Baterky-zkušenosti, rady, výdrž.

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Romanos
Příspěvky: 97
Registrován: pon lis 09, 2015 20:22
tel.: 603753795
auto: Def 110
Bydliště: Praha 5

Re: Baterky-zkušenosti, rady, výdrž.

#121 Příspěvek od Romanos » úte pro 25, 2018 21:55

Za jízdy se dobíjí obě pokud napětí stoupne nad danou hranici po dobu myslím 10vteřin. Když auto stojí, tak se musí dobíjet každá baterie zvlášť. Tedy pokud není vypínačem sepnuté relé. Aspoň tak jsem to z návodu pochopil.
Přesné hodnoty jsou napsány na návodu cyrixu.

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 1442
Registrován: pát zář 20, 2013 11:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterky-zkušenosti, rady, výdrž.

#122 Příspěvek od pojir » úte pro 25, 2018 22:00

V navodu (anglickem, ale i v tom spatnem ceskem prekladu) pisou, ze kdyz se (napr. v kempu) pripoji sekundarni baterka k nabijecce, tak je to taky spoji a nabiji obe.
https://www.mulac.cz/userfiles/file/Man ... -FR-ES.pdf
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
Old Black
Příspěvky: 709
Registrován: sob čer 07, 2008 20:08
auto: SI, SIII, 110
Bydliště: Brno, Tetčice
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterky-zkušenosti, rady, výdrž.

#123 Příspěvek od Old Black » úte pro 25, 2018 22:45

Díky, takto jsem si to přál, to je ono!
Fotografie: http://oldblack.galerie.cz
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz

Uživatelský avatar
Old Black
Příspěvky: 709
Registrován: sob čer 07, 2008 20:08
auto: SI, SIII, 110
Bydliště: Brno, Tetčice
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterky-zkušenosti, rady, výdrž.

#124 Příspěvek od Old Black » čtv led 10, 2019 22:12

Něco mám špatně. Po týdnu nabíjení druhé baterky má hlavní 8,6 V, tak to do ní neprošlo sakra.
Fotografie: http://oldblack.galerie.cz
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz

Uživatelský avatar
hrochado
Příspěvky: 502
Registrován: čtv led 08, 2015 11:20
auto: D2 2003
Bydliště: Brno

Re: Baterky-zkušenosti, rady, výdrž.

#125 Příspěvek od hrochado » sob led 12, 2019 03:06

Cyrix funguje obousmerne, takze kdyz na primarni baterce stoupne napeti nad danou hranici, sepne a dobiji druhou - jizda. Ale i naopak, treba v kempu, kdyz mas na sekundarni baterku napojeny jeste solar a ona uz je plna, sepne a dobiji tu startovaci.
Pokud ti to nefunguje, tak je nekde chyba :(
2003 D2 TD5 – Offina nebo taky Mamuťátko
ex Free 2004 TD4 – Edoušek

Uživatelský avatar
Old Black
Příspěvky: 709
Registrován: sob čer 07, 2008 20:08
auto: SI, SIII, 110
Bydliště: Brno, Tetčice
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterky-zkušenosti, rady, výdrž.

#126 Příspěvek od Old Black » ned led 13, 2019 19:27

Budeme ji muset do jara najít.
Fotografie: http://oldblack.galerie.cz
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz

Rennie
Příspěvky: 1144
Registrován: sob led 21, 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 4,4, MB E 3,2i
Bydliště: Ostrava

Re: Baterky-zkušenosti, rady, výdrž.

#127 Příspěvek od Rennie » sob led 26, 2019 15:24

Snad se to hodí zde. Dotaz pokud někdo má dlouhodobější zkušenost s AGM baterií v D3.
Bude fungovat bez problémů?
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3221
Registrován: ned zář 23, 2007 18:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina

Re: Baterky-zkušenosti, rady, výdrž.

#128 Příspěvek od Maxsel » ned led 27, 2019 13:22

Měl jsem jí (Exide 95Ah) dva roky v RRS TDV6 2.7 a po prodeji jsem si jí přendal do D4 TDV6 3.0, kde zatím slouží třetí měsíc. Zatím o ní nemůžu říct nic špatnýho. Loni jak byli pár dní ty mrazy i pod -15°C, tak jsem byl na horách D3, co jsem měl dočasně a RRS stál. Po 14 dnech nastartoval naprosto v poho. Při běžném provozu jí denně trápím neustálým startováním a krátkými trasami (děti, kancl atd).
Discovery 4 TDV6 HSE
Range Rover 4.2 Supercharged

http://www.youtube.com/maxselcz

Rennie
Příspěvky: 1144
Registrován: sob led 21, 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 4,4, MB E 3,2i
Bydliště: Ostrava

Re: Baterky-zkušenosti, rady, výdrž.

#129 Příspěvek od Rennie » ned led 27, 2019 13:25

Maxsel píše:
ned led 27, 2019 13:22
Měl jsem jí (Exide 95Ah) dva roky v RRS TDV6 2.7 a po prodeji jsem si jí přendal do D4 TDV6 3.0, kde zatím slouží třetí měsíc. Zatím o ní nemůžu říct nic špatnýho. Loni jak byli pár dní ty mrazy i pod -15°C, tak jsem byl na horách D3, co jsem měl dočasně a RRS stál. Po 14 dnech nastartoval naprosto v poho. Při běžném provozu jí denně trápím neustálým startováním a krátkými trasami (děti, kancl atd).
Díky. Exide máme ve všech vozech tak půjdu do AGM
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006

Odpovědět