TD5 a "chip"
Moderátor: Acon
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Chip tunning Td5
Chystal jsem se na nejake zhrnuti me zkusenosti(cerstve)az po delsi dobe ale zacnu uz ted bo mi low neustale dodava podklady ze jsem naletel
Dost dlouho me stvalo ze mi to nejede(Td5 Defik 110)a ze mi defik uvada i v mirnem kopci na dalnici.Kolem 110km/h.,je pak velky dobrodruzstvi predjet i nakladak.Po potizich se startovanim a kontrole vseho jsme s eliottem vymenili ridici jednotku a ejhle.Tedy ma byla polomrtva ale jelo to.Nicmene to problem s uvadajicim vykonem kolem stovky nevyresilo.V terajnu jsem zase musel obcas zbytecne potrapit spojku,protoze se to v nizkych otackach pri nejakem technickem vyjezdu nechtelo pohnout vpred.To nemluvim o nejakem prudkem stoupani,kdy jem se v pulce zakouslej do volantu modlil at mi to nezdechne!Myslim si ze nejezdim zadny extrem ale kdo vi co obcas s low provozujem,ten si to dokaze predstavit
Jednoho krasneho dne jsme s low jako spravni metrosexualove pri poflakovani se po nakupnich centrech narazili na chiparskou partu abcchiptunning.Meli tam vystavku nejakech nadupanin a ja se rozhodl ze do toho pujdu.(kamos ma od nich chip na Mustangu a fakt to jede).
No prvni dojem byl super.Prestalo to pri popojizdeni v nizkych otackach cukat a jak se tomu slaplo na krk,hned to jelo.Tedy dosahl jsem lepsiho kroutaku uz od nizkych otacek.Nasledek je ten ze uz neni v beznem provozu potreba tolik radit.V terajnu to moc ozkouseny nemam ale co jsem byl jednou kratce v milovicich,tak to bylo znat.
Nicmene ,,zvadlost" pri pokusu o predjizdeni kolem stovky stale nezmizela Zavolal jsem tedy kumpany z abc,jeli jsme to projet a oni ze hmmm a at jim pry za tyden zavolam ze neco pripravej.
Tak jsem zvedav,pac od te doby mi low poslal nekolik odkazu s varovanim na tuhle partu
Bude tedy nsledovat II dil meho deniku.Jinak se dobrovolne priznavam ze nejsem priznivcem tuneni ale nemohu si pomoc, Td5ka je fakt lina mrcha
Ted me kamenujte
Honza
Dost dlouho me stvalo ze mi to nejede(Td5 Defik 110)a ze mi defik uvada i v mirnem kopci na dalnici.Kolem 110km/h.,je pak velky dobrodruzstvi predjet i nakladak.Po potizich se startovanim a kontrole vseho jsme s eliottem vymenili ridici jednotku a ejhle.Tedy ma byla polomrtva ale jelo to.Nicmene to problem s uvadajicim vykonem kolem stovky nevyresilo.V terajnu jsem zase musel obcas zbytecne potrapit spojku,protoze se to v nizkych otackach pri nejakem technickem vyjezdu nechtelo pohnout vpred.To nemluvim o nejakem prudkem stoupani,kdy jem se v pulce zakouslej do volantu modlil at mi to nezdechne!Myslim si ze nejezdim zadny extrem ale kdo vi co obcas s low provozujem,ten si to dokaze predstavit
Jednoho krasneho dne jsme s low jako spravni metrosexualove pri poflakovani se po nakupnich centrech narazili na chiparskou partu abcchiptunning.Meli tam vystavku nejakech nadupanin a ja se rozhodl ze do toho pujdu.(kamos ma od nich chip na Mustangu a fakt to jede).
No prvni dojem byl super.Prestalo to pri popojizdeni v nizkych otackach cukat a jak se tomu slaplo na krk,hned to jelo.Tedy dosahl jsem lepsiho kroutaku uz od nizkych otacek.Nasledek je ten ze uz neni v beznem provozu potreba tolik radit.V terajnu to moc ozkouseny nemam ale co jsem byl jednou kratce v milovicich,tak to bylo znat.
Nicmene ,,zvadlost" pri pokusu o predjizdeni kolem stovky stale nezmizela Zavolal jsem tedy kumpany z abc,jeli jsme to projet a oni ze hmmm a at jim pry za tyden zavolam ze neco pripravej.
Tak jsem zvedav,pac od te doby mi low poslal nekolik odkazu s varovanim na tuhle partu
Bude tedy nsledovat II dil meho deniku.Jinak se dobrovolne priznavam ze nejsem priznivcem tuneni ale nemohu si pomoc, Td5ka je fakt lina mrcha
Ted me kamenujte
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Luboš M.
- Příspěvky: 3300
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Já se taky přidám. Odobně jsem tohle řešil u DII TD5, která taky nějak nejela a po nasazení pevnostního nárazníku už tuplem ne. Zakoupil jsem tedy krabičku která zvíší výkon o 20% http://abrieb.de/index.php?cat=c519_Lan ... 309ae2f0c1
Když jsem namontil tak se mi zdálo že je to nejaký FURT STEJNÝ a poznal jsem to až na defendru který s tím o trochu lépe jede, Bohužel jen trochu. Ve spojení s vyřazeným EGR ventilem a vyndaným středním dílem výfuku jsem celkem spokojen. Ještě asi přidám KN filtr. Ta tak asi ode mne.
Když jsem namontil tak se mi zdálo že je to nejaký FURT STEJNÝ a poznal jsem to až na defendru který s tím o trochu lépe jede, Bohužel jen trochu. Ve spojení s vyřazeným EGR ventilem a vyndaným středním dílem výfuku jsem celkem spokojen. Ještě asi přidám KN filtr. Ta tak asi ode mne.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
No ja mam bitpower, pisou 156k a 375Nm, ale nezda se mi ze minimalne ty kone by byli tak vysoke. Fakt je, ze to vic tahne "od spoda" reakce plynu je vyrazne lepsi. ta "dira" tam skoro neni. Spis me jde o to, jestli se vam taky zda, ze hosi tunneri trochu kecaj a prehani. Ale musim rict, ze v mem pripade TD5 jede lip - hlavne taha. Pisou i vyssi maximalku, ale ta je tak nejak stejna. Spis je o neco lepsi cestovni rychlost.
No počkám Jendo na další díl tvého chip deníčku. Páč jak jsme spolu mluvili mě to moc zajímá a pokud bude výsledek na tvém autě uspokojivý, určitě do toho půjdu. Pravda je, že mé auto je strašně líne od spodu do těch 2000 otáček a pak no trouble. Tak uvidíme, co ti namíru ušijí...
Disco mi zachránilo život
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
A hlasy ze zahrobi rikaji...
-nenicte motory. Defik je spolehlivy prave k vyvazenosti vykonu a podvozku. A zrovna, kdyz budes 5000km od domova, tak ti to ten Defik spocita...
Jak jsem uz psal, jsem za cip, ale prepinatelnou ridici jednotku. A to je muj cil. Jen hledam toho, kdo to udela..
-nenicte motory. Defik je spolehlivy prave k vyvazenosti vykonu a podvozku. A zrovna, kdyz budes 5000km od domova, tak ti to ten Defik spocita...
Jak jsem uz psal, jsem za cip, ale prepinatelnou ridici jednotku. A to je muj cil. Jen hledam toho, kdo to udela..
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
Pokud jsi ochotnej dat cca 600 liber + DPH, tak tady:erik píše: A to je muj cil. Jen hledam toho, kdo to udela..
Tvrdi, ze tam musis hodit auto, ale urcite by se to nejak dalo...
http://www.td5alive.com
H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
...ja vim a vlastne asi i souhlas jenze .erik píše:A hlasy ze zahrobi rikaji...
-nenicte motory. Defik je spolehlivy prave k vyvazenosti vykonu a podvozku. A zrovna, kdyz budes 5000km od domova, tak ti to ten Defik spocita...
Jak jsem uz psal, jsem za cip, ale prepinatelnou ridici jednotku. A to je muj cil. Jen hledam toho, kdo to udela..
Projizdel jsem vsechny myslitelny fora a dosel k zaveru ze na trhu je spousta podvodniku,nikdy tam nebudes mit to co ti tvrdi a ze je to hlavne o tom mezikuse mezi volantem a pedalem.
Nechcu ho strhat,jen nechcu lenocha co nemuze ani bezpecne predjet a to by 2,5 td5 ,5 valec s vahou 2150kg mel
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Jenda píše:...ja vim a vlastne asi i souhlas jenze .erik píše:A hlasy ze zahrobi rikaji...
-nenicte motory. Defik je spolehlivy prave k vyvazenosti vykonu a podvozku. A zrovna, kdyz budes 5000km od domova, tak ti to ten Defik spocita...
Jak jsem uz psal, jsem za cip, ale prepinatelnou ridici jednotku. A to je muj cil. Jen hledam toho, kdo to udela..
Projizdel jsem vsechny myslitelny fora a dosel k zaveru ze na trhu je spousta podvodniku,nikdy tam nebudes mit to co ti tvrdi a ze je to hlavne o tom mezikuse mezi volantem a pedalem.
Nechcu ho strhat,jen nechcu lenocha co nemuze ani bezpecne predjet a to by 2,5 td5 ,5 valec s vahou 2150kg mel
Ja vim, Bohumile. Ja vim...
Ja bych prepl jen pri jizde terenem, ci mimoradne..zn v kopcovitem terenu etc.
Honza
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
...vlastne jsi to napsal za me a jeste me pod to podepsalerik píše:Jenda píše: ...ja vim a vlastne asi i souhlas jenze .
Projizdel jsem vsechny myslitelny fora a dosel k zaveru ze na trhu je spousta podvodniku,nikdy tam nebudes mit to co ti tvrdi a ze je to hlavne o tom mezikuse mezi volantem a pedalem.
Nechcu ho strhat,jen nechcu lenocha co nemuze ani bezpecne predjet a to by 2,5 td5 ,5 valec s vahou 2150kg mel
Ja vim, Bohumile. Ja vim...
Ja bych prepl jen pri jizde terenem, ci mimoradne..zn v kopcovitem terenu etc.
Honza
Pokud by to bylo tak snadny a packou kdesi u volantu bych pridal koniky a pak se zas cvaknutim vratil do normalu,dal bych tomu samozrejme prednost.
Dnes jsem s panama telefenoval a domluvili jsme se na pristi tyden.Toz sa uvidi jestli su tak blbe a ta koza me fakt chcipne
Minimallne tu pobavim par lidi
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Mam 2 ridici jednotky. Jedna 122k a druha 171k- by Mejznarsoft. A ty bych proti vode prestehoval pod strop a pak jen vymyslet to prepinaniJenda píše:...vlastne jsi to napsal za me a jeste me pod to podepsalerik píše:
Pokud by to bylo tak snadny a packou kdesi u volantu bych pridal koniky a pak se zas cvaknutim vratil do normalu,dal bych tomu samozrejme prednost.
Dnes jsem s panama telefenoval a domluvili jsme se na pristi tyden.Toz sa uvidi jestli su tak blbe a ta koza me fakt chcipne
Minimallne tu pobavim par lidi
Honza
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
To zni sice dobre ale ja musim resit i imobilizer.Tedy ze imobilizer se prihlasuje k ridici jednotce ale nevim jestli by dve rozdilne jednotky prijali jeden imobilizer Nebo je to obracene
Kazdopadne mam taky dva pocitace(ten jeden ma chybu) a oba je vozim v aute.Jeste jsme se totiz nedostali k tomu prihlasit moji imob.jednotku k novemu pocitaci,tak musim pouzivat i dalsi ovladac To co navrhujes ty zni dobre ale je to dost profesorina takhle sparahnout dve rid. jednotky.Jsem zvedav jak to dapadne.
