Motorizacie / rocniky RR

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
marianh
Příspěvky: 401
Registrován: 06 zář 2016 07:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Motorizacie / rocniky RR

#1 Příspěvek od marianh » 06 čer 2017 13:47

Pani, poprosim o radu.
Ktore motorizacie / rocniky RR (max do 2010) su "keepers" bez systematickych chyb ktore sa nedaju odstranit preventivnou udrzbou (viz TDV6 v Discovery)?

Necely rok jazdim na D3 a som spokojny ale riziko spojene s TDV6 mi kazi zazitok. Takze pripustam moznost vymeny za nieco ine.
Chcem auto ktore bude "keeper" a cloveku nebude luto dat peniaze do vylepseni.
Kedze vnutorny priestor (kufor) je jednym z najdolezitejsich kriterii tak okrem Discovery z LR zostava asi uz len Range. Sport verzie su male. Pre nas je aj D3 len tak tak. 3-4 ludia, 2 psy, nejake to naradie, veci na vikend, ..., a D3 je vzdy po strechu.
Cenovka niekde okolo 20.000 (rakuskych) toliarov znamena pri RR prinajlepsom nieco okolo 2008.
CO sa tyka servisu tak za akceptovatelne povazujem tak do EUR1000/rok.
(Discovery v benzine asi nie je riesenim, v Rakusku som benzin v inzercii este nikdy nevidel).
(z inych samozrejme Toyota, zvazujem aj pickupy, ale problemom su psy... v hardtope bez klimy by sa asi uvarili, ... )

Este doplnam otazku... ako je to s najazdenymi km.
Ake kilometre su este ok a kedy uz radsej nebrat (pri tychto rocnikoch)?
Clovek ma tendenciu hladat co najmenej najazdenych km ale ono to mozno nie je uplne spravne.
Ja dam tych 20.000/rok. Ak by to bol benzin tak menej, pretoze kratke trasy by som presadol do jedneho z "malych" aut (predsa len spotreba...).
Naposledy upravil(a) marianh dne 06 čer 2017 14:49, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 705
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: Motorizacie / rocniky RR

#2 Příspěvek od pooh » 06 čer 2017 14:29

Podla mna benzinove RR su celkom spolahlive, ja mam 4.2 Supercharged r.2007, a napriek vela km fici stale dobre. Pravda, vzdy dostal serviz co potreboval, ale nijak extra nebolo setrene. Proste sa s tym jazdilo, obcas aj mimo cesty. A ako pocujem aj inde, vraj fakt je spolahlive. Chvalia ho velmi aj v us kde je ich najviac a naozaj ich poznaju.


Sent from my Lenovo A5000 using Tapatalk

Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorizacie / rocniky RR

#3 Příspěvek od OC » 06 čer 2017 16:57

Už se to tu řešilo asi stokrát, pohledej forum pro podrobnosti. Celkem konsensus je asi zhruba takový, že

- BMW nic moc, problémy s chlazením, ale bývá levné. Dobře snese plyn;
- první rok Jaguára nic moc, motor sám OK, ale trochu se praly staré a nové systémy;
- od druhého roku dál oba Jaguáry (tedy atmo i S/C) OK, ale moc si nezorumějí s plynem.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

marianh
Příspěvky: 401
Registrován: 06 zář 2016 07:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Re: Motorizacie / rocniky RR

#4 Příspěvek od marianh » 06 čer 2017 17:03

Vdaka za suhrn. Forum sledujem uz rok, ale nejak som si neurobil uceleny obraz.
Nie je uplne jednoduche orientovat sa v jednotlivých rocnikoch ked "rovnake" auto je raz BMW, inokedy Jaguar, ...
A tiez mi nie je vzdy jasne co je nahodna porucha resp. nieco sposobene biednejsou udrzbou a co je systematicky problem, ...

Plyn riesit nebudem kedze auto bude musiet byt na rakúskych znackach (svine rakuske - sorry).
Preto je tazsie ist do benzinu.

Odpovědět