Auto do terénu pro 5
Moderátor: Acon
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Auto do terénu pro 5
A do RRC long se dozadu vejdou 3 lidi, respektive 3 děti v sedačkách?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Auto do terénu pro 5
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Auto do terénu pro 5
Proto se ptám. Ono dát 3 autosedačky vedle sebe je doopravdy problém. A ješte horší je, když mají být dvě sedačky a jeden dospělý, a má se jet kousek dál. Zatím jediné, kam se to v pohodě vešlo byly dodávky.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Auto do terénu pro 5
3 sedačky sa mi vošli aj do D2. No je pravda, že kombinácia sedačiek a dospelých je dosť nekomfortná.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Auto do terénu pro 5
Díky za všechny postřehy.
Auto, které by na 100% sedělo mému zadání a byl to LR asi neexistuje. Nicméně pokud začnu slevovat, napadají mě dvě větve.
1) Defender 130. Pravděpodobně s nějakou zakázkovou úpravou ve smyslu prodloužení kabiny, klimatizací, ochraným rámem kolem střechy... no to nebude nic levného. Nedivil bych se, kdyby na to padlo mega.
2) Discovery 3. Asi by mi nevydrželo 15 let. Možná jo... Každopádně pohodlnější a velikostně celkem OK. No a hlavně za třetinovou cenu. Ty ceny spadly hrozně dolu. Třeba tohle vypadá jako celkem pěkné auto - http://www.sauto.cz/osobni/detail/land- ... oFrom=list
Napadá mě. Je ten motor 2,7 opravdu takový průšvih? Co se tam přesně sype? Je možné udělat nějaký preventivní zásah, aby to drželo? Predikovat kdy se to vysype?
Auto, které by na 100% sedělo mému zadání a byl to LR asi neexistuje. Nicméně pokud začnu slevovat, napadají mě dvě větve.
1) Defender 130. Pravděpodobně s nějakou zakázkovou úpravou ve smyslu prodloužení kabiny, klimatizací, ochraným rámem kolem střechy... no to nebude nic levného. Nedivil bych se, kdyby na to padlo mega.
2) Discovery 3. Asi by mi nevydrželo 15 let. Možná jo... Každopádně pohodlnější a velikostně celkem OK. No a hlavně za třetinovou cenu. Ty ceny spadly hrozně dolu. Třeba tohle vypadá jako celkem pěkné auto - http://www.sauto.cz/osobni/detail/land- ... oFrom=list
Napadá mě. Je ten motor 2,7 opravdu takový průšvih? Co se tam přesně sype? Je možné udělat nějaký preventivní zásah, aby to drželo? Predikovat kdy se to vysype?
Re: Auto do terénu pro 5
ve chvíli kdy potřebuješ naložit 5 dospělých lidí i s věcma na více jak týden, tak mi nejrozumnější přijde dodávka ve 4x4.... třeba středně dlouhý sprinter se špérou..
další možnost je nějaký offroad kam se vejde 5 lídí (což prakticky neexistuje) napadá mně upravená 110tka s pátou sedačkou v kufru v třetí řadě apod. + offroad přívěs...
po několika letech s 90tkou si myslím, že i 110 je tak pro dva nejvíc 3 dospělý
ale základ je se toho nebát a někam vyrazit
další možnost je nějaký offroad kam se vejde 5 lídí (což prakticky neexistuje) napadá mně upravená 110tka s pátou sedačkou v kufru v třetí řadě apod. + offroad přívěs...
po několika letech s 90tkou si myslím, že i 110 je tak pro dva nejvíc 3 dospělý
ale základ je se toho nebát a někam vyrazit
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
- iYary
- Příspěvky: 577
- Registrován: 01 pro 2013 21:19
- tel.: 6O2791O2O
- auto: ex. Defender 11O Td5
- Bydliště: Troppau
Re: Auto do terénu pro 5
a v takové úpravě ....
- Přílohy
-
- defik.png (256.78 KiB) Zobrazeno 9858 x
DEFENDER !
http://www.foxcoffee.cz
http://www.foxcoffee.cz
Re: Auto do terénu pro 5
iYary
- jareku
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Auto do terénu pro 5
Navazuji na Tonnyho. Můj kamarád také hledal něco pro 5 osob a zavazadla. Uvažoval o Defovi a nakonec koupil Peugeot Boxer (krátký, nízký) v úpravě Dangel - připojitelná 4x4 a uzávěra zadního diferenciálu. Velmi mne překvapilo, co auto projede. Jako "návdavek" má nezávislé topení, velkou zahrádku, tažné a demontovatelnou přepážku oddělující nákladový prostor od posádky.
Live long and prosper.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Auto do terénu pro 5
Tu aj na zahraničních fórach o motoroch 2,7 od PSA sa píše o konkrétnom probléme a neviem či si dobře pamatám, ale ide o zanedbanú výmenu reťaze alebo olejového čerpadla vzadu na motore. Je tam blbý prístup a nikto to asi nerieši s tým, že ak sa to stane na jazdenke u druhého majiteľa, nech si to vyžerie. Takže ak sa preventívne vymenia rozvody aj vzadu + čerpadlá, tak by to malo byť zasa na dlhý čas OK. Ale terba to vysurvovať, ja si len matne spomínam.Vogel píše:...Napadá mě. Je ten motor 2,7 opravdu takový průšvih? Co se tam přesně sype? Je možné udělat nějaký preventivní zásah, aby to drželo? Predikovat kdy se to vysype?
Je to niečo na sposob TD5ky keď nejaká séria nemala lepidlo na nejakej skrutke na kluke a keď sa vytočila došlo k paseke...
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Auto do terénu pro 5
Dodávka 4x4 s uzávěrkou je zajímavé řešení. Na cestování po cestách podle mě super. Než jsem šel do 130ky a její přestavby, tak jsem to tom velmi uvažoval, ale nenšal jsem nic, co by nebylo buďto drahé, nebo shnilé.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- iYary
- Příspěvky: 577
- Registrován: 01 pro 2013 21:19
- tel.: 6O2791O2O
- auto: ex. Defender 11O Td5
- Bydliště: Troppau
Re: Auto do terénu pro 5
.... co by nebylo buďto drahé, nebo shnilé.
proto jsi šel do defíka
proto jsi šel do defíka
DEFENDER !
http://www.foxcoffee.cz
http://www.foxcoffee.cz
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Auto do terénu pro 5
Asi tak, Defík nebyl moc drahej, a bylo jasné, kde je shnilej. Tedy přesněji řečeno byl za cenu jako všechny ostatní i s opravou.
Navíc Defím je takovej Merkur, takže se dá opravovat po jenodtlivých dílech, a hlavně má rám, na kterém to celé drží, narozdíl od dodávek se samonosnou kastlí. A rámové dodávky byly naprosto mimo - cenou, stářím, dostupností dílů, velikostí. Prostě americká dodávka mi do evropy moc nesedí, i když velikostí by se mi líbila.
Navíc Defím je takovej Merkur, takže se dá opravovat po jenodtlivých dílech, a hlavně má rám, na kterém to celé drží, narozdíl od dodávek se samonosnou kastlí. A rámové dodávky byly naprosto mimo - cenou, stářím, dostupností dílů, velikostí. Prostě americká dodávka mi do evropy moc nesedí, i když velikostí by se mi líbila.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- iYary
- Příspěvky: 577
- Registrován: 01 pro 2013 21:19
- tel.: 6O2791O2O
- auto: ex. Defender 11O Td5
- Bydliště: Troppau
Re: Auto do terénu pro 5
Však tvoje řešení je perfektní .....
Uvidíme co Jirka vymyslí .... sám jsem zvědav. A držím palce.
Uvidíme co Jirka vymyslí .... sám jsem zvědav. A držím palce.
DEFENDER !
http://www.foxcoffee.cz
http://www.foxcoffee.cz
- eliott
- Příspěvky: 11487
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto do terénu pro 5
Obávám se, že mega je sotva na tu přestavbu, pokud to má za něco stát... A stavěl bych určitě 300tdi, osobně to mám také v plánu, kdysi jsem někde už svou studii zveřejnilVogel píše:Díky za všechny postřehy.
1) Defender 130. Pravděpodobně s nějakou zakázkovou úpravou ve smyslu prodloužení kabiny, klimatizací, ochraným rámem kolem střechy... no to nebude nic levného. Nedivil bych se, kdyby na to padlo mega.
Napadá mě. Je ten motor 2,7 opravdu takový průšvih? Co se tam přesně sype? Je možné udělat nějaký preventivní zásah, aby to drželo? Predikovat kdy se to vysype?
Problém motoru 2.7 je , že praskaji kliky, a důvod je prý kroucení blokuz důvodu špatně řešeného chlazení
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Auto do terénu pro 5
http://www.sauto.cz/osobni/detail/land- ... oFrom=list
1,5 M. Maj tam dva.
Ale na mě je to už drahý špás.
1,5 M. Maj tam dva.
Ale na mě je to už drahý špás.
- eliott
- Příspěvky: 11487
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto do terénu pro 5
Na mě je to teda hlavně ošklivé. A nepřijatelný motor. Obávám se, že s podobnou cenou je potřeba počítat. Něco pro inspiraci http://foleysv.com/land-rover-salesVogel píše:http://www.sauto.cz/osobni/detail/land- ... oFrom=list
1,5 M. Maj tam dva.
Ale na mě je to už drahý špás.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Auto do terénu pro 5
Je to tak. Tahle auta u Dajbycha jsou fakt pěkně ošklivá.
1,5 M je na mě moc, ale chápu, že na takovo cenu to asi vychází.
Já na to auto vůbec nespěchám. Budu si to nějaký čas rozmýšlet. Zatím jezdíme po silnici s dodávkou - zadokolkou. Na blbnutí máme D1.
Nicméně kdybych nakonec koupil ojetou D3 v pěkném stavu, tak mi oproti tomu upravenému Defu 130 zbyde cca 1,1 mil. na odtahy A nebo koupit pěkného Defa 110 a k tomu offroad vozík, tak jsem stále ani ne na 1/2 investici oporoti stavbě speciálu.
1,5 M je na mě moc, ale chápu, že na takovo cenu to asi vychází.
Já na to auto vůbec nespěchám. Budu si to nějaký čas rozmýšlet. Zatím jezdíme po silnici s dodávkou - zadokolkou. Na blbnutí máme D1.
Nicméně kdybych nakonec koupil ojetou D3 v pěkném stavu, tak mi oproti tomu upravenému Defu 130 zbyde cca 1,1 mil. na odtahy A nebo koupit pěkného Defa 110 a k tomu offroad vozík, tak jsem stále ani ne na 1/2 investici oporoti stavbě speciálu.
- Hubert
- Příspěvky: 2461
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto do terénu pro 5
Tohle téma celkem sleduji. Jako první mě napadlo VW T4 nebo T5 ve 4x4. Ale to by jsi měl z první ruky nebo se mílím?
Nicméně D1 a D2 jsi sám asi zavrhl. Def je ikona do které jak se říká člověk musí dozrát a ty největší gurmáni či masochisti ji musí mít v 300 Tdi což chápu. Zde je ale otázka budoucnosti ve vztahu k emisím, což ale nikdo neví, jak bude. RR je kapitola sama pro sebe starší modely je stejně jako D1,D2. A ty novější je pro udržení provozu v delší době asi ekonomická vražda. D3 má opravdu problémy s motorem dále pérování a další blbosti. Myslím že základ je si k ní koupit nějakou mazačku chyb nebo diagnostiku. Motor nechat vyšetřit a popřípadě zavčas opravit. Problém u TDV6 je jak napsal eliott s chlazením a tím pádem dojde zlomení kliky. Varianta velkého střešního boxu nebo vleku tě stejně asi nemine. Když jsi vzpomenu že jsme jezdily ve Š120 v 5+mimino i 200 km štreky tak si myslím, že jsme zbytečně rozmazlený to myslím dnes i sebe. Za mě bych navrhoval D3 a udělat motor koupit diagnostiku vyjde to nejlevněji ze všech variant v poměru jízdního konfortu ceny atd. Pokud jde o Maroko musíš mít štěstí, být připravený, nebo dvě auta jedno do Maroka druhé po EU.
Nicméně D1 a D2 jsi sám asi zavrhl. Def je ikona do které jak se říká člověk musí dozrát a ty největší gurmáni či masochisti ji musí mít v 300 Tdi což chápu. Zde je ale otázka budoucnosti ve vztahu k emisím, což ale nikdo neví, jak bude. RR je kapitola sama pro sebe starší modely je stejně jako D1,D2. A ty novější je pro udržení provozu v delší době asi ekonomická vražda. D3 má opravdu problémy s motorem dále pérování a další blbosti. Myslím že základ je si k ní koupit nějakou mazačku chyb nebo diagnostiku. Motor nechat vyšetřit a popřípadě zavčas opravit. Problém u TDV6 je jak napsal eliott s chlazením a tím pádem dojde zlomení kliky. Varianta velkého střešního boxu nebo vleku tě stejně asi nemine. Když jsi vzpomenu že jsme jezdily ve Š120 v 5+mimino i 200 km štreky tak si myslím, že jsme zbytečně rozmazlený to myslím dnes i sebe. Za mě bych navrhoval D3 a udělat motor koupit diagnostiku vyjde to nejlevněji ze všech variant v poměru jízdního konfortu ceny atd. Pokud jde o Maroko musíš mít štěstí, být připravený, nebo dvě auta jedno do Maroka druhé po EU.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Lukasino
- Příspěvky: 3869
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Auto do terénu pro 5
Jel jsem v tom na druhé řadě sedaček asi 2km a už to mě pekelně štvalo, nedovedu si představit jet tisíce km a čumět do stropu (dospělý v druhé řadě kouká do zlomu střechy, nikoliv ven z auta)Vogel píše:http://www.sauto.cz/osobni/detail/land- ... oFrom=list
1,5 M. Maj tam dva.
Ale na mě je to už drahý špás.
Osobně se klaním k D3/L322 za nízkou cenu a holt jí časem (dříve) obměnit.
Co se Evropy týká, není problém si u Allianz pořídit neomezenou (skutečně finančně neomezenou) asistenci a stojí to jen cca litr ročně, ale samozřejmě to neřeší průšvih v Africe + vyjímka na Rusko a Ukrajinu
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322