka první ...
No ono by bolo možno dobré namontovať tam pevnostné poloosi a tie štvrť osky nechať originál,aby sa teda pri nejakom namáhaní "urvali" práve tie a bola by to aj rýchla výmena... Ozaj a nikde som nevidel na predaj tie homoklby na 200Tdi - teda 10 drážkové Kolko taký klb stojí?eliott píše:To jsou léta praxe Karla Slámy, a myslím, že říkal, u té přední vydrží víc kloubskritekcrx píše:Eliot mi rikal a nekde jsem to i videl ze zadni 24 drazka je pevnejsi nez 10 a ve predu je to naopak tak jsem to tak udelal
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD
Re: která uzávěrka první ...
Ten za 11000czk je pevnostný?eliott píše:cca 500,- replika, cca 11000,- originál, docela rozdíl...Jacko píše: nikde som nevidel na predaj tie homoklby na 200Tdi - teda 10 drážkové Kolko taký klb stojí?
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: která uzávěrka první ...
píše přeci original ,tak pevnostní určitě není .....Jacko píše: Ten za 11000czk je pevnostný?
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- skritekcrx
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: která uzávěrka první ...
pevnostni poloosy ted resim taky a pevnostni kloub nechci zda se mi dobre kdyz bude nejslabsi clanek kloub ten vymenim do hodiny kdekoli na rozdil od poloosy
zatim jsem to skousel jen na lede vyjet takovej kopecek vubec to neslo tak jsem dal zadek a v pohode ale zapadl jsem prednim kolem do pasu z bagru co tam lezel a konec tak jsem dal predek a uplne v pohode jsem vyjel. ale jak pisu bylo to na ujetym snehu kdyby tam byla hlina tak to prejedu i bez mezinapravy jaky to byl maly kopecek. Zatim jsem vsak spokojenej
zatim jsem to skousel jen na lede vyjet takovej kopecek vubec to neslo tak jsem dal zadek a v pohode ale zapadl jsem prednim kolem do pasu z bagru co tam lezel a konec tak jsem dal predek a uplne v pohode jsem vyjel. ale jak pisu bylo to na ujetym snehu kdyby tam byla hlina tak to prejedu i bez mezinapravy jaky to byl maly kopecek. Zatim jsem vsak spokojenej
Re: která uzávěrka první ...
Ja som za celu eru jazdenia s LR strihol iba jednu prednu poloos na mojom RRC. Bola to 10 drazkova verzia a 34" Simex. A bolo to skor chybou obsluhy( koleso zapadnute a zahryznute v kolaji, nedostalo ziadnu sancu...)
Slaby clanok prednej napravy su pri 10 drazkovej verzii samotna poloos( v drazkovani pri diferaku) a pri 24 drazkovej verzii (ABS verzia) spoj homokinetak/poloos.
Ked sa porovnaju tieto dve slabe miesta, tak pevnejsie vychadza 10 drazkova verzia.
Idealne je pouzit 23 drazkovy homokinetak( napr. AEU2522) a 24/23 drazkovu poloos. Pre tych co maju ABS a chcu zachovat jeho funkcnost je jedina moznost bud Ascroft, alebo KAM (mozno maxidrive).
Slaby clanok prednej napravy su pri 10 drazkovej verzii samotna poloos( v drazkovani pri diferaku) a pri 24 drazkovej verzii (ABS verzia) spoj homokinetak/poloos.
Ked sa porovnaju tieto dve slabe miesta, tak pevnejsie vychadza 10 drazkova verzia.
Idealne je pouzit 23 drazkovy homokinetak( napr. AEU2522) a 24/23 drazkovu poloos. Pre tych co maju ABS a chcu zachovat jeho funkcnost je jedina moznost bud Ascroft, alebo KAM (mozno maxidrive).
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: která uzávěrka první ...
ja tiez v tomto obdobi celkom intenzivne riesim prednu napravu a asi pre istotu pojdem do komplet heavy duty setupu..."podla pravidla raz a poriadne"...skritekcrx píše:pevnostni poloosy ted resim taky a pevnostni kloub nechci zda se mi dobre kdyz bude nejslabsi clanek kloub ten vymenim do hodiny kdekoli na rozdil od poloosy
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS