Vážené osazenstvo.
Zakládám tohle vlákno, protože funkce "hledat", mě nikam zásadně neposunula.
Můj švára v Novém Městě nad Metují má D jedničku automat tříkilo a má problém s přehříváním motoru, občas svítící kontrolkou "Check engine" a následnou ztrátou výkonu. U tak zanedbaného auta se sice není co divit, ale jsem přesvědčen, že by byla škoda, nechat ho úplně umřít. Táhnout to na vleku ke mě na Moravu vidím jako poslední možnost. Máme moc práce a času málo, a jak známo, nejhůř se dělá pro příbuzné....
Tak by bych mu rád našel pomoc někde v okolí.
Poradíte prosím někoho? Díky Cyril.
Tel. na majitele 775312030 Luboš. Nebo mě...viz profil.
Servis LR/Disco1 - tříkilo okres Náchod
Moderátor: Acon
Re: Servis LR/Disco1 - tříkilo okres Náchod
Ahoj.
Jsem taky z NMNM, a bohužel o servisu tady, co by se nebál, uměl a i specializoval na LR nevím.
Můžu akorát nabídnout diagnostiku, jestli to alespoň trochu pomůže.
P.
Jsem taky z NMNM, a bohužel o servisu tady, co by se nebál, uměl a i specializoval na LR nevím.
Můžu akorát nabídnout diagnostiku, jestli to alespoň trochu pomůže.
P.
speedy XX
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Re: Servis LR/Disco1 - tříkilo okres Náchod
Kontakt proběhl - jinak moc příjemní kluci.
Diag ukázala vysokou teplotu chladící kapaliny (cca 165°C - odhadli jsme že je to špatně a nemají motor chlazený párou :-D ). Ukazatel na palubce byl v pohodě dole, motor byl na dotek studený. Ani po chvilce volnoběhu se teplota nezvedla ani neklesla - ale to nemusí nic znamenat, vzhledem k času jsme to moc dlouho nenechali běžet.
Poradil jsem klukům ať najdou senzor - budou asi potřebovat radu kde je umístěný ten který jde do ECU (nebo to najdou na netu). Pak snad postačí na potvrzení proměřit odpor a příp. vyměnit.
Ví někdo jaký odpor by měl být při jaké teplotě?
Diag ukázala vysokou teplotu chladící kapaliny (cca 165°C - odhadli jsme že je to špatně a nemají motor chlazený párou :-D ). Ukazatel na palubce byl v pohodě dole, motor byl na dotek studený. Ani po chvilce volnoběhu se teplota nezvedla ani neklesla - ale to nemusí nic znamenat, vzhledem k času jsme to moc dlouho nenechali běžet.
Poradil jsem klukům ať najdou senzor - budou asi potřebovat radu kde je umístěný ten který jde do ECU (nebo to najdou na netu). Pak snad postačí na potvrzení proměřit odpor a příp. vyměnit.
Ví někdo jaký odpor by měl být při jaké teplotě?
speedy XX
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Servis LR/Disco1 - tříkilo okres Náchod
AHoj. Švára mi už psal. Díky moc. Zkusí se s tím projet. Nejdřív vymění čidlo. Je jasný, že voda 160 stupňů mít nemůže. Takže buď nějaký kostry, kontakty nebo vadný čidlo. Pokud jim to nevyhází vodu, je to elektrika, pokud ano, mechanika. Jsem zvědav kam se posunou teď.
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servis LR/Disco1 - tříkilo okres Náchod
Čidlo pro jednotu je v hlavě motoru. Je to samé co mají mechaniky na EGR.
Hodnota vypadá na zkrat ve vedení nebo zkrat čidla.
Hodnoty neberte jako bernou minci ale tyhle čidla mají většinou podobný průběh:
Hodnota vypadá na zkrat ve vedení nebo zkrat čidla.
Hodnoty neberte jako bernou minci ale tyhle čidla mají většinou podobný průběh:
- Přílohy
-
- ECTohms.jpg (37.63 KiB) Zobrazeno 1532 x
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.