Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
marwak
Příspěvky: 195
Registrován: pát led 08, 2016 12:44
auto: DIII 2.7 TDV6 SE
Bydliště: Hraběšice

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#181 Příspěvek od marwak » sob lis 11, 2017 22:56

To je super, tohle tomu přesně chybělo - nějaký přehled na závěr (resp. možná průběžně). Z těch čísel to najednou pocitově vypadá úplně jinak než jaký má člověk dojem při čtení některých vláken tady. Díky za to! Jen taková drobnost - máš tam přehozené popisky u D3 a D4 (nad pruhy s počty odpovědí), což je trochu matoucí ;) Další požadované pošlu do SZ.
DIII 2.7 TDV6 SE-2007

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 148
Registrován: stř čer 12, 2013 13:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#182 Příspěvek od DiscoDrak » sob lis 11, 2017 23:03

marwak píše:
sob lis 11, 2017 22:56
To je super, tohle tomu přesně chybělo - nějaký přehled na závěr (resp. možná průběžně). Z těch čísel to najednou pocitově vypadá úplně jinak než jaký má člověk dojem při čtení některých vláken tady. Díky za to! Jen taková drobnost - máš tam přehozené popisky u D3 a D4 (nad pruhy s počty odpovědí), což je trochu matoucí ;) Další požadované pošlu do SZ.
Díkec za odhalení chyby - opraveno v původním příspěvku...
Nicméně data k D4 a RRS jsou nepočetná - chtělo by to více dat...

Uživatelský avatar
marwak
Příspěvky: 195
Registrován: pát led 08, 2016 12:44
auto: DIII 2.7 TDV6 SE
Bydliště: Hraběšice

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#183 Příspěvek od marwak » sob lis 11, 2017 23:06

To rozhodně ano, speciálně RR, ale i tak je to aspoň něco - třeba u D3 pokud zvážíme, kolik jich tak může po republice jezdit, tak to je zajímavá informace.
DIII 2.7 TDV6 SE-2007

Petro
Příspěvky: 196
Registrován: úte dub 02, 2013 23:36
auto: Disco II
Bydliště: Vysoka,, Slovensko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#184 Příspěvek od Petro » ned lis 12, 2017 08:14

nepokladam sa za odbornika ale skuste si tu tabulku porovnat so statistikou fatalnych zavad na D300 a pidajte aj TD5 kludne dokopy, potom ta tabulka vyzera menej optimisticky :grin: a to tie auta uz dnes maju povacsinou aj dvojnasobny najazd a 3. ci 4. majitela v poradi.

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 4898
Registrován: úte říj 10, 2006 14:56
tel.: 736173373
Bydliště: Pod Kumburkem

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#185 Příspěvek od Rover » ned lis 12, 2017 09:22

Přesně, takto fatální závady se u 200/300Tdi vůbec nevyskytovaly, u TD5 v podstatě taky ne, snad jen praskající kliky u prvních dieselů LR 2,25 s třikrát uloženou klikou v šedesátých.letech, ale ani tam to nebylo tak hrozný.
... redneck...

marianh
Příspěvky: 261
Registrován: úte zář 06, 2016 06:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#186 Příspěvek od marianh » ned lis 12, 2017 09:26

Tak ta statistika vyzera velmi zle aj bez porovnania so starsimi modelmi.
Skoro 20% je vela.

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3015
Registrován: ned zář 23, 2007 18:49
Bydliště: Highland

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#187 Příspěvek od Maxsel » ned lis 12, 2017 10:15

U ně momentálně jiná D3 (původní už je pryč), 2005, 280 tis km, manuál, motor původní a tento týden mi utekla jedna D3 2006, manuál s nájezdem 480 tis také s původním motorem (11 let jezdila výhradně od autorizáku a krom motoru už tam byla polovina všech věcí vyměněných).
Naposledy upravil(a) Maxsel dne ned lis 12, 2017 12:02, celkem upraveno 1 x.
Range Rover Sport TDV6 2.7
Discovery III TDV6 2.7
Range Rover Vogue 4.2 Supercharged

https://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 148
Registrován: stř čer 12, 2013 13:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#188 Příspěvek od DiscoDrak » ned lis 12, 2017 10:29

Maxsel píše:
ned lis 12, 2017 10:15
U ně momentálně jiná D3 (původní už je pryč), 280 tis km, manuál, motor původní a tento týden mi utekla jedna s nájezdem 480 tis také s původním motorem (11 let jezdila výhradně od autorizáku a krom motoru už tam byla polovina všech věcí vyměněných).
Díky, přidám do statistiky. Ještě mi hoď rok výroby (klidně do SZ).
Ottas

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 148
Registrován: stř čer 12, 2013 13:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#189 Příspěvek od DiscoDrak » ned lis 12, 2017 10:35

Petro píše:
ned lis 12, 2017 08:14
nepokladam sa za odbornika ale skuste si tu tabulku porovnat so statistikou fatalnych zavad na D300 a pidajte aj TD5 kludne dokopy, potom ta tabulka vyzera menej optimisticky :grin: a to tie auta uz dnes maju povacsinou aj dvojnasobny najazd a 3. ci 4. majitela v poradi.
Pánové,
myslím, že tady nikdo neříká, že taková statistika je OK. Kvůli tomu, že se tyto motory "serou" je tu toto vlákno. Chtěl jsem zjistit aspoň trochu objektivní číslo. Pro mě je rozdíl mezi tvrzením "serou se všechny" a číslem 20%. Že je to stále moc velké číslo je celkem jasný...

Uživatelský avatar
Mike III
Příspěvky: 408
Registrován: úte črc 06, 2010 09:39
tel.: +420777251521
auto: DIII, L322
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#190 Příspěvek od Mike III » ned lis 12, 2017 10:38

já D3 - 290 000, 2007 bez fatálních závad

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 148
Registrován: stř čer 12, 2013 13:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#191 Příspěvek od DiscoDrak » ned lis 12, 2017 13:36

Mike III píše:
ned lis 12, 2017 10:38
já D3 - 290 000, 2007 bez fatálních závad
Díky, přidal jsem tě. Jak jsi na tom s taháním vleku a dálnicemi?

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 148
Registrován: stř čer 12, 2013 13:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#192 Příspěvek od DiscoDrak » ned lis 12, 2017 13:41

Po posledních updatech včera večer a dnes ráno:
Statistika 12.11.2017.JPG
Statistika 12.11.2017.JPG (39.93 KiB) Zobrazeno 1930 x
Pište i vy co máte D4 - tam je málo kousků...

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 2247
Registrován: pon črc 26, 2010 17:53
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#193 Příspěvek od Kokesek » úte pro 12, 2017 19:43

Zakaznik se Sportem 2009 3.0TDV6 najeto kolem 190tis praskla klika.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

romaneto
Příspěvky: 8
Registrován: úte dub 11, 2017 18:06
auto: diskovery3

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#194 Příspěvek od romaneto » sob pro 16, 2017 17:35

D3 rok 2008 najeto 200 000 bez fatálnich závad :rofl :rofl :rofl

Uživatelský avatar
unclerr
Příspěvky: 10
Registrován: sob bře 05, 2016 10:34
auto: D3, 2.7TDV6, 2008
Bydliště: JM

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#195 Příspěvek od unclerr » sob pro 16, 2017 18:21

D3 2008, 280000km, bez vážných závad :mrk

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2766
Registrován: stř lis 07, 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#196 Příspěvek od Neklan » sob pro 16, 2017 21:28

Doplňuji, že všechny 4 Disca, které jsem kdy měl, z nichž 3 byly se 6-ti válci, měly sice závěs, ale ten byl využit jenom párkrát na tažení lehkého dvoukoláku a jinak výhradně k montáži nosiče jízdních kol. Nemyslím si, že bych jezdil více než 50% po dálnici, každopádně naše D1 se dálnicí nazývat stejně nedá. Při poměrně častém předjíždění využívám na státovkách a okreskách akcelerace s pedálem na podlaze a většinu dovolených odjedu s využitím celé užitečné hmotnosti. Také doplňuji, že současná D4 (ročník 2016) má už najeto 49 tisíc a stále bez závad. Na rozdíl od veteránů každá Discovery u mě vždycky všechno oddřela a s některými jsem jezdil až 55 tisíc km ročně. Moje první Disco (D3) jsem kupoval úplně nové a u ostatních jsem buď znal předchozího majitele nebo aspoň kompletní servisní historii a žádnou jsem neprodával s více než 200 tisíci km na tachu. To jsou asi společně s častějším servisem a výměnou náplní, než je předepisováno, hlavními důvody motoricky bezproblémového provozu všech mých Discover. Podotýkám, že předchozí i současná D4 vynikají bezzávadovým provozem i co se ostatních částí auta týká.

