Žárové zinkování
Moderátor: Acon
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žárové zinkování
http://www.ribblevalley4x4.com/chassis.html na D2 za ....... £2,599.99 Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
Re: Žárové zinkování
Presne jak pise Milos novy je novy a da se to dopravit za rekneme 7-8 tis.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
Re: Žárové zinkování
Mně si ho Karle dopravil myslím ještě levněji.Ale určitě staré přísloví "Ze staré kurvy panenku neuděláš" platí pro chassis dvojnásob.A Karla doporučuju!!!.Jen ho otravuješ po telefonu a on vše zařídí,až k baráku.Při druhé várce rámů jsem podlehl nabídce prodejce a roštiloval jsem se s tím týden a ještě přišel jeden jiný.Tak a teď nás Patrik zdrbe,že plevelíme vlákno největšímu prodejci dílů v ČR."to abych vyrovnal tu reklamu"
- eliott
- Příspěvky: 11487
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žárové zinkování
Mám hotovou první várku rámů a musím říci, že výsledek je velmi dobrý. U rámu, který byl bez koroze a nebylo třeba ho tryskat, jen se odmořila barva, je výsledek výborný. Rozhodně budu takto řešit další rámy.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Žárové zinkování
Jak je to při žárovém zinkování rámu u defa, nezmizí VIN pod vrstvou zinku nebo to jde nějak ošetřit?
Budu si nechávat dělat nové VIN náhradní technologií, takže se ptám jestli to nechat před zinkem nebo až po zinku?
Předem děkuji za každou radu.
Budu si nechávat dělat nové VIN náhradní technologií, takže se ptám jestli to nechat před zinkem nebo až po zinku?
Předem děkuji za každou radu.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Žárové zinkování
Jestli to budou zinkovat jak mě zahrádku tak ti zmizí i diry na šrouby pro ramena.
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Žárové zinkování
Zeptej se Eliotta, jak si s tím užil.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- macejky1
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žárové zinkování
Jakekoli dobre (nove) vyrazene cislo bude po zinkovani vyraznejsi. Znacim takhle vetsinu vyrobku ktere zinkuju (cca 4-6 tun tydne)
Jen to nesmi byt na miste kde jsou odkapy. Pod tema zmizi vsechno
Jen to nesmi byt na miste kde jsou odkapy. Pod tema zmizi vsechno
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
Re: Žárové zinkování
Ten rám se bude ale pískovat, pískem, a tam se mi někdy stalo, že se udělala krapet silnější vrstva.
A co když ta nová ražba nebude klasickejma raznicema, ale takovejma těma jehličkama?
A co když ta nová ražba nebude klasickejma raznicema, ale takovejma těma jehličkama?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- macejky1
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žárové zinkování
Piskem pred pozinkem netryskat. Neni to dobre kvuli vysokemu obsahu kremiku v povrchove vrstve. Zinkovany povrch potom neni pekny a vetsinou je to sama krupicka.
Radeji to nech otryskat jemnyma brokama na nizsi tlak nez piskem. Nebo se domluv v zinkovne ve ktere to budes zinkovat treba ti poradi jeste neco jineho.
Radeji to nech otryskat jemnyma brokama na nizsi tlak nez piskem. Nebo se domluv v zinkovne ve ktere to budes zinkovat treba ti poradi jeste neco jineho.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
Re: Žárové zinkování
To já vím že písek není dobrej, ale mám ho za barákem. No zkusím něco pohledat. Díkes.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Žárové zinkování
Když se zinkuji třeba přední ramena, řeší se nějak změna průměru těch děr pro silentbloky, to samé závity, nebo je to zanedbatelné? A po žárovém zinku je tam normal nalisuju aniž bych to celé zedřel?
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Žárové zinkování
Díry je potřeba vždy vyčistit, jak pro šrouby, tak pro silentbloky. Minimálně proto, že po zinkování nejsou hladké a velmi špatně by se to lisovalo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- macejky1
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žárové zinkování
Zavity se pri zinkovani chrani bud specialni barvou nebo spec. teplotne odolnou lepici paskou. Oboje koupis v kazde zinkovne.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
Re: Žárové zinkování
Otevřu zde jedno RETRO téma.
