skrytý naviják na P38

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Balu1989
Příspěvky: 598
Registrován: 30 zář 2013 10:44
tel.: 725 594 313
auto: D4
Bydliště: Dobříčkov (Benešov)

skrytý naviják na P38

#1 Příspěvek od Balu1989 » 27 bře 2017 08:48

Ahoj

prosím o radu, jaký je rozdíl v přední části mezi P38 a D2? (chladičová stěna, rám a držáka nárazníku)

chtěl bych si namontit skrytý naviják, jako to mají d2, ale po předběžném přeměření, mi to úplně neštimuje.

úplně nejvíc nejlepší by bylo, kdyby se našla ochotná duše a montáž by udělala.

Díky moc

Honza
PER ASPERA AD ASTRA

P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: skrytý naviják na P38

#2 Příspěvek od teslo » 27 bře 2017 08:58

Balu1989 píše: 27 bře 2017 08:48 prosím o radu, jaký je rozdíl v přední části mezi P38 a D2? (chladičová stěna, rám a držáka nárazníku)
uplne odlisne
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Balu1989
Příspěvky: 598
Registrován: 30 zář 2013 10:44
tel.: 725 594 313
auto: D4
Bydliště: Dobříčkov (Benešov)

Re: skrytý naviják na P38

#3 Příspěvek od Balu1989 » 27 bře 2017 09:04

já jsem právě žil v domění, že se moc neliší, a samozřejmě jsem byl línej si to ověřit :angel :angel

no ale já něco vymyslím
PER ASPERA AD ASTRA

P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: skrytý naviják na P38

#4 Příspěvek od teslo » 27 bře 2017 09:38

S vymyslanim drzim palce. :-) Inspiracii je mnoho. Je to iba otazka vkusu, narokov, casu a penazi :) Ja som mal v plane povodne tiez "schovat" navijak do origo narazniku, ale bohuzial sa ukazalo, ze naraznik je velmi krehky (lame sa) - co je dost neziaduce. Som rad, ze som to zistil predtym, ako som pracne vyrobil nejaku konstruciu a potom dolamal naraznik okolo a cela pointa elegantnej skrytej montaze by bola v tahu.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Odpovědět