Boost Ring 300tdi

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Sniper
Příspěvky: 153
Registrován: 27 črc 2017 10:23

Re: Boost Ring 300tdi

#21 Příspěvek od Sniper » 23 srp 2017 19:52

Jenže na nižší předvstřik zase lépe chytá studený vyběhaný motor, tak je otázka, co je lepší.
Každopádně laborace s předvstřikem a dávkou paliva dokáží pěkně oživit motor :wink:
Výkonnost stroje není závislá jen na počtu koní, nýbrž i na stupni porozumění mezi člověkem a strojem...

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Boost Ring 300tdi

#22 Příspěvek od kupec18 » 24 srp 2017 08:21

mr-tomas píše: 22 srp 2017 18:32 Tak jsem to konečně namontoval a je to pocitově živější, ale má zdechlina není asi ten správný vzorek aby to mělo nějakou vypovídací hodnotu. Nicméně cena 52L je dost nesmyslná, dá se to vyrobit za méně pokud by o to byl zájem. Ovšem instalace do čerpadla na motoru je fakt porod. :grin:
Jede to líp dole nebo nahoře?

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Boost Ring 300tdi

#23 Příspěvek od mr-tomas » 24 srp 2017 12:32

Ono u automatu to nějak nepoznám, je to celkově živější. Se základním předstihem jsem nijak nehejbal, ale tohle motoru prokazatelně prospělo.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Boost Ring 300tdi

#24 Příspěvek od kupec18 » 24 srp 2017 14:59

mr-tomas píše: 24 srp 2017 12:32 Ono u automatu to nějak nepoznám, je to celkově živější. Se základním předstihem jsem nijak nehejbal, ale tohle motoru prokazatelně prospělo.
A ještě neměřil jsi jestli jsou ty podložky co tam naskládáš stejně široké jako ta vložka s o-kroužkém?

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Boost Ring 300tdi

#25 Příspěvek od mr-tomas » 24 srp 2017 15:15

Ty tři podložky jsou menší, cca na průměr té větší pružiny.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Boost Ring 300tdi

#26 Příspěvek od mr-tomas » 20 úno 2018 23:49

Tak jsem udělal GO motoru a pohrál si s čerpadlem a teprve teď se ta podložka pořádně projevila. Motor jede jako blázen aniž by to kouřilo a pružnost od nízkech otáček nemá chybu. Přijde mi jakoby ta podložka umožnila spálit více paliva, ale bez toho abych hulil jak lokomotiva. :grin:
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Mára-RRC
Příspěvky: 1480
Registrován: 16 pro 2012 17:23
tel.: 773625346
auto: 2x RRC
Bydliště: Bor u Tachova

Re: Boost Ring 300tdi

#27 Příspěvek od Mára-RRC » 21 úno 2018 18:46

Tak to je super, uvidíme až se to povede i mě dojít až k čerpadlu :wink:
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...

Čahoun
Příspěvky: 44
Registrován: 03 kvě 2015 16:56
tel.: 607808429
auto: RRC
Bydliště: Plzeň-sever

Re: Boost Ring 300tdi

#28 Příspěvek od Čahoun » 04 bře 2018 13:05

Neplánuje někdo pár kousků vyrobit, nebo nemá to někdo nakreslený...?
RRC 200Tdi

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Boost Ring 300tdi

#29 Příspěvek od mr-tomas » 28 bře 2018 15:04

Pro případné zájemce hliníková podložka je tlustá 4mm a podložky pod pružiny jsou 3x 1mm.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
22lukas277
Příspěvky: 715
Registrován: 01 kvě 2016 15:47
tel.: 0915354378
auto: RRC OM606 SuperTurbo
Bydliště: Horovce Pri Púchove

Re: Boost Ring 300tdi

#30 Příspěvek od 22lukas277 » 28 bře 2018 15:13

Ja bych to aj nehal vyrobit kludne ale ked to je s**rvena robota to tam.dostat a nechce sa mi to vyberat :D

Odoslané z HAMMER_ENERGY pomocou Tapatalku


Uživatelský avatar
Kusto
Příspěvky: 894
Registrován: 16 kvě 2012 19:07
tel.: 602516325
auto: D1 300 tdi
Bydliště: Sudoměřice u Bechyně

Re: Boost Ring 300tdi

#31 Příspěvek od Kusto » 15 črc 2019 16:24

Ahoj pánové, nemáte někdo doma volný boost ring k prodeji? Mám zrovna čerpadlo na stole a to je možnost pokusu :D

Uživatelský avatar
vladoo
Příspěvky: 279
Registrován: 01 bře 2011 20:16
tel.: 421918808889
auto: Disco 300tdi
Kontaktovat uživatele:

Re: Boost Ring 300tdi

#32 Příspěvek od vladoo » 28 črc 2019 14:12

Mam boost ring aj boost pin original poslednych asi 20tis km. Zvysil som aj tlak na turbe o 0.2 baru a nahradil stredovy tlmic vyfuku rovnou rurou pre lepsiu priechodnost spalin. Vykon super. Kde som predtym do kopca s privesom radil 2jku teraz idem na 4ke. S privesom a nalozenym defom sa mi dari drzat tempo s kamionmi, co predtym nebolo mozne...