Měl jsem také jednu D2 s TD5, najezdil jsem s ní kolem 50-ti tisíc km za dva roky, prodával jsem ji 9 a půl roku starou s necelými 170-ti tisíci km na tachu a kromě nějakého toho přetěsňování jsem žádný motorický problém neřešil. Jinak musím říct, že 6-ti válce mi nikdy neukáply jedinou kapku oleje a to nejen z motoru. Nejstarší 6-ti válcové Disco jsem sice prodával jenom 5 a půl roku staré, ale zase 200 tisíc km není až tak úplně málo.
1979 S3 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8, 2016 Discovery 4 SDV6

Mira 101
Příspěvky: 875
Registrován: pon čer 17, 2013 22:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Olomoucko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#197 Příspěvek od Mira 101 » ned pro 17, 2017 00:29

Je to jednoduchy,při všech odlehčovacích konstrukčních chybách který Francouzký výrobce udělal,ten motor je schopný provozu,nejhorší věc kterou výrobce,možná dealeři spustili je výměna oleje po 40ti tisících km,kdo tohle dodržel,už nejezdí,kolega byl nedávno na školení na oleje,a 25 tis,je max co jakýkoli olej dokáže pojmout,navíc u dieslu,kdy chtě nechtě se ten olej mísí jak s naftou tak ze sazema,kdo pochopil a mění olej po max 15ti tis,má nájezd přes 300tis a jezdí,kdo uvěřil návodu,je v háji,je to žalovatelný,trestuhodný,a hlavně smutny u Land roveru.... :-(

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 639
Registrován: pát zář 25, 2009 19:45
tel.: mám
auto: D3 HSE, Def 90 Puma
Bydliště: Náchod

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#198 Příspěvek od NOTIX » ned pro 17, 2017 11:11

Kuciii proc porad povidate o francouzech kdyz motor je vyvinuty,vyrabeny Fordem! AJD-V6 a byl PSA pouzivan pod oznacenim DT17.
Jinak to mate taky napsany ve velkem technicaku v kolonce vyrobce motoru: Ford motor company.
Ale jinak na kvalite/nekvalite nc nemeni :ne
Ale naprosty souhlas s vymenou oleje. Ja menim po 6 az 7 tis. :mrgreen:
D III - pro radost a pro manželku ( to je vlastně obojí )
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
D4 - elektrická mladého
FABIA - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

marianh
Příspěvky: 261
Registrován: úte zář 06, 2016 06:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#199 Příspěvek od marianh » ned pro 17, 2017 11:14

To by som skrachoval.
Ale max interval (aj u predchadzajucich majitelov) bol 18.000, priemerne ca 15.000, u mna 12.000

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 1155
Registrován: pon bře 25, 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: D3 ex, D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#200 Příspěvek od xxx » ned pro 17, 2017 14:51

NOTIX píše:
ned pro 17, 2017 11:11
Kuciii proc porad povidate o francouzech kdyz motor je vyvinuty,vyrabeny Fordem! AJD-V6 a byl PSA pouzivan pod oznacenim DT17.
Jinak to mate taky napsany ve velkem technicaku v kolonce vyrobce motoru: Ford motor company.
Ale jinak na kvalite/nekvalite nc nemeni :ne
Ale naprosty souhlas s vymenou oleje. Ja menim po 6 az 7 tis. :mrgreen:
u D3 jsem měl výrobce motoru Land Rover, Gayton, VB
u D4 mám Ford Motor Comp.

Odpovědět