Honza
Kazdopadne mam taky dva pocitace(ten jeden ma chybu) a oba je vozim v aute.Jeste jsme se totiz nedostali k tomu prihlasit moji imob.jednotku k novemu pocitaci,tak musim pouzivat i dalsi ovladac To co navrhujes ty zni dobre ale je to dost profesorina takhle sparahnout dve rid. jednotky.Jsem zvedav jak to dapadne.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
... no asi sa budem musiet pozriet na to zapojenie.erik píše: ... A ty bych proti vode prestehoval pod strop a pak jen vymyslet to prepinani
ale najprv sa musim pohrat s RJ z motora 10P ci bude slapat na motor 15P lebo mam taku RJ nadupanu pri tej prilezitosti zistim aj ako je to s imobilizerom.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
[quote="Jenda"]To zni sice dobre ale ja musim resit i imobilizer.Tedy ze imobilizer se prihlasuje k ridici jednotce ale nevim jestli by dve rozdilne jednotky prijali jeden imobilizer
No ptal jsem se na to samý v AMT v Brně (servis) a mělo by stačit do druhé řídící jednotky přepálit číslo karoserie ,aby imobilizer sní komunikoval Tedy buď jako záložní ŘJ nebo načipovaná. Na eBay když servis prodává ŘJ tak nabízí i to přepálení čísla. Miloš II
No ptal jsem se na to samý v AMT v Brně (servis) a mělo by stačit do druhé řídící jednotky přepálit číslo karoserie ,aby imobilizer sní komunikoval Tedy buď jako záložní ŘJ nebo načipovaná. Na eBay když servis prodává ŘJ tak nabízí i to přepálení čísla. Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
TD5 a "chip"
... ak mate pochvalte sa od koho (teda firmu ) a ake skusenosti.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Zatial len teoreticky. Aste doladujem detaily, mam vsak rad len dobre riesenia. Ja to riesim teda len v UK, logicky tam na tom maju nieco odmakane. Chlapik menom Pete Bell je v tom asi ich spicka a vycital som na ich roznych forach, ze ostatne "remap" softvery co koluju v UK su nejake jeho kopie popripade modifikacie. Tiez je dolezite, aby mali fyzicky tvoju ECU ak mas "non flash" typ alebo ak mas flash, da sa tvoj soft stiahnut (napr pomocou nanocom), poslat a naladovat spat ten prideny od nich. Nevyhoda, ze ak tam nechces ist, nevedia spravit fajnove doladenie a cely remap je taky univerzalnejsi, ale i tak dobry. Tiez je dolezite remapovat mapu v tvojom softe a nemiesat to so softom z inej TD5ky, lebo ono to chodit bude, ale vela funkcii bude krivat. Ja po skonceni dohadov do toho pojdem ako aj per dalsich, takze mozme dat zasielku dokopy v pripade zaujmu.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- Jan Kucera
- Příspěvky: 678
- Registrován: 11 bře 2007 09:17
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je moj pripad a velky zaujem...jezbera ivan píše:Ak chce mat niekto riesenie pre dve jednotky, tak to maju vyriesene perfektne, len si prepinas, ktory soft je prave v prevadzke.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
... ono je rozdiel prepinat jednotky a softjezbera ivan píše:Ak chce mat niekto riesenie pre dve jednotky, tak to maju vyriesene perfektne, len si prepinas, ktory soft je prave v prevadzke.
... daj typ nech nevymyslam teplu vodu rad si prestudujem
... momentalne kombinujem na mojej TD5 dve jednotky, jednnu origo a druhu "non" nachipovanu na ine sutazne auto ( jediny neduh je cierne dymenie kym nezaberie turbo )
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".