Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#281 Příspěvek od eliott » 25 lis 2018 16:52

Addnye píše: 25 lis 2018 15:15
Hubert píše: 05 črc 2018 23:36 Bojím se toho že na tom něco pravdy bude.
Už na vysoké na strojárně nás učí, aby to vydrželo těsně nad požadavek zákazníka. Pokud je požadavek zákazníka na ložisko 10000h a navrhnete to na 12000 hodin, už dostanete horší známku, protože jste to předimenzovali a lze to udělat levněji. Takže pokud chce člověk za 1, musí navrhnout ložisko, aby vydrželo třeba 10500 ;) A to není jen o ložiskách, ale o všem.
To říkám už 10 let, a pořád jsou tací, co tomu nevěří, viď Maooo !?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1785
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#282 Příspěvek od matooo » 25 lis 2018 17:15

Lásko já si tam kvoli tebe budem měnit motor každých 5 rokov aby si nevyšel z cviku😂😂😂😘😘😘

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#283 Příspěvek od DDT » 25 lis 2018 18:51

Je tedy lepší vyhnout se všem TDV6 a SDV6? V inzerci nacházím 2,7, 3.0, 3.6, 3,8 a 4.4. Je to stejny koncept se stejnou očekávatelnou vadou, chápu-li to správně.

Takže doporučit benzín?

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6482
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#284 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 25 lis 2018 20:13

Addnye píše: 25 lis 2018 15:15
Hubert píše: 05 črc 2018 23:36 Bojím se toho že na tom něco pravdy bude.
Už na vysoké na strojárně nás učí, aby to vydrželo těsně nad požadavek zákazníka. Pokud je požadavek zákazníka na ložisko 10000h a navrhnete to na 12000 hodin, už dostanete horší známku, protože jste to předimenzovali a lze to udělat levněji. Takže pokud chce člověk za 1, musí navrhnout ložisko, aby vydrželo třeba 10500 ;) A to není jen o ložiskách, ale o všem.
S tím návrhem vás musím trochu zklamat. Tak dobrý to není, je to horší. Pokud je požadavek v rámci záruční životnosti 10000h na ložisko, tak se navrhne na 8000 h, což znamená že se ušetří na všech, to je podstatné v největší statistické skupině ušetřit - na všech kusech. Nakonec výrobky mají svuj život poměrně pestrý, takže část nám vypadane z problému tím, že ikdyž bylo plánováno 10tis hodin, v rámci svého životní cyklu nenajedou ani 8, další část nějakým zázrakem dožije i těch 10 a nějaká část prostě někde mezi 8 a 10 umře, z té části se naštěstí podaří velký objem reklamaci neuznat z nějakého jiného důvodu, nebo to prostě majitel vzdá a k reklamaci nedojde, zbývá poslední avšak nakonec poměrně malá část celku, kterou je třeba reklamačně řešit. Podstatné je že jme jako výrobci ušetřili na všech kusech, a řešíme průser na malém procentu.

Jedna slavná korejská automobilka zavedla 7 let záruky na své vozy a slyšel jsem názor, jak musí být teda ty vozy kvalitní. To je bohužel přesně naopak, ta záruka je tam místo té kvality, v podstatě přiznávaj, že je to šmejd, ale že se toho nemusíš bát, protože ti s těma průserama pomůžou... Maj to spočtený a přesně si dokážou zjisti, že když udělaj mizernější součástku a ušetřej pár eur na každém autě, že pak klidně můžou na pár procentech aut tu součástku měnit v rámci záruky, bohužel jsou ekonomicky na tom lépe, než kdyby ty součástky vydržely všem...
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#285 Příspěvek od Rover » 25 lis 2018 21:01

Manželka kupovala v roce 2014 auto od té zmiňované korejské automobilky co dělá auta na Slovensku a za ty 4 roky najela 460 000km. Auto je v podstatě bezúdržbové a bezporuchové, pravda ve 430 000km odešel alternátor. Jinak jen oleje, filtry, dvakrát desticky, jednou kotouče, třeba spojka je pořád původní. Myslel jsem si že to to bude nějaký krám, ale to auto je neuvěřitelný držák. Na základě vlastních zkušeností musím říct, že to jsou jen kecy co píše Hanys. Auto je Ceed 1.4 benzín, dlouhodobá spotřeba 5.7, auto jezdí cestou necestou po stájích po celé ČR. Nikdy bych neřekl že se budu zastávat korejce, ale prostě to tak je. Sorry za off topic.
Country boy...

