STK 2016

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

#441 Příspěvek od OC » 27 led 2017 20:04

(Jestli by nebylo lepší to vypálit na :moon tomu kreténovi, který to vymyslel... resp. který vůbec vymyslel povinné STK :( )
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
Lassard
Příspěvky: 744
Registrován: 03 lis 2010 19:26
tel.: 774191179
auto: RR P 38
Bydliště: Praha

Re: STK 2016

#442 Příspěvek od Lassard » 13 bře 2017 09:30

„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: STK 2016

#443 Příspěvek od mr-tomas » 05 dub 2017 15:00

Mohl by mi někdo řict co všechno se při STK fotí? Především jestli se fotí kola?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Balu1989
Příspěvky: 598
Registrován: 30 zář 2013 10:44
tel.: 725 594 313
auto: D4
Bydliště: Dobříčkov (Benešov)

Re: STK 2016

#444 Příspěvek od Balu1989 » 05 dub 2017 15:52

Ahoj
byl jsem minulou středu a kola nefotil. pohled z předoboku a zadoboku. stav tacho. a vin na rámu.
PER ASPERA AD ASTRA

P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: STK 2016

#445 Příspěvek od mr-tomas » 05 dub 2017 15:54

Dikes. Nějak se mi nechtělo přehazovat kola.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Adam P.
Příspěvky: 954
Registrován: 20 čer 2014 13:33
tel.: 777241654
auto: defík 130 TD5 2001
Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!

Re: STK 2016

#446 Příspěvek od Adam P. » 05 dub 2017 17:21

mr-tomas píše: 05 dub 2017 15:54 Dikes. Nějak se mi nechtělo přehazovat kola.
mně fotili stejně, jak je řečeno výše. ale jestli si dobře pamatuju, tak kola si prohlížel a kontroloval rozměr. jen rozměr pneu, jestli je to i na správném ráfku neřešil.
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: STK 2016

#447 Příspěvek od mr-tomas » 05 dub 2017 19:12

Oko se dá přihmouřit, objektiv nee. :grin:
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Balu1989
Příspěvky: 598
Registrován: 30 zář 2013 10:44
tel.: 725 594 313
auto: D4
Bydliště: Dobříčkov (Benešov)

Re: STK 2016

#448 Příspěvek od Balu1989 » 06 dub 2017 08:28

mně jenom řek, to sou ale velký kola, máte je zapsaný? ani do techničáku se nepodíval. Byl v pohodě, ale asi záleží kus od kusu

Honza
PER ASPERA AD ASTRA

P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: STK 2016

#449 Příspěvek od MadTom » 06 dub 2017 10:51

Já jsem D2 dával na STK minulej týden. Na emisích nenašli nic, na STK nějaké drobnosti. Ty věci, o kterých jsem věděl, že by mohli dělat problém ani nenašli - je pravda, že ty neměli žádný vliv na bezpečnost.
Před STK jsem auto pořádně prohnal na 10km, abych vyhnal pavouky z výfuku - v zrcátku bylo vidět, že při prvním vytočení motoru za jízdy vyběhnul obláček, při druhém menší a dál už nic. Stejně tak jsem několikrát ostře zabrzdil, ať se ošoupe rez z kotoučů.
STK jsme poprvé řešil sám - dřív jsem to za 300Kč navíc vždy dával kamarádovi, protože jsme to sám nestíhal. Ten s tím ale skončil vloni, protože to celé moc dlouho na STK trvá. Takže auto šlo na STK bez jakékoliv protekce.
Jediné na co jsme byl upozorněn je zatmavení bočních okem u řidiče a spolujezdce - je tam originál z výroby, protože auto je původně italské. Prý příště (za 2 roky), už budou povinně měřit. Takže si nastuduju, jestli k tomu má něco výrobce skel na webu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Trewor - ségra
Příspěvky: 251
Registrován: 10 úno 2013 11:45
auto: D2
Bydliště: Praha

Re: STK 2016

#450 Příspěvek od Trewor - ségra » 06 dub 2017 17:50

MadTome pokud je to zatmavený sklo a nikoli folie tak se maj řídit schválením který na něm je a ne nějakym měřením. Od toho tam ty značky jsou a není na tobě je pro nějakýho ouřadu luštit. Měření ať si nechaj na skla s fólií co nemá atest.

Uživatelský avatar
Lassard
Příspěvky: 744
Registrován: 03 lis 2010 19:26
tel.: 774191179
auto: RR P 38
Bydliště: Praha

Re: STK 2016

#451 Příspěvek od Lassard » 13 dub 2017 19:49

Tak dnes další LR prošel a pro letošek anabáze s STK, snad ukončeny.
Načteny dva kódy (RR P38 THOR) P1171 a P1174 (chtěli mě vyhodit).
Nakonec jsem to ukecal a měření se opakovalo, protože jsem tam čekal jak jelito 2,5 hodiny než na mě přišla řada.

Neví někdo co ty dva kódy přesně znamenají - pročetl jsem rovers.net, ale nejsem z toho moudrej.
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“

Uživatelský avatar
Lassard
Příspěvky: 744
Registrován: 03 lis 2010 19:26
tel.: 774191179
auto: RR P 38
Bydliště: Praha

Re: STK 2016

#452 Příspěvek od Lassard » 14 dub 2017 06:51

Pavel píše: 13 dub 2017 21:35
Lassard píše: 13 dub 2017 19:49 Tak dnes další LR prošel a pro letošek anabáze s STK, snad ukončeny.
Načteny dva kódy (RR P38 THOR) P1171 a P1174 (chtěli mě vyhodit).
Nakonec jsem to ukecal a měření se opakovalo, protože jsem tam čekal jak jelito 2,5 hodiny než na mě přišla řada.

