Koupě prvního LR

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
whiterabbit
Příspěvky: 8
Registrován: čtv úno 20, 2020 10:10

Koupě prvního LR

#1 Příspěvek od whiterabbit » ned bře 22, 2020 02:55

Ahoj,
chci si pořídit prvního Land Rovera a chtěl bych trošku "doporadit" :)

Rozhoduji se tedy mezi:
1, Range Rover Sport 3.6 TDV8 - problem je, že se mi u toho před faceliftem (2007-2009) nelíbí vnitřek a pořád s tim bojuju, facelift je zas většinou jen 3.0 TDV6 a ten nechci (facelift TDV8 nemůžu nikde najít pod 500tisíc už pár měsíců)
2, odpovědí by na to mohl být Range Rover TDV8 od roku 2009 (facelift interieru) ten mi oproti RRS přijde jako luxus - ale bohužel už nevím jaké tam jsou motory - je ta 3.6 samá jaká se dávala do RRS? co ta 4.4, kterou bych teda bral jako lepší variantu?

Auto chci mít na cestování, ne na každodenní ježdění takže spotřebu jsem nikdy nějak neřešil, spíš abych se nemusel bát s tim vyjet dál za hranice - což jsem pochopil trochu hrozí u těch TDV6. Spíš mě tedy asi zajímá Range Rover TDV8 3.6 vs 4.4

Díky za jakýkoliv rady ;)

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 2364
Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Kutná Hora

Re: Koupě prvního LR

#2 Příspěvek od Lukasino » ned bře 22, 2020 09:44

Za mě jednoznačně RRS TDV8 po faceliftu, ale dělali to krátce, cca půl roku. Je tam stejná 3,6ka jen už má DPF. :wink:

Mimochodem přesně tuhle kombinaci mám a budu jí prodávat, až se to vše kolem uklidní...
Díly na Range Rover L322 na prodej

whiterabbit
Příspěvky: 8
Registrován: čtv úno 20, 2020 10:10

Re: Koupě prvního LR

#3 Příspěvek od whiterabbit » ned bře 22, 2020 18:04

Lukasino píše:
ned bře 22, 2020 09:44
Za mě jednoznačně RRS TDV8 po faceliftu, ale dělali to krátce, cca půl roku. Je tam stejná 3,6ka jen už má DPF. :wink:

Mimochodem přesně tuhle kombinaci mám a budu jí prodávat, až se to vše kolem uklidní...
Díky a pošli mi klidně nějaký info co budeš prodávat, pokud chceš ... kdo ví jak dlouho budou zavřené hranice no :(

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 500
Registrován: čtv říj 27, 2016 14:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Koupě prvního LR

#4 Příspěvek od Miklosxxx » úte bře 24, 2020 19:45

EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE

whiterabbit
Příspěvky: 8
Registrován: čtv úno 20, 2020 10:10

Re: Koupě prvního LR

#5 Příspěvek od whiterabbit » úte bře 24, 2020 21:09

díky pane, škoda těch nájezdů, já mám bohužel limit 150t. km .. zatím teda :)

Uživatelský avatar
Balu1989
Příspěvky: 418
Registrován: pon zář 30, 2013 09:44
tel.: 725 594 313
auto: P38 2,5 DSE, D3
Bydliště: Dobříčkov (Benešov)

Re: Koupě prvního LR

#6 Příspěvek od Balu1989 » stř bře 25, 2020 08:54

Nechci byt moc rejpavej, ale ty auta maji kolem 10 let, takze tech 150 je dle meho jen zbozne prani, na tachometru byt muze, ale realita bude jinaci. za mne nerozhoduje stav km, ale stav auta.
PER ASPERA AD ASTRA

P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, pevnosťák s navijákem, nějaký světla. už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo

Uživatelský avatar
marwak
Příspěvky: 333
Registrován: pát led 08, 2016 12:44
auto: DIII 2.7 TDV6 SE
Bydliště: Hraběšice

