Nazdar. Po demontáži+montáže převodovky nejde nastartovat motor. Jelikož jsem opravu dělal ve stísněných podmínkách-přehlédl jsem kudy je vyvedený kabel čidla
kliky? Nebo jsem mohl udělat jinou chybu? Další věc kterou řeším je možné zavzdušnění palivové soustavy /hodně nakloněný zadek / čtu automatické
odvzdušnění ,ale jak? Děkuji předem za jakoukoliv radu .lapkyn
Výměna pouzdra kliky -nestartuje motor
Moderátor: Acon
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: 12 kvě 2011 21:45
- tel.: 602129312
- auto: Discavery 2
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Výměna pouzdra kliky -nestartuje motor
to odvzdušňování se spouští tak, že při zapnutém klíčku ale neběžícím motoru asi třikrát prošlápneš ply až dolu. Měla by se rozsvítit kontrolka motoru (nebo nějak rozblikat) a čerpadlo v nádrži pak chvíli jede a chvíli ne - trvá to třeba dvě minutypak všechno stichne a kontrolka zhasne.
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna pouzdra kliky -nestartuje motor
Měli jste venku motor, nebo převodovky?
Při demontáži převodovek se nafta neodpojuje, tak není důvod, proč by se to mělo zavzdušnit.
Mohlo se stát, jestli jste do auta tloukli kladivem, že vypadl nárazový vypínač v motorovém prostoru.
Asi jste při výměně pouzdra v klice
demontovali setrvák, tak jste mohli i poškodit ten snímač otáček motoru (kliky), který je docela blízko u setrváku.
Dráty k němu vedou z pravého boku v oblasti regulátoru tlaku paliva a jestli ti jde o možné přecvaknutí kabelů při sešroubování motor s převodovkou, tak si myslím, že to by se stát nemělo...
Většinou se u TD5 setkávám s přecvaknutou kabeláží k čidlu tlaku oleje od lidí, kteří si dělají spojku doma...
Při demontáži převodovek se nafta neodpojuje, tak není důvod, proč by se to mělo zavzdušnit.
Mohlo se stát, jestli jste do auta tloukli kladivem, že vypadl nárazový vypínač v motorovém prostoru.
Asi jste při výměně pouzdra v klice
demontovali setrvák, tak jste mohli i poškodit ten snímač otáček motoru (kliky), který je docela blízko u setrváku.
Dráty k němu vedou z pravého boku v oblasti regulátoru tlaku paliva a jestli ti jde o možné přecvaknutí kabelů při sešroubování motor s převodovkou, tak si myslím, že to by se stát nemělo...
Většinou se u TD5 setkávám s přecvaknutou kabeláží k čidlu tlaku oleje od lidí, kteří si dělají spojku doma...
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Re: Výměna pouzdra kliky -nestartuje motor
Mě se zase podařilo nalomit čidlo otáček,co je na prevodovce,když jsem převodovku vytahoval z auta. Tak jestli se ti to taky nepovedlo poškodit. Jakub