Kick down nastavení
Moderátor: Acon
Kick down nastavení
Chtěl bych se zeptat jak se nastavuje u 300tdi kick down. V jakém okamžiku pedalu na jaký převodový stupeň má podřadit? K čemu jsou na uchycení na čerpadle ty čtyři díry, respektive na kterou a proč se to zapojuje?
Nikde jsem to tu nenašel, tak mě prosím nekamenujte.
Nikde jsem to tu nenašel, tak mě prosím nekamenujte.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Kick down nastavení
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Kick down nastavení
Na tohle jsem koukal, ale já mám mechanické čerpadlo viz obrázek, takže to asi podle tohohle manuálu nebude stejné.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Kick down nastavení
Kickdown nie je viazaný na žiadny prevodový stupeň. V akomkoľvek režime jazdy a v akejkoľvek rýchlosti podradí na ten prevodový stupeň kedy motor dosahuje najvyšší výkon. Zapína sa pri zosliapnuti plynu na podlahu. Väčšinou je pod pedálom spínač, ktorý treba stlačiť. Aspoň u všetkých áut s automatom to tak bolo. Nie len LR.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Kick down nastavení
Spínač tam žadný není, je to ovladaný bovdenem. To že by měl sepnout kick down při pedálu na podlaze chápu, co nechápu je na kterou díru na páce to naštelovat, protože podle použité díry se mění poměr na páce kdy to sepne a jakej to má vliv na průběh řazení.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Kick down nastavení
Na mym jsem to studoval a na kazdou dirku
to radi pri jinych otackach. Kdyz to das na prvni
tak to radi v mensich otackach a jezdi to na
jakoby na vyssi kvalty( tzv na sukajici jezky). Kdyz to das na posledni dirku radi to vostrejs. Jakmile pridas plyn tak to bud podradi nebo necha rychlost a vytoci ji. Kickdown mi fungoval na vsechny dirky stejne. Je to jakoby posledni zatazeni za lanko a pri tom udela ten prechodovej bod.
to radi pri jinych otackach. Kdyz to das na prvni
tak to radi v mensich otackach a jezdi to na
jakoby na vyssi kvalty( tzv na sukajici jezky). Kdyz to das na posledni dirku radi to vostrejs. Jakmile pridas plyn tak to bud podradi nebo necha rychlost a vytoci ji. Kickdown mi fungoval na vsechny dirky stejne. Je to jakoby posledni zatazeni za lanko a pri tom udela ten prechodovej bod.
Už radši na nic...
Re: Kick down nastavení
Takže na kterou díru to nastavit s pedálem na podlaze? A první je myšlena od hřidele?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Kick down nastavení
To si dej na jakou chces diru, podle toho jak se ti bude libit jak to jede. Ja jezdil 2 az 3 pocitano od hridele.
Už radši na nic...
Re: Kick down nastavení
Asi si nerozumíme. Na nějakou díru se musí přece udělat základní nastavení. Vycházim z toho že mám danej novej kick down s nezaaretovaným dorazem, tudíž to musím nejdřív nějak napoprvé nastavit.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kick down nastavení
Natavení na páce na čerpadle. Čím dále od čerpadla tím více sportovnější. Ale nečekej nějaké drastické rozdíly. Je to nastavení progresivní.
Zalisování pouzdra na lanku je pro to že pokud nebude zalisováno a lanko se úplně povolí tak může v převodovce vyskočit. Při instalaci na autě lanko napnout rukou, ale přitom nestlačit pružinu a cca 2 mm od vstupu do bovdenu přimáčknout.
Já mám lanko nyní na 2 dírce od čerpadla a lanko cca 5mm povoleno a řadí jak chci. Pokud chceš aby řadil výše je nutné lanko přitáhnout. Je to nastavení lineární.
Zalisování pouzdra na lanku je pro to že pokud nebude zalisováno a lanko se úplně povolí tak může v převodovce vyskočit. Při instalaci na autě lanko napnout rukou, ale přitom nestlačit pružinu a cca 2 mm od vstupu do bovdenu přimáčknout.
Já mám lanko nyní na 2 dírce od čerpadla a lanko cca 5mm povoleno a řadí jak chci. Pokud chceš aby řadil výše je nutné lanko přitáhnout. Je to nastavení lineární.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Kick down nastavení
A sportovním myslíš to, že to řadí ve vyšších otáčkách?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kick down nastavení
jj ve vyšších otáčkách
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Kick down nastavení
Cau chci se zeptat zda ma vliv na razeni praskle lanko kick down jedna se o automat D1 2,5tdi a vede do vrchu prevodovky a jak se popripade mneni dik
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kick down nastavení
Prasklé lanko má velký vliv. Pro výměnu je nutné sundat vanu automatu.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.