Re: Koupě prvního LR

#7 Příspěvek od marwak » stř bře 25, 2020 09:15

Balu1989 píše:
stř bře 25, 2020 08:54
Nechci byt moc rejpavej, ale ty auta maji kolem 10 let, takze tech 150 je dle meho jen zbozne prani, na tachometru byt muze, ale realita bude jinaci. za mne nerozhoduje stav km, ale stav auta.
Vidím to úplně stejně. Jen když si spočítáš, kolik by muselo mít auto roční nájezd, aby s tímhle věkem mělo do 150 tis. km, tak je jasné, že by jezdilo fakt hodně málo (max. cca 10 tkm/rok) a upřímně - kdo si koupí auto za skoro 2 mega aby s ním jezdil 10 tkm/rok? Takže šance, že na něco takového narazíš se limitně blíží nule. Myslím, že když už si chceš dávat limit na km, tak bych určitě nepočítal s méně než 200 tkm, spíš 220 - 230. Jinak akorát naletíš nějakému podvodníkovi, který to bude mít stočené...
DIII 2.7 TDV6 SE-2007

whiterabbit
Příspěvky: 8
Registrován: čtv úno 20, 2020 10:10

Re: Koupě prvního LR

#8 Příspěvek od whiterabbit » stř bře 25, 2020 09:43

i když to nebylo uplně předmětem mýho dotazu .. tak mám pár vyhlýdnutých aut který maj pod 150 (i dle pravidelný servisky) - oveřeno u těch servisů, nevím proč by to nešlo :) sám sem kupoval bmw z 2011 před cca rokem s nájezdem 112tis.km a před pár měsíci Tourana 2009 se 110tis. km (km overeny u VW,cebie, stk..)
jinak samozřejmě chápu, zatim jsem ve fázi kdy si chci uplně upřesnit jaký model presne chci :)

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 500
Registrován: čtv říj 27, 2016 14:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Koupě prvního LR

#9 Příspěvek od Miklosxxx » stř bře 25, 2020 10:00

whiterabbit píše:
stř bře 25, 2020 09:43
i když to nebylo uplně předmětem mýho dotazu .. tak mám pár vyhlýdnutých aut který maj pod 150 (i dle pravidelný servisky) - oveřeno u těch servisů, nevím proč by to nešlo :) sám sem kupoval bmw z 2011 před cca rokem s nájezdem 112tis.km a před pár měsíci Tourana 2009 se 110tis. km (km overeny u VW,cebie, stk..)
jinak samozřejmě chápu, zatim jsem ve fázi kdy si chci uplně upřesnit jaký model presne chci :)
Aspon daj par foto nech potesime srdiecka aj my :rofl :rofl
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE


Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 500
Registrován: čtv říj 27, 2016 14:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Koupě prvního LR

#11 Příspěvek od Miklosxxx » stř bře 25, 2020 10:27

vypadaju pekne ten za 18 z najazdom 90tis kua mi nejde do hlavy ten najazd no kazdopadne prajem dobry vyber.Aj ked ja by som pokukal velkeho renga ten priestor ti casom zacne vadit :rofl :rofl
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE

whiterabbit
Příspěvky: 8
Registrován: čtv úno 20, 2020 10:10

Re: Koupě prvního LR

#12 Příspěvek od whiterabbit » stř bře 25, 2020 10:30

Miklosxxx píše:
stř bře 25, 2020 10:27
vypadaju pekne ten za 18 z najazdom 90tis kua mi nejde do hlavy ten najazd no kazdopadne prajem dobry vyber.Aj ked ja by som pokukal velkeho renga ten priestor ti casom zacne vadit :rofl :rofl
porad jsem prave na vazkach, ten velky RR se mi libi cim dal vic, ale ver, ze proti 1 bmw bude mít pro me asi většina aut obří prostor :D

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 2364
Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Kutná Hora

Re: Koupě prvního LR

#13 Příspěvek od Lukasino » stř bře 25, 2020 10:33

Ono to není jen o prostoru, to auto je celkově jiné, ale ÚPLNĚ jiné. Chce se to svézt.

