Problem z volnobehom RRC
Moderátor: Acon
-
- Příspěvky: 128
- Registrován: 26 říj 2015 18:25
- auto: Range Rover Classic
Problem z volnobehom RRC
Tak mam dlhodobejsi problem z volnobeznymi otackami.
Ide o motor 3,9 V8 127kw
Prosim vas o nejaku radu.
Skusim vam popisat moj problem, je to v tom ze pri volnebehu stale skacu otacky hore dole ako sa im chce ked jazdim auto ide krasne, je to dosť velky problem pretoze niekedy pri zaradeni D mam problem s tym ze mi auto zdochne, niekedy odstartujem az na 5 krat lebo stale kape.. inokedy par dni nezdochne vobec...
Skusim zacat s tym ze je to dlhodobejsi problem a za cely ten cas som uz
menil:
-sviecky asi 4krat stale nejake ina znacka cize to asi nieje tym
-mam nove kable k svieckam
-nova hlava rozdelovaca aj palec rozdelovaca
-nova inducka
-meral som tlaky su plus minus v poriadku, su nizsie hodnoty ako predpisane ale skoro vsade rovnake
-vymenil som to cidlo co je zboku na rozdelovaci nasrubovane
-potom zo zadu na sani je regulator volnobeznych otaciek taktiez som ho menil.
To je zhruha asi všetko co mi tak na rychlo napadlo, ak ste mali niekto podobny problem skuste napisat co ste urobili
Pridal som aj video akonto kolise neviem ci vam pojde to zobrazit.
//cloud.tapatalk.com/s/5b0700025f6 ... 143_00.mp4
Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku
Ide o motor 3,9 V8 127kw
Prosim vas o nejaku radu.
Skusim vam popisat moj problem, je to v tom ze pri volnebehu stale skacu otacky hore dole ako sa im chce ked jazdim auto ide krasne, je to dosť velky problem pretoze niekedy pri zaradeni D mam problem s tym ze mi auto zdochne, niekedy odstartujem az na 5 krat lebo stale kape.. inokedy par dni nezdochne vobec...
Skusim zacat s tym ze je to dlhodobejsi problem a za cely ten cas som uz
menil:
-sviecky asi 4krat stale nejake ina znacka cize to asi nieje tym
-mam nove kable k svieckam
-nova hlava rozdelovaca aj palec rozdelovaca
-nova inducka
-meral som tlaky su plus minus v poriadku, su nizsie hodnoty ako predpisane ale skoro vsade rovnake
-vymenil som to cidlo co je zboku na rozdelovaci nasrubovane
-potom zo zadu na sani je regulator volnobeznych otaciek taktiez som ho menil.
To je zhruha asi všetko co mi tak na rychlo napadlo, ak ste mali niekto podobny problem skuste napisat co ste urobili
Pridal som aj video akonto kolise neviem ci vam pojde to zobrazit.
//cloud.tapatalk.com/s/5b0700025f6 ... 143_00.mp4
Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku
Re: Problem z volnobehom RRC
Ahoj,
zameraj sa na stepper motor zozadu sania ci je ozaj OK. resp. reguluje.
A zatial brzdi lavou nohou a pravou si reguluj plyn
zameraj sa na stepper motor zozadu sania ci je ozaj OK. resp. reguluje.
A zatial brzdi lavou nohou a pravou si reguluj plyn
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
-
- Příspěvky: 128
- Registrován: 26 říj 2015 18:25
- auto: Range Rover Classic
Re: Problem z volnobehom RRC
No ten som daval tiez novy len otazka znie ako zistim ci funguje spravne?teslo píše:Ahoj,
zameraj sa na stepper motor zozadu sania ci je ozaj OK. resp. reguluje.
A zatial brzdi lavou nohou a pravou si reguluj plyn
Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku
-
- Příspěvky: 128
- Registrován: 26 říj 2015 18:25
- auto: Range Rover Classic
Re: Problem z volnobehom RRC
Rover píše:Stepper motor mně fungoval správně až třetí nový...
Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku
Re: Problem z volnobehom RRC
iba napad...mas dva stepper motory. ten starsi nakrut do sania, ale zapoj novy. Alebo opacne. A uvidis ci to nieco bude robit ked budes vykrucat ten v tom sani a atd...
Urcite existuju aj sofistikovanejsie metody, ale ja by som to spravil nejako takto...
Ono uz pri starte by mala prebehnut kalibracia, tak hned uvidis, ci sa stepper motor hybe.
Ak je toto bude OK, tak potom prichadza do uvahy iba riadenie paliva. Tzn. vaha vzduchu, lamdy, cidla etc
Urcite existuju aj sofistikovanejsie metody, ale ja by som to spravil nejako takto...
Ono uz pri starte by mala prebehnut kalibracia, tak hned uvidis, ci sa stepper motor hybe.
Ak je toto bude OK, tak potom prichadza do uvahy iba riadenie paliva. Tzn. vaha vzduchu, lamdy, cidla etc
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
-
- Příspěvky: 128
- Registrován: 26 říj 2015 18:25
- auto: Range Rover Classic
Re: Problem z volnobehom RRC
Super napaaad dajujem za rady dnes to skusim a uvidim ako to dopadneteslo píše:iba napad...mas dva stepper motory. ten starsi nakrut do sania, ale zapoj novy. Alebo opacne. A uvidis ci to nieco bude robit ked budes vykrucat ten v tom sani a atd...
Urcite existuju aj sofistikovanejsie metody, ale ja by som to spravil nejako takto...
Ono uz pri starte by mala prebehnut kalibracia, tak hned uvidis, ci sa stepper motor hybe.
Ak je toto bude OK, tak potom prichadza do uvahy iba riadenie paliva. Tzn. vaha vzduchu, lamdy, cidla etc
Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku
-
- Příspěvky: 128
- Registrován: 26 říj 2015 18:25
- auto: Range Rover Classic
Re: Problem z volnobehom RRC
Tak zatial nic nove mal som vahu vzduchubale najskor nefunkcnu lebo s tou druhou neslo auto vôbec. Este budem skusat moju vahu do funkcneho rrc aspon by som chcel
Noo je tu novy probl jeden valec vobec nereeaguje (nejde) po odppjeni kablu od sviecky ziadna zmena, pri všetkých ostatných vyrazna zmena. No sviecla iskru dava aj som ju cistil a stale po vytiahnuti sviecky je mokra. S toho sudim ze palivo ide tlaky som meral su cca rovnake vsade.. Co by s tym mohlo tak byt?
Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku
Noo je tu novy probl jeden valec vobec nereeaguje (nejde) po odppjeni kablu od sviecky ziadna zmena, pri všetkých ostatných vyrazna zmena. No sviecla iskru dava aj som ju cistil a stale po vytiahnuti sviecky je mokra. S toho sudim ze palivo ide tlaky som meral su cca rovnake vsade.. Co by s tym mohlo tak byt?
Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku