Auto do terénu pro 5

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Vogel
Příspěvky: 180
Registrován: 10 zář 2012 20:57
auto: D I. V8
Kontaktovat uživatele:

Auto do terénu pro 5

#1 Příspěvek od Vogel » 16 říj 2014 22:51

Zdravím!
Přemýšlím o nějakém stroji pro pětičlennou rodinu. Nepředpokládám žádný hardcore, ale výlety na Ukrajinu, Rumunsko… Island, Maroko…
Honí se mi hlavou tyhle věci.

1) Nejsem mechanik. V podstatě si na autě sám nic neopravím, tedy rád bych něco, čemu mohu věřit.
2) Auto si chci dlouhodobě nechat, klidně patnáct let :-) Nebude to jediný vůz v rodině.
3) Kromě průchodnosti terénem řeším i cestu po dálnici. Přeci jen, než dojedu do Gibraltar, je to kousek cesty.
4) V zimě bych s ním občas jezdil do práce.

D1, D2 - Ta auta znám, měl (mám) obě. Pro moje potřeby prostě malé. Hlavně druhá řada sedadel není pro tři lidi.
D3 - Neznám, líbí se mi… spolehlivost? Motor 2,7 nemá zrovna dobrou pověst. Přemýšlím nad V8 + LPG
D4 - Líbí se mi, ale neznám. Co s tím udělá nafta natankovaná v Maroku? Bojím se DPF. Vydrží to v terénu?
Defender Puma - jezdil jsem s tím, mám problémy s místem (122 Kg, 186 cm) - vejdu se tam, ale ideál to z tohoto pohledu není. Viděl jsem jich pár otočených na střechu. Trochu se bojím bezpečnosti, ale nechal bych tam namontovat venkovní klec. Def je pro mě jedno z nejkrásnějších aut, co znám.
L322 - Na tohle asi blbost, co?

Můj automechanik mi říká, ať si pořídím HDJ 80, nebo jiný LC. Ale já mám rád stroje z Anglie :-)

Mým favoritem je D4, nebo ten Def. U té D4 se bojím, jak moc je to vlastně do terénu. Jaké může mít takové auto vyhlídky v perspektivě 15 let. Jakou životnost asi bude mít ten mnohastupňový automat po montáži větších kol. Aktuálně mám drobet přizvedlou D1 V8. Na blbnutí je to super, vydrží hodně, ale prostě na delší cesty si s tím netroufám.

Díky za každou radu.
Naposledy upravil(a) Vogel dne 17 říj 2014 08:17, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Balú
Příspěvky: 767