Neví někdo co ty dva kódy přesně znamenají - pročetl jsem rovers.net, ale nejsem z toho moudrej.
Že to máš rozbitý znamenaj ty kódy :lol:
Aha tak to mě nenapadlo. To znamená, že bych to měl asi opravit??!!
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

#453 Příspěvek od Kokesek » 14 dub 2017 17:28

Lassard píše:
Pavel píše: 13 dub 2017 21:35 Že to máš rozbitý znamenaj ty kódy :lol:
Aha tak to mě nenapadlo. To znamená, že bych to měl asi opravit??!!
Jelikoz tato jednotka vychazi ze standartu p- codu od bosche tak tyto chyby doslova popisuji bohatost smesi a to konkretne na rade valcu A nebo take tam kde je prvni valec. Mas to prilis chude a nebo nejde spravne odregulovat fuel trim tedy pomer paliva a vzduchu. Mozne priciny; komprese, vstriky, lambda, kat, atd. Zkus zmerit teplotu na svodech a katech prvnich 10min chodu. Muze to hodne napovedet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Amon
Příspěvky: 664
Registrován: 02 srp 2016 18:34
tel.: 774882368
auto: ex RR P38
Bydliště: Plzeň, Litoměřice

Re: STK 2016

#454 Příspěvek od Amon » 07 črc 2017 10:24

Dnesni STK, RR P38 2.5l: emise v pohode. Jinak volny cep rizeni, nesviti treti brzdove svetlo a jeden blinkr neni do oranzova... moje blbost, takze do mesice znova :Ja blb:

Na rozmer kol a povinnou vybavu se ani nepodivali. Odpusteny zlomeny sterac na prednim svetle...

Technik byl v pohode, ani nejel na valce, ze pry nebude tu ctyrkolku trapit...

No ale cena 17stovek :?

Mira 101
Příspěvky: 1279
Registrován: 17 čer 2013 23:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Morava

Re: STK 2016

#455 Příspěvek od Mira 101 » 12 črc 2017 16:35

Dnes, D1 300tdi- STK + emise,vše bez ztráty kytičky,tak zase 7,2019.... :clap :whew

Uživatelský avatar
marwak
Příspěvky: 422
Registrován: 08 led 2016 12:44
auto: DIII 2.7 TDV6 SE
Bydliště: Hraběšice

Re: STK 2016

#456 Příspěvek od marwak » 15 led 2018 08:46

Tak to mám taky za sebou. STK bez problémů v jednom z nejobávanějších a nejpřísnějších míst v ČR (podle statistik tady vyletí procentuálně nejvíc aut v republice). Zábavné bylo ovšem měření emisí týden před tím (jinde než kde jsem dělal STK). Mám jednu z posledních verzí Diska bez DPF a moc ho netrápím do vysokých otáček (jen výjimečně), takže při prvním testu s plynem na podlaze se z výfuku vyvalil hustý černý dým a sonda naměřila kouřivost 5,6 (při limitu 1,1). Tak jsem to jel ještě projet a trošku vymést pavouky na nedaleký kopec, ale pod 1,5 se to stejně dostat nepodařilo. Aniž bych si o to řekl, tak to pán se soucitným úsměvem naměřil na jiném přístroji tak, že "vyhovělo", poznamenal cosi o dieslech a bylo vymalováno. Jak to přesně udělal nevím, ale evidentně to zpřísnění emisních měření po novém roce zase nebude tak žhavé... :chuckle
DIII 2.7 TDV6 SE-2007

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: STK 2016

#457 Příspěvek od Rennie » 15 led 2018 09:03

maji na to siditka

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: STK 2016

#458 Příspěvek od mr-tomas » 15 led 2018 22:44

Chtěl bych se zeptat jak je to na emisích s EGR? Mám r.v. 98 300tdi motor 23L kde původně ERG byl. Koupil jsem auto už bez něj a vyházel zbytek elektroinstalace na připojení. Mají na emisích v kompu napsáno že tam byl, a tudíž se musí k němu připojit? Nebo to tam uvedený nemají a stačí říct že tam nebyl?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
marwak
Příspěvky: 422
Registrován: 08 led 2016 12:44
auto: DIII 2.7 TDV6 SE
Bydliště: Hraběšice

Re: STK 2016

#459 Příspěvek od marwak » 15 led 2018 23:27

Mě se na nic neptali. Opsal do počítače VIN a součástí protokolu je tabulka, kde je vypsáno co je a není "podporované" a u těch podporovaných je výpis DTC (resp. konstatování, že je tam 0 závad). Já tam EGRy mám, občas zazlobí, ale pohlídal jsem si to a smazal historii chyb s předstihem, protože mi někdo tvrdil, že od posledního mazání se musí ujet aspoň 800 km bez závady. Jestli jde ale počítač přesvědčit o tom, že se tě EGR "netýká", pokud podle VIN zjistí něco jiného, to netuším.
DIII 2.7 TDV6 SE-2007

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3469
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

#460 Příspěvek od Land Jirka » 16 led 2018 08:15

mr-tomas píše: 15 led 2018 22:44 Chtěl bych se zeptat jak je to na emisích s EGR? Mám r.v. 98 300tdi motor 23L kde původně ERG byl. Koupil jsem auto už bez něj a vyházel zbytek elektroinstalace na připojení. Mají na emisích v kompu napsáno že tam byl, a tudíž se musí k němu připojit? Nebo to tam uvedený nemají a stačí říct že tam nebyl?
Na třech STK kam jezdím žádnou databázi na staré LR nemají a u takto starého auta většinou nic neřeší a stejně by se jejich Bosch diagnostika s EGR jednotkou na 99% neuměla spojit.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Odpovědět