Rám půjde normálně do laku a prodojit Dinitrolem.
Ale řeším co Bulkhead. Jde to normálně nazinkovat? Máte již někdo zkušenosti? Myslím že tam není nějaké blbé místo pro odtok kyseliny ne? Nebo raději pořádný nástřik barvou? Mám Bulkhead moc pěkný. Jen se opraví plech pod nohama. 86 rok byla asi ještě poctivá plechařina.
Ve zkratce, jde Bulkhead realne nazinkovat?
Díky za postřehy.
Rám půjde normálně do laku a prodojit Dinitrolem.
Ale řeším co Bulkhead. Jde to normálně nazinkovat? Máte již někdo zkušenosti? Myslím že tam není nějaké blbé místo pro odtok kyseliny ne? Nebo raději pořádný nástřik barvou? Mám Bulkhead moc pěkný. Jen se opraví plech pod nohama. 86 rok byla asi ještě poctivá plechařina.
Ve zkratce, jde Bulkhead realne nazinkovat?
Díky za postřehy.
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Žárové zinkování
Pokud zinkovat, tak žárově. Galvanicky, tedy v kyselině znamená, že pokud jsou někde dva plechy přes sebe, tak tu kyselinu z toho nikdo nevymyje, takže tam zůstane a bude tiše leptat. Stačí na to jenom nějaký přibodovaný držáček, nemusí to být ani strukturální plechy. Navíc galvanický zinek se nedostane do dutin natož tak to škvír. Nemá jak. Na rozdíl od žárového, který tam prostě zateče.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Žárové zinkování
Volal jsem zinkovny. A rámy a Bulkheady atd nechtějí dělat. Zaleje se tím naprosto všechno, a celkově prej to odmítají a nebo na vlastní nebezpečí. Kování jako držáky atd to není problém. Tak od zinkování Bulkheadu asi upustím. To tam raději dám to nej, z barev a ochrany.
Pak teda ještě pokovení nástřikem zinku z pistole. Což je asi to nej. Ale cena je brutální. Ovšem ochrana takového předmětu je famózní.
Pak teda ještě pokovení nástřikem zinku z pistole. Což je asi to nej. Ale cena je brutální. Ovšem ochrana takového předmětu je famózní.
Re: Žárové zinkování
Ať nezakládám extra téma.
Komaxit se obecně na auta nedává. Ale našel jsem na palubce na plechu asi oloupaný komax. Je možné že se to tam dávalo? A je vhodně to tak dát zpet? Nebo raději nalakovat? Ať se to zase neloupe.
Komaxit se obecně na auta nedává. Ale našel jsem na palubce na plechu asi oloupaný komax. Je možné že se to tam dávalo? A je vhodně to tak dát zpet? Nebo raději nalakovat? Ať se to zase neloupe.
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Žárové zinkování
K té zinkovně - asi to chce zkusit jinou.
Ke komaxitu - na železu a pozinku s tím mám špatné zkušenosti, na hliníku naopak výborné - nešlo to dolů ani bruskou.
K blukheadu - problém je, aby se nezkroutil.
K rámu - problém je to vyčistit uvnitř, aby tam měl zinek smysl.
Všechno se dá a já se žárovým zinkem počítám u rámu, bukheadu i rámů dveří. Prostě už to nechci řešit znovu.
Ke komaxitu - na železu a pozinku s tím mám špatné zkušenosti, na hliníku naopak výborné - nešlo to dolů ani bruskou.
K blukheadu - problém je, aby se nezkroutil.
K rámu - problém je to vyčistit uvnitř, aby tam měl zinek smysl.
Všechno se dá a já se žárovým zinkem počítám u rámu, bukheadu i rámů dveří. Prostě už to nechci řešit znovu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- eliott
- Příspěvky: 11487
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žárové zinkování
Staré díly s dutinami nezinkovat, nepodaří se odstranit rez uvnitř dutin, to je jediný a obrovský problém.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com