Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Kaiser
Příspěvky: 4
Registrován: 23 pro 2017 19:17
auto: RR Sport

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#201 Příspěvek od Kaiser » 23 pro 2017 19:24

RR Sport 2013 SDV6. Najeto 165 tis. Bez závad. Jezdím 80% dálnice sem tam vlek. Olej měním po 15 tis.

Nath
Příspěvky: 8
Registrován: 07 led 2009 13:21

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#202 Příspěvek od Nath » 23 led 2018 21:28

D3 2006, 285000km, motor v prdely..stala vymena oleja, tahanie minimalne, kludny styl jazdy, teren fakt minimalny

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#203 Příspěvek od Kokesek » 06 úno 2018 20:30

Zakaznik d3 2.7tdv6 najeto pres tri sta klika na pul.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Biker
Příspěvky: 7
Registrován: 29 led 2017 19:08

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#204 Příspěvek od Biker » 11 úno 2018 10:24

Tak jedna D4 - 2010 - 2,7 140.000 olej 5w-30 každých 10tis. Ne terén v zimě webasto. Zatím Ok .... po přečtení vlákna se to tu bojím napsat, aby mi to příští tejden nekřuplo :time :yx

jinak -

http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 42#p399442
a
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 69#p399769

Materiál docela divný je to sice uhlíkatá ocel AISI 1215 neboli UNS G12150 je legovaná Chromem a Vanadem, ale je tam na mě moc Síry což obecně zlepšuje obrábění, ale nezi zrnama železa způobuje křehkost. Jinak Pevnost v tahu to má 540MPa, což na klikovku taky nic moc. Kliky se dělají 500 až dokonce 1000MPa. Chtělo by to mrknout na radiusy na obrobku jak jsou velké a jestli jsou pořádně zaleštěné. Napíchnout tvrdost jak na povrchu, tak uvnitř. Kouknout na lom pod mikroskopem atd.

Myslíte, že preventivní výměna kliky mi způsobí lepší spaní ? :wring

Duri999
Příspěvky: 31
Registrován: 13 lis 2012 23:08
auto: RRS STORMER
Bydliště: Alžbetin Dvor- BA

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#205 Příspěvek od Duri999 » 12 úno 2018 21:52

Biker to máš asi jedno. Ja som dnes volal na jeden RRS 3.0 TDV6 ma 46 000km a motor tam menili na záruku lebo sa sypol po 16 000km. Tak to je asi úplne jedno, akurát neviem prečo niekto najazdí 180 000km a pohoda a niekomu sa sypne po 16 000km ?

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#206 Příspěvek od eliott » 12 úno 2018 21:59

Klika za to primárně nemůže, žádná klika neumí běžet ''za roh'' :lol:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#207 Příspěvek od will.26 » 13 úno 2018 06:35

d4 2011-242000tis zatím drží :tmi :yx :tmi

Uživatelský avatar
Biker
Příspěvky: 7
Registrován: 29 led 2017 19:08

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#208 Příspěvek od Biker » 14 úno 2018 17:59

to Eliott ... a čím myslíš, že to je, že to praská ? Údržba, konstrukce, land rover, styl jízdy vše dohromady ? ... přece jen si asi už nejakej motor s KO klikou viděl co jsem zde pochytil :yes

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#209 Příspěvek od eliott » 14 úno 2018 18:01

Biker píše: 14 úno 2018 17:59 to Eliott ... a čím myslíš, že to je, že to praská ? Údržba, konstrukce, land rover, styl jízdy vše dohromady ? ... přece jen si asi už nejakej motor s KO klikou viděl co jsem zde pochytil :yes
Když se blok zkroutí a uložení kliky nejsou v ose, tak si buď udělá místo tím, že vydře ložisko, nebo praskne.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

marianh
Příspěvky: 401
Registrován: 06 zář 2016 07:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#210 Příspěvek od marianh » 14 úno 2018 18:15

Prispieva nieco ovplyvnitelne soferom k skruteniu bloku?

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 737
Registrován: 25 zář 2009 20:45
tel.: 601322634
auto: Def 90 Puma, RRE
Bydliště: Náchod

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#211 Příspěvek od NOTIX » 14 úno 2018 18:27

Jo, 3 hodiny po dalnici 180 km/h :ne

Proto jezdim max 120 a hoodne caste prestavky :mrgreen:
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

marianh
Příspěvky: 401
Registrován: 06 zář 2016 07:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#212 Příspěvek od marianh » 14 úno 2018 18:40

No neviem ci to je az tak jednoduche.
Reporty v zahranici su aj od ludi z vidieka, kde to vyzera skor na lokalky, nie dlhe dialnicne trasy.

