Stránka 21 z 62

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2019 22:16
od Lukasino
Už jsme fakt OT, ale když někdo začne srovnávat LR s Jeepem, tak si vždy vzpomenu na tohle video.

Jo možná je to nahrané, ale kdo by to řešil :mrgreen:


Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 led 2019 08:10
od romaneto
Není co dodat :Sorry: :Sorry: :Sorry:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 led 2019 15:04
od Mira 101
Jasný dukaz,máte nejlepčí auta na světě :muscle

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 led 2019 15:28
od pma1
pokud zrovna fungují :mrgreen:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 led 2019 15:45
od habakuk
Když o tom tak přemýšlím tak se po čr pohybuje 350 potencionálně nebezpečných kusů z toho mi vyplývá, že statisticky není moc šance, že to člověka potká dvakrát.

Druhý pohled kluci co dělají opravy tu mají potencionální trh 350ks x 250.000,-Kč oprava= 87,500.000,- Kč v obratu jen za tyto naftové V6.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 10 led 2019 17:25
od Franta D1
Tady jedno hezký skóre
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ne ... utobazaru/


citace z článku:

Land Rover Discovery velmi smutnou etapou, která nesmazatelně popsala toto SUV jako tragické auto

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 10 led 2019 17:37
od minerva
Je dobré mít trvale náhradní vůz k dispozici :grin: . No jo auto pro mudly. Zlatá D1... :grin:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 10 led 2019 19:03
od Alois
Franta D1 píše: 10 led 2019 17:25 Tady jedno hezký skóre
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ne ... utobazaru/


citace z článku:

Land Rover Discovery velmi smutnou etapou, která nesmazatelně popsala toto SUV jako tragické auto
Zrovna jsem koukal, jestli to tady někdo vložil... Pravděpodobně (není to tam takto rozlišené) LR D3 a D4 tam je 6x z 10 top míst. RR sport 2.7/3.0 je prodáno asi zanedbatelné množství kusů, když si příčku nezasloužilo. Na to už není co říct a o čem diskutovat. Je zvláštní že se výrobci daří ustát a neplatit náhrady. To je na soudní spor, minimálně pro ty pojišťovny které to hradí. Bylo by zajímavé zjistit, jestli tyto motory (typy aut) bude pojišťovna dál hradit a pojišťovat. Nevyznám se nějak zvlášť v pojišťovnictví, ale tipuji že výše pojistky bude šílená. Vycházím z poměru havárijí, podmínek pro havarijní pojistění vs cena pojistky (typ auta, kolikrát bourá vs cena opravy, věk majitele, město kde bydlí atd..)

Možná to bude mít jiný efekt a to ten, že prodeje LR v budoucnu budou špatné, nebo automobilka bude před krachem pokud se nevzpamatuje. Vím že se jedná o pozáruční servis, ale určitě si to pár majitlů nechavá déle než 2 roky a i v záruce se to kazilo, takže zákazníci si toho jsou vědomi. A nevěřím že nikomu nevadí, že s autem "nemůže jezdit po dálnici" a občas mu po cestě pod kapotou vybuchne bomba. Musí to být šílená rána.. Koupil jsem 2 nové BMW za posledních 7 let a několik zánovních Audi a MB, takže nějakou statistiku mám. Je to šílené, co je dnes možné aby se posralo do 70tis km, ale na D3 a D4 to nemá ani zdaleka.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 10 led 2019 19:08
od pojir
To nejsou nejcetnejsi, ale nejdrazsi jednotlive opravy, takze to, ze tam jsou jen Diskoteky a zadne RRS, bude spis dilem nahody.

A mimochodem co ten Jaguar tam - neni tak jen tak nahodou taky ten stejny agregat?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 10 led 2019 19:10
od Alois
Pojir: Aha... No, výsledek je ale stejný, toho co píšu..

Jj, s tím Jaguarem si to taky myslím 3.0.. Akorát cena opravy je nižší, protože se nemusí sundávat auto z podvozku :-)

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 10 led 2019 19:10
od habakuk
pojir píše:To nejsou nejcetnejsi, ale nejdrazsi jednotlive opravy, takze to, ze tam jsou jen Diskoteky a zadne RRS, bude spis dilem nahody.

A mimochodem co ten Jaguar tam - neni tak jen tak nahodou taky ten stejny agregat?
Jo stejné motor 3,0 i 2,7 se tam dával.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 10 led 2019 19:11
od Alois
Jj, to starší (první Xf) mělo taky 2.7, jako S-type. Akorát myslím biturbo, místo single jako v D3..

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 10 led 2019 19:12
od Alois
minerva píše: 10 led 2019 17:37 Je dobré mít trvale náhradní vůz k dispozici :grin: . No jo auto pro mudly. Zlatá D1... :grin:
A zlatá TD5. Čím dál víc začínám mít rád D2 facelift TD5 a Defender s tím stejným motorem :-) a to jsem to auto prodal... Po něčem takovém zase koukám a zvažuji přesně tyto dvě auta a pouze Td5, možná krásného Defa 300tdi.

Edit: Další vtip je, že si za to LR může samo 2x. Jelikož přístup k problému způsobem - zdražením polomotoru o cca 100% - pokud si dobře pamatuji, to asi není úplně rozumné. Možná tak krátkodobě..

Edit2: Koukám v tom článku i na VW T6... Mám dva Transportery T5ky obě kolem 200tis km najeto - jednu Long 1.9tdi 63kw a druhou 9 míst Bus 1.9tdi 77kw. Má to své chyby, ale i proti 1.9tdi T4 s tím je méně problému a jsou to držáci (znal jsem roky ve firmě 2ks T4ky a taková modla jaká se z toho dělá to zdaleka není - jedno jsem znal od novoty), takže T6 2.0tdi taky nikdy. Navíc tam nepadají jen ty vstřiky (palivová soustava - viz článek, tím jsou myšleny asi vstřiky), ale i celé motory.

Podobný průser jako tdv6 byl Transporter 2.5tdi, akorát druhý motor s opravou nestál takový randál..

A to mám jiné zážitky. Kupoval jsem nové BMW 320d F30 v roce 2012, 77tis jsem najel a 2015 prodal. V roce 2015 nové BMW 640xd grancoupe (euro 6 bez močoviny) aktuálně mám myslím 68tis km. Přikupoval jsem rok záruky - další už od 2018 nejde (den před koncem záruky - rozvodovka x-drive za 90tis) automobilka tu možnost přikoupit záruku u ojetin (vše co není úplně nové - tam to přikoupit myslím ještě jde) zrušila :mrgreen: proč asi. (Mimo CL/ML/w221 S500/w220 S320) jsem měl roky GL450 benzín x164, zůstalo v rodině takže vím kolik do něj padá, teď mám x166 GL350d bluetec (euro 6 močovina) 2012, nájezd 186tis km.. Audi R8 r-tronic 4.2 2007 68tis km.. 2x M3 e46 2001 manuál / a druhou smg najeto 146tis a 135tis km. To jsou jiné příběhy... Největší vtip je, jak ty 2015ky/2012ky stárnou na úroveň těch 18 letých M3jek, tady je jasně vidět kdy se dělaly kvalitní auta.

Kdyby někdy někdo chtěl něco z toho kupovat pro sebe a vědět co se kazí, ať se ozve po SZ :-)

Ostatní staré Bmw, Jaguáry a MB co mám a měl jsem, tam není co. Tam se po 20-30-40 letech věci kazí pouze stářím a korozí.

Každopádně na tdv6 D3 a 2.7/3.0 nemá asi nic.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 10 led 2019 19:57
od marianh
Alois píše: 10 led 2019 19:03 ... Bylo by zajímavé zjistit, jestli tyto motory (typy aut) bude pojišťovna dál hradit a pojišťovat.
Ked som si hladal predlzenu zaruku na D3, tak ma (po uvedeni modelu auta) jedna poistovna zrusila, ze dane auto nepoistuju...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 10 led 2019 20:00
od Alois
Věřím. A u nějaké jiné jsi to pojistil? Druhá otázka zní - je to auto pojistitelné a za kolik?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 10 led 2019 21:53
od Maxsel
Je fajn, kak jsi tady zase notuje parta těch, co ty motory nemají. Ta statistika bohužel neříká nic o spolehlivosti oproti jiným motorům. Říká pouze to že polomotor Tdv6 je pravděpodobně dražší, než nějaký jiný. A to víme i tak.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 10 led 2019 21:55
od marianh
Ano, mal som predlzenu zaruku ale iba hodne limitovanu na max. sumu jednej opravy (tusim EUR 2400). Ta poistovna co D3 odmietla mala vacsiu max sumu (cislo si uz nepamatam, ale uz by to dalo min 50% noveho polmotora).
Stalo to medzi 400-500 EUR rocne. Oplatilo sa mi to, poistovna zaplatila ca 2x viac nez ja im :)
Teraz uz je prilis stare takze predlzena zaruka uz nie je.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 10 led 2019 22:24
od pojir
Podle me ten seznam tech nejdrazsich pojistnych plneni vypovida hlavne o jedne veci - o tom, ze tyhle auta se vyplati opravit namisto likvidace i za hodne penez. Verim, ze opravy blizici se hodnote vozu resi "totalkou" a to se pak do tohoto seznamu nepromitne.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 10 led 2019 22:28
od Rennie
No ale zase povinko mam na D3 levnejsi nez na MB E

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk


Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 10 led 2019 22:28
od marianh
Neviem ako su riesene ine poistky/predlzene zaruky ale ta co som mal nemala nic ako totalku. Hodnota auta sa neriesila.
Proste bolo stanovene co je zahrnute v zaruke a aku cast opravy / aku max sumu zaplati poistovna. U mna to bolo 100% prace, 60% materialu a max 2400 EUR.