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#286 Příspěvek od Maxsel » 25 lis 2018 21:44

Mám od kamaráda také zkušenost s e Ceed 1.4. Není na tom sice tak dobře (dělali mu přeskočený řetěz), ale v záruce mu např. nastříkali páté dveře, které byli evidentně poťukané uživatelem, a nebo vyměnili brzdový pedál i s válcem, protože se mu nelíbilo, že pedál povrzával. A 14 dní před koncem sedmileté záruky mu udělali velký servis se všema výměnama, aby to nemusel po skončení záruky platit...

A já si pro změnu po páté pořídil TDV6... :think
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#287 Příspěvek od Rennie » 25 lis 2018 22:02

My mame na firme taky Ceed v benu. Kolega si jej jen chválí. Co vidim ja tak rozhodne nehnije jako octavia tour co mam ja a to je mladsi a ma mene najeto jak ceed

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
jbizik
Příspěvky: 1863
Registrován: 19 zář 2013 00:53
tel.: +421907325338
auto: D1 200tdi, L322 m62
Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#288 Příspěvek od jbizik » 25 lis 2018 22:09

Pracujem v Kii na motorarni....podla mna sa tam vsetko robi na 110%....kontrola na kontrole a ešte potom tretia kontrola. Korejci si na tom strasne potrpia...niekedy mam z toho nervy.....za mna su to vysokokvalitne auticka!!!! ..... o com hovoria aj statistiky renomovanych automagazinov roznych testov.
PS: sorry za offtopic :Sorry:
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6482
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#289 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 25 lis 2018 22:20

No nám teda v kie ve 40 000 delali hlavu motoru. To auto bylo v ramci asisitence v prvnich 50 tis na odtahovce nekolikrat. Jinak ten tlak na to udelat soucastku o euro levneji jsem zazil konkretne v koncernu, to neznamená, že by se nedupalo po dodavatelích jak to jen jde - naopak, a že by se nekontrolovala montáž atd, ale návrhově jsou ty součástky leckdy ne na hraně, ale pod hranou. když se ruzne spoje navrhnou třeba bez těsnění, tak se musí dupat na dodavatele kvuli přísnejm tolerancím a kontrolovat montáž, ale ten návrh je prostě zaměřenej na to třeba vynechat O kroužek, protože klesá počet dílů, sestavy jsou jednudušší, atd... Kolega měl úkol na rok, vymyslet jak věc která byla ze tří dílů plast, guma, plast udělat věc, která bude jen ze dvou dílů - tak vypadá výzkumný úkol, ne že by se vzala věc, která nefunguje a vymýšlelo by se, jak ji vylepšit, ale veme se věc, která funguje a vymýšlí se, jak ji o.ebat...

sorry za offtopic, stejně je to vlákno stesků, tak já jdu plevelit jinam.
Naposledy upravil(a) Hanys_a_Kaca dne 25 lis 2018 22:33, celkem upraveno 1 x.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#290 Příspěvek od Acon » 25 lis 2018 22:32

Toto vlákno nie je o korejcoch no mbe na služobnej Kii 1,4 benz kľakol motor v 110000km pre roztrhnutu rozvodovu reťaz. Auto v záruke, mechanik len poznamenal že ďalšia. Skrátka nič prekvapujuce.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

marianh
Příspěvky: 403
Registrován: 06 zář 2016 07:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#291 Příspěvek od marianh » 25 lis 2018 23:01

No, suciastky budu poddimenzovane tak u korejca ako aj u LR.
Len korejec to vyraba pre masy a da na to 7r zaruky a LR pre bohatych ktori si to mozu zaplatit a zaruku da 2 roky :)

Uživatelský avatar
victom
Příspěvky: 539
Registrován: 07 bře 2016 21:41
tel.: 00421905467739
auto: Defender puma 110 SW
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#292 Příspěvek od victom » 26 lis 2018 19:40

Tak sa pridám aj ja do štatistík☹️. Auto D3, 365tis. motor tdv6 2,7L vraj 80tis. po výmene ??? a zrazu pri Bratislave ťuk,ťuk... kto je? Valec, ahoj ja som ventyl. A už sú kámoši.

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 422
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: D Trojka
Bydliště: Olomouc

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#293 Příspěvek od Dobrák » 26 lis 2018 20:25

Týjo, tak to je pech :-( :-( To jsem si myslel ,že když už přesáhnu 320tkm tak že se jedná o dobrej kus a vydrží věčnost :tmi :tmi .

Uživatelský avatar
kodl80
Příspěvky: 964
Registrován: 15 črc 2013 22:15
tel.: 722948212
auto: Def a RR L322 4,4 V8
Bydliště: Liberecky kraj

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#294 Příspěvek od kodl80 » 26 lis 2018 21:11

Svata pravda.... Teda bohuzel, ale je to tak
Hanys_a_Kaca píše: 25 lis 2018 22:20 No nám teda v kie ve 40 000 delali hlavu motoru. To auto bylo v ramci asisitence v prvnich 50 tis na odtahovce nekolikrat. Jinak ten tlak na to udelat soucastku o euro levneji jsem zazil konkretne v koncernu, to neznamená, že by se nedupalo po dodavatelích jak to jen jde - naopak, a že by se nekontrolovala montáž atd, ale návrhově jsou ty součástky leckdy ne na hraně, ale pod hranou. když se ruzne spoje navrhnou třeba bez těsnění, tak se musí dupat na dodavatele kvuli přísnejm tolerancím a kontrolovat montáž, ale ten návrh je prostě zaměřenej na to třeba vynechat O kroužek, protože klesá počet dílů, sestavy jsou jednudušší, atd... Kolega měl úkol na rok, vymyslet jak věc která byla ze tří dílů plast, guma, plast udělat věc, která bude jen ze dvou dílů - tak vypadá výzkumný úkol, ne že by se vzala věc, která nefunguje a vymýšlelo by se, jak ji vylepšit, ale veme se věc, která funguje a vymýšlí se, jak ji o.ebat...

sorry za offtopic, stejně je to vlákno stesků, tak já jdu plevelit jinam.
Doma je: LR Defender 110 300tdi / RR L322 4.4 V8
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#295 Příspěvek od Badus » 26 lis 2018 22:52

Dobrák píše:Týjo, tak to je pech :-( :-( To jsem si myslel ,že když už přesáhnu 320tkm tak že se jedná o dobrej kus a vydrží věčnost :tmi :tmi .
Vsak victomuv taky stastne nepresahl 320tis... v cca 270tis mel menenej motor. ;) takze ver dal tomu, ze mas dobrej kus ;)
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1805
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#296 Příspěvek od DjALF » 27 lis 2018 09:23

Kurde takový hezký auta to jsou ty D3/4 a takovej hroznej sráč pod kapotou :whew
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3310
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#297 Příspěvek od gibson » 27 lis 2018 09:27

DjALF píše: 27 lis 2018 09:23 Kurde takový hezký auta to jsou ty D3/4 a takovej hroznej sráč pod kapotou :whew
svata pravda... :cry: :cry: :cry:
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1805
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#298 Příspěvek od DjALF » 27 lis 2018 10:16

gibson píše: 27 lis 2018 09:27
DjALF píše: 27 lis 2018 09:23 Kurde takový hezký auta to jsou ty D3/4 a takovej hroznej sráč pod kapotou :whew
svata pravda... :cry: :cry: :cry:
Několikrát jsem měl takový to nutkání, že bych prodal Toyotu a jezdil zase v nějakým oválu."ty tvary Discovery D1,2,3 jsou prostě paráda" Ale vždycky si vzpomenu na rozhovory s Eliottem a LandJirkou kdy jsem sondoval o těchto 2,7 motorech a jsem rád, že jezdím Toy. Sic měla své mouchy,ale za ty roky co ji mám byli asi jen 3 vrtochy :Pohoda: jinak samo že pravidelný servis. To, už bych asi raději zpět D1 :yes
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

marianh
Příspěvky: 403
Registrován: 06 zář 2016 07:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#299 Příspěvek od marianh » 27 lis 2018 10:19

DjALF píše: 27 lis 2018 09:23 Kurde takový hezký auta to jsou ty D3/4 a takovej hroznej sráč pod kapotou :whew
Tak tak :(

Na tu moju mam stale vyhodeny inzerat na predaj. Len cena je taka ze to nikto nekupi lebo aj tak neviem cim by som ju nahradil...
Ale po kazdom takomto prispevku o dalsom motore ide cena o kusok dole k "predajnejsim" hodnotam.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#300 Příspěvek od Neklan » 28 lis 2018 00:29

No ono je to žel tak jako dneska se vším. Záleží na kusu a mnoha okolnostech. Chápu, že TDV6/SDV6 asi nenajede půl mega v mílích jako 300tdi, ale to asi dneska nic. Mojí první 2,7TDV6 jsem potkal v servisu už asi s x-tým majitelem a ztrácela se voda. Mělo to najeto 349 tisíc km. Když to bylo nové, každou chvíli to napsalo nějakou poplašnou zprávu, dost často se zablokovalo rádio, což vyžadovalo odpojení a znovu připojení baterky, ale nikdy se to netýkalo motoru. Druhá byla čtyřka 3,0SDV6 (244k) a po 200 tisících neměla na celém autě jedinou poruchu. Teď mám na další čtyřce (3,0SDV6 256k) najeto 86 tisíc a pouzdra předních spodních ramen jsou už uvolněná (řeším na záruku), ale motor je OK. Na rozdíl od všech ostatních LR nikde neteče a hlavně to jede, tedy zatím...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Odpovědět