Dilema s nákupem vozu LR

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Dilema s nákupem vozu LR

#21 Příspěvek od Lukasino » 14 črc 2020 13:33

xxx píše: 14 črc 2020 12:49
Acon píše: 14 črc 2020 11:51

Je to o prioritách. Modely s 3l sú podstatne zložitejšie = väčšia šanca na prúser niekde mimo sivilizacie. Mam 2,7 + remap RJ a nikdy som nepotreboval ani polovicu výkonu. Nad 2500ot som išiel možno pár krát za celý čas co ju mám.
to může napsat jen někdo, kdo s 3L vůbec nejezdil :D
a zajímalo by mě, v čem je 2,7 v D4 jednodušší než 3,0, krom toho turba, co má méně?
Třeba že použitý motor koupíš za polovinu co 3l? :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1784
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: Dilema s nákupem vozu LR

#22 Příspěvek od matooo » 14 črc 2020 13:50

Stejně su to staré mrdky vsechno :rofl :rofl

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Dilema s nákupem vozu LR

#23 Příspěvek od xxx » 14 črc 2020 14:09

Lukasino píše: 14 črc 2020 13:33 Třeba že použitý motor koupíš za polovinu co 3l? :wink:
Acon píše: 14 črc 2020 11:51
Je to o prioritách. Modely s 3l sú podstatne zložitejšie = väčšia šanca na prúser niekde mimo sivilizacie. Mam 2,7 + remap RJ a nikdy som nepotreboval ani polovicu výkonu. Nad 2500ot som išiel možno pár krát za celý čas co ju mám.
Lukáši, jak tvoje odpověď souvisí se složitostí motoru? Když se ti posere někde na tripu, tak si koupíš jako nový(použitý)? Jeden o voze a druhý o koze :yx

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Dilema s nákupem vozu LR

#24 Příspěvek od Lukasino » 14 črc 2020 14:33

No beru to jako jednodušší = levnější opravu :wink:

Když se cokoliv většího stane na tripu někde bůhví kde, tak to většinou končí odtahem a je jedno jestli kvůli motoru, převodovce, atd
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Dilema s nákupem vozu LR

#25 Příspěvek od xxx » 14 črc 2020 16:08

Lukasino píše: 14 črc 2020 14:33 No beru to jako jednodušší = levnější opravu :wink:

Když se cokoliv většího stane na tripu někde bůhví kde, tak to většinou končí odtahem a je jedno jestli kvůli motoru, převodovce, atd
:D :D :D jednoznačně, 2.7L je the best v D4 :rofl

Uživatelský avatar
mipr
Příspěvky: 656
Registrován: 11 črc 2014 11:34
tel.: +421907431767
auto: Diskosky mam rad :-)
Bydliště: Horska 30, Bratislava

Re: Dilema s nákupem vozu LR

#26 Příspěvek od mipr » 14 črc 2020 17:59

Hoši. Plevelite vlakno. Na tieto diskusie mame sekcie “skurveni LR” a “praskle kliky” (nebo jak se to jmenuje...) :-D


Sent from my iPhone using Tapatalk
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Dilema s nákupem vozu LR

#27 Příspěvek od Lukasino » 15 črc 2020 07:37

xxx píše: 14 črc 2020 16:08
Lukasino píše: 14 črc 2020 14:33 No beru to jako jednodušší = levnější opravu :wink:

Když se cokoliv většího stane na tripu někde bůhví kde, tak to většinou končí odtahem a je jedno jestli kvůli motoru, převodovce, atd
:D :D :D jednoznačně, 2.7L je the best v D4 :rofl
To chce klid :wink: Samozřejmě, že 3l je lepší, silnější, úspornější, kór ještě ty mladší s 8q převodovkou, ale to se tady bavíme o jiných penězích, než chce tazatel investovat, jestli se nepletu :wink:

A kupovat D4 na spodní hranici, kde je ještě vyšší pravděpodobnost, že to praskne a menší smysluplnost opravy bych radši sáhnul po 2.7 to je můj názor.

Ale Michal má pravdu, plevelíme zbytečně :yes
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Dilema s nákupem vozu LR

#28 Příspěvek od xxx » 15 črc 2020 13:14

Lukasino píše: 15 črc 2020 07:37
A kupovat D4 na spodní hranici, kde je ještě vyšší pravděpodobnost, že to praskne a menší smysluplnost opravy bych radši sáhnul po 2.7 to je můj názor.
kde bereš Lukáši ty informace, že tazatel chce D4 při spodní hranici nebo s motorem 2,7?
Když si pořádně nepřečteš celý příspěvek, pak tu plevelíš, to je fakt
Rudy píše: 09 črc 2020 17:00 Ahoj, byl jsem poměrně pevně rozhodnut pro koupi D4. Vzhledem k užitnosti tohoto vozu je to pro mě ideální volba. Po přečtení zdejšího fóra a zvláště vlákna o fatálních závadách 3,0TDV6 jsem dospěl k závěru že pokud koupit D4 tak snad raději padlou na motor a nechat opravit, než pojízdnou s hrůzou že se tak stane.
Poslední dobou uvažuji i o RR 3.generace s motorem 3,6TDV8.
Důvod proč jsem toto vlákno založil je fakt, že nedovedu posoudit poruchovost 3,0TDV6 vs. 3,6TDV8.
Je V8 spolehlivější než V6?
Poměr servisních nákladů V8 vs V6 a RR vs D4?
Ano vím V8 je složitější má dvě turba více vstřiků a podobně.
Co je třeba řešit u auta co má najeto kolem 200t.
Předem děkuji všem těm kteří mi alespoň trochu pomohou s řešením mého dilema.
Ruda.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Dilema s nákupem vozu LR

#29 Příspěvek od Lukasino » 15 črc 2020 17:31

xxx píše: 15 črc 2020 13:14
Lukasino píše: 15 črc 2020 07:37
A kupovat D4 na spodní hranici, kde je ještě vyšší pravděpodobnost, že to praskne a menší smysluplnost opravy bych radši sáhnul po 2.7 to je můj názor.
kde bereš Lukáši ty informace, že tazatel chce D4 při spodní hranici nebo s motorem 2,7?
Když si pořádně nepřečteš celý příspěvek, pak tu plevelíš, to je fakt
Rudy píše: 09 črc 2020 17:00 Ahoj, byl jsem poměrně pevně rozhodnut pro koupi D4. Vzhledem k užitnosti tohoto vozu je to pro mě ideální volba. Po přečtení zdejšího fóra a zvláště vlákna o fatálních závadách 3,0TDV6 jsem dospěl k závěru že pokud koupit D4 tak snad raději padlou na motor a nechat opravit, než pojízdnou s hrůzou že se tak stane.
Poslední dobou uvažuji i o RR 3.generace s motorem 3,6TDV8.
Důvod proč jsem toto vlákno založil je fakt, že nedovedu posoudit poruchovost 3,0TDV6 vs. 3,6TDV8.
Je V8 spolehlivější než V6?
Poměr servisních nákladů V8 vs V6 a RR vs D4?
Ano vím V8 je složitější má dvě turba více vstřiků a podobně.
Co je třeba řešit u auta co má najeto kolem 200t.
Předem děkuji všem těm kteří mi alespoň trochu pomohou s řešením mého dilema.
Ruda.
Tak předpokládám, že když někdo přemýšlí nad RR v ceně do 300tkm (což je valná většina 3,6tek, jsou už od 200k...), tak že přemýšlí i nad D4 v podobné ceně, což jsou ty nejlevnější :wink:

Ale nechme toho, ani jeden z nás mu moc nepomohl :mrgreen:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Rudy
Příspěvky: 4
Registrován: 09 črc 2020 16:16

Re: Dilema s nákupem vozu LR

#30 Příspěvek od Rudy » 17 črc 2020 21:28

Neměl jsem tento týden vůbec čas se k danému vyjádřit tak až dnes kdy je trochu klid. Každopádně děkuji za reakce k danému tématu i když to občas trochu sjelo z cesty. :-)
Já jsem onehdy vážně uvažoval o tomto. Trochu lituji že jsem do toho nešel ale kdo ví.

https://www.facebook.com/groups/3120984 ... 0&sfnsn=mo

Každopádně budu dál šetřit a sledovat inzerci a pokud se něco zajímavého objeví.
Byl by ještě někdo ochotný případně hodit nějaké cifry za opravy které se běžně dělají i třeba v nájezdu od 150t do 250t. Samozřejmě vím že záleží na konkrétním kusu.
Tedy GO podvozku?
Mechy plus práce?
Repase prevodovky?
Hydromenic a podobně?
Kolik stojí turba, EGR ventily apod. ?
Jistě řada z Vás již tyto opravy absolvovala. Jde o představu servisních nákladů obecně. To že to přijde v průběhu času kdy auto jezdí je mi jasné.
Pokud má někdo pocit že to tu již padlo tak se omlouvám ale myslím že konkrétní částky za určitý druh opravy ne.
R.

Odpovědět