POZOR - motoru sa vyrazne zvysi teplota vyfukovych plynov. Pri beznej jazde 350C, s privesom 450C a nalozenym privesom 500-550C ked si davas pozor. Ak nedas pozor, hravo ti to vybehne aj nad 700C.

Definitivne si k tomu musis objednat aj merac teploty, tzv EGT senzor. Odporucania ostatnych majitelov su, aby si pri jazde neprekrocil 700C. Ale! Dodrziaval som to a pred par dnami mi od tych horucav skryvilo hlavu -0.42mm. Dalo sa to cakat...

Pre lepsie chladenie je potrebne dokupit vacsi cooler, ja som si objednal od alisportu Double Core intercooler za circa 450€. Vdaka vacsiemu cooleru je do spalovacej komory tlaceny chladnejsi vzduch, tym padom nedochadza k prehrievaniu hlavy. Pozotivny efekt by mal byt, ze vdaka nizsej teplote vzduchu je spalovanie v komore efektivnejsie = vyssi vykon, mensia spotreba.

Dalsi efekt BP a BR bola zvysena dymivost. Mierne sa napravila zvysenim tlaku turba. Dymivost uplne zmyzla po repase hlavy. Po repase som spravil nalozeny zatial 2.500km - dym minimalny, vykon super. Davam si vsak sakra pozor aby sa teplota nepohybovala nad 500C do casu, kym mi nepride novy intercooler.
https://instagram.com/landroverista
https://landroverista.sk - Špecialista na Land Rover Defender a Series

Uživatelský avatar
Mára-RRC
Příspěvky: 1480
Registrován: 16 pro 2012 17:23
tel.: 773625346
auto: 2x RRC
Bydliště: Bor u Tachova

Re: Boost Ring 300tdi

#33 Příspěvek od Mára-RRC » 07 srp 2019 06:50

Tak ti nevím, mám velký cooler a svody rozsvítím, ale nafty tam jde hodně, zatím nebudem nic stahovat budem upravovat stávající turbo z Audi A6. Úpravou se rozumí rotuji části zlehkých kovů a vysoustružení kompresoru turba.
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Boost Ring 300tdi

#34 Příspěvek od mr-tomas » 07 srp 2019 08:44

Co máš konkrétně na mysli? :shock:
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Mára-RRC
Příspěvky: 1480
Registrován: 16 pro 2012 17:23
tel.: 773625346
auto: 2x RRC
Bydliště: Bor u Tachova

Re: Boost Ring 300tdi

#35 Příspěvek od Mára-RRC » 07 srp 2019 14:44

mr-tomas píše: 07 srp 2019 08:44 Co máš konkrétně na mysli? :shock:
Opět vše pečlivě řeším s Tlapkou máme namysli toto citace z webu co je dole odkaz.

Dochází ke změně pouze na straně dmychadla a turbínová strana zůstává původní. Při vyšším požadovaném navýšení je potřeba výrazně většího dmychadlového kola a s tím souvisí omezená propustnost turbínové strany, tzn. změnu turbínové skříně (vyšší A/R u regulace s wastegate, vyšší lopatkový mechanismus a větší výstupní průměr turbinového kola u VNT (VGT) turbodmychadel).

https://www.rematurbo.cz/tuning-a-motos ... odmychadla
https://www.rematurbo.cz/tuning-a-motos ... odmychadla
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Boost Ring 300tdi

#36 Příspěvek od mr-tomas » 07 srp 2019 20:09

Tak to už je na mě vyšší dívčí. Nicméně si mě poradil kde mi opravěj moje VNT turbo od Turbotechnics :grin:
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Boost Ring 300tdi

#37 Příspěvek od mr-tomas » 17 bře 2021 10:13

Mára-RRC píše: 07 srp 2019 14:44
mr-tomas píše: 07 srp 2019 08:44 Co máš konkrétně na mysli? :shock:
Opět vše pečlivě řeším s Tlapkou máme namysli toto citace z webu co je dole odkaz.

Dochází ke změně pouze na straně dmychadla a turbínová strana zůstává původní. Při vyšším požadovaném navýšení je potřeba výrazně většího dmychadlového kola a s tím souvisí omezená propustnost turbínové strany, tzn. změnu turbínové skříně (vyšší A/R u regulace s wastegate, vyšší lopatkový mechanismus a větší výstupní průměr turbinového kola u VNT (VGT) turbodmychadel).

https://www.rematurbo.cz/tuning-a-motos ... odmychadla
https://www.rematurbo.cz/tuning-a-motos ... odmychadla
Tak jak to dopadlo?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Mára-RRC
Příspěvky: 1480
Registrován: 16 pro 2012 17:23
tel.: 773625346
auto: 2x RRC
Bydliště: Bor u Tachova

Re: Boost Ring 300tdi

#38 Příspěvek od Mára-RRC » 18 dub 2021 22:02

Ahoj dlouho jsem tu nebyl řeším teď jiný projekt (Camaro) turbo jsem ještě neposlal na předělávku. Čekám až tohle padne (zatím funguje.......)
Ale jak bude něco nového podám report
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...

Odpovědět