Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
wittmann19
Příspěvky: 87
Registrován: 08 lis 2014 20:34
tel.: 778546716
auto: Discovery 2

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#241 Příspěvek od wittmann19 » 27 dub 2018 21:43

Díky, kouknu tedy na fatální závady 4.4 v8 nebot jsem byl od 2,7 odrazen , a nebo pujdu zpět na ARO 24.. , tam stačí velké kladivo a klíč 13-17 a každý den utahovat.... :rofl ,

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 737
Registrován: 25 zář 2009 20:45
tel.: 601322634
auto: Def 90 Puma, RRE
Bydliště: Náchod

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#242 Příspěvek od NOTIX » 28 dub 2018 07:48

wittmann19 píše: 27 dub 2018 21:43 ARO 24.. , tam stačí velké kladivo a klíč 13-17 a každý den utahovat.... :rofl ,
:yes to znam :mrgreen:
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

lenham3
Příspěvky: 457
Registrován: 19 led 2010 21:08
Bydliště: Zlin/Uherske hradiste

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#243 Příspěvek od lenham3 » 28 dub 2018 10:17

eliott píše: 27 dub 2018 21:06
wittmann19 píše: 27 dub 2018 19:06 takový co se nekroutí a neumírá klikovka ??? :blush
Ne, takový co nepasuje do LR
Co mlžiš ,že maji jiny blok a do LR nepasuji ,jen se musi přeskladat nejake dily z puvodniho třeba vana ......jinak je to stejne
a motory z jaguaru nejsou tak utahane protože jag ma o tunu min :hmm:

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#244 Příspěvek od eliott » 28 dub 2018 12:09

Osobáky mají jiný blok, nevím jistě jestli JAG, ale Peugeot určitě. Nemám potřebu mlžit, je to prostě jeden z nejhorších motorů na světě...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

wittmann19
Příspěvky: 87
Registrován: 08 lis 2014 20:34
tel.: 778546716
auto: Discovery 2

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#245 Příspěvek od wittmann19 » 28 dub 2018 12:55

a s jakým motorem si mám D 3 koupit ? :Ja blb: Mám tam namontovat motor z UAZe ? :D

marianh
Příspěvky: 401
Registrován: 06 zář 2016 07:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#246 Příspěvek od marianh » 28 dub 2018 13:08

Keby som kupoval D3 znova (tj keby sa ta co mam predala za dobru cenu) tak by som skusil zohnat benzin a urobil z toho cisto vikend auto, kde ma spotreba moc netrapi.

Uživatelský avatar
Dex
Příspěvky: 900
Registrován: 17 led 2012 16:33
tel.: +420606945930
auto: D2,D3,S3,RRC
Bydliště: Ostrava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#247 Příspěvek od Dex » 28 dub 2018 16:16

Jsou D3 co najedou 150 a vysypou se a jsou takové co najedou 400 a porad jedou i s původním motorem. To je asi souhra štěstí a rozumu kdy tomu majitel mění olej co 10tkm a neleje do toho 5w-30 ale polosynt. a umí se k tomu chovat.


Zrovna nedavno mi volal zákazník co si koupil D3 nebo D4 za 350tis a najel stim 5tkm a padl mu motor. To ty náklady na kilometr trošku naskočí :D

Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk


Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#248 Příspěvek od Badus » 28 dub 2018 19:56

eliott píše: Nemám potřebu mlžit, je to prostě jeden z nejhorších motorů na světě...
Proto mi absolutne nejde do hlavy, proc s tim motorem dal pokracuji a cpou ho i do D5. Obrázek

A predpokladam teda i do RR Sport?
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#249 Příspěvek od Rennie » 28 dub 2018 20:05

Badus píše:
eliott píše: Nemám potřebu mlžit, je to prostě jeden z nejhorších motorů na světě...
Proto mi absolutne nejde do hlavy, proc s tim motorem dal pokracuji a cpou ho i do D5. Obrázek

A predpokladam teda i do RR Sport?
Co na tom nechápeš? Taková je dnesni konzumni doba a vyrobci staci kdyz to vydrzi záruku

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#250 Příspěvek od Badus » 28 dub 2018 20:10

Asi mas recht. Vyvoj davno zaplacenej, lidi to kupujou a asi se jich za tu zaruku zas tolik nepodela...
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#251 Příspěvek od Rennie » 28 dub 2018 20:13

Presne tak. To ze tady dost lidi vcetne me kupuji stary povozy je jejich boj. Ale po me zkusenosti z CRD v Jeepu uz mi nafta nesmi do baraku krome služebního vozu .o))
Stejne tak je to s nahradnimi dily ktery maji mensi životnost a ochranou kastle proti korozi s tim si taky vyrobci moc nelamou hlavu. Ale preci nikdo nechce aby jeho vyrobek vydrzel 20 let a vice
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk


LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

wittmann19
Příspěvky: 87
Registrován: 08 lis 2014 20:34
tel.: 778546716
auto: Discovery 2

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#252 Příspěvek od wittmann19 » 28 dub 2018 21:12

pokud bude cena nového povozu rovnající se tomu ojetému, koupím si ho i z elektrickým pohonem, ale žijeme někde jinde , musíme řešit fatální zrady našich výrobců kteří dělají takzvané kurvítka aby jsme jen platily a platily a kupovaly a kupovaly..nové díly a nejlépe nová auta co se budou zase jen kurv....

lenham3
Příspěvky: 457
Registrován: 19 led 2010 21:08
Bydliště: Zlin/Uherske hradiste

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#253 Příspěvek od lenham3 » 28 dub 2018 22:15

eliott píše: 28 dub 2018 12:09 Osobáky mají jiný blok, nevím jistě jestli JAG, ale Peugeot určitě. Nemám potřebu mlžit, je to prostě jeden z nejhorších motorů na světě...
JAG ma blok stejny jedine z ceho nepasuje je peugeot a citroen delas LR tak to dobře viš :shake

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#254 Příspěvek od eliott » 28 dub 2018 22:55

lenham3 píše: 28 dub 2018 22:15
eliott píše: 28 dub 2018 12:09 Osobáky mají jiný blok, nevím jistě jestli JAG, ale Peugeot určitě. Nemám potřebu mlžit, je to prostě jeden z nejhorších motorů na světě...
JAG ma blok stejny jedine z ceho nepasuje je peugeot a citroen delas LR tak to dobře viš :shake
Dělám LR, správně, ne JAGy, takže to dobře nevím...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#255 Příspěvek od Lukasino » 29 dub 2018 10:07

A určitě to z Peugeotu nepasuje? Mám pocit, že tu někdo psal, že si kvůli své d3 koupil 607 a bral si motor...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#256 Příspěvek od eliott » 29 dub 2018 10:09

Lukasino píše: 29 dub 2018 10:07 A určitě to z Peugeotu nepasuje? Mám pocit, že tu někdo psal, že si kvůli své d3 koupil 607 a bral si motor...
Nepasuje, měl jsem ho, použili se jen střeva a stejně to po 10 000 km padlo.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
petr štrof
Příspěvky: 897
Registrován: 29 dub 2010 21:00
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#257 Příspěvek od petr štrof » 29 dub 2018 19:14

úplně bych ty D3 s 2,7 nedémonizoval
moje D3 manuál nákup 2010 s 85 teď 2018 315 tis , jezdím s ní pouze já olej 5w30 každých 20 tis často v zápřahu ,
od ledna mám trošku větší kárku , původní spojka , dálnice do 130 pak to akorát žere.
Závažné problémy O !
Možná mám štěstí , ale je to spíš o servisu a používání
IMG_20180410_101610.jpg

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 422
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: D Trojka
Bydliště: Olomouc

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#258 Příspěvek od Dobrák » 29 dub 2018 21:57

možná se už někdo ptal, ale zdá se mi to, nebo víc vydržej D3 s manualem?

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 737
Registrován: 25 zář 2009 20:45
tel.: 601322634
auto: Def 90 Puma, RRE
Bydliště: Náchod

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#259 Příspěvek od NOTIX » 30 dub 2018 11:35

To je dano pomerem, kde na 10 automatu je jeden manual :mrgreen:
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#260 Příspěvek od Maxsel » 30 dub 2018 16:25

To jsou všechno takové povídačky. Zrovna v ČR se prodávalo manuálů poměrně dost, protože automatů v roce 2005 lidi ještě báli a navíc byli dražší (ostatně např. i Evoqů a Free2 také jezdí nepochopitelně hodně s manuálem). Navíc osobně o nikom, komu praskla kila v manuálu nevím a ani tady jsem o nikom nečetl.

Celkově se ten motor skoro démonizuje, protože ho hodnotí víc těch, co ho nikdy neměli, než těch co je používají. Některé roky mají být údajně spolehlivější. Jinde jsem četl, že v RRS kliky nepraskali (tady zrovna jeden už dlouho je). Někde se zase uvádí, že některé série motorů jsou Jag, některé od PSA. Možná něco z toho platí, ale krom "jedna paní povídala" jsem to nikde nevyčetl. Motor se po nějakých obměnách používá dodnes a počet prasklých se přes nárůst výkonu až na 300 koní výrazně snížil (resp. jsem snad ani neslyšel, že by někomu praskali v nových modelech), takže bych se přikláněl spíše k tomu, že výrobce v té době něco podcenil a řešení nepřišlo hned. Samostatná kapitola jsou pak také experimenty s oleji, o kterých se dá dočíst i tady na fóru. Všechny jsou zaručené, ale ne ty doporučené výrobcem. Nebo tak populární čipování. Tři motory z pěti, se kterými mám osobní zkušenost, byli načipované a z toho jeden tak blbě, že houpání v tahu bylo slyšitelné i uchem.

Netvrdím, že to je nějaký extra motor, ale... je to jako se vším dnes a hlavně to jinde není jiné...
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Odpovědět