1. mám takový divný pocit že z motorového prostoru slyším nějaké divné pískání o vysoké frekvenci - co to může být???
2. onehdá se mi stalo, že při jízdě do mírného kopce cca 80km/h na 5.kvalt mi auto začalo trošku cukat - co to může být?
zdůrazňuju že se o auto pravidelně starám = pokaždý když se v tom rejpu tak něco "poseru".
děkuju za tipy
DII TD5 viz Discotraktor
Moderátor: Acon
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
DII TD5 viz Discotraktor
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: DII TD5 viz Discotraktor
Ak to piska iba pri pridani mozno by som pozrel hadice k turbu.
To ma za nasledok aj padanie respektive cukanie motora.
To ma za nasledok aj padanie respektive cukanie motora.
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Re: DII TD5 viz Discotraktor
Bod
1. Cokoliv od ABS po jakýkoliv únik.
2. Cukání v tahu může být že ti auto padlo do nouzového režimu nebo čerpadlo nedává dost nafty. No a co napružit piny na svazku u vstřikovačů.
Odesláno z mého Lenovo TB-X704F pomocí Tapatalk
1. Cokoliv od ABS po jakýkoliv únik.
2. Cukání v tahu může být že ti auto padlo do nouzového režimu nebo čerpadlo nedává dost nafty. No a co napružit piny na svazku u vstřikovačů.
Odesláno z mého Lenovo TB-X704F pomocí Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Balú
- Příspěvky: 767
- Registrován: 01 srp 2012 13:53
- tel.: +421903775011
- auto: LR DII 2003
- Bydliště: Púchov
Re: DII TD5 viz Discotraktor
tiez mi auto raz zacalo cukat pri jazde do kopca ,sice mam automat ,ale robilo to na uzamknutej 3jke,potom sa to akoze samoopravilo a za dva tyzdne zas, a zas do kopca az to chciplo a za chvilu to nastartovalo ,ale bezalo to tak skaredo semtam na 4ri valce semtam na 5 az to zas raz chciplo a uz nenastartovalo ,vymenil som tam ten kablovy zvezok k vstrekovacom ale tym to nebolo....tak som to zavliekol k petrovi pp a bolo to odidute cerpadlo ... a to uz predtym som mal skusenost ze td5 moze ist aj bez funkcneho cerpadla ,ale nema vykon ,no motor ide a na nudzove dojazdenie ,popripade motanie po meste to staci
- petr pp
- Příspěvky: 1328
- Registrován: 19 zář 2013 16:06
- tel.: 0903790668
- auto: def 90
- Bydliště: Moravske Lieskove
Re: DII TD5 viz Discotraktor
1)výfukové zvody 2)nedostatok nafty ale diagnostika by mohla pomôcť.
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: DII TD5 viz Discotraktor
3. posrals to úplně a může to být cokoliv. To je přes forum nejsnažší rada .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD