TD5 a "chip"

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Chip tunning Td5

#1 Příspěvek od Jenda » 04 lis 2008 11:42

Chystal jsem se na nejake zhrnuti me zkusenosti(cerstve)az po delsi dobe ale zacnu uz ted bo mi low neustale dodava podklady ze jsem naletel :D :D :D
Dost dlouho me stvalo ze mi to nejede(Td5 Defik 110)a ze mi defik uvada i v mirnem kopci na dalnici.Kolem 110km/h.,je pak velky dobrodruzstvi predjet i nakladak.Po potizich se startovanim a kontrole vseho jsme s eliottem vymenili ridici jednotku a ejhle.Tedy ma byla polomrtva ale jelo to.Nicmene to problem s uvadajicim vykonem kolem stovky nevyresilo.V terajnu jsem zase musel obcas zbytecne potrapit spojku,protoze se to v nizkych otackach pri nejakem technickem vyjezdu nechtelo pohnout vpred.To nemluvim o nejakem prudkem stoupani,kdy jem se v pulce zakouslej do volantu modlil at mi to nezdechne!Myslim si ze nejezdim zadny extrem ale kdo vi co obcas s low provozujem,ten si to dokaze predstavit :lol:
Jednoho krasneho dne jsme s low jako spravni metrosexualove pri poflakovani se po nakupnich centrech narazili na chiparskou partu abcchiptunning.Meli tam vystavku nejakech nadupanin a ja se rozhodl ze do toho pujdu.(kamos ma od nich chip na Mustangu a fakt to jede).
No prvni dojem byl super.Prestalo to pri popojizdeni v nizkych otackach cukat a jak se tomu slaplo na krk,hned to jelo.Tedy dosahl jsem lepsiho kroutaku uz od nizkych otacek.Nasledek je ten ze uz neni v beznem provozu potreba tolik radit.V terajnu to moc ozkouseny nemam ale co jsem byl jednou kratce v milovicich,tak to bylo znat.
Nicmene ,,zvadlost" pri pokusu o predjizdeni kolem stovky stale nezmizela :!: Zavolal jsem tedy kumpany z abc,jeli jsme to projet a oni ze hmmm a at jim pry za tyden zavolam ze neco pripravej.
Tak jsem zvedav,pac od te doby mi low poslal nekolik odkazu s varovanim na tuhle partu :D
Bude tedy nsledovat II dil meho deniku.Jinak se dobrovolne priznavam ze nejsem priznivcem tuneni ale nemohu si pomoc, Td5ka je fakt lina mrcha :roll:
Ted me kamenujte :lol: :lol: :lol:
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Dusan
Příspěvky: 1047
Registrován: 03 srp 2008 23:19
auto: LR Defender 110 TD5

#2 Příspěvek od Dusan » 04 lis 2008 12:03

Jendo, vis jaky mas ted parametry? kone a kroutak ...

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3300
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Luboš M. » 04 lis 2008 22:27

Já se taky přidám. Odobně jsem tohle řešil u DII TD5, která taky nějak nejela :roll: a po nasazení pevnostního nárazníku už tuplem ne. Zakoupil jsem tedy krabičku která zvíší výkon o 20% http://abrieb.de/index.php?cat=c519_Lan ... 309ae2f0c1
Když jsem namontil tak se mi zdálo že je to nejaký FURT STEJNÝ a poznal jsem to až na defendru který s tím o trochu lépe jede, Bohužel jen trochu. Ve spojení s vyřazeným EGR ventilem a vyndaným středním dílem výfuku jsem celkem spokojen. Ještě asi přidám KN filtr. Ta tak asi ode mne.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Dusan
Příspěvky: 1047
Registrován: 03 srp 2008 23:19
auto: LR Defender 110 TD5

#4 Příspěvek od Dusan » 04 lis 2008 23:26

No ja mam bitpower, pisou 156k a 375Nm, ale nezda se mi ze minimalne ty kone by byli tak vysoke. Fakt je, ze to vic tahne "od spoda" reakce plynu je vyrazne lepsi. ta "dira" tam skoro neni. Spis me jde o to, jestli se vam taky zda, ze hosi tunneri trochu kecaj a prehani. Ale musim rict, ze v mem pripade TD5 jede lip - hlavne taha. Pisou i vyssi maximalku, ale ta je tak nejak stejna. Spis je o neco lepsi cestovni rychlost.

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#5 Příspěvek od Jarys » 05 lis 2008 00:53

No počkám Jendo na další díl tvého chip deníčku. Páč jak jsme spolu mluvili mě to moc zajímá a pokud bude výsledek na tvém autě uspokojivý, určitě do toho půjdu. Pravda je, že mé auto je strašně líne od spodu do těch 2000 otáček a pak no trouble. Tak uvidíme, co ti namíru ušijí...
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od erik » 05 lis 2008 08:39

A hlasy ze zahrobi rikaji...
-nenicte motory. Defik je spolehlivy prave k vyvazenosti vykonu a podvozku. A zrovna, kdyz budes 5000km od domova, tak ti to ten Defik spocita...

Jak jsem uz psal, jsem za cip, ale prepinatelnou ridici jednotku. A to je muj cil. Jen hledam toho, kdo to udela..
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Honza_offroad » 05 lis 2008 11:28

erik píše: A to je muj cil. Jen hledam toho, kdo to udela..
Pokud jsi ochotnej dat cca 600 liber + DPH, tak tady:

Tvrdi, ze tam musis hodit auto, ale urcite by se to nejak dalo...

http://www.td5alive.com

;-)

H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#8 Příspěvek od Jenda » 05 lis 2008 12:43

erik píše:A hlasy ze zahrobi rikaji...
-nenicte motory. Defik je spolehlivy prave k vyvazenosti vykonu a podvozku. A zrovna, kdyz budes 5000km od domova, tak ti to ten Defik spocita...

Jak jsem uz psal, jsem za cip, ale prepinatelnou ridici jednotku. A to je muj cil. Jen hledam toho, kdo to udela..
...ja vim a vlastne asi i souhlas jenze :D .
Projizdel jsem vsechny myslitelny fora a dosel k zaveru ze na trhu je spousta podvodniku,nikdy tam nebudes mit to co ti tvrdi a ze je to hlavne o tom mezikuse mezi volantem a pedalem.
Nechcu ho strhat,jen nechcu lenocha co nemuze ani bezpecne predjet a to by 2,5 td5 ,5 valec s vahou 2150kg mel :!:
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od erik » 05 lis 2008 15:02

Jenda píše:
erik píše:A hlasy ze zahrobi rikaji...
-nenicte motory. Defik je spolehlivy prave k vyvazenosti vykonu a podvozku. A zrovna, kdyz budes 5000km od domova, tak ti to ten Defik spocita...

Jak jsem uz psal, jsem za cip, ale prepinatelnou ridici jednotku. A to je muj cil. Jen hledam toho, kdo to udela..
...ja vim a vlastne asi i souhlas jenze :D .
Projizdel jsem vsechny myslitelny fora a dosel k zaveru ze na trhu je spousta podvodniku,nikdy tam nebudes mit to co ti tvrdi a ze je to hlavne o tom mezikuse mezi volantem a pedalem.
Nechcu ho strhat,jen nechcu lenocha co nemuze ani bezpecne predjet a to by 2,5 td5 ,5 valec s vahou 2150kg mel :!:

Ja vim, Bohumile. Ja vim...
Ja bych prepl jen pri jizde terenem, ci mimoradne..zn v kopcovitem terenu etc.
Honza
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#10 Příspěvek od Jenda » 05 lis 2008 15:10

erik píše:
Jenda píše: ...ja vim a vlastne asi i souhlas jenze :D .
Projizdel jsem vsechny myslitelny fora a dosel k zaveru ze na trhu je spousta podvodniku,nikdy tam nebudes mit to co ti tvrdi a ze je to hlavne o tom mezikuse mezi volantem a pedalem.
Nechcu ho strhat,jen nechcu lenocha co nemuze ani bezpecne predjet a to by 2,5 td5 ,5 valec s vahou 2150kg mel :!:

Ja vim, Bohumile. Ja vim...
Ja bych prepl jen pri jizde terenem, ci mimoradne..zn v kopcovitem terenu etc.
Honza
...vlastne jsi to napsal za me a jeste me pod to podepsal :D
Pokud by to bylo tak snadny a packou kdesi u volantu bych pridal koniky a pak se zas cvaknutim vratil do normalu,dal bych tomu samozrejme prednost.
Dnes jsem s panama telefenoval a domluvili jsme se na pristi tyden.Toz sa uvidi jestli su tak blbe a ta koza me fakt chcipne
:D
Minimallne tu pobavim par lidi:wink:
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od erik » 05 lis 2008 15:16

Jenda píše:
erik píše:
...vlastne jsi to napsal za me a jeste me pod to podepsal :D
Pokud by to bylo tak snadny a packou kdesi u volantu bych pridal koniky a pak se zas cvaknutim vratil do normalu,dal bych tomu samozrejme prednost.
Dnes jsem s panama telefenoval a domluvili jsme se na pristi tyden.Toz sa uvidi jestli su tak blbe a ta koza me fakt chcipne
:D
Minimallne tu pobavim par lidi:wink:
Honza
Mam 2 ridici jednotky. Jedna 122k a druha 171k- by Mejznarsoft. A ty bych proti vode prestehoval pod strop a pak jen vymyslet to prepinani :shock:
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#12 Příspěvek od Jenda » 05 lis 2008 15:24

To zni sice dobre ale ja musim resit i imobilizer.Tedy ze imobilizer se prihlasuje k ridici jednotce ale nevim jestli by dve rozdilne jednotky prijali jeden imobilizer :?: Nebo je to obracene :lol:
Kazdopadne mam taky dva pocitace(ten jeden ma chybu) a oba je vozim v aute.Jeste jsme se totiz nedostali k tomu prihlasit moji imob.jednotku k novemu pocitaci,tak musim pouzivat i dalsi ovladac :cry: To co navrhujes ty zni dobre ale je to dost profesorina takhle sparahnout dve rid. jednotky.Jsem zvedav jak to dapadne.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#13 Příspěvek od DanoDEF » 05 lis 2008 16:17

erik píše: ... A ty bych proti vode prestehoval pod strop a pak jen vymyslet to prepinani :shock:
... no asi sa budem musiet pozriet na to zapojenie.

ale najprv sa musim pohrat s RJ z motora 10P ci bude slapat na motor 15P lebo mam taku RJ nadupanu pri tej prilezitosti zistim aj ako je to s imobilizerom.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Miloš II » 05 lis 2008 18:41

[quote="Jenda"]To zni sice dobre ale ja musim resit i imobilizer.Tedy ze imobilizer se prihlasuje k ridici jednotce ale nevim jestli by dve rozdilne jednotky prijali jeden imobilizer :?:

No ptal jsem se na to samý v AMT v Brně (servis) a mělo by stačit do druhé řídící jednotky přepálit číslo karoserie ,aby imobilizer sní komunikoval Tedy buď jako záložní ŘJ nebo načipovaná. Na eBay když servis prodává ŘJ tak nabízí i to přepálení čísla. Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

TD5 a "chip"

#15 Příspěvek od DanoDEF » 15 lis 2008 21:51

... ak mate pochvalte sa od koho (teda firmu ) a ake skusenosti.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#16 Příspěvek od jezbera ivan » 16 lis 2008 08:22

Zatial len teoreticky. Aste doladujem detaily, mam vsak rad len dobre riesenia. Ja to riesim teda len v UK, logicky tam na tom maju nieco odmakane. Chlapik menom Pete Bell je v tom asi ich spicka a vycital som na ich roznych forach, ze ostatne "remap" softvery co koluju v UK su nejake jeho kopie popripade modifikacie. Tiez je dolezite, aby mali fyzicky tvoju ECU ak mas "non flash" typ alebo ak mas flash, da sa tvoj soft stiahnut (napr pomocou nanocom), poslat a naladovat spat ten prideny od nich. Nevyhoda, ze ak tam nechces ist, nevedia spravit fajnove doladenie a cely remap je taky univerzalnejsi, ale i tak dobry. Tiez je dolezite remapovat mapu v tvojom softe a nemiesat to so softom z inej TD5ky, lebo ono to chodit bude, ale vela funkcii bude krivat. Ja po skonceni dohadov do toho pojdem ako aj per dalsich, takze mozme dat zasielku dokopy v pripade zaujmu.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
Jan Kucera
Příspěvky: 678
Registrován: 11 bře 2007 09:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Jan Kucera » 16 lis 2008 08:32

"I pád na držku je pohyb dopředu"

Disco 3 Beru3ka aneb Dukovany na kolech - co na me dnes blikne za fail? :o)

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#18 Příspěvek od jezbera ivan » 16 lis 2008 09:05

Ak chce mat niekto riesenie pre dve jednotky, tak to maju vyriesene perfektne, len si prepinas, ktory soft je prave v prevadzke.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od erik » 16 lis 2008 16:37

jezbera ivan píše:Ak chce mat niekto riesenie pre dve jednotky, tak to maju vyriesene perfektne, len si prepinas, ktory soft je prave v prevadzke.
:?: :idea: Tak to je moj pripad a velky zaujem...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#20 Příspěvek od DanoDEF » 16 lis 2008 22:55

jezbera ivan píše:Ak chce mat niekto riesenie pre dve jednotky, tak to maju vyriesene perfektne, len si prepinas, ktory soft je prave v prevadzke.
... ono je rozdiel prepinat jednotky a soft

... daj typ nech nevymyslam teplu vodu rad si prestudujem

... momentalne kombinujem na mojej TD5 dve jednotky, jednnu origo a druhu "non" nachipovanu na ine sutazne auto ( jediny neduh je cierne dymenie kym nezaberie turbo )
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Odpovědět