Auto do terénu pro 5
Moderátor: Acon
Re: Auto do terénu pro 5
Ja nedam na to RRC dopustit a myslim, ze je vzadu na tri sedacky mista tak akorat. Spolehlive to je. Krasne taky. A 15 let to bude akorat dozravat
Jinak Suburban je bozi, akorat netusim, kdo ti to bude na cestach servisovat, to neni jako Toyota nebo LR. A nejde ani tak o "spolehlivost" jako spise o spotrebaky (proste vsechno to male gumove a sroubovaci, co porad na tech cestach umira).
A zvazil bych i takove ty male vany od Isuzu, Suzuki a VW... neco jak v tom po Africe drandi treba Charles... Mitsubishi Delica?
Jinak Suburban je bozi, akorat netusim, kdo ti to bude na cestach servisovat, to neni jako Toyota nebo LR. A nejde ani tak o "spolehlivost" jako spise o spotrebaky (proste vsechno to male gumove a sroubovaci, co porad na tech cestach umira).
A zvazil bych i takove ty male vany od Isuzu, Suzuki a VW... neco jak v tom po Africe drandi treba Charles... Mitsubishi Delica?
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Auto do terénu pro 5
Mate nejake skusenosti s hyundaiom starex 4x4
Real Land Rover is built, not bought
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Auto do terénu pro 5
Tak ja neviem. Mal som 2x D2, teraz D4. Pokiaľ ide o cestovanie na zadných sedačkách tak D2 je na tom podľa mňa ďaleko lepšie ako D4. Kufor nie som si istý, no v D2 rozhodne vyšší. A ak auto mimo sivilizovany svet na ďalších 15r. D2 sa dá pri živote udržiavať večnosť
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Auto do terénu pro 5
D2 ma vzadu malo miesta na dlhsie cestovanie a vpredu to tiez nieje podla mojich predstav. Mal som D1 a kvoli nedostatku miesta som ju uz nerestauroval ale predal.
Starex je asi posledna dodavka s poriadnou 4x4 a redukciou.
Starex je asi posledna dodavka s poriadnou 4x4 a redukciou.
Real Land Rover is built, not bought
Re: Auto do terénu pro 5
No řeším stejný problém 3 autosedačky na zadní sedačky se do D2 nevlezou a jako další velké mínus jsou brutálně úzké zadní dveře. Budeme jezdit jedna sedačka vpředu a dvě vzadu + dospělí.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Auto do terénu pro 5
Vybral si nakonec autor něco, by mě to docela zajímalo?
Jinat STAREX má vlákno na hjundé club a nějaké info na offroadforu.
Jinat STAREX má vlákno na hjundé club a nějaké info na offroadforu.
Miši sport 2,5td (2000)/L300 2,5td (1996)/W260 2,8d (1995)/P38 2,5dse (1996)/pajero 2800 (1994)/starex 2,5td (2004)/DII td5 (1999)
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Auto do terénu pro 5
V porovnaní s čím? Lebo z bežných áut má vzadu dosť miesta max tak Superb . A napr v D4 je to o niečo horšie. Je síce širšia, no priestor medzi sedackami je menší.Forsttimber píše: ↑20 led 2019 06:41 D2 ma vzadu malo miesta na dlhsie cestovanie a vpredu to tiez nieje podla mojich predstav. Mal som D1...
D1 nepoznám no v D2 sme 4 dospelí cestovali úplne v pohode a vzadu bolo dosť miesta na nohy. A ja za volantom nie som žiadny krpec. Auto sedačky to je iná téma. 3 sa vojdú do D3/4 lebo je širšia. Alebo potom do Multitiply
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Auto do terénu pro 5
No ty ale mluvíš o 4 lidech na palubě, ale dotaz je na 5 lidi to je dost podstatný rozdíl. Tam má D3 a 4 velkou výhodu šířky.Acon píše:V porovnaní s čím? Lebo z bežných áut má vzadu dosť miesta max tak Superb . A napr v D4 je to o niečo horšie. Je síce širšia, no priestor medzi sedackami je menší.Forsttimber píše: ↑20 led 2019 06:41 D2 ma vzadu malo miesta na dlhsie cestovanie a vpredu to tiez nieje podla mojich predstav. Mal som D1...
D1 nepoznám no v D2 sme 4 dospelí cestovali úplne v pohode a vzadu bolo dosť miesta na nohy. A ja za volantom nie som žiadny krpec. Auto sedačky to je iná téma. 3 sa vojdú do D3/4 lebo je širšia. Alebo potom do Multitiply
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Auto do terénu pro 5
MY MAME DOMA PRIEMERNU VYSKU 185CM TAKZE MAME S D1 A D2 DOST PROBLEM. AJ DEF MI JE VZADU MALY ALE TO TOLERUJEM ALE URCITE DO BUDUCNA DEF VYPADAVA Z DALSEJ VOLBY. PRE MNA IDEAL JE STAREX ALEBO AKTUALNE ROBI EXTERMFARHZEUGE CELKOM SLUSNY FORD CUSTOM 4X4
Real Land Rover is built, not bought