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 737
Registrován: 25 zář 2009 20:45
tel.: 601322634
auto: Def 90 Puma, RRE
Bydliště: Náchod

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#213 Příspěvek od NOTIX » 14 úno 2018 18:58

Uz se to tu resilo min ve 2 vlaknech. Tam Elliott prave rozebiral krouceni bloku
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... ilit=Umrel

http://www.landroverforum.cz/forum/view ... A1dn%C3%AD
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#214 Příspěvek od eliott » 20 úno 2018 21:03

:lol: :lol: :lol:
Přílohy
motor klepe.jpg
motor klepe.jpg (41.37 KiB) Zobrazeno 6411 x
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 737
Registrován: 25 zář 2009 20:45
tel.: 601322634
auto: Def 90 Puma, RRE
Bydliště: Náchod

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#215 Příspěvek od NOTIX » 21 úno 2018 08:13

:lol: :lol: :lol:
Doufam ze to mas jako banner na vjezdu do dilny :mrgreen:
Naposledy upravil(a) NOTIX dne 21 úno 2018 18:34, celkem upraveno 1 x.
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

VláďaLbc
Příspěvky: 33
Registrován: 01 bře 2017 09:48
tel.: 602102103
auto: D2

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#216 Příspěvek od VláďaLbc » 21 úno 2018 08:28

Dokážete někdo posoudit, jak je to s motorama, které se montují dnes a v např. posledních 2 letech, zda se něco změnilo a současné motory budou lepší?

Prohlížel jsem výsledky a novější motory jsem havarované neviděl. Samodřejmě, že je to nájezdem kilometrů a take tím, že to ten, co si koupí nový LR v autosalonu zde asi neřeší.

presto si rád precut vase názory. Pak také již zde na foru položená otázka, zda se vada týká dodaných nových polomotorů, jestli nějaký padnul majiteli opakovaně.

LR Zdar.
Vláďa

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#217 Příspěvek od eliott » 21 úno 2018 18:16

Lepší to už nikdy nebude, jedině horší...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 737
Registrován: 25 zář 2009 20:45
tel.: 601322634
auto: Def 90 Puma, RRE
Bydliště: Náchod

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#218 Příspěvek od NOTIX » 21 úno 2018 18:33

eliott píše: 21 úno 2018 18:16 Lepší to už nikdy nebude, jedině horší...
Tak to je bohužel pravda :hmm:
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

lummix007
Příspěvky: 2
Registrován: 22 dub 2018 22:24
tel.: 724167244

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#219 Příspěvek od lummix007 » 23 dub 2018 08:37

Zdravím všechny, jsem nováček, tak mě prosím neukamenujte :cool
Pročetl jsem pečlivě, jelikož hodně vážně uvažuji o RR L322. Z tohoto tématu jsem usoudil, že asi nějaký problém s motory 3.0 existuje, tak se mu raději vyhnu.

Otázka ale jiná - kterou jinou motorizaci tedy raději zvolit? Jít raději do starší 3.6 nebo novější 4.4? Novější 4.4 je už spojena s 8-mi kvaltem, tak jízda bude při dálniční rychlosti komfortnější i s menší spotřebou. Pletu se?
Poraďte prosím nebo mě odkažte na nějaké fórum, kde se to řešilo.

Děkuji děkuji :hi

Uživatelský avatar
Dex
Příspěvky: 900
Registrován: 17 led 2012 16:33
tel.: +420606945930
auto: D2,D3,S3,RRC
Bydliště: Ostrava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#220 Příspěvek od Dex » 23 dub 2018 08:41

lummix007 píše:Zdravím všechny, jsem nováček, tak mě prosím neukamenujte :cool
Pročetl jsem pečlivě, jelikož hodně vážně uvažuji o RR L322. Z tohoto tématu jsem usoudil, že asi nějaký problém s motory 3.0 existuje, tak se mu raději vyhnu.

Otázka ale jiná - kterou jinou motorizaci tedy raději zvolit? Jít raději do starší 3.6 nebo novější 4.4? Novější 4.4 je už spojena s 8-mi kvaltem, tak jízda bude při dálniční rychlosti komfortnější i s menší spotřebou. Pletu se?
Poraďte prosím nebo mě odkažte na nějaké fórum, kde se to řešilo.

Děkuji děkuji :hi
Jenže 3.0 v l322 a v D4 jsou naprosto jiné motory jestli ti jde o tohle.

Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk


Odpovědět