nejsem znalec, ale tak nějak selským rozumem si to zdůvodňuji stejně. uvidíme, jak to bude probíhat, ale podle mě by se na základě tohoto lejstra dalo se stehlíkem domluvit, aby vydal něco podobného speciálně pro motory TD5 a tím by se to vyřešilo.MadTom píše: ↑15 bře 2018 19:31 Jsi mě špatně pochopil - tenhle papír je super, u MG věřím že je to tak jak píšeš, ale konkrétně TD5ka - tedy v Disco2 a Defu je furt to samé, a že by od roku 2003 to mělo nějaké readyness kódy jsem tak trošku nezaznamenal (řídící jednotka je furt ta samá). Jenom jsem chtěl upozornit, že u LR s motorem TD5 tohle ostré dělení zrovna rokem 2003 není.
nejlepší pak bude, že sice budeme mít v ruce takové lejstro, ale stejně neprojdeš ani při měření postaru