Prostor je jedna věc, ale velký RR je houpavý, pohodlný, vláčný nebo jak to říct. Sportka je zase pevná, tvrdá. Na 20" bych řekl až moc tvrdá, ale podvozkově je to skvělé + režim dynamic pro ztvrzení tlumičů...

Jsou to prostě úplně jiná auta, ale jestli jdeš z BMW, bude Ti víc sedět Sport podle mě :wink:
Díly na Range Rover L322 na prodej

Uživatelský avatar
Don
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 15, 2014 18:26
auto: RR 4.2 Vogue SC
Bydliště: Tuna

Re: Koupě prvního LR

#14 Příspěvek od Don » stř bře 25, 2020 10:36

Ja sel take z BMW... sice z 1er motokary, ale kdyz jsem si byl projet a vyzkouset Sport a pak plnyho RR - to je opravdu uplne jine auto uplne vsim... asi jako 5er a 7er
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR L322 4.2 Vogue Supercharged...

whiterabbit
Příspěvky: 8
Registrován: čtv úno 20, 2020 10:10

Re: Koupě prvního LR

#15 Příspěvek od whiterabbit » stř bře 25, 2020 10:40

Lukasino píše:
stř bře 25, 2020 10:33
Ono to není jen o prostoru, to auto je celkově jiné, ale ÚPLNĚ jiné. Chce se to svézt.

Prostor je jedna věc, ale velký RR je houpavý, pohodlný, vláčný nebo jak to říct. Sportka je zase pevná, tvrdá. Na 20" bych řekl až moc tvrdá, ale podvozkově je to skvělé + režim dynamic pro ztvrzení tlumičů...

Jsou to prostě úplně jiná auta, ale jestli jdeš z BMW, bude Ti víc sedět Sport podle mě :wink:
jojo, na základně podobných informací zatím stále sháním radsi sporta, bohužel jsem to nestihl před karanténou tak teď hledám po forech doporučení než se na něco budu moc dojet podívat ... náhodou s tim motorem 4.4 ve velkym RR někdo nějakou zkušenost prosím?

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 500
Registrován: čtv říj 27, 2016 14:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Koupě prvního LR

#16 Příspěvek od Miklosxxx » stř bře 25, 2020 10:42

No na sporte som moc toho nenajazdil a popravde režim dynamic pro ztvrzení tlumičů som ani nepostrehol :rofl :rofl Zase som o nieco ukrateni na RR. Ale ohladom 20" kolies je velky RR tiez celkom tvrdy zvlast na tych nasich cestach.Keby som nemal kupene 20" kola aj z pneu tak by som si zvolil cestu na 19" a radsej dam hrubsi profil.A to nehovorim o obrubnikoch zlata Discovery 2 :kiss
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 2364
Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Kutná Hora

Re: Koupě prvního LR

#17 Příspěvek od Lukasino » stř bře 25, 2020 10:52

Miklosxxx píše:
stř bře 25, 2020 10:42
No na sporte som moc toho nenajazdil a popravde režim dynamic pro ztvrzení tlumičů som ani nepostrehol :rofl :rofl Zase som o nieco ukrateni na RR. Ale ohladom 20" kolies je velky RR tiez celkom tvrdy zvlast na tych nasich cestach.Keby som nemal kupene 20" kola aj z pneu tak by som si zvolil cestu na 19" a radsej dam hrubsi profil.A to nehovorim o obrubnikoch zlata Discovery 2 :kiss
To je taky člověk od člověka... Já si nemůžu vynachválit 22"ky s vyšší pneu (275/40 = rozměr z L405) na L322. Je to stále velmi komfortní, ale přitom už i příjemně pevné.
Díly na Range Rover L322 na prodej

Odpovědět