Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#161 Příspěvek od Kokesek » 27 kvě 2017 14:38

Tady je složení oceli original kliky pro tdv6. Sice tam není uhlík, ale ostatni prvky jsou. Ja se v železe moc nevyznam, ale prej to je dost obyčejné...
Přílohy
IMG_0398.JPG
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Ominub
Příspěvky: 74
Registrován: 23 úno 2015 11:29
auto: Discovery 3 2.7 V6 t

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#162 Příspěvek od Ominub » 04 čer 2017 10:48

Tak jsem asi další, zatím úplně nepotvrzeno ,ael podle mě je to jasné. http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =6&t=33177

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#163 Příspěvek od Mirko » 08 srp 2017 12:12

Do statistiky nepřispěju, spíš do těch nekonečných debat, ale přesto:
Když jsem se se svým 25 let starým Classicem vracel minulý týden 1000 km z Itálie, tak jsem v odstavném pruhu viděl po cestě 2krát D3 s otevřenou haubnou. Ve stejný den jsem viděl v Bologni vystaveného nového Velara, který se mi na fotkách velmi líbil, ale v reálu mě moc nedostal. Takže celkově ve spojení s tím, že kamáradova 2007 L322 stávkuje, druhého kamárada L322 z roku 2012 vyhazuje olej tak, že po zastavení se z ní kouří a třetí naše starší L322 vybíjí baterky dle libosti, jsem tak nějak musel revidovat můj názor na směrování značky jako takové.
Vzpomínal jsem na verdikt TopGearu, že nejnespolehlivější auto všech dob je nespolehlivějším. Tím to nechci zakřiknout, ale raději se asi budu nadále předvídatelně prát se svým staroušem, který všema věcma na dovolenou nebyl zdaleka zaskládaný, jel konstantně 140, klimatizoval, sympaticky chlastá stejně jako majitelé a když s ním někam přijedete, tak nezřídka uvidíte "thumbs up".

Mira 101
Příspěvky: 1279
Registrován: 17 čer 2013 23:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Morava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#164 Příspěvek od Mira 101 » 08 srp 2017 23:07

No,
je to smutny,ale už jsem se taky rozhodl že nechám jedno auto v rodině před rokem výroby 1997,aby aspoň něco jelo... :wink: ,
Mira

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#165 Příspěvek od Maxsel » 20 srp 2017 13:06

Kamrádovi řidič před cca 14 dny uvařil D3 při tažení plaťáku s autem. A klikovka to přežila!
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Wiki
Příspěvky: 512
Registrován: 18 čer 2016 07:34

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#166 Příspěvek od Wiki » 29 zář 2017 13:25

tak jsem to prošel letem světem, :time jestli praská na stejným místě, to viděl na nějaký chybě pri opracování kliky ,- / zkouknout a porovnat jaký je tam vlastně vybroušený radius na vobouch koncich plochy !/

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#167 Příspěvek od Lukasino » 24 říj 2017 16:20

Dotaz na znalejší, tyhle motory najdu i v Jaguáru, nebo je to shoda obsahu? Myslím tím poslední S-Type, XJ a XFka... koukal jsem, že to má dvě turba, ale spodek bude asi stejný, co?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#168 Příspěvek od Kokesek » 24 říj 2017 19:31

Ano je to uplne ten samej kus a dve turba ma 3.0 vzdycky. pouze 2,7 ma jedno turbo.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#169 Příspěvek od Lukasino » 24 říj 2017 19:46

Děkuji :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#170 Příspěvek od Maxsel » 24 říj 2017 20:19

Myslím, že v některých autech byla i 2.7 se dvěma turby: https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#171 Příspěvek od Kokesek » 25 říj 2017 07:26

Maxsel píše:Myslím, že v některých autech byla i 2.7 se dvěma turby: https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17
Ja tam nic o turbech nenasel.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#172 Příspěvek od xxx » 25 říj 2017 07:48

Maxsel píše: 24 říj 2017 20:19 Myslím, že v některých autech byla i 2.7 se dvěma turby: https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17
taky to slyším poprvé a v odkazu nic o tom není

edit: jestli si to nepleteš s tím, že do prvních D4 se ještě 2.7 TDV6 dávaly, ale motor je stejný,jako v D3
Naposledy upravil(a) xxx dne 25 říj 2017 08:13, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#173 Příspěvek od Lukasino » 25 říj 2017 08:11

V odkazu je u 2.7:
"Aspiration
Single turbocharger or twin-turbochargers with air-to-air intercooler, electronically actuated variable geometry with transient over-boost capability, port deactivation system"

Ono se to dá najít i v inzerátu, ale může to být samozřejmě chyba... https://www.sauto.cz/osobni/detail/jagu ... oFrom=list

Každopádně to nic nemění na tom, že spodek je stejný :?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#174 Příspěvek od Kokesek » 25 říj 2017 10:49

Spodek neni stejny. Nejde zamenit. Ma jinou kliku. Jiny zdvih. V inzeratu muze byt chyba pokud se nejedna o 3.0 pak ma jedno turbo. 2,7 se hlavne zadiraji. Ale 3,0 hlavne praskaji na klice. Tohle plati u land roveru. Jagy neznam a je mozne je se tam treba davala verze biturba na 2,7.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#175 Příspěvek od Lukasino » 25 říj 2017 10:55

Možná blbě položená otázka, spíš mi šlo o to, jestli ty motory jsou stejně poruchové, než že bych to chtěl zaměňovat :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#176 Příspěvek od Kokesek » 25 říj 2017 10:57

Jsou to uplne stejni sraci... resp 3,0 ma lepsi vykon a emise. 2,7 trosku vice vydrz. Ale co znamena trosku vice kdyz jezdis s jistotou ze stejne padne :mrgreen:
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#177 Příspěvek od Maxsel » 26 říj 2017 23:54

xxx píše: 25 říj 2017 07:48
Maxsel píše: 24 říj 2017 20:19 Myslím, že v některých autech byla i 2.7 se dvěma turby: https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17
taky to slyším poprvé a v odkazu nic o tom není

edit: jestli si to nepleteš s tím, že do prvních D4 se ještě 2.7 TDV6 dávaly, ale motor je stejný,jako v D3
Je to uvedené u 2.7D/TDV6/HDi v odstavci Aspiration. V Jaguárech a myslím, že i v Peugeotech 607 byla ta 2.7 se dvěma turby. Má jinou vanu a je trochu jinak ověšený, je to ten samý motor.
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#178 Příspěvek od Neklan » 27 říj 2017 14:38

2,7 s jedním turbem byl jenom v LR. Jaguar, Pažout 607 i Citrón C6 měly 2,7 vždy se dvěma turby.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 423
Registrován: 12 čer 2013 14:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#179 Příspěvek od DiscoDrak » 11 lis 2017 22:45

Nazdar pánové.
Toto vlákno je super a díky zakladateli vlákna. Je celkem přirozené, že negativní zprávy zanechávají hlubší rýhu než ty pozitivní (podívejte se na Novu...) tak jsem si dal tu práci, prošel celé vlákno a dal to do Excelu. Zanedbal jsem fota od Elliota kde nebylo napsáno čí je to motor a kolik měl najeto, jinak je to tam snad vše. Pokud uvidíte ve statistice, nebo v datech nějakou chybu, tak mi dejte vědět.

PROSBA: ti kdo jsou ve statistice - můžete mi prosím dopsat ty dvě kolonky - tedy jestli auto jezdilo/jezdí více než 50% na dálnicích a jestli více než z 50% tahá těžký vlek (tech 50% berte s rezervou - prostě pokud je to velmi významné). Jsou to dva faktory, které jsem vypozoroval, že fatální chybě napomáhají. Dalším faktorem je pravá noha = full gas.

Asi to pište do SZ, páč by to zahnojilo vlákno.

Závěry nechám na každém z vás:
Statistika 11.11.2017.JPG
Statistika 11.11.2017.JPG (40.57 KiB) Zobrazeno 6603 x
Data 11.11.2017.JPG
Naposledy upravil(a) DiscoDrak dne 11 lis 2017 23:02, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 423
Registrován: 12 čer 2013 14:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#180 Příspěvek od DiscoDrak » 11 lis 2017 22:49

Jo a poslední 2 ve statistice jsem já a kámoš - nejsme popsáni ve vláknu. Jen pro pořádek...
Snad to celé pomůže trochu k objektivnímu náhledu...

Ottas

Odpovědět