STK 2016
Moderátor: Acon
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK 2016
(Jestli by nebylo lepší to vypálit na tomu kreténovi, který to vymyslel... resp. který vůbec vymyslel povinné STK )
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Re: STK 2016
Aktuální zkušenost
http://www.auto.cz/mate-off-road-s-ochr ... stk-104325
http://www.auto.cz/mate-off-road-s-ochr ... stk-104325
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“
Re: STK 2016
Mohl by mi někdo řict co všechno se při STK fotí? Především jestli se fotí kola?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: STK 2016
Ahoj
byl jsem minulou středu a kola nefotil. pohled z předoboku a zadoboku. stav tacho. a vin na rámu.
byl jsem minulou středu a kola nefotil. pohled z předoboku a zadoboku. stav tacho. a vin na rámu.
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
Re: STK 2016
Dikes. Nějak se mi nechtělo přehazovat kola.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: STK 2016
mně fotili stejně, jak je řečeno výše. ale jestli si dobře pamatuju, tak kola si prohlížel a kontroloval rozměr. jen rozměr pneu, jestli je to i na správném ráfku neřešil.
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: STK 2016
Oko se dá přihmouřit, objektiv nee.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: STK 2016
mně jenom řek, to sou ale velký kola, máte je zapsaný? ani do techničáku se nepodíval. Byl v pohodě, ale asi záleží kus od kusu
Honza
Honza
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: STK 2016
Já jsem D2 dával na STK minulej týden. Na emisích nenašli nic, na STK nějaké drobnosti. Ty věci, o kterých jsem věděl, že by mohli dělat problém ani nenašli - je pravda, že ty neměli žádný vliv na bezpečnost.
Před STK jsem auto pořádně prohnal na 10km, abych vyhnal pavouky z výfuku - v zrcátku bylo vidět, že při prvním vytočení motoru za jízdy vyběhnul obláček, při druhém menší a dál už nic. Stejně tak jsem několikrát ostře zabrzdil, ať se ošoupe rez z kotoučů.
STK jsme poprvé řešil sám - dřív jsem to za 300Kč navíc vždy dával kamarádovi, protože jsme to sám nestíhal. Ten s tím ale skončil vloni, protože to celé moc dlouho na STK trvá. Takže auto šlo na STK bez jakékoliv protekce.
Jediné na co jsme byl upozorněn je zatmavení bočních okem u řidiče a spolujezdce - je tam originál z výroby, protože auto je původně italské. Prý příště (za 2 roky), už budou povinně měřit. Takže si nastuduju, jestli k tomu má něco výrobce skel na webu.
Před STK jsem auto pořádně prohnal na 10km, abych vyhnal pavouky z výfuku - v zrcátku bylo vidět, že při prvním vytočení motoru za jízdy vyběhnul obláček, při druhém menší a dál už nic. Stejně tak jsem několikrát ostře zabrzdil, ať se ošoupe rez z kotoučů.
STK jsme poprvé řešil sám - dřív jsem to za 300Kč navíc vždy dával kamarádovi, protože jsme to sám nestíhal. Ten s tím ale skončil vloni, protože to celé moc dlouho na STK trvá. Takže auto šlo na STK bez jakékoliv protekce.
Jediné na co jsme byl upozorněn je zatmavení bočních okem u řidiče a spolujezdce - je tam originál z výroby, protože auto je původně italské. Prý příště (za 2 roky), už budou povinně měřit. Takže si nastuduju, jestli k tomu má něco výrobce skel na webu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Trewor - ségra
- Příspěvky: 251
- Registrován: 10 úno 2013 11:45
- auto: D2
- Bydliště: Praha
Re: STK 2016
MadTome pokud je to zatmavený sklo a nikoli folie tak se maj řídit schválením který na něm je a ne nějakym měřením. Od toho tam ty značky jsou a není na tobě je pro nějakýho ouřadu luštit. Měření ať si nechaj na skla s fólií co nemá atest.
Re: STK 2016
Tak dnes další LR prošel a pro letošek anabáze s STK, snad ukončeny.
Načteny dva kódy (RR P38 THOR) P1171 a P1174 (chtěli mě vyhodit).
Nakonec jsem to ukecal a měření se opakovalo, protože jsem tam čekal jak jelito 2,5 hodiny než na mě přišla řada.
Neví někdo co ty dva kódy přesně znamenají - pročetl jsem rovers.net, ale nejsem z toho moudrej.
Načteny dva kódy (RR P38 THOR) P1171 a P1174 (chtěli mě vyhodit).
Nakonec jsem to ukecal a měření se opakovalo, protože jsem tam čekal jak jelito 2,5 hodiny než na mě přišla řada.
Neví někdo co ty dva kódy přesně znamenají - pročetl jsem rovers.net, ale nejsem z toho moudrej.
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“
Re: STK 2016
Aha tak to mě nenapadlo. To znamená, že bych to měl asi opravit??!!Pavel píše: ↑13 dub 2017 21:35Že to máš rozbitý znamenaj ty kódyLassard píše: ↑13 dub 2017 19:49 Tak dnes další LR prošel a pro letošek anabáze s STK, snad ukončeny.
Načteny dva kódy (RR P38 THOR) P1171 a P1174 (chtěli mě vyhodit).
Nakonec jsem to ukecal a měření se opakovalo, protože jsem tam čekal jak jelito 2,5 hodiny než na mě přišla řada.
Neví někdo co ty dva kódy přesně znamenají - pročetl jsem rovers.net, ale nejsem z toho moudrej.
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK 2016
Jelikoz tato jednotka vychazi ze standartu p- codu od bosche tak tyto chyby doslova popisuji bohatost smesi a to konkretne na rade valcu A nebo take tam kde je prvni valec. Mas to prilis chude a nebo nejde spravne odregulovat fuel trim tedy pomer paliva a vzduchu. Mozne priciny; komprese, vstriky, lambda, kat, atd. Zkus zmerit teplotu na svodech a katech prvnich 10min chodu. Muze to hodne napovedet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Amon
- Příspěvky: 664
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 774882368
- auto: ex RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
Re: STK 2016
Dnesni STK, RR P38 2.5l: emise v pohode. Jinak volny cep rizeni, nesviti treti brzdove svetlo a jeden blinkr neni do oranzova... moje blbost, takze do mesice znova
Na rozmer kol a povinnou vybavu se ani nepodivali. Odpusteny zlomeny sterac na prednim svetle...
Technik byl v pohode, ani nejel na valce, ze pry nebude tu ctyrkolku trapit...
No ale cena 17stovek
Na rozmer kol a povinnou vybavu se ani nepodivali. Odpusteny zlomeny sterac na prednim svetle...
Technik byl v pohode, ani nejel na valce, ze pry nebude tu ctyrkolku trapit...
No ale cena 17stovek
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: STK 2016
Dnes, D1 300tdi- STK + emise,vše bez ztráty kytičky,tak zase 7,2019....
Re: STK 2016
Tak to mám taky za sebou. STK bez problémů v jednom z nejobávanějších a nejpřísnějších míst v ČR (podle statistik tady vyletí procentuálně nejvíc aut v republice). Zábavné bylo ovšem měření emisí týden před tím (jinde než kde jsem dělal STK). Mám jednu z posledních verzí Diska bez DPF a moc ho netrápím do vysokých otáček (jen výjimečně), takže při prvním testu s plynem na podlaze se z výfuku vyvalil hustý černý dým a sonda naměřila kouřivost 5,6 (při limitu 1,1). Tak jsem to jel ještě projet a trošku vymést pavouky na nedaleký kopec, ale pod 1,5 se to stejně dostat nepodařilo. Aniž bych si o to řekl, tak to pán se soucitným úsměvem naměřil na jiném přístroji tak, že "vyhovělo", poznamenal cosi o dieslech a bylo vymalováno. Jak to přesně udělal nevím, ale evidentně to zpřísnění emisních měření po novém roce zase nebude tak žhavé...
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: STK 2016
maji na to siditka
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: STK 2016
Chtěl bych se zeptat jak je to na emisích s EGR? Mám r.v. 98 300tdi motor 23L kde původně ERG byl. Koupil jsem auto už bez něj a vyházel zbytek elektroinstalace na připojení. Mají na emisích v kompu napsáno že tam byl, a tudíž se musí k němu připojit? Nebo to tam uvedený nemají a stačí říct že tam nebyl?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: STK 2016
Mě se na nic neptali. Opsal do počítače VIN a součástí protokolu je tabulka, kde je vypsáno co je a není "podporované" a u těch podporovaných je výpis DTC (resp. konstatování, že je tam 0 závad). Já tam EGRy mám, občas zazlobí, ale pohlídal jsem si to a smazal historii chyb s předstihem, protože mi někdo tvrdil, že od posledního mazání se musí ujet aspoň 800 km bez závady. Jestli jde ale počítač přesvědčit o tom, že se tě EGR "netýká", pokud podle VIN zjistí něco jiného, to netuším.
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK 2016
Na třech STK kam jezdím žádnou databázi na staré LR nemají a u takto starého auta většinou nic neřeší a stejně by se jejich Bosch diagnostika s EGR jednotkou na 99% neuměla spojit.mr-tomas píše: ↑15 led 2018 22:44 Chtěl bych se zeptat jak je to na emisích s EGR? Mám r.v. 98 300tdi motor 23L kde původně ERG byl. Koupil jsem auto už bez něj a vyházel zbytek elektroinstalace na připojení. Mají na emisích v kompu napsáno že tam byl, a tudíž se musí k němu připojit? Nebo to tam uvedený nemají a stačí říct že tam